resimre Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 Nu stiu ce sa fac cu Nuprul meu,cilindrul din dreapta nu merge la fel ca cel din stinga.Am schimbat bujiile,cablurile de la bujii (fisele ?),si nici o schimbare.Cand scot cablul de la bujia stinga partea celalta merge mai departe,dar daca fac asta invers,partea dreapta se opreste.Si atunci cand merg amindoua se aude ca patea dreapta se intrerupe cateodata,nu merge asa frumos ca celalat. care e cauza acestui "fenomen"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 Sper sa ma insel dar s-ar putea sa fie ambielajul bulit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 E posibil sa ai probleme cu aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 Si eu am avut aceiasi problema. La mine era de la reglajele din carburator. M-am jucat pana cand si-a dat drumul si al doilea cilindru! Si acum, daca umblu putin la surubul de aer de la carb imi merge iara intr-unul! reglaj fin, ce mai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 merge si celalat,numai ca nu asa frumos,ca celalalt.Se aude citeodata intreruperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Mai 25, 2004 Autor Share Postat Mai 25, 2004 ajuta la ceva daca schimb carburatoarele intre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 pai ideea e sa le reglezi, nu sa le schimbi intre ele!! in plus, daca le schimbi nu mai ajungi la surubul de ralanti sa-l reglezi... Au si ele un schepsis, nu degeaba-s puse asa... si mie la fel imi facea, cateodata, cand mi-era lumea mai draga ma lasa un cilindru... poc-trosc... fa-i reglajele si-o sa-ti mearga si al doilea... La mine de ex. un carb are acu dat mai sus decat la celalalt! Numa asa a vrut muschiu lui sa mearga bine! Nu m-am impotrivit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 Sper sa ma insel dar s-ar putea sa fie ambielajul bulit! Stai jos, 4! Nu e cazul, dnepra nici macar nu are asa ceva Cat despre problema cu cilindrul ala , cel mai probabil e vorba de reglajul carburatoarelor.Daca schimbi carburatoarele intre ele nu faci altceva decat sa inversezi partea pe care nu merge bine Ce trebuie sa faci e sa reglezi carburatoarele sa functioneze la fel, in cazul in care e posibil...m-am mai lovit de situatii in care carbelitoarele rusesti sfideaza legile fizicii , asa ca reglajele pot dura o vesnicie. Dupa cum spunea un prieten, pentru a regla un Nipru nu trebuie sa fii mecanic, ci ghicitor,medium ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 Sau mai bine iti iei carb-uri de japo! daca te tine punga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 28, 2004 Share Postat Mai 28, 2004 Stai jos, 4! Nu e cazul, dnepra nici macar nu are asa ceva bine, arborele! In fine, am vazut un jupiter 3 cu ambielajul bulit si pistoanele nu mai erau sincronizate!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 28, 2004 Share Postat Mai 28, 2004 Eu m-am băgat să reglez carburatoarele la Nipră aşa cum făceam motoarelor precedente (care erau într-un piston) şi le-am făcut zdrenţe! Noroc cu tata că le-a reglat în 15 min. de porneşte la prima pedală şi "toarce" la relanti. (cât o să ţină nu ştiu însă cert e faptul că de la un mic dereglaj al lor, se duce totul de râpă) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 1, 2004 Share Postat Iunie 1, 2004 bine, arborele! In fine, am vazut un jupiter 3 cu ambielajul bulit si pistoanele nu mai erau sincronizate!... Din nou, 4, ramai repetent Ambielajul e facut din bucati asamblate prin presare, arborele cotit e dintr-o bucata, otel tratat. Nu se poate "desincroniza", cum spui tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 1, 2004 Share Postat Iunie 1, 2004 Mama ce ma stressezi! La JUPITER era bulit ambielaju' (de fapt ambielajele, ca-s doua...nu mai erau sincronizate), un piston era la PMS si altu' era oriunde, numa' la PMI nu era! intelegi acum? Iar la nipru am spus ca sper sa ma insel, nu am mai umblat in unu pana acum... dar daca era o biela indoita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 biela se rupe nu se indoaie... Regleaza avansul cu un bec si ai sa vezi ca merge struna. Leaga doua fire de un bec si unul pune-l la plusul bobinei si unul la masa. Cracaneaza bratele de la avansul centrifugal si becul trebuie sa se aprinda exact cand sunt cracanate maxim. Asa se regleaza avansul la Nipra. Nu mai spun ca trebuie pus si contactul Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 Regleaza avansul cu un bec si nu ai sa mai ai probleme! Ia un bec si lipeste doua fire pe el:unul pune-l pe borna de plus de la bobina, celalalt la masa. Dupa aia craceste aripioarele de la avansul centrifugal si, daca ai contactul pus, becul tre' sa se aprinda cand ai cracit LA MAXIM aripioarele. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.