Sari la conținut

Ajutati-ma Cu Sfaturi La Nipru


resimre
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu ce sa fac cu Nuprul meu,cilindrul din dreapta nu merge la fel ca cel din stinga.Am schimbat bujiile,cablurile de la bujii (fisele ?),si nici o schimbare.Cand scot cablul de la bujia stinga partea celalta merge mai departe,dar daca fac asta invers,partea dreapta se opreste.Si atunci cand merg amindoua se aude ca patea dreapta se intrerupe cateodata,nu merge asa frumos ca celalat.

care e cauza acestui "fenomen"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceiasi problema. La mine era de la reglajele din carburator. M-am jucat pana cand si-a dat drumul si al doilea cilindru! Si acum, daca umblu putin la surubul de aer de la carb imi merge iara intr-unul! reglaj fin, ce mai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ideea e sa le reglezi, nu sa le schimbi intre ele!! :ph34r:

in plus, daca le schimbi nu mai ajungi la surubul de ralanti sa-l reglezi... Au si ele un schepsis, nu degeaba-s puse asa...

si mie la fel imi facea, cateodata, cand mi-era lumea mai draga ma lasa un cilindru... poc-trosc...

fa-i reglajele si-o sa-ti mearga si al doilea...

La mine de ex. un carb are acu dat mai sus decat la celalalt! Numa asa a vrut muschiu lui sa mearga bine! :( Nu m-am impotrivit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa ma insel dar s-ar putea sa fie ambielajul bulit!

Stai jos, 4! :( Nu e cazul, dnepra nici macar nu are asa ceva :ph34r:

 

 

 

Cat despre problema cu cilindrul ala , cel mai probabil e vorba de reglajul carburatoarelor.Daca schimbi carburatoarele intre ele nu faci altceva decat sa inversezi partea pe care nu merge bine :(

Ce trebuie sa faci e sa reglezi carburatoarele sa functioneze la fel, in cazul in care e posibil...m-am mai lovit de situatii in care carbelitoarele rusesti sfideaza legile fizicii :( , asa ca reglajele pot dura o vesnicie.

Dupa cum spunea un prieten, pentru a regla un Nipru nu trebuie sa fii mecanic, ci ghicitor,medium ceva... :( :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Stai jos, 4!  Nu e cazul, dnepra nici macar nu are asa ceva

 

bine, arborele! :ph34r: In fine, am vazut un jupiter 3 cu ambielajul bulit si pistoanele nu mai erau sincronizate!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am băgat să reglez carburatoarele la Nipră aşa cum făceam

motoarelor precedente (care erau într-un piston) şi le-am făcut zdrenţe!

Noroc cu tata că le-a reglat în 15 min. de porneşte la prima pedală şi "toarce"

la relanti. (cât o să ţină nu ştiu însă cert e faptul că de la un mic dereglaj al lor, se duce totul de râpă)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, arborele!  :(  In fine, am vazut un jupiter 3 cu ambielajul bulit si pistoanele nu mai erau sincronizate!...

Din nou, 4, ramai repetent :( :(

Ambielajul e facut din bucati asamblate prin presare, arborele cotit e dintr-o bucata, otel tratat. Nu se poate "desincroniza", cum spui tu... :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Mama ce ma stressezi! :ph34r: :( La JUPITER era bulit ambielaju' (de fapt ambielajele, ca-s doua...nu mai erau sincronizate), un piston era la PMS si altu' era oriunde, numa' la PMI nu era! intelegi acum? Iar la nipru am spus ca sper sa ma insel, nu am mai umblat in unu pana acum... dar daca era o biela indoita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

biela se rupe nu se indoaie... Regleaza avansul cu un bec si ai sa vezi ca merge struna. Leaga doua fire de un bec si unul pune-l la plusul bobinei si unul la masa. Cracaneaza bratele de la avansul centrifugal si becul trebuie sa se aprinda exact cand sunt cracanate maxim. Asa se regleaza avansul la Nipra. Nu mai spun ca trebuie pus si contactul :baubau:

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regleaza avansul cu un bec si nu ai sa mai ai probleme! Ia un bec si lipeste doua fire pe el:unul pune-l pe borna de plus de la bobina, celalalt la masa. Dupa aia craceste aripioarele de la avansul centrifugal si, daca ai contactul pus, becul tre' sa se aprinda cand ai cracit LA MAXIM aripioarele.

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...