dadus33 Postat Luni la 19:46 Share Postat Luni la 19:46 Buna, am un KLR la care treubuie sa-i schimb teava de evacuare (nu toba, aia ramane cea originala, doar teava de la motor la toba) dar OEM e scumpa... Am gasit semnificativ mai ieftin o varianta de inox, altfel identica cu cea OEM, cu review-uri bune pe la americani. Bineinteles, nu am gasit-o in Romania, in schimb am vazut ca au sucursala si in UK, de unde cu tot cu livrare si taxele de vama tot ies bine mai ieftin decat cu cea OEM, plus ca e calitate mai buna. Tot ce ma ingrijoreaza e partea legala... In UK unde vand au certificare BSAU, insa nu CE. Am incercat deja sa gasesc pe net daca e sau nu o problema lipsa CE, insa tot ce am gasit e referitor la niveluri de sunet pentru mufflers, ori la mine toba ramane cea originala, doar teava se schimba. Ce reglementari legale exista pentru asa ceva, sa stiu ca fac totul 100% legal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Luni la 20:03 Share Postat Luni la 20:03 nu cred ca verifica mai mult de toba, lumini si alte brizbrizuri baietii de la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Luni la 20:24 Admin Share Postat Luni la 20:24 Nu ai treaba, atâta timp cât toba finală rămâne cea originală. Poate dacă ai fi avut catalizator și ai fi pus țevi goale. Dar despre ce producător este vorba? Pune un link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Luni la 20:37 Share Postat Luni la 20:37 Galeria aia poti sa ti-o faci si din stalp de gard, nu se uita nici dreaqu la ea. Daca finala e stock n-ai probleme. Decat sa cumpaeri de pe afara la cine stie ce pret mai bine te duci la orice atelier de tobe auto si-ti face una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 11 ore, Speedy.K a spus: .....t mai bine te duci la orice atelier de tobe auto si-ti face una. bine punctat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadus33 Postat 21 ore în urmă Autor Share Postat 21 ore în urmă 12 hours ago, l.u.v said: Nu ai treaba, atâta timp cât toba finală rămâne cea originală. Poate dacă ai fi avut catalizator și ai fi pus țevi goale. Dar despre ce producător este vorba? Pune un link. Despre asta: https://delkevic.co.uk/kawasaki-klr650a-87-07-klr650b-89-92-exhaust-down-pipes-headers-stainless-steel-HDR00ER E un motor mai vechi al meu, nici vorba de catalizator. 12 hours ago, Speedy.K said: Galeria aia poti sa ti-o faci si din stalp de gard, nu se uita nici dreaqu la ea. Daca finala e stock n-ai probleme. Decat sa cumpaeri de pe afara la cine stie ce pret mai bine te duci la orice atelier de tobe auto si-ti face una. Hmm, multumesc de sugestie, nu m-am gandit la asta pana acum. Ai idee pe unde se invart preturile? La una OEM, cea mai ieftina varianta pe care am gasit-o e 1100 RON. Pentru varianta Delkevic, cu tot cu vama si transport ar fi in jur de 700, + ca am avantajul ca e de inox nu de otel vopsit ca cel original care e ruginit in asa hal acum ca a crapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Acum 51 minute, dadus33 a spus: Despre asta: https://delkevic.co.uk/kawasaki-klr650a-87-07-klr650b-89-92-exhaust-down-pipes-headers-stainless-steel-HDR00ER E un motor mai vechi al meu, nici vorba de catalizator. Hmm, multumesc de sugestie, nu m-am gandit la asta pana acum. Ai idee pe unde se invart preturile? La una OEM, cea mai ieftina varianta pe care am gasit-o e 1100 RON. Pentru varianta Delkevic, cu tot cu vama si transport ar fi in jur de 700, + ca am avantajul ca e de inox nu de otel vopsit ca cel original care e ruginit in asa hal acum ca a crapat. eu zic sa o iei pe asta. e bolt on. simplu si sanatate! La pretul asta nu cred ca gasesti pe cineva sa-ti faca din Inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Daca ti-o aduce cineva e simplu. Altfel, te intreaba statul de niste taxe pe non-eu. Totusi incearca sa ti-o faci la un atelier de esapamente. Eu am facut una pe vremuri si a mers repede. A copiat-o pe cea veche si a mers usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 5 ore, dadus33 a spus: Despre asta: https://delkevic.co.uk/kawasaki-klr650a-87-07-klr650b-89-92-exhaust-down-pipes-headers-stainless-steel-HDR00ER E un motor mai vechi al meu, nici vorba de catalizator. Hmm, multumesc de sugestie, nu m-am gandit la asta pana acum. Ai idee pe unde se invart preturile? La una OEM, cea mai ieftina varianta pe care am gasit-o e 1100 RON. Pentru varianta Delkevic, cu tot cu vama si transport ar fi in jur de 700, + ca am avantajul ca e de inox nu de otel vopsit ca cel original care e ruginit in asa hal acum ca a crapat. N-m idee de preturi, cand am avut nevoie mi-am facut dintr-o teava chioara din Dedeman, pentru ca era simpla, avea un singur cot. Si aia de la atelierele de evacuariauto ti-o fac din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Daca ai noroc poti taia una de auto de la dezmembrari si scapi ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.