DavC Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă (editat) Dupa aproape 2 ani pe a mea Honda Nc750X ma gandesc ca in urmatoarele luni sa fac trecerea pe ceva mai mare. Ma intereseaza ceva peste 750 cc, comfortabil la drum lung( cateva sute km/zi), poate si cu ceva abilitati minime de off-road (nu obligatoriu), din 2017-2018 incoace, buget orientativ 8000-10000 E. Momentan, am trecut in revista Honda Africa twin, Bmw 850Gs, Bmw f 900xr, Yamaha Tracer 900, Ducati Multistrada 950. Pentru posesorii modelelor mentionate mai sus, ce experiente ati avut cu ele la drum lung, cu mentenanta, eventual si cu valoarea de revanzare si usurinta de a o revinde daca peste cativa ani decid sa trec la ceva mai mare. De asemenea, Benelii va lansa anul asta un model de 900 cc care s-ar incadra in buget, credeti ca merita luat in considerare? Editat 11 ore în urmă de DavC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă (editat) Referitor la Ducati. Unele modele sunt faine rau, inclusiv Multistrada. Mie mi se par si destul de simplu de intretinut, in sensul in care nu ai nevoie sa fii mare expert, dar necesita foarte multa rabdare si atentie( daca iti faci intretinerea singur). Strict pe tema de revanzare povestea e cam nasoala. Ca cineva sa vina sa iti vada tie utilajul, trebuie intai sa ignore miile de comentarii negative despre galeata cu suruburi, pe care le-a auzit toata viata si mai trebuie sa stea si binisor financiar . Trebuie sa fii extrem de norocos sa poti revinde in timp relativ scurt . . Editat 10 ore în urmă de Tomy_k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Ia de aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Cum de nu ai trecut in optiuni si NT1100 ? Am convingerea ca este mult mai apropiata de ce doresti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Acum 31 minute, Tomy_k a spus: Referitor la Ducati. Unele modele sunt faine rau, inclusiv Multistrada. Mie mi se par si destul de simplu de intretinut, in sensul in care nu ai nevoie sa fii mare expert, dar necesita foarte multa rabdare si atentie( daca iti faci intretinerea singur). Strict pe tema de revanzare povestea e cam nasoala. Ca cineva sa vina sa iti vada tie utilajul, trebuie intai sa ignore miile de comentarii negative despre galeata cu suruburi, pe care le-a auzit toata viata si mai trebuie sa stea si binisor financiar . Trebuie sa fii extrem de norocos sa poti revinde in timp relativ scurt . . e valabil si pentru BMW, Harley, Triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă (editat) Acum 2 ore, Grigore1 a spus: Cum de nu ai trecut in optiuni si NT1100 ? Am convingerea ca este mult mai apropiata de ce doresti tu. Știe ăla off-road cât știu eu judo. Dacă vrea off-road, se poate scoate din ecuație. Pe un forestier ușor se poate merge cu un pic de atenție. Poate introduce în ecuație și V-strom 1000/1050 2014+, rămân bani pentru eventuale upgrade-uri. Asta dacă te împaci cu designul. Multistrada e frumoasă foc, Africa e mai mult pentru adv (urăsc roțile cu camere), Tracer poate fi un compromis, GS850 are întreținere oarecum asemănătoare cu italianca (na, fiecare știe cât și ce își permite). Dacă aș fi în locul tău, m-aș uita la o japoneză. Nu-ți face cu ochiul Kawasaki Versys 1000? Fără off-road cu ăla... Editat 7 ore în urmă de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă (editat) Acum 7 ore, DavC a spus: Dupa aproape 2 ani pe a mea Honda Nc750X ma gandesc ca in urmatoarele luni sa fac trecerea pe ceva mai mare. Ma intereseaza ceva peste 750 cc, comfortabil la drum lung( cateva sute km/zi), poate si cu ceva abilitati minime de off-road (nu obligatoriu), din 2017-2018 incoace, buget orientativ 8000-10000 E. Momentan, am trecut in revista Honda Africa twin, Bmw 850Gs, Bmw f 900xr, Yamaha Tracer 900, Ducati Multistrada 950. Pentru posesorii modelelor mentionate mai sus, ce experiente ati avut cu ele la drum lung, cu mentenanta, eventual si cu valoarea de revanzare si usurinta de a o revinde daca peste cativa ani decid sa trec la ceva mai mare. De asemenea, Benelii va lansa anul asta un model de 900 cc care s-ar incadra in buget, credeti ca merita luat in considerare? Ce experienta ai pe mobre? Spun doar atat, ca daca ma bag in recomandari de adventure...iar ne certam: am facut adventure (sau enduro-touring) cu mobra de 500 cmc si 49 de cai cu pasager si bagaje, cort, saci etc 15 ani pe coclauri de toate felurile si cu alergatura groaznica pe asfalt si nu am simtit nevoia de mai multi cai, cuplu sau cmc. Am schimbat dupa 15 ani la 750 cmcm si 92 de cai din aceeasi categorie si mi se pare mai mult decat suficient pentru orice pilot, pasager, bagaj sau stil de alergatura. Da, nu e NC, e mai spre coclau, dar nu cilindreea, puterea sau cuplu fac diferenta ci stilul motocicletei. Daca 75 Nm si 90 de cai ti se insuficient inseamna ca de fapt tu nu stii sa folosesti resursele mobrei. Si ca sa nu fiu chiar offtopic, Transalp 750, africana e prea balena. Editat 3 ore în urmă de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă dintre toate care le-a specificat autorul nu as alege decat Africa Twin. cea mai motoreta dintre toate Acum 1 minut, Speedy.K a spus: Si ca sa nu fiu chiar offtopic, Transalp 750, africana e prea balena. esti subiectiv cu Translapul, plus ca nu e in buget. Africana face cerculete in jurului si pe offroad si pe strada, cu o singura mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă (editat) Absolut, dar costa cu 50% mai mult si e cu 40 de kile mai greu. Despre Transplant am spus doar ca este suficient, nu ca este optim. Si este in buget, unul 2023 il gasesti la 10000 linistit. Chiar si un 2024 nou la un dealer care il mai are pe stoc il iei cu 10500, ca tre sa faca loc pt 2025. Si da, sunt sbiectiv, ca toata lumea. Nu exista om obiectiv, numai computerele sunt obiective, la oameni totul e disttorsionat de experientele personale, oricat am incerca sa fim echidistanti. PS Oricum, cand pui in aceeasi alegere o Africana cu un Tracer nu stiu ce mai e de adaugat din partea mea...e clar ca habar n-ai ce vrei. Miros un incepator ( maxim 3 ani de permis si mers pe mobra) caruia i-a ramas mic 750-ul si care ia in calcul in doi-trei ani sa treaca la ceva mai mare decat Africana! Pfuaaaa! PS Nevasta-mea a zis: "Deja se gandeste ca in 2-3 ani o sa vrea mai mare?!". Nu e motociclista, e doar pasagera la mine de 13 ani. Editat 2 ore în urmă de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 30 minute, Speedy.K a spus: Ce experienta ai pe mobre? Spun doar atat, ca daca ma bag in recomandari de adventure...iar ne certam: am facut adventure (sau enduro-touring) cu mobra de 500 cmc si 49 de cai cu pasager si bagaje, cort, saci etc 15 ani pe coclauri de toate felurile si cu alergatura groaznica pe asfalt si nu am simtit nevoia de mai multi cai, cuplu sau cm3. De curiozitate, ai urcat și peste 2500 m altitudine? Că simțeam V-strom 650 că se cam sufocă peste altitudinea aia. Se simte și la actualul, dar are de unde pierde, este putere destulă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 1 minut, Lucian_M a spus: De curiozitate, ai urcat și peste 2500 m altitudine? Că simțeam V-strom 650 că se cam sufocă peste altitudinea aia. Se simte și la actualul, dar are de unde pierde, este putere destulă. Am fost pe Grossglokner, nu stiu cat are in punctul cel mai inalt. Verific si revin. Banuiesc ca de KLE intrebi. LE Edelweiss Spitze at 2571 metres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 35 minute, Speedy.K a spus: Da, nu e NC, e mai spre coclau, dar nu cilindreea, puterea sau cuplu fac diferenta ci stilul motocicletei. Daca 75 Nm si 90 de cai ti se insuficient inseamna ca de fapt tu nu stii sa folosesti resursele mobrei. Si ca sa nu fiu chiar offtopic, Transalp 750, africana e prea balena. Omul nu știe la ce se înhamă cu Africa, e grea sus de îi trece după prima plimbare. Nc are centrul de greutate jos, Africa invers. Și eu am cam sărit calul cu Versys 1000, dar dacă sunt cerințe de putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Nicio problema. Pe TF cateodata, in functie de vreme, cu pasagervsi bagaje se simtea ceva lipsa de putere in partea superioara, maxim 1km de la Balea. Pe Grossglokner si alte pasuri din Alpi n-am simtit probleme, dar am prins vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 2 minute, Speedy.K a spus: Am fost pe Grossglokner, nu stiu cat are in punctul cel mai inalt. Verific si revin. Banuiesc ca de KLE intrebi. LE Edelweiss Spitze at 2571 metres. De KLE zic. Grossglockner are undeva la 4000, așa rețin, am poză făcută acolo. Pe aproape: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă (editat) Nu, nu, vreo 3800 are varful, drumul e cum am scris eu mai sus. Bine, la caburatie poti sa-i mai dai aer in zone inalte, cu injectia nu stiu cum e, ca abia am luat-o. Acum 7 ore, Ruginel a spus: Ia de aici: E mic, bo$$! In aproape doia ani trebuie sa-l schimbe! Editat 2 ore în urmă de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă (editat) Ant KTM 1290 smiling from the orange side. The smiling side of motorcycling. Editat 2 ore în urmă de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă O, daaaaaaa! Dacă merge solo, i se lungesc brațele într-o săptămână de la cuplu. Am mers cu 1190, mi-a trecut prin minte să fug cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Aia e pt cand i-o ramane mica Africana, peste "aproape doi ani". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă 12 minutes ago, Speedy.K said: Aia e pt cand i-o ramane mica Africana, peste "aproape doi ani". Ca proprietar de KTM 950 carburat, visez la O nouă Africană. Dar in vreo 5-10 ani, cand nu mai gasesc piese la 950 sau iau Africana ca second bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.