ALEX-Guzzista Postat Marți la 17:53 Share Postat Marți la 17:53 Mecanicul este bun cand clientul nu stie mecanica ! Nimeni nu sa nascut invatat,acu e Sf.Internet care ajuta foarte mult. Ca in orice meserie se incepe cu lucruri simple. Eu am un principiu,decat sa platesc 10 lei manopera,mai bine dau 20 lei pe scule. Cam scump,nene mecanicosu’ala la 800 lei,poate e all-inclusive,cafea,bautura,cadăne,platou vanatoresc …..cat asteapta clientu’ Acum 22 ore, batranulvirago a spus: Te cred. Taica-miu, după ce am făcut toată nenorocirea aia la gât a zis: ,,Hai, nu mai fii supărat, sunt singur că au facut alții și mai rău " Fii fericit c-ai avut ce strica ….era mai rău dacă nu aveai. Cum I-a zis tatăl ,fiului său ,după ce acesta fără să vrea a făcut tot așa o stricăciune mai mare decât ai făcut-o la masina. Nu ii moare vaca lu’ala care nu are !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranulvirago Postat Marți la 18:06 Autor Share Postat Marți la 18:06 Daca am un sfat la 23 de ani, cu tot internetul și toată tehnologia e asta: NU VĂ LUAȚI DUPĂ CHATGPT. Seara frumoasă vă doresc! Mulțumesc pentru toate sfaturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Marți la 19:18 Share Postat Marți la 19:18 Si eu am avut probleme la scos camasile din cadru la o Honda Dominator. Am vazut ca nu reuseam nici cum sa ii bat afara asa ca am lasat-o pe a doua zi. Intre timp am cautat pe net cum se pot scoate si mi-am facut o scula simpla ca sa pot scoate camasile. Am mai scris aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranulvirago Postat Marți la 20:04 Autor Share Postat Marți la 20:04 Te salut! Problema la mine din păcate a fost aceea că nu au existat cămăși, pur și simplu erau rulmenți cu bile vărsate, strânse de gâtul cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Miercuri la 07:07 Share Postat Miercuri la 07:07 Acum 12 ore, batranulvirago a spus: Daca am un sfat la 23 de ani, cu tot internetul și toată tehnologia e asta: NU VĂ LUAȚI DUPĂ CHATGPT. Seara frumoasă vă doresc! Mulțumesc pentru toate sfaturile Daca mai folosesti dracovenia aia, specifica-i unde sa caute. Si dupa ce iti da rezultatul, spune-i sa iti zica toate referintele. Apoi iei la mana fiecare referinta sa vezi ce scrie exact. In foarte mica mea experienta cu LLM-ul asta, rezultatele date nu aveau legatura cu ce scrie in referinte. Ideal ar fi sa ii zici sa caute in manualul de service si sa iti dea exact linkul si paginile unde scrie cum se face. Tot din mica mea experienta, LLM-ul asta cauta pe forumuri si pe wikipedia si nu este o idee buna sa crezi ca e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Miercuri la 07:10 Share Postat Miercuri la 07:10 (editat) Acum 11 ore, batranulvirago a spus: Te salut! Problema la mine din păcate a fost aceea că nu au existat cămăși, pur și simplu erau rulmenți cu bile vărsate, strânse de gâtul cadrului. Imi da cu virgula partial. Ideea e ca bilele de rulment sunt tratate si au o duritate mare. In timp ele sapa in materialul mai moale al camasilor. Am gasit aceasta schema in care arata ca exista niste camasi: Pe partea inferioara ai piesele 4 si 3 (bile care vin pe jugul inferior + o camasa care intra in cadru) iar pe partea jugului superior, ai piesele 1, 4 si 2 - adica camasa, bile si partea de sus a rulmentului + protectie de praf. Rolul camasilor este sa faci totul servisabil. Daca nu ar exista camasi, cadrul ar fi de unica folosinta. Banuiala mea este ca cineva a lucrat candva pe acolo si a facut niste improvizatii, sau chiar exista camasi si le confunzi cu cadrul in sine. Din poze nu imi pot da seama. Sursa imaginii: https://oem-bike-parts.com/en/parts/yamaha/motor-robogo/350cc-699cc/xv-535-virago/xv535nvirago-3bmj-2000/steering Editat Miercuri la 07:11 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 14:25 Share Postat Miercuri la 14:25 (editat) Acum 18 ore, batranulvirago a spus: Te salut! Problema la mine din păcate a fost aceea că nu au existat cămăși, pur și simplu erau rulmenți cu bile vărsate, strânse de gâtul cadrului. Cum a spus si Ruginel,nu exista cadru cu rulmenti la jug fara camasi,cu bile sau cu role, nici macar la bicicleta. In timp bilele sapa si in camasile tratate,daramite in cadru,ar sapa imediat. Tu cand ai cumparat motocicleta mergea bine,drept…etc ?? Ca poate cine a mai umblat,o fi gasit camasile sparte,nu o fi avut altele,sau nu a stiut ce sunt si nu le a mai pus…a strans jugul .si a vandut o asa…. Editat Miercuri la 14:30 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Miercuri la 17:07 Share Postat Miercuri la 17:07 Acum 22 ore, batranulvirago a spus: Daca am un sfat la 23 de ani, cu tot internetul și toată tehnologia e asta: NU VĂ LUAȚI DUPĂ CHATGPT. Seara frumoasă vă doresc! Mulțumesc pentru toate sfaturile Cum le spun eu elevilor, motociclismul nu se invata de pe net. Ca altfel nu se mai inventau scolile si se facea ca acum 60 de ani, invatai si gur si, cand te considerai pregatit te prezentai la examen. La fel e si cu mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.