valicaddy Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Motoarele sunt identice, fie ca au admisia pe injectie sau carburatie. Ungerea suficienta a motorului se face la aprox 850rpm, turatie pe care cu siguranta o depasesti asa ca fiabilitatea nu e o chestiune de discutat. In ceea ce priveste performanta, cred ca e inutil sa discutam de vreme ce multi au facut conversia catre carb dar nu stiu pe nimeni sa fi trecut pe injectie un HD care din fabrica era cu carburator. Eu zic sa vedem codul pompei de ulei la un motor cu carburatie (650rpm la ralanti) si codul pompei unui motor pe injectie (1000rpm la ralanti)... Eu nu mi-as pune carburator fara sa verific acest... amanunt nesemnificativ! Si eu stiam ca pompele nu sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Eu zic sa vedem codul pompei de ulei la un motor cu carburatie (650rpm la ralanti) si codul pompei unui motor pe injectie (1000rpm la ralanti)... Eu nu mi-as pune carburator fara sa verific acest... amanunt nesemnificativ! Si eu stiam ca pompele nu sunt la fel. pai daca pui carburator pe un motor pe injectie, cu 1000 rpm la relanti, de ce i-ai scadea relanti-ul la 650 dupa modificare? eu stiu ca la v2-urile astea un 900 rpm este corect atat la injectie, cat si la carburatie, dar e posibil sa ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 parerea mea ste ca nu e o motocicleta de aglomeratie... E racita pe aer iar pe caldurile de 40 de grade, daca traversezi Bucurestiul la ora de varf, ai mari sanse sa faci ciorbita de perisoare )) De asemenea este destul de grea in ciuda aparentei Slim. parca are 250 KG(sa ma corecteze cineva daca gresesc). EU am dragstar care e tot racit pe aer, si saracul se incinge de il gaseste nebuneala la mersul amintit mai sus. In alta oride de idei, credeti ca am sanse sa gasesc un Sportster 883 pe carburatie in jurul sumei de 3500 de euro? Nu neaaparat in Romania. Hai sa vezi ce poti face cu un R King in traficul din Bukresh. Mai vedem dupa ce parere ai vis-a-vis de greutate si caldura. A fost un Sporty IMPECABIL la 3500 mai demult in Giurgiu si e netul plin de gunoaie de la 5000 in sus. Stai cu banii pregatiti si ai sa gasesti. pai daca pui carburator pe un motor pe injectie, cu 1000 rpm la relanti, de ce i-ai scadea relanti-ul la 650 dupa modificare? eu stiu ca la v2-urile astea un 900 rpm este corect atat la injectie, cat si la carburatie, dar e posibil sa ma insel. Pentru ca un motor cu carburator e prevazut sa luccreze la turatie mai mica la mersul in gol. TC88 al meu are in carte trecut ralanti intre 950 si 1050 rpm. Daca m-as plictisi atat de tare incat sa vreau sa ii pun carburator as face-o mai mult sa il aud cum da sa se opreasca, cum ii "numeri exploziile" la turatie joasa, senzatie care aproape dispare la EFI (multi adora treaba aia cu potato-potato, noh, chestie de gust). Ambele sisteme au avantajele lor, de cand merg cu EFI apas butonul si plec, nu mai da in nas, nu mai rateaza. Place la mine. Evident se aplica si la Sportster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Corect. Citisem "la" injectie. Evident ca nu te opreste nimeni sa schimbi pistons, heads, cams etc. Numai ca dupa asta iti trebe ceva software ca sa remap. @Nocturnus : sper ca nu te deranjeaza ca motorul ala e un 1200 Merci de link. Deci se poate Hai sa vezi ce poti face cu un R King in traficul din Bukresh. Mai vedem dupa ce parere ai vis-a-vis de greutate si caldura. A fost un Sporty IMPECABIL la 3500 mai demult in Giurgiu si e netul plin de gunoaie de la 5000 in sus. Stai cu banii pregatiti si ai sa gasesti. Pentru ca un motor cu carburator e prevazut sa luccreze la turatie mai mica la mersul in gol. TC88 al meu are in carte trecut ralanti intre 950 si 1050 rpm. Daca m-as plictisi atat de tare incat sa vreau sa ii pun carburator as face-o mai mult sa il aud cum da sa se opreasca, cum ii "numeri exploziile" la turatie joasa, senzatie care aproape dispare la EFI (multi adora treaba aia cu potato-potato, noh, chestie de gust). Ambele sisteme au avantajele lor, de cand merg cu EFI apas butonul si plec, nu mai da in nas, nu mai rateaza. Place la mine. Evident se aplica si la Sportster. Acum, sper sa nu devin sacaitor, probabil s-a mai atins subiectul asta mai jos: La ce trebuie sa fii atent la modelele astea? Au mostenit problemele din anii 70 cu scurgerea si garniturile de proasta calitate? Ma intereseaza, deoarece, poate schimb ,,Classicul" meu pe un sportster. Deci sfaturile sunt bine venite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Si eu stiam ca pompele nu sunt la fel. E posibil sa "da", dar e probabil sa "nu"... http://www.hdforums.com/forum/sportster-models/616426-idle-speed.html Si daca laşi relantiul la 750-800rpm cu siguranta pompa aia isi va face treaba suficient, mai ales ca nu cred ca apuci sa stai mai mult de 30 sec la relanti, nu?... A, sa nu uitam ca HD nu e Nipru, e un fier facut cu materiale mai bune si atentie la "detalii" tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Merci de link. Deci se poate Acum, sper sa nu devin sacaitor, probabil s-a mai atins subiectul asta mai jos: La ce trebuie sa fii atent la modelele astea? Au mostenit problemele din anii 70 cu scurgerea si garniturile de proasta calitate? Ma intereseaza, deoarece, poate schimb ,,Classicul" meu pe un sportster. Deci sfaturile sunt bine venite! Salut, nu au mostenit problemele din anii 70 cel putin sporsterele din jurul meu. Sportsterul meu de cand ii la mine (aprox 4 ani) nu a mancat un gram de ulei si nici nu pierde dar de cand ii merge cu ulei Orig. HD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 hahahah... din misterele internetului... Butt o ajuns sa dea sfaturi tehnice la Harleyuri... hahahahh... fucking funny! Nocturnus... acuma sper ca iti dai seama ca exista "j"de modele si ani de Sportstere. Cu cat sunt mai recente cu atat sunt mai fiabile. Depinde insa mult si cine le-a avut si cum le-a intretinut. dar de obicei exteriorul arata si ce-i in interior NU exista lucruri speciale la care sa trebuiasca sa fi atent. Daca vrei sa iti iei Iron head (pre 86) tre sa fi bun mecanic, sunt geniale, dar.... babete Incearca sa nu-ti iei modele de tranzitie - primele din "promotiile"noi, cand s-au schimbat motorizarile maparea ti-o fac garajele... softuri, etc... hahahah... nu te baga singur pt ca iti ptinzi urechile. Sau daca chiar vrei sa te instruiesti sunt "n"carti despre asta. Pe net lumea bate din taste ca sa fie interesanta, dar 99% sunt balarii si banuieli. Cauta ca sunt carti scrise de meseriasi despre customizarea diferitelor modele (performante ma refer), de la masinarii de rupt capul pe strada la motoare de drag racing ... ce vrea muschii tai. Cand ai motorul, cauti cartile pt modelul in cauza , citesti si aflii tot ce doresti, dupa care incepi treaba dupa carte cand pornesti la tunat motorul e bine sa te uiti la kiturile existente, pentru ca ele combina cel mai bine ce piese merg impreuna. E o greseala enorm de intalnita sa puna habarnistii came de turatie si supape cu tija lunga sau piese care nu se inteleg unele cu altele ( care separat fac tare bine, dar impreuna sunt in conflict). Asa ca iei frumos datele kitului in cauza si gasesti piesele separat (chiar second) si o sa ajungi cu ban putin la performantele dorite. Ia un 883 si transforma-l in 1200... e simplu, usor si ieftin... etc... as putea scrie 10 ore, dar... ...pana la urma oricate sfaturi ai primi, oricum o sa iei motorul pe care ti-l permiti si il gasesti in momentul ala... indiferent de ce iti zice cine zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 hahahah... din misterele internetului... Butt o ajuns sa dea sfaturi tehnice la Harleyuri... hahahahh... fucking funny! Nocturnus... acuma sper ca iti dai seama ca exista "j"de modele si ani de Sportstere. Cu cat sunt mai recente cu atat sunt mai fiabile. Depinde insa mult si cine le-a avut si cum le-a intretinut. dar de obicei exteriorul arata si ce-i in interior NU exista lucruri speciale la care sa trebuiasca sa fi atent. Daca vrei sa iti iei Iron head (pre 86) tre sa fi bun mecanic, sunt geniale, dar.... babete Incearca sa nu-ti iei modele de tranzitie - primele din "promotiile"noi, cand s-au schimbat motorizarile maparea ti-o fac garajele... softuri, etc... hahahah... nu te baga singur pt ca iti ptinzi urechile. Sau daca chiar vrei sa te instruiesti sunt "n"carti despre asta. Pe net lumea bate din taste ca sa fie interesanta, dar 99% sunt balarii si banuieli. Cauta ca sunt carti scrise de meseriasi despre customizarea diferitelor modele (performante ma refer), de la masinarii de rupt capul pe strada la motoare de drag racing ... ce vrea muschii tai. Cand ai motorul, cauti cartile pt modelul in cauza , citesti si aflii tot ce doresti, dupa care incepi treaba dupa carte cand pornesti la tunat motorul e bine sa te uiti la kiturile existente, pentru ca ele combina cel mai bine ce piese merg impreuna. E o greseala enorm de intalnita sa puna habarnistii came de turatie si supape cu tija lunga sau piese care nu se inteleg unele cu altele ( care separat fac tare bine, dar impreuna sunt in conflict). Asa ca iei frumos datele kitului in cauza si gasesti piesele separat (chiar second) si o sa ajungi cu ban putin la performantele dorite. Ia un 883 si transforma-l in 1200... e simplu, usor si ieftin... etc... as putea scrie 10 ore, dar... ...pana la urma oricate sfaturi ai primi, oricum o sa iei motorul pe care ti-l permiti si il gasesti in momentul ala... indiferent de ce iti zice cine zice. Salut, Cel mai probabil, in caz de mai voi opri la sportster, pretul o sa fie factorul decisiv. Din pacate nu sunt nici bogatan , nici la mecanica nu ma pricep, so... Momentan analizez. Ma gandesc daca merita sa dau dragstarul si cat mai trebui sa completez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Life's too short mah ca sa te mai bag in seama. Marsh in ignore list. Momentan analizez. Ma gandesc daca merita sa dau dragstarul si cat mai trebui sa completez Ideea e ca daca-l iei din afara o sa trebuiasca ceva banuti in plus la transport si inmatriculare. Cu siguranta Dragstarul tau de 650 e ok insa ce vezi tu mai sus in poza e clar ca-i altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Life's too short mah ca sa te mai bag in seama. Marsh in ignore list. Ideea e ca daca-l iei din afara o sa trebuiasca ceva banuti in plus la transport si inmatriculare. Cu siguranta Dragstarul tau de 650 e ok insa ce vezi tu mai sus in poza e clar ca-i altceva Intradevar, it's a league above. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salut. Poti sa iei linistit un Sporty mai nou, sunt foarte-foarte fiabile. Al meu a avut probleme serioase la motor (candva era omorat de un redneck in America), si cu toate problemele lui am mers cu el timp de 2 ani fara cea mai mica problema. Anul asta am reinnoit motorul (ce vezi si pe link-ul postat), inainte avea hibe cu care o japoneza n-ar fi mers nici un metru. Si eu asa am facut tura Romaniei si Ungariei de pilda... Sa-ti zic si costurile: kitul Big Bore de Keith Black m-a costat putin sub 400 euro, cu toate simeringurile. Rectificarea chiuloaselor si honuirea cilindrilor era cam 150 euro, aici in Mures - munca de nota zece. In total, inclusiv piesele, taxele de transport, manopera, customizarea estetica, revopsirea motocicletei, etc. m-a costat putin sub 700 euro. Airbrush-ul nu conteaza, ca e facut de mine. Un carburator nou-nout S&S este undeva la 450-500 euro. Deci, in jur de 1000-1200 euro ai un tuning decent, tuning adevarat, in stil Hot Rod. Eu zic ca merita. Pretul unui tuning pe o japoneza este considerabil mai mare (daca gasesti model pe care se poate face asa ceva). Un HD costa mai mult, decat un chopper/cruiser japonez, dar costurile de intretinere sunt mult mai mici. Ceea ce trebuie sa stii: de unde cumpari piesele. Eu de exemplu comand NUMAI piese custom: sunt muult mai ieftine, decat cele originale, si au o calitate foarte buna. Apropos, calitate: HD-urile din era EVO (inclusiv si Sportsterele) au o calitate excelenta. Daca vrei sa cumperi un Sportster sfatul meu e s iei una din 2000-2003, pe carburatie. Cum este si al meu, eu am avut noroc, ca am prins ultima serie din cele cu cutia separata si blocul montat rigid. Avantajul Sportsterului este ca e un model de baza: poti sa modifici cum vrei: frisco, bobber, chopper, lowrider, cafe racer, etc. Numai fantezie iti trebuie si stil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Salut. Poti sa iei linistit un Sporty mai nou, sunt foarte-foarte fiabile. Al meu a avut probleme serioase la motor (candva era omorat de un redneck in America), si cu toate problemele lui am mers cu el timp de 2 ani fara cea mai mica problema. Anul asta am reinnoit motorul (ce vezi si pe link-ul postat), inainte avea hibe cu care o japoneza n-ar fi mers nici un metru. Si eu asa am facut tura Romaniei si Ungariei de pilda... Sa-ti zic si costurile: kitul Big Bore de Keith Black m-a costat putin sub 400 euro, cu toate simeringurile. Rectificarea chiuloaselor si honuirea cilindrilor era cam 150 euro, aici in Mures - munca de nota zece. In total, inclusiv piesele, taxele de transport, manopera, customizarea estetica, revopsirea motocicletei, etc. m-a costat putin sub 700 euro. Airbrush-ul nu conteaza, ca e facut de mine. Un carburator nou-nout S&S este undeva la 450-500 euro. Deci, in jur de 1000-1200 euro ai un tuning decent, tuning adevarat, in stil Hot Rod. Eu zic ca merita. Pretul unui tuning pe o japoneza este considerabil mai mare (daca gasesti model pe care se poate face asa ceva). Un HD costa mai mult, decat un chopper/cruiser japonez, dar costurile de intretinere sunt mult mai mici. Ceea ce trebuie sa stii: de unde cumpari piesele. Eu de exemplu comand NUMAI piese custom: sunt muult mai ieftine, decat cele originale, si au o calitate foarte buna. Apropos, calitate: HD-urile din era EVO (inclusiv si Sportsterele) au o calitate excelenta. Daca vrei sa cumperi un Sportster sfatul meu e s iei una din 2000-2003, pe carburatie. Cum este si al meu, eu am avut noroc, ca am prins ultima serie din cele cu cutia separata si blocul montat rigid. Avantajul Sportsterului este ca e un model de baza: poti sa modifici cum vrei: frisco, bobber, chopper, lowrider, cafe racer, etc. Numai fantezie iti trebuie si stil. Salutare, Multumesc mult de info! Kit-ul Big Bore este cumva Kitul de upgrade de la 883 la 1200? Apropo, nu e postat niciun link.Mai pune-l odata. Revenind la sporty, o singura data am avut ocazia sa ma dau cu un Iron si per total am ramas placut surprins in afara de cateva chestii ,,remediabile" Editat Noiembrie 9, 2012 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 http://www.nrhsperformance.com/ekitsportster04.shtml http://www.sscycle.com/feature/featureview.php?s_id=25 http://hammerperf.com/xlbigborekits.shtml Numai fantezie iti trebuie si stil. hahaha...mi-a placut asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Eu zic sa vedem codul pompei de ulei la un motor cu carburatie (650rpm la ralanti) si codul pompei unui motor pe injectie (1000rpm la ralanti)... Eu nu mi-as pune carburator fara sa verific acest... amanunt nesemnificativ! Si eu stiam ca pompele nu sunt la fel. motor cu carburatie (650rpm la ralanti) - pai la un evo relatiul ajunge si pe la 350-400 rpm motor pe injectie (1000rpm la ralanti) - aici orice ai face, mai jos de 700-750 rpm nu scade E clar ca trebuie schimbata si pompa,dar chiar si atunci modificarile cred ca afecteaza fiabilitatea; de exemplu daca canelurile prin care trece uleiul sunt altfel facute ( la diametru ma refer) in functie de pompa, deci de motor? are cineva un exemplu concret? Stiu pe cineva care a facut acest lucru, dar informatiile precise si adevarate sunt greu de obtinut. Asa ca, in necunostinta de adevar, prefer sa inlocuiesc injectia-cu tot cu motocicleta pe un carburator cu tot cu motocicleta Salut, Momentan analizez. Ma gandesc daca merita sa dau dragstarul si cat mai trebui sa completez In opinia mea: a meritat ! am avut dragstar 1100 clasic si in afara de imaginea de mare.... nu am pierdut nimic schimband cu un sportster ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 ...am ramas placut surprins in afara de cateva chestii ,,remediabile" o viteza-n plus ? hahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salut, Cel mai probabil, in caz de mai voi opri la sportster, pretul o sa fie factorul decisiv. Din pacate nu sunt nici bogatan , nici la mecanica nu ma pricep, so... Momentan analizez. Ma gandesc daca merita sa dau dragstarul si cat mai trebui sa completez sporty 883 din 1993-2003 se invirte pe la 4000euro....inmatriculat Ro. sporty 1200 din aceeasi perioada cu 500-1000 euro mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 hai baietii gata de liniuta...doar o gluma nu incerc sa rascolesc nimik... personal imi place modificarea mai putin acea codita urata ....cineva prin ro care lar tenta o asemnea modificare:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Este un cafe racer.Codita este un must...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 @zacopilu...da aduce si cu cafe racer dar ma refeream mai mult la culorea oribila pe care o are codita nu de codita in sine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) Salutare, Multumesc mult de info! Kit-ul Big Bore este cumva Kitul de upgrade de la 883 la 1200? Apropo, nu e postat niciun link.Mai pune-l odata. Revenind la sporty, o singura data am avut ocazia sa ma dau cu un Iron si per total am ramas placut surprins in afara de cateva chestii ,,remediabile" Salut! Linkul este pe pagina 40, in acest topic. Da, kit-ul Big Bore e kitul de la 883 la 1200. Sau la 1600, sau la 2000+, dar sa ajungi acolo, trebuie facute modificari serioase si pe blocul motor. Kit-ul la 1200 este un fel de bolt-on. Montezi, si gata, nu trebuie sa faci nimic altceva pe bloc. Iron-ul imi place si mie, stilul e putin mad max, putin rat (civilizat), dar per total e prea steril pentru mine, eu-s mai old school. Dintre modelele noi favoritii mei sunt 48 si 72. Dar cel mai mult imi place al meu. :-D Si daca candva reusesc sa cumpar un Street Glide, cam asa o sa fie remodelat Sportsterul meu: http://www.returnofthecaferacers.com/2012/04/harley-davidson-xlh-sportster.html Editat Noiembrie 10, 2012 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Se poate modifica si o mobra pe injectie. De fapt e chiar foarte simplu: pui un carburator S&S si o injectie electronica noua, custom. Si gata: ai carburator, ai Hot Rod. Ha???Nu inteleg...Pui si carburator si injectie electronica noua si rezulta tot carburator?Man,ce fumezi?Poate aprindere electronica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Ha???Nu inteleg...Pui si carburator si injectie electronica noua si rezulta tot carburator?Man,ce fumezi?Poate aprindere electronica.... Frate, omul deja s-a corectat. Nu mai cititi Topicul asta doar cautand nod in papura. ...Gata, ai gasit tu ceva sa-l desfiintezi pe Pannoniachopper. Scuze, am vrut sa scriu aprindere electronica noua. Uite aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Jawohl!Scuze!Nu am vazut....Si nu mai fi asa nervos HD....ce naiba?Te strang chilotii?Puteai s-o spui si altfel...Ca sa nu creada lumea ca HD=Histery Disfunction...Fara suparare,da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 ...Un motor de Sportster... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Da , seria K se trage direct din WL. Finala pe dreapta , supape paralele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.