Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

Full sintetic eu stiu ca e pentru motoare care lucrează pe racire cu lichid si la turatii mai înalte.

Mineralul se uzeaza mai repede dar e mai bun pentru motoare in V cu racire pe aer. Pot fii criticat dacă n-am dreptate, nu mă supăr!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Full sintetic eu stiu ca e pentru motoare care lucrează pe racire cu lichid si la turatii mai înalte.

Mineralul se uzeaza mai repede dar e mai bun pentru motoare in V cu racire pe aer. Pot fii criticat dacă n-am dreptate, nu mă supăr!

Din cate stiu eu full sintetic nu se foloseste pentru ca poate cauza alunecarea placilor de ambreiaj (bineinteles la cele cu ambreiaj umed )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cu manualul de reparatii. Multumesc frumos de ajutor baietii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Motorious, am observat că dacă e rece cam gâfâie. E mai pretențios, dar important e că îmi place. Acuma mă gândesc să îi fac service la telescoape, ulei, semeringuri....etc

Mulțumesc de sfat!

 

Apropo care are un manual de service in format pdf pentru Sporster de 883 2005.

 

Voi ce uleiuri a-ti folosit la Sporster 883 sau 1200 (20w50 sau 20w40 mineral) si ce branduri?

 

 

Salut,

 

Eu la un Heritage Softail din '99 (Evo) bag de asta http://www.belray.com/v-twin-semi-synthetic-engine-oil-20W-50 . Din ce am inrebat pe la omini care l-au folosit e bun uleiul pentru Evo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...M-ai pus pe ganduri!Oare sa incerc si eu Belray-ul asta?Nu de alta dar motorul tau si al meu sunt practic identice ca si constructie,mai putin cilindreea si originea.Mai ales ca de Belray si Mobile 1 semi am auzit numai laude.Poate la urmatorul schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am folosit la Dragstar 1100 Castrol, Motul si Bel-ray. Castrol (semi) Motul (mineral) si Bel-ray (mineral), dintre toate Bel-Ray mineral a fost excelent, dar daca Bel-ray sintetic merge si la Evo e interesant, mă gândesc să încerc!

» Post actualizat in 07 Apr 2015 09:16

@Twenty mulțumesc de informarție!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu nevoie de un manual de service/reparatii pentru un Sportster 1200C din 2001. Si eventual pentru un RoadKing 2003. Are cineva asa ceva? Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Doresc sa cumpar placute de frana spate pentru HD Rocker C .

Astept sfaturi....

Ahoi!

Metric Motion te poate ajuta (Razvan) http://www.metricmotion.ro/

» Post actualizat in 15 Apr 2015 07:34

Nelămuriri:

- am amestecul cam bogat, mai exact daca accelerez moare motorul. Care s-a mai jucat cu carbutatorul de sportster?

- am măsurat compresia pe cilindru si e 8, e normală?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Suspensii spate originale Harley Davidson. Provin de pe un Sportster 1200 Custom din 2005.

 

Pret: 100 euro.

 

post-63187-0-88507100-1430481435_thumb.j


» Post actualizat in 02 May 2015 17:10

As avea si eu nevoie de un manual de service/reparatii pentru un Sportster 1200C din 2001. Si eventual pentru un RoadKing 2003. Are cineva asa ceva? Multumesc anticipat!

 

Daca nu ai gasit, lasa-mi un mesaj pe privat cu o adresa de mail, sa-ti trimit prin wetransfer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca din intamplare v-ati facut vreo modificare la filtrul de aer si ati pus hyper charger si a ramas cutia de la filtrul de aer (cutia ovala neagra care se prinde de carburator si cilindri ) si va impiedicati de ea prin garaj as fi extrem de bucuros sa va scap de ea :)

Salut daca te intereseaza carcasa cu filtru in stare f buna post-37568-0-20311300-1431094997_thumb.jpgpost-37568-0-02158800-1431095004_thumb.jpg 200 ron+transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Cu ce ma muncesc de 2 luni, usor sunt pe drumul cel bun.

Pur si simplu ma cucereste simplitatea acestui carburator!

Care s-a mai jucat cu asa ceva?

 

post-25613-0-16906700-1431637666_thumb.jpg

post-25613-0-61614200-1431637668_thumb.jpg

post-25613-0-93138100-1431637671_thumb.jpg

post-25613-0-41343100-1431637675_thumb.jpg

post-25613-0-31750600-1431637685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Cu ce ma muncesc de 2 luni, usor sunt pe drumul cel bun.

Pur si simplu ma cucereste simplitatea acestui carburator!

Care s-a mai jucat cu asa ceva?

 

» Post actualizat in 16 May 2015 06:15

din care i-mi dau eu seams, in carburatorul ala s-a umblat, de cat Ai jeturile ?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 16 May 2015 06:15

din care i-mi dau eu seams, in carburatorul ala s-a umblat, de cat Ai jeturile ?

Ahoi!

Inaintea mea nu stiu daca s-a umblat, partea cu silicon e facuta de mine si un prieten, era fisurat capacul de acoperire a membranei.

N-am idee ce dimensiuni are kitul de jet, nu l-am masurat, de ce intrebi?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai 2 jeturi , pe amandoua sunt 2 respectiv 3 cifre ( ala cu 3 se vede fara sa demontezi << main jet - asa il gasesti pe net >> , celalalt << pilot jet >> il desfaci cu surubelnita , in funtie de filtru de aer si de tobe ai marimile la jeturi , de aici si funtionarea motorului .

- spun ca-i modificat pt. ca din cate stiu eu cuiul original nu are posibilitate de reglaj , nu are santuri pe el )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai 2 jeturi , pe amandoua sunt 2 respectiv 3 cifre ( ala cu 3 se vede fara sa demontezi << main jet - asa il gasesti pe net >> , celalalt << pilot jet >> il desfaci cu surubelnita , in funtie de filtru de aer si de tobe ai marimile la jeturi , de aici si funtionarea motorului .

- spun ca-i modificat pt. ca din cate stiu eu cuiul original nu are posibilitate de reglaj , nu are santuri pe el )

Eu am filtru K&N si esapament Screaming Eagle II, dupa logica mea ar trebui sa fie un reglaj mai altfel fata de cel de fabrica, de insemne nu m-am uitat dar cel din bazinul unde e plutitorul ala cu o surubelnita l-am desfacut. Oricum momentan merge bine, inca n-am apucat sa ii fac consumul, dar saptamana viitoare merg la o tura mai lunga si aflu.

Cuiul la al meu are 6 nivele de reglaj.

Ideea de baza e ca ar fii bine sa-l vada unu care se ocupa cu asa ceva si prin mana caruia i-au trecut multe carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese de Sportster...tobe esapament/150 ron,suport (ornament)cromat/100 ron,saua/250 ron,carcasa + filtru/220 ron,rezervor (fara robinet)450 ron,telescoape cu ax/600 ron. TOATE PIESE SUNT IN STARE F BUNA! Tel:0721445555

 

 

post-37568-0-02904000-1431957032_thumb.jpgpost-37568-0-49911800-1431957040_thumb.jpgpost-37568-0-95645200-1431957049_thumb.jpgpost-37568-0-69518100-1431957060_thumb.jpgpost-37568-0-48738600-1431957075_thumb.jpgpost-37568-0-94418900-1431957083_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Caut asa cevapost-25613-0-34173600-1432634288_thumb.jpgpost-25613-0-32126300-1432634296_thumb.jpgpost-25613-0-11454800-1432634298_thumb.jpgpost-25613-0-23564500-1432634300_thumb.jpg (soclu pentru lampa stop), unde a-si gasi? Are careva de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Topicul asta sa rasuflat de tot!:))...sau Sporter istii mer ..nu dau din taste! Dupa cateva mii de km cu Sportster ul meu pot spune cu mana pe inima ca nu regret deloc Intruder ul dat la schimb pe Harly. Sunt de a dreptul indragostit de modelul Sporty!..si ma repet ca probabil un deceniu de acum incolo..Sporty scrie pe mine. Sunt inca putin nebulos, in sensul in care eram incredintat ca Sporty r ul meu este cel mai..cel mai..intre timp, parca as fi vrut mai degraba ,modelul Custom..ca acum sa nu mai fiu sigur de nimic dupa ce am vazut un Sporty Nightster pe injectie si mi a placut si ala!:). Imi place felul de mers sacadat al modelului Custom la nebunie, dar totodata ma atrage si felul agresiv- sportiv al Nightster ului. Despre 883R ul meu cu kit de 1200..numa de bine..dau cheie, porneste..mere..ma duce si ma intoarce de pe unde am fost..imi place, desi mi a trebuit o perioada de timp sa mi castige simpatia si increderea!:). In afara de motor, cadru, furca si roti..am schimbat cam tot la el!. Multumesc pe aceasta cale prietenului meu HD..un om pasionat cu adevarat de Harly...care ma ajutat enorm in aceasta transformare!. Deci...sunt incantat sa pot mere cu consum de max 4%, fara dureri de sale si manevre ca la autobuz..sa pot simti feelingul transmis de motor..de mirosul de fier dat de motorasul meu cu aspect vintage si aer de anii 60. Si oricum, pt mine e clar de atunci incolo..Harly.. forever and ever!Spot tuturor si mai scrieti pe aici, dragilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...