Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Cam tot ce se vorbeste de 2-3 ani pe topicul asta ii de cine o are mai mare , ce vopsea , ghidon , ciucuri sau alte rahaturi neesentiale , nimeni nu vorbeste de un upgrade adevarat ( stage 2 ii sus , came , aprinderi etc ) ...

 

Hai sa-ti spun eu cum sta treaba!!!

In primul rand ca astea sunt "provocarile". Toti intra pe Topicul asta sa se masoare-n p.la cu Harleystii. Astea sunt frustrarile oamenilor...

Si se simt si in realitate. Ala care m-a provocat pe mine la o liniuta, cu GSXR750 (SRAD), era un frustrat. Si, vezi bine ca eu am vazut imediat cu ce model de motocicleta am de-a face si cam ce poate, pentru ca am mers si cu GSXR750 (SRAD). El a vazut un chopper, ba mai era si Harley. S-a gandit ca este prada usoara. Ar fi trebuit sa ma apuc sa-i explic ca trebuie sa fie atent ca este un Sportster 1200 Sport (adica multe elemente mecanice de Buell), ca are aprindere Screamin Eagle de 8000rot/min, ca filtrul ala de aer con ar trebui sa-i dea de inteles ca in carburator am main jet-ul de 200 sau ca rear pulley-ul ala mare inseamna ca este de Big Twin ( 70T fata de 61) si ca o sa plec ca din pusca de langa el? Asa ai vrea tu sa discutam cu frustratii astia care se cred zmei cu japonezele lor pe care eu le-am "fumat" ani de zile la rand?

Nu, prietene, fii tu decent, pentru ca eu am trecut de faza aia si am trecut la faza in care ma masor in p.la.

 

A, era sa uit: O lungime de motocicleta i-am dat frustratului cu SRAD si i-am facut si arogant cu mana. Asta ca sa le intre mintea in cap celor care au impresia ca orice râşniţă japoneza mananca Harley-uri pe paine.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok (@ Blackrider).

 

Semnalele cu running lights in ele sunt legale pe la noi?

 

 

 

Hai sa-ti spun eu ceva interesant, desi am mai spus-o (ca cineva acuza pe aici ca doar ne masuram in p.la): Am mai spus ca Sportsterele (pana in 2004, din pacate) au cutia de viteze separata de motor. Separata la modul ca poti umbla la cutie fara sa desfaci motorul. Stii cum se traduce asta? Prin costuri mai mici cu manopera, pentru ca una este sa desfaci un motor si alta doar cutia.

 

Vezi?! Nu doar la liniute stau bine Sportsterele.

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar nu aveti ce face, sa comentati atat. De parca cei cu HD se baga pe topicurile de shadow sau mai stiu eu ce sa comenteze, denigreze, etc.

Pana nu de mult am avut o virago 535, foarte misto, se strica des. Nu de mult am un sportster custom de 1200. Tot doua roti are, doar ca isi pastreaza valoarea mai bine, are brandul HD in spate, etc. In rest...2 roti, motor, sunet misto. Nu o compar cu virago, e mult peste, dar o pot compara lejer cu ce mai cunosc, Volusia, Shadow de 750, etc. E la fel in pana mea, doar ca are o alta imagine.


» Post actualizat in 03 Oct 2014 19:08

Voi chiar nu aveti ce face, sa comentati atat. De parca cei cu HD se baga pe topicurile de shadow sau mai stiu eu ce sa comenteze, denigreze, etc.

Pana nu de mult am avut o virago 535, foarte misto, se strica des. Nu de mult am un sportster custom de 1200. Tot doua roti are, doar ca isi pastreaza valoarea mai bine, are brandul HD in spate, etc. In rest...2 roti, motor, sunet misto. Nu o compar cu virago, e mult peste, dar o pot compara lejer cu ce mai cunosc, Volusia, Shadow de 750, etc. E la fel in pana mea, doar ca are o alta imagine.

 

Si inca ceva, diferenta mai pe scurt: stiti de ce au presedintii Mercedes?? Mai exista multe variante de masina, similare ca lux si performanta. Ia ganditi-va, astia care sunteti atat de deranjati de HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma inse la S ai in plus , dublu disc , suspensia , jentile ( 13 spite - de la nustiu ce an ) , camele ( anderews N4 sau similarele de la SE - care sunt identice ) , single fire , 2 buji pe cilindru si chiloasele , cu cutia ai dreptate mai simplu de umblat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun..dupa circa cateva sute de km vreau sa va spun si eu cateva ''sentimente'' de ale mele vis a vis de noua mea achizitie H D Roadster 883 din 2003, cu kit de 1200 si carburator S&S super E. Este clar mai exploziv la accelerare decat modelul Sportster Custom..am inteles ca asta vine de la volanta mai usoara si nus ce chestii pe la supape ..nu ma pricep..spun doar ceea ce am simtit. .Daca stie cineva sa mi explice diferentele dintre R ul meu si Sportster ul Custom, sunt f curios sa l ascult. Inca ceva..883 ul meu ar fi avut 53 de caluti in mod normal..cu kitul de 1200 pus si carburatorul de care va spuneam...la ce putere a ajuns..care sunt diferentele..is f curios dar si intr o totala nebuloasa in privinta asta..imi poate explica cineva..?..multumesc. in alta ordine de idei..sunetul este diferit..frana fata este f slaba..am un singur disc..oare asa a fost din fabrica?..habar n am..transmisie pe lant si cutie separata. Hmm..vreau sa i pun ghidon Ape..oare ar fi impotriva firii asa ceva pe modelul asta..intreb..nu dau cu paru..astept rasp..parerile voastre..spor!


» Post actualizat in 06 Oct 2014 20:58

Asta ar fi ape ul..si vreau sa i ridic rezervorul vreo zece cm mai sus..asa imi place , ma rog..da sa nu ma fac de panarama punand un ape pe un H D modelul R..daia intreb si io ca omu..sunt putin bulversat, recunosc..da mie cu ape ul imi place..clar! :)) ce ziceti?

post-23362-0-41861300-1412628881_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun..dupa circa cateva sute de km vreau sa va spun si eu cateva ''sentimente'' de ale mele vis a vis de noua mea achizitie H D Roadster 883 din 2003, cu kit de 1200 si carburator S&S super E. Este clar mai exploziv la accelerare decat modelul Sportster Custom..am inteles ca asta vine de la volanta mai usoara si nus ce chestii pe la supape ..nu ma pricep..spun doar ceea ce am simtit. .Daca stie cineva sa mi explice diferentele dintre R ul meu si Sportster ul Custom, sunt f curios sa l ascult. Inca ceva..883 ul meu ar fi avut 53 de caluti in mod normal..cu kitul de 1200 pus si carburatorul de care va spuneam...la ce putere a ajuns..care sunt diferentele..is f curios dar si intr o totala nebuloasa in privinta asta..imi poate explica cineva..?..multumesc. in alta ordine de idei..sunetul este diferit..frana fata este f slaba..am un singur disc..oare asa a fost din fabrica?..habar n am..transmisie pe lant si cutie separata. Hmm..vreau sa i pun ghidon Ape..oare ar fi impotriva firii asa ceva pe modelul asta..intreb..nu dau cu paru..astept rasp..parerile voastre..spor!

Ahoi!

Emotiile tale se deduc din ceea ce ne scrii, recomandarea mea personala in cazul un apehanger e sa nu faci exagerari, spre exemplu unul de 14 inch ar fii decent si confortabil si nici exagerat. Dar poti sa-ti fortezi norocul si cu unul de 16 inch. Modificarile vrei sa le rezumi doar la un apehanger, sau ai planuri mai mari? E bine sa ai ideea generala despre cum vrei sa arate in final motorul altfel risti sa fii banal.

Sa stapanesti sanatos noua ta "jucarie"!

Spre nefericirea ta Sporsterul are doar un singur disc pe fata, dar cu timpul o sa te obisnuiesti cu franarea si sigur o sa stii cum si cand sa franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun..dupa circa cateva sute de km vreau sa va spun si eu cateva ''sentimente'' de ale mele vis a vis de noua mea achizitie H D Roadster 883 din 2003, cu kit de 1200 si carburator S&S super E. Este clar mai exploziv la accelerare decat modelul Sportster Custom..am inteles ca asta vine de la volanta mai usoara si nus ce chestii pe la supape ..nu ma pricep..spun doar ceea ce am simtit. .Daca stie cineva sa mi explice diferentele dintre R ul meu si Sportster ul Custom, sunt f curios sa l ascult. Inca ceva..883 ul meu ar fi avut 53 de caluti in mod normal..cu kitul de 1200 pus si carburatorul de care va spuneam...la ce putere a ajuns..care sunt diferentele..is f curios dar si intr o totala nebuloasa in privinta asta..imi poate explica cineva..?..multumesc. in alta ordine de idei..sunetul este diferit..frana fata este f slaba..am un singur disc..oare asa a fost din fabrica?..habar n am..transmisie pe lant si cutie separata. Hmm..vreau sa i pun ghidon Ape..oare ar fi impotriva firii asa ceva pe modelul asta..intreb..nu dau cu paru..astept rasp..parerile voastre..spor!

» Post actualizat in 06 Oct 2014 20:58

Asta ar fi ape ul..si vreau sa i ridic rezervorul vreo zece cm mai sus..asa imi place , ma rog..da sa nu ma fac de panarama punand un ape pe un H D modelul R..daia intreb si io ca omu..sunt putin bulversat, recunosc..da mie cu ape ul imi place..clar! :)) ce ziceti?

asta nu e ex-motorul lui Boti?

daca e Roadster( la 1200 ar trebui sa ai cam 65cai),ar trebui sa ai furca/roata cu prindere pt inca un disc si etrier...verifica.

da,ape e o customizare f des intilnita la sporty....ala al tau pare de 14???

modelul custom fata de unul standard,are alte accesorii custom pe el(rezervor plat,roata plina spate,comenzi avansate,alta consola cu ceas,mai mult crom,etc)

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun..dupa circa cateva sute de km vreau sa va spun si eu cateva ''sentimente'' de ale mele vis a vis de noua mea achizitie H D Roadster 883 din 2003, cu kit de 1200 si carburator S&S super E. Este clar mai exploziv la accelerare decat modelul Sportster Custom..am inteles ca asta vine de la volanta mai usoara si nus ce chestii pe la supape ..nu ma pricep..spun doar ceea ce am simtit. .Daca stie cineva sa mi explice diferentele dintre R ul meu si Sportster ul Custom, sunt f curios sa l ascult. Inca ceva..883 ul meu ar fi avut 53 de caluti in mod normal..cu kitul de 1200 pus si carburatorul de care va spuneam...la ce putere a ajuns..care sunt diferentele..is f curios dar si intr o totala nebuloasa in privinta asta..imi poate explica cineva..?..multumesc. in alta ordine de idei..sunetul este diferit..frana fata este f slaba..am un singur disc..oare asa a fost din fabrica?..habar n am..transmisie pe lant si cutie separata. Hmm..vreau sa i pun ghidon Ape..oare ar fi impotriva firii asa ceva pe modelul asta..intreb..nu dau cu paru..astept rasp..parerile voastre..spor!

» Post actualizat in 06 Oct 2014 20:58

Asta ar fi ape ul..si vreau sa i ridic rezervorul vreo zece cm mai sus..asa imi place , ma rog..da sa nu ma fac de panarama punand un ape pe un H D modelul R..daia intreb si io ca omu..sunt putin bulversat, recunosc..da mie cu ape ul imi place..clar! :)) ce ziceti?

 

Nea' Jane, in primul rand, sa-l stapanesti sanatos.

In al doilea rand, nu te mai vaita, pentru ca te-a dat un baiat cu un Sportster mult mai vechi si cu un etrier mult inferior celui pe care-l ai tu si tot ti s-a parut ca are frana. Strange tare maneta aia... In alta ordine de idei, Sportsterul asta al tau ar fi trebuit sa aiba dublu disc.

In al treilea rand, ce mai conteaza nu stiu ce diferente, nu stiu ce cai putere, etc.? Conteaza sa nu regreti ca ai dat Intruderul.

 

Acum, in ceea ce priveste ape-ul, eu cred ca ar trebui sa-l pui, daca-ti place. Pentru gustul meu este cam inalt, dar nu arata rau motocicleta cu el, nu este nimic impotriva firii.

Rezervorul banuiesc ca vrei sa-l ridici de fata, sa urmareasca linia cadrului. Daca faci asta, trebuie sa iei in considerare faptul ca, fara anumite modificari, vei ramane cu niste benzina nefolosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ape-ul arata bine pe motorul tau :) Ca regula generala, pentru a fi si confortabil pe distante mai mari, ar trebui sa ai palma, cel mult la acelasi nivel cu inima. In momentul in care mainile vor fi ''mai sus'' te poti astepta la amorteli, furnicaturi si alte cele. Pentru frana slaba, daca placutele sunt ok, masoara si discul sa fie in cote. Eu le-am schimbat vara asta tot pe motiv de ''frana slaba''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt rasp..apreciez. am vazut intr o poza un sporty nou..poza de fabrica..avea un singur disc..nus ce sa mai cred..placutele pe fata sunt aproape de metal..deci..cred ca se poate si mai bine cu altele noi. As fi vrut un semi ape dar l am gasit pe asta cu tot ce i trebuie la juma de pret..prea oferta..totusi. spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R-ul are doua discuri...probabil nu e R....are urechi de prindere pt etrier si pe cealalata jamba?are gauri in butuc pt disc si pe partea cealalata?(desi roata poate fi schimbata)

nu se prea vede,scrie R pe rezervor?anyway,poate fi facut din bucati,deci nu stim exact ce model a fost...

mai bine vorbeste cu Boti,sa-ti zica ce modificari a facut la el.

app:Roadster s-a produs numai din 2004 incoace...eu asa stiu.

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca sau facut si cu un singur disc..am vazut poza de fabrica asa..are suruburile de prindere pe roata dar pe telescop nu sunt cele de prindere ale etrierului. cine este Boti?!...da mi un nr de tel al lui pe pm, te rog..sau ce user este aici pe motociclism..sunt si io curios , ce si cum..io l am luat de la altcineva..pe rezervor scrie H D 883..atat..in fine..poa sa fie si srutocamila..mie imi place ca impinge bine..sambata pe autostrada meream cu 140 150 fara sa simt ca il fortez..un amic de al meu cu un Sporter Custom de 1200 a spus pas, la un moment dat..al lui merea cam fortat motoru la vit eza aia..in fine..nu cred ca in urmatorii zece ani o sa mi doresc de la Harley altceva decat modelul Sportster!..imi place ca design cel mai mult! Sporter ul e cea mai frumoasa motocicleta Harley! am spus!..ca alte harly merg, ca motoare, mult mai adevarat..e altceva..alta discutie. Stiu ca starnesc zambete ..da acu asta simt! Roadster sa produs numa din 2004?!!..ok..atunci al meu ce este?!! Dyna?!!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce daca nu-ti franeaza? Te echipezi cu o parasuta dai bara din spate jos (nu ma vazut printre frunze la ce ajuta) legi parasuta cu o sfoara si cand vrei sa franezi o lansezi, ea se prinde ca pisica de asfalt si te-ai oprit fara stoppie.

Faina motocicleta mi-a placut dintodeauna forma asta, nici prea mare nici mica cu o greutate s-o poti ridica de pe jos.Dupa Sportster am citit undeva ca s-ar fi inspirat si japonezii cand au facut viroaga,

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente.

PS scuze ca m-am bagat si eu pe aici dar respect pe oricine isi respecta motocicleta oricare ar fi ea si citesc cam tot ce se scrie pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca sau facut si cu un singur disc..am vazut poza de fabrica asa..are suruburile de prindere pe roata dar pe telescop nu sunt cele de prindere ale etrierului. cine este Boti?!...da mi un nr de tel al lui pe pm, te rog..sau ce user este aici pe motociclism..sunt si io curios , ce si cum..io l am luat de la altcineva..pe rezervor scrie H D 883..atat..in fine..poa sa fie si srutocamila..mie imi place ca impinge bine..sambata pe autostrada meream cu 140 150 fara sa simt ca il fortez..un amic de al meu cu un Sporter Custom de 1200 a spus pas, la un moment dat..al lui merea cam fortat motoru la vit eza aia..in fine..nu cred ca in urmatorii zece ani o sa mi doresc de la Harley altceva decat modelul Sportster!..imi place ca design cel mai mult! Sporter ul e cea mai frumoasa motocicleta Harley! am spus!..ca alte harly merg, ca motoare, mult mai adevarat..e altceva..alta discutie. Stiu ca starnesc zambete ..da acu asta simt! Roadster sa produs numa din 2004?!!..ok..atunci al meu ce este?!! Dyna?!! :))

pai nu l-ai luat de la Tg.Mures?de la Boti-Pannoniachopper???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a fabricat si in 2003 editia aniversara Sportster 883R. Si are dublu disc.

K..pai al meu este editia aniversara..scrie si pe placuta de pe ghidon si pe blocul motor..in fine. de la Panoniachopper l am luat..asa a luat o si el..tot cu un singur disc..acu sunt stresat ce toba sa i pun.. o toba finala special pt tobele mele doua intr una..ma framant cum sa scot un sunet tare, grav si infundat totodata,,greu..pt ca habar n am ce sa cumpar..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K..pai al meu este editia aniversara..scrie si pe placuta de pe ghidon si pe blocul motor..in fine. de la Panoniachopper l am luat..asa a luat o si el..tot cu un singur disc..acu sunt stresat ce toba sa i pun.. o toba finala special pt tobele mele doua intr una..ma framant cum sa scot un sunet tare, grav si infundat totodata,,greu..pt ca habar n am ce sa cumpar..

 

Jane, Jane... Tu vrei sa te bagi la cheltuiala. Ma gandeam si la ape-ul ala pe care ti-l doresti, daca chiar intelegi ce presupune: alte cabluri de acceleratie, alta conducta de frana, alt cablu de ambreiaj, fire prelungite. Acum vrei si tobe... Rinehart, Vance&Hines, SuperTrapp, Screamin Eagle, S&S, etc., toate costa de la cateva sute de euro in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jane, Jane... Tu vrei sa te bagi la cheltuiala. Ma gandeam si la ape-ul ala pe care ti-l doresti, daca chiar intelegi ce presupune: alte cabluri de acceleratie, alta conducta de frana, alt cablu de ambreiaj, fire prelungite. Acum vrei si tobe... Rinehart, Vance&Hines, SuperTrapp, Screamin Eagle, S&S, etc., toate costa de la cateva sute de euro in sus.

Mnuuu..ape ul il iau cu tot cu cabluri de acceleratie..conducta frana si cablu ambreiaj!..daia am si spus ca oferta a fost irezistibila! toba finala?..pai gasesc io ceva prin targ la Vitan sa ma satisfaca la sunet..pai, ce sunt nebun sa arunc cu sutele de euro cand io fac taxi cu 1,40 de bani km?!!!:))..am pus ape si pe intruder si stiu ce presupune asta!..am dat o poala de bani pe 'mataraie'atunci!:)))

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:58

mah..stiti ce mor io de necaz?!!..ca vreau sa imi fac o imagine de biker sarac..murdar..asocial..si pt asta trebe sa dau o poala de euro..pai, mah..cum drac vine asta?!!!:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...