Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@rattus...merti o medalie ptr romanismele afirmate mai sus care nu prea au nici un sens...

 

vis a vis de sportster gama 2012 mi sa pare mult mai decenta fata de gama 2013 chiar cu acele mici diferente dar drumul celor de la fbrica il consider unul gresit parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rattus...merti o medalie ptr romanismele afirmate mai sus care nu prea au nici un sens...

 

vis a vis de sportster gama 2012 mi sa pare mult mai decenta fata de gama 2013 chiar cu acele mici diferente dar drumul celor de la fbrica il consider unul gresit parerea mea...

 

Scuze ca intreb dar mai exista diferente in afara de culori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a devenit un topic de balacareala. Pacat de initiativa celui care l-a inceput dorind probabil un feedback de la cei care au asa ceva nu doar au mers asa pentru test. Ma rog, cert e ca si daca cineva ar incerca sa isi exprime aici un punct de vedere obiectiv fata de model si marca respectiva, la cati "bagatori de seama" au atras aici aceste discutii (ca mushtele la r...hat) nu mai are nici o sansa sa fie luat in seama.

Eu propun ca moderatorul ori sa suspende topicul pana cand "bagatorii de seama" se vor maturiza ori sa-l lase si sa asistam la orice altceva decat la un schimb civilizat de opinii. Nu de alta dar cine doreste sa afle ceva interesant nu va avea succes din cauza "bagatorilor de seama".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca intreb dar mai exista diferente in afara de culori?

pai tocmai asta am si zis acele mici diferente...probabil or mai fi si alte diferente chiar nu stiu si chiar as vrea sa aflu daca se poate,,,bafta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a devenit un topic de balacareala. Pacat de initiativa celui care l-a inceput dorind probabil un feedback de la cei care au asa ceva nu doar au mers asa pentru test. Ma rog, cert e ca si daca cineva ar incerca sa isi exprime aici un punct de vedere obiectiv fata de model si marca respectiva, la cati "bagatori de seama" au atras aici aceste discutii (ca mushtele la r...hat) nu mai are nici o sansa sa fie luat in seama.

Eu propun ca moderatorul ori sa suspende topicul pana cand "bagatorii de seama" se vor maturiza ori sa-l lase si sa asistam la orice altceva decat la un schimb civilizat de opinii. Nu de alta dar cine doreste sa afle ceva interesant nu va avea succes din cauza "bagatorilor de seama".

 

Stai asa putin. De ce sa fie suspendat topicul? Doar ca sa faca cei care inca se gandesc la un shinny brand new porkster o mare greseala? Mai degraba ar trebui ca posturile off topic sa fie sterse. Aaaaaa, dar nici asta nu ar fi ok pentru ca 99% din ele sunt facute de harli owners sau de harli uanabi owners. Curat murdar, coane Fanica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa putin. De ce sa fie suspendat topicul? Doar ca sa faca cei care inca se gandesc la un shinny brand new porkster o mare greseala? Mai degraba ar trebui ca posturile off topic sa fie sterse. Aaaaaa, dar nici asta nu ar fi ok pentru ca 99% din ele sunt facute de harli owners sau de harli uanabi owners. Curat murdar, coane Fanica!

 

Budd : cati km ai facut intr-o tura cu o motocicleta ? si-n cat timp?

 

Budd : cati km ai facut intr-o tura cu o motocicleta ? si-n cat timp?

 

Si... atunci cand ai ajuns la destinatie cum a fost ? Oboseala sau erai daramat de oboseala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si... atunci cand ai ajuns la destinatie cum a fost ? Oboseala sau erai daramat de oboseala ?

 

Cam 1100 km intr-o zi. Destul de ok, insa pe vremea aia eram mai tanar. Pe porkster harli sigur nu faceam atat mai ales pe autostrada.

Editat de ADMIN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta dintre el si tine , e doar de un sportster.

cred ca e mai in masura sa scrie aici , in locul tau as sta la colt(acolo la bmw)

oare toti frustratii care aveau pisicuta si faceau (cuvant urat) mare prin sat,cand cresc mari si merg in tari straine isi cumpara motociclete bmw cu abs?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie spus totusi si adevarul in acest topic pentru ca cei care nu au Harley sa stie ca multe din ideile / vorbele aruncate in piata sunt chestii care nu sunt adevarate sau sunt simple inventii.Oamenii poate sunt reticenti in alegerea unei motociclete Harley pentru ca au citit /auzit bazaconii care sunt fantasmagorice.Am pornit motociclismul pe o motoreta ruseasca (o zi ma plimbam trei reparam) , dupa aia am zis ca trebuie fiabilitate si sa nu mai stau cu grija suruburilor =)) au urmat trei japoneze deci am trecut prin toate fazele .Acum cu ajutorul prietenilor am reusit sa achizitionez un sporster 883 din 93.Sincer am fost cu griji , cu teama " nu tin frinele " " zdrangane din toate cele si se dezmebreaza pe drum" numai nebunii imi treceau prin cap amestecate cu senzatia ca am o motocicleta pe care nu credeam ca o voi putea achizitiona intr-un cuvint eram aerian , eram in alta dimensiune, creierul functiona in alti parametrii si in alte directii.Am achizitionat jucaria , am venit cu ea de la Sibiu pe platforma , am ajuns seara tirziu si ieri dimineata dupa ritualul bine stiut (cristi face primul drum cu orice motoreta care o iau ) ca sa mearga motoreta fara probleme ma sui si eu pe ea .Sporsterul este stock nu are nimic custom/aftermarket pe el .Deci m-am suit si am dat"piept" cu ghidonul care nu mi-a placut (greu de manevrat pentru mine care sunt mai inalt) ca sa nu stam si sa facem alt ghidon jap l-au bagat Catalin si Cristi in menghina intre 2 lemne a fost tras intr-o parte mai in cealalta ,a fost aranjat .Montat la loc bice la jucarie , desi citisem/auzisem ca , cutia este prosta , ca intra greu si iese greu din viteze surprizaaaaaaaaa sa comportat mai bine ca la japoneze iese ff usor la punctul mort pe cind la unele japoneze ai surprize sa te chinui ceva pina ajunge la neutral .Am dat bice pe bulevard sa observ mai bine dihania , ca na auzisem eu " ca e grea" " ca e greu de manevrat in aglomeratie" surprizaaaaaaaa fff stabila desi nu are roata lata pe spate si fff usor de manevrat .Auzisem /citisem ca " nu tin frinele , sunt proaste frinele" surprizaaaaaaaaaa este ok la frinare .Am plecat seara spre o intilnire cu prietenii si am mers prin aglomeratie pe la ora 6 care este ora de virf in traficul din Bucuresti si desi la fel citisem/auzisem ca se infierbinta motorul , ca face figuri etc nu a avut nimic de comentat motorul si a functionat ff bine .Ce pot sa spun dupa prima experienta cu un sporster ? Ca multe bazaconii vehiculate pe net sunt simple frustrari spuse in necunostinta de cauza sau folclor urban si pe care un om care achizitioneaza un Harley sau se gindeste sa ia unul este bine sa nu le bage in cutiutele din creier .

in ordinea numerelor de pe tricou kinderul , tatal si bunicul

post-9934-0-46894800-1351931428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa putin. De ce sa fie suspendat topicul? Doar ca sa faca cei care inca se gandesc la un shinny brand new porkster o mare greseala?

 

 

Omule, totul a degenerat odata cu discutia despre Sportsterul 1200 Sport. Este un model care nu se mai fabrica de aproape un deceniu. Despre ce mama naibii de "brand new porkster" vorbesti tu aici?!

Tu te uiti numai la modelele noi de motociclete si faci comparatie intre ele, care are mai multe gaselnite tehnologice care sa te lase in pana?! Motociclistul care sare de 20.000km pe sezon cauta o motocicleta la care sa mai poata face si el ceva pe marginea drumului, nu sa stea tot timpul s-o duca pe remorca la reprezentanta. Nu va fi niciodata incantat sa enumere: ABS, ESA, ASC, TPM... Nu-si va dori niciodata o nava cosmica ce nu poate fi reparata decat la service, cu laptopul in fata. Americanul a facut o motocicleta pentru tara lui mare, nu pentru tarisoarele din Europa. O motocicleta care sa reziste peste 1 milion de km. O motocicleta care se transmite din tata in fiu si la nepoti. Ai piese de schimb si ai acces usor in motor sa le schimbi. Ai cilindri, pistoane, cote de reparatie. Faci motorul nou oricand. Cate cote de reparatie ai la alti producatori de motociclete?

Da, eu prefer doua roti si un motor rudimentar. Atat!

Si, ca o curiozitate OnTopic: Am vazut cu ochii mei Sportster ajuns la 110.000km, singura lui defectiune fiind placile de ambreiaj, care trebuiau schimbate. Si, probabil ca va mai face inca pe atat, iar dupa aceea va trece omul la alta cota, va face motorul nou si va mai face inca pe atat si inca pe atat si... tot asa.

Imi place la Sportster cascada de pinioane cu tije impingatoare in detrimentul lanturilor de distributie. Imi place, la modelele mai vechi, carburatorul in detrimentul injectiei. Imi place, la modelele mai vechi, motorul prins rigid pe cadru in detrimentul tampoanelor de cauciuc. Imi place, la modelele mai vechi, ca ai acces la cutia de viteze fara sa desfaci motorul. Imi place calitatea materialelor folosite. Si-mi place ca, putin gadilat, fuge de mananca pamantul.

Presupun ca sunt destul de OnTopic si ca arat destul de mult RESPECT in discutia cu tine!!!

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, totul a degenerat odata cu discutia despre Sportsterul 1200 Sport. Este un model care nu se mai fabrica de aproape un deceniu. Despre ce mama naibii de "brand new porkster" vorbesti tu aici?!

Tu te uiti numai la modelele noi de motociclete si faci comparatie intre ele, care are mai multe gaselnite tehnologice care sa te lase in pana?! Motociclistul care sare de 20.000km pe sezon cauta o motocicleta la care sa mai poata face si el ceva pe marginea drumului, nu sa stea tot timpul s-o duca pe remorca la reprezentanta. Nu va fi niciodata incantat sa enumere: ABS, ESA, ASC, TPM... Nu-si va dori niciodata o nava cosmica ce nu poate fi reparata decat la service, cu laptopul in fata. Americanul a facut o motocicleta pentru tara lui mare, nu pentru tarisoarele din Europa. O motocicleta care sa reziste peste 1 milion de km. O motocicleta care se transmite din tata in fiu si la nepoti. Ai piese de schimb si ai acces usor in motor sa le schimbi. Ai cilindri, pistoane, cote de reparatie. Faci motorul nou oricand. Cate cote de reparatie ai la alti producatori de motociclete?

Da, eu prefer doua roti si un motor rudimentar. Atat!

Si, ca o curiozitate OnTopic: Am vazut cu ochii mei Sportster ajuns la 110.000km, singura lui defectiune fiind placile de ambreiaj, care trebuiau schimbate. Si, probabil ca va mai face inca pe atat, iar dupa aceea va trece omul la alta cota, va face motorul nou si va mai face inca pe atat si inca pe atat si... tot asa.

Imi place la Sportster cascada de pinioane cu tije impingatoare in detrimentul lanturilor de distributie. Imi place, la modelele mai vechi, carburatorul in detrimentul injectiei. Imi place, la modelele mai vechi, motorul prins rigid pe cadru in detrimentul tampoanelor de cauciuc. Imi place, la modelele mai vechi, ca ai acces la cutia de viteze fara sa desfaci motorul. Imi place calitatea materialelor folosite. Si-mi place ca, putin gadilat, fuge de mananca pamantul.

Presupun ca sunt destul de OnTopic si ca arat destul de mult RESPECT in discutia cu tine!!!

 

Nu vreau sa fiu rautacios dar sunt doar pe net sute de GS-uri sau Goldwings la care 100.000 km este doar break in. Si toate astea tot asa cu consumabile. De obicei astea duc 3-400.000. Mile! Nu km. Apoi, nu stiu daca ai fost atent, eu vorbeam de noul Sportster. Cel vechi de multe ori il iei deja cu o tona de aftermarket pe el ceea ce imbunatateste oleaca experienta. Foarte bine daca preferi utilaje medievale insa asta nu te face mai special.

PS: nu mi-ai mai dat PM cum sa ma ucizi cu porksterul tau la o liniuta de 400m cu orice japoneza.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiabilitatea unui motor este discutabila, conteaza cine l-a avut si cine l-a ingrijit. Stiu SV-uri cu peste 130.000 de mile fara interventii la motor. Exista un CB500 cu 500.000 km (cel testat de Moto Revue la lansarea modelului). La fel, sunt convins ca exista Harley-uri cu sute de mii de km. Conteaza cum il ingrijesti. Pacat ca nu mai gasesc link-ul dar stiam de un GSX-R 750 cu 250.000 mile fara interventii la motor. Deci se poate, conteaza cum il exploatezi. Oricum tot nu inteleg ce conteaza daca x/y/z au HD-uri si altii au BMW-uri. Fiecare cu ce-i place.

 

Exact. Nu de marca depinde numarul de kilometri facuti de o mobra. Depinde acum si de cat de mult timp vrei sa tii o mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

e usor sa scoti balarii fara sa cunosti... radio sant e sportul national!

 

Cineva intreba ce are Cafe Race-ul cu Sportsterul... hahhahahahhahahahh... mai nimic! Decat poate, ca unul dintre cele mai frumoase cafe cacere (as putea adauga si cele mai premiate in competitii, deci performante) a fost un sportster XLCR 1977... mai nimic!

 

Poate comentatorii habarnisti ar dori sa incerce 1200-ul XR din gama Sportster, sa vada cum merge un "Sportster nou" pe bune, nu numai basmele cocalarilor cu raie pe matze. Dar noh, e mai usor sa bati din gura aiurea...

 

Si faza "daca Sportsterul nu bate ORICE japoneza" inseamna ca e naspa....hahahahah... foarte prost motorist tre sa fi ca sa ai nevoie de "cea mai tare" motocicleta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rattus habar n-ai despre cafe racer in general si istoria lui in particular. Cafe racer n-a avut la origine niciodata porksterul iar daca l-ar fi avut ar fu fost o mare prostie. " Cele mai frumoase cafe" racere este un enunt totalmente subiectiv. Aici vorbim de porkster ca masina, nicidecum ca opera de arta. Opera de arta ar fi un custom, unicat (care oricum e mai ieftin ca un porkster obosit) si chiar si acela ar putea parea frumos sau arta doar in ochii celui care l-a facut.

Fac pariu ca in viata ta nu te-ai suit pe un harli fabricat in deceniul asta si asta iti arata ignoranta. Uite cum facem, vii la mine in vizita si eu fac un appointment la HD Haga sau Rotterdam si te sui si te dai si apoi vii sa le spui baietilor de aici cum sta treaba. Evident nu trebuie sa zici ceea ce zic eu, fiecare are opinia lui proprie si personala.

Porksterul e naspa daca nu bate orice japoneza atunci cand te lauzi ca tu, pe porkster, mucifici orice racheta de orez ca mai apoi sa dispari ca magarul in ceata. Respetc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd!Unul de pe aici sustinea ca Harley e high-tech(inalta tehnologie,sa inteleaga toti).Cand i-am argumentat ca nu e nici macar state-of-the-art,stii cum m-a "lamurit"?A postat niste smecheri de pe youtube care mergeau pe-o roata....cu Sportsteru,desigur.Eu fac asta cu un rahat de scuter 2 T.Cam asa vad unii inalta tehnologie,plus ca e cineva pe aici,foarte vocal, care desi sustine ca e un adevarat fundamentalist Harley,are o japoneza,de fapt.Eu mi-am vandut scula fiindca e o porcarie.Dar las ca vine xv-ul de 1900....Eu zic sa renunti ca e pacat de timpul pierdut p-aci....Numa'bine tuturor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva intreba ce are Cafe Race-ul cu Sportsterul...

Nu-mi strica cafe-urile iriticule, sunt o alta filosofie !

 

Astia vor sa acapareze tot...:D Maine poimaine ii vezi cu HD-urile catarati pe doua buturugi strigand ca ei au inventat trial-urile si cross-ul ...

 

Ce tare! visul meu : HOG-ii si mai noua categorie de BMW-isti se anihileaza reciproc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Mereti bah! Priceputilor!

 

Ce filosofie mai coca? Crezi ca intelegi ceva? Hahahahahh! Ai informatii proaspete din spatele blocului?

 

Butt dragu tatii, cand calaream io Sportstere tu spuneai "ni mama trec soldatii"! Lasa textele si argumenteaza ... daca ai ce. Ce nemutumiri tehnice ai la motorizarea Sportster - Buell? Ce "miracole" tehnologice au fost lasate la o parte de medievalii de HD-sti? hahahahahah... frecatei cu beshini in cap!

 

Poate in scafarlia ta crezi ca Trumpy-urile din perioada aia (cafe race-urilor) erau mai fiabile sau performante? AAAAAAhahahahahhahhahaha... mai intreaba si tu pe unu altul, citeste! Pai aia trebuiau sa fie mecanici geniali sa stea cu motorul pe drum juma de sezon. Un T100 tre sa... dar cu cine puii mei vorbesc? Cu un sofer de tractor?!

 

Si repet, misca-ti curu si da o tura cu XR1200-le, si daca nu-ti vinzi galeata aia de bamv ca sa-ti cumperi unul, inseamna ca nu ai inteles nimic din ce inseamna motocicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

... cred ca primul pe care l-am calarit era a lui Cip din Constanta(unle dintre primele Harlane din Romania, si un custom frumos), iar de atunci am calarit mai multe Harlane decat chiloti ai schimbat tu intelijentule. Basca am si avut vre-o 2... ba chiar acum, daca ma gandesc bine, am unul in garaj... savy?

 

... acuma ca sa inteleg si io unde tainele universului ai "argumentat ca nu e nici macar state-of-the-art" nu e Sportsterul, ce sa mai spunem de high tech ?~! Flexeaza-ti scuterul si lumineaza-ma! Inca un destept! Scuterist cu gura mare.... nts ntz ntz... ce urmeaza?! Biciclisti nemultumiti de Vrod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Nu vreau sa fiu rautacios dar sunt doar pe net sute de GS-uri sau Goldwings la care 100.000 km este doar break in.

2.Si toate astea tot asa cu consumabile.

3.De obicei astea duc 3-400.000. Mile! Nu km.

4.Cel vechi de multe ori il iei deja cu o tona de aftermarket pe el ceea ce imbunatateste oleaca experienta.

5.PS: nu mi-ai mai dat PM cum sa ma ucizi cu porksterul tau la o liniuta de 400m cu orice japoneza.

 

1.Sunt pe net Harley-uri ajunse la 1.200.000km. ADICA 1.200.000KM!!! Un milion doua sute de mii de kilometri!!!

2.Consumabilele sunt una si COTELE DE REPARATIE sunt alta. Cred ca nu intelegi despre ce se discuta in propozitie.

3.Cum spuneam si mai sus, Heritage ajuns la 771.000mile. Sapte sute saptezeci si unu de mii de mile!!!

4.Din nou esti rautacios.

5.Ai spus ca tu nu vii cu motocicleta ta, ci cumperi o alta pentru cursa asta. Eu propusesem sa piarda fiecare motocicleta personala, nu o rabla de 1000 de euro de care sa nu te doara sufletul. Tu esti cel care, din pacate, desi plecat din tara, om cu pretentii occidentale, te comporti in cel mai pur stil romanesc cu putinta. Adica incerci o jmecherie romaneasca.

 

Ce am scris eu si CITEZ: "Aproape ca-mi vine sa pun la punct o intrecere pe distanta de 400m, iar ca premiu sa fie motocicleta. Cine castiga cursa, primeste ca premiu motocicleta pierzatorului.

Eu vin cu un Sportster, iar voi cu... ceva vitezane, pentru ca n-am ce sa fac cu chopperele japoneze.

Numai ca noi, romanii, nu prea stim sa pierdem si mi-e ca va iesi un mare taraboi...

Stai domnule ca eu am venit obosit de pe drum si de-aia m-ai facut... Stai ca mie mi-a alunecat cauciucul la plecare... Stai ca tu ai cuplu mare si 400 de metri sunt prea putini... Stai ca tu ai pietre in buzunare si de-aia ai aderenta mai buna...

Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta.

Ce ai spus tu si CITEZ: "Io cumpar un 600/750cc SH pentru tura asta. El vine cu harli. Daca castig (si o sa castig 100%) ma aleg cu un harli care costa cel putin 4-5000 coco. Daca e sa pierd, pierd maxim 1500 coco."

 

Deci, am anticipat foarte bine. Asa ca n-o mai tine cu faptul ca eu nu m-as tine de vreun pariu. Am scris foarte clar: Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta. N-am batut nicio palma cu nimeni, pentru ca-mi cunosc foarte bine compatriotii.

 

Nu-i nevoie. Io cumpar un 600/750cc SH pentru tura asta. El vine cu harli. Daca castig (si o sa castig 100%) ma aleg cu un harli care costa cel putin 4-5000 coco. Daca e sa pierd, pierd maxim 1500 coco.

 

Ca sa nu incapa dubii ca n-ar fi citatul chiar din tine... Manevre de romanica....

 

1.Sunt pe net Harley-uri ajunse la 1.200.000km. ADICA 1.200.000KM!!! Un milion doua sute de mii de kilometri!!!

2.Consumabilele sunt una si COTELE DE REPARATIE sunt alta. Cred ca nu intelegi despre ce se discuta in propozitie.

3.Cum spuneam si mai sus, Heritage ajuns la 771.000mile. Sapte sute saptezeci si unu de mii de mile!!!

4.Din nou esti rautacios.

5.Ai spus ca tu nu vii cu motocicleta ta, ci cumperi o alta pentru cursa asta. Eu propusesem sa piarda fiecare motocicleta personala, nu o rabla de 1000 de euro de care sa nu te doara sufletul. Tu esti cel care, din pacate, desi plecat din tara, om cu pretentii occidentale, te comporti in cel mai pur stil romanesc cu putinta. Adica incerci o jmecherie romaneasca.

 

Ce am scris eu si CITEZ: "Aproape ca-mi vine sa pun la punct o intrecere pe distanta de 400m, iar ca premiu sa fie motocicleta. Cine castiga cursa, primeste ca premiu motocicleta pierzatorului.

Eu vin cu un Sportster, iar voi cu... ceva vitezane, pentru ca n-am ce sa fac cu chopperele japoneze.

Numai ca noi, romanii, nu prea stim sa pierdem si mi-e ca va iesi un mare taraboi...

Stai domnule ca eu am venit obosit de pe drum si de-aia m-ai facut... Stai ca mie mi-a alunecat cauciucul la plecare... Stai ca tu ai cuplu mare si 400 de metri sunt prea putini... Stai ca tu ai pietre in buzunare si de-aia ai aderenta mai buna...

Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta.

Ce ai spus tu si CITEZ: "Io cumpar un 600/750cc SH pentru tura asta. El vine cu harli. Daca castig (si o sa castig 100%) ma aleg cu un harli care costa cel putin 4-5000 coco. Daca e sa pierd, pierd maxim 1500 coco."

 

Deci, am anticipat foarte bine. Asa ca n-o mai tine cu faptul ca eu nu m-as tine de vreun pariu. Am scris foarte clar: Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta. N-am batut nicio palma cu nimeni, pentru ca-mi cunosc foarte bine compatriotii.

 

 

 

Ca sa nu incapa dubii ca n-ar fi citatul chiar din tine... Manevre de romanica....

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereti bah! Priceputilor!

 

Ce filosofie mai coca? Crezi ca intelegi ceva? Hahahahahh! Ai informatii proaspete din spatele blocului?

Esti de marca, mister. Voi faceti de ras si motocicletele, indiferent ce-ar fi...

 

Mda, cu panarama aia de Vrod, de fapt Night Rod Special, am mers eu...dar nu voiam sa jignesc mobrele ...n-au nici o vina ;)

 

Inteleg ca ti-ai facut cont ca n-ai tupeu sa injuri de pe userul real?

 

Mister ! Pricepe ! Nu sunt eu ala care iti lua sandwich-urile in generala sau care te batea la liceu (probabil...). Nu e nevoie sa dovedesti nimic. E mai simplu sa te bucuri de motocicleta si de drumurile pe care le faci. Nu te judeca nimeni, indiferent pe ce mergi. Si nu e bai ca nu ai reusit sa convingi lumea cu nimic altceva, ca tine sunt multi si in Romanica si-au facut cuib, deci ai toate sansele sa te integrezi perfect...so...don't weep ! Vad ca te balbai chiar si in scris, ia-o usor... nu iti strica weekend-ul. ;)

Editat de marius317
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...