Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fiecare cu parerile lui una peste alta . Anu trecut m-am dat de un sporster 1200 , totul stock pe el , si am fost extrem de dezamagit . Nu avea nimic cu ce sa ma impresioneze . Zero barat . Insa anul acesta am avut ocazia sa ma dau pe un dyna street bob modificat putin ( power commander , hypercharger , tobe scurte , comenzi avansate si drag bar ) . Vreau sa zic ca a fost maxim , si intr-un viitor apropiat mi-am propus sa-mi iau o scula asemanatoare . Mai ramane problema banilor , dar cu rabdare si tutun o sa reusesc . Concluzia la mine in ceea ce priveste Harley , este ca e vorba de ce fel de utilaj calaresti prima oara , pentru ca e posibil sa-ti lase un gust amar . Incercati sa va dati pe motoare modificate , macar la partea tehnica , si o sa vedeti diferenta . Bafta si asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au placut toate Harley-urile cu care m-am dat, cu exceptia pretului - umflat ca de obicei in alte tari decat USA. Modelele noi si-au mai pierdut din farmecul clasic, totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vriend, als je geld hebt om een porkster te kopen, zeker een BMW (maakt helemaal niet uit welke) is geen enkel probleem voor je. Toch?

 

Nu incerca sa induci ideea ca nu sunt on topic. Sunt 100% on topic doar ca tie nu-ti place faptul ca altii s-au dat pe harli si au putut face comparatie first hand. Porksterul este cea mai low level mobra de la harli indiferent cat crom i-ai pune. Topicul asta ar trebui sa fie un avertisment pentru toti amatorii de harli. Daca vrei un harli nicidecum nu te opri la porkster. Ca e 883 sau 1200 nu conteaza. Treaba cu banii e chiar ridicola in conditiile in care un porkster nou e mai scump decat un K1300S (o motocicleta cu 2 secole in viitor fata de orice harli). Insa nu asta e subiectul de discutat aici .

In 29 de pagini despre porkster niciunul nu ati spus cat de execrabila e experienta pe un porkster stock (indiferent de model). Cadrul flexeaza in curbe, franele au retard (as in delay :wink: ), cutia e o instalatie medievala de macinat porumbul la care nici nu-ti dai seama ca ai intrat din a 2-a in a 3-a. Zici ca esti in a 5-a atat de rahan este cuplul. Sunt unele chestii dragute. De exemplu finishul la comenzi. Dar asta il are orice harli. Imagine? Doar 48 se poate lauda cu ceva look de rebel duminical, restul au inghetat in designul de mid-80 japonez.

Concluzia este ca daca vrei harli evita porksterul. Porksterul seminifica tot ceea ce este gresit la harli. Iar treaba cu nu intelegi bla bla nu tine la mine. Eu chiar am mers.

PS: si sunt on topic. Ik blijf zeker bij het onderwerp. Multumesc de asemenea.

 

 

Sportster este o motocicleta extraordinara :

*poti merge atat prin oras ( oricum 90% din timpul unui motociclist cu familie, servici este facut in oras)

*foarte bine si-n afara

 

depinde de tine-motociclistule care ma urmaresti !

 

-anul trecut am facut cca 28k -atat in oras cat si-n afara ! sezonul 2011 l-am incheiat in ianuarie 2012 atunci cand a dat zapada !

-am facut Villach (Austria) - Bucuresti (Ro) in 19 ore ... asa ca multi vorbesc, putin cunosc ! cand citesc texte si pareri atat de im...cile despre ceea ce poate

o anume motocicleta, cu care normal m-am dat si stiu ce e posibil, imi vine sa ma las dreaq de vizionat www.moto......ro

am mers si cu BMW si stiu - 1100 RT - cea mai perfecta motocicleta pe care am avut-o, dar e intrecuta de modelul 1150 RT care e top ! ce este peste, e cu mult prea multi senzori pentru gustul meu !

 

Va raspund inainte sa-mi puneti intrebarea : De ce Harley ? am crescut fiind plimbat cu un Ij festival... si de cand ma stiu am vrut Harley ! am avut motociclete, altele decat Sporster pentru ca am fost ignorant, ca multi altii, ca e "pok..." si cea mai de jos... dar si pentru faptul ca nu imprumut motocicletele prietenilor pentru a afla despre ce e vorba...

 

Am un prieten cu un 1200R ... care poate sa faca multe din ceea ce se spune despre un sporster vs vitezana ... care se tot amageste sa schimbe motocicleta poate o dyna... poate un streetglide... poate un roadking si dupa ce se da ca nebunu' cu ele si se reintoarce la 1200R al lui isi da seama ca e motocicleta perfecta pentru el !

 

Ramane sa vedeti voi, care e motocicleta perfecta pentru voi !

 

Dar pana atunci, inainte de a va exprima opinia, trebuie sa aveti pentru cel putin cateva luni un sporster, de preferat unul pe carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Asa, si cu ce schimba lectia ta de viata ceea ce am spus eu despre porkster? Faci o greseala cand spui ca e ieftina, e doar cea mai ieftina dintre harli. Si asta nu ar fi o problema. Problema este atunci cand cea mai ieftina este de fapt 12 mii coco (stock). Si hai sa zicem ca nici asta nu ar fi o problema, cei ce au dorit harli toata viata si au strans ban langa ban sa-si cumpere una nu se mai uita la "detalii" de genul asta. Devine deja problema cand incepi sa bagi in ea after market shit ca sa o faci cat de cat mobra de 12 mii coco. Si uite cum ajungi la fo 15 mii coco ca sa te dai decent cu o capra cu sigla. De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar?

Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect JustMe!

Marea majoritatea de pareri de pe acest forum, se dezvaluie in jurul gustului personal. Nu putem impune nimanui propriul gust! La unul ai place ghidon inalt la altul ghidon drept, la altul adrenalina si asa mai departe. Deci gustul nu se discuta. Toti sintem motociclisti si ar trebuii sa tinem unul la altul, mai tare ca niste frati.

Pt alegerea motociletei ma voi orienta de ce drumuri, trasee vreau sa parcurg, cum vreau sa ma prezint, ca doar motocicleta ne repriznta intr-un oarecate fel. Vreau sa vinez curbe, vreau mai la relax asa, vreau numai prin oras de o cafa.

Ce rost are sa iau un Harley si sa ma dau ca depasesc pe toate vitezanele? V-am mai pus niste filmulete mai sus. Harley e o familie mare.

Harley Davidson spune asa: Va vind un stil de viata si dau cadou un Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu impune nimeni nimic din gustul sau. Ceea ce este deranjant si anume faptul ca atitudinea de care dam dovada este una de superioritate, ma face sa cred ca noua ne place sa ne dam cu parerea indiferent ca ne-am dat sau nu pe Sportster sau daca am detinut sa nu acest model. Si astea dupa ce la avatarul fiecaruia este ori o alta motocicleta ori vorbim din auzite. Daca cineva vrea sa compare un Sportster sa o faca cu ceva asemanator. Nu cu BMW-uri, Honde sau Suzuki cu sute de cai putere, tunate sau mai stiu eu cum pregatite.

 

Cat despre pretul unui Sportster, fiindca si la acest capitol se tinde a se deforma realitatea, va poftesc sa vedeti aici: http://www.harley-davidson-bucuresti.ro/images/stories/pricelist.pdf

 

Iar despre definitia de "Porkster" probabil ca va este mai usor sa o pronuntati. Cu porcul orcine este invatat. Dar sa exprimi ceva fara sa iti bati joc verbal de el este altceva. Si vad ca si daca traiesti "afara" tot cu apucaturi de mahala ramanem unii. Deh, ca asa e romanul...

 

Ce va mai place unora sa va ridicati comparandu-va cu altii mai mici. Ma rog, asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile variaza functie de tara mon cher. In tarile cu apa calda pretul de intrare e oleaca mai mare. Insa de dragul exercitiului scad cate 2k (cat e taxa de inmatriculare maxima in Olanda) din pretul anuntat. Nu pot sa nu ma distrez vazand cum vrodul e mai scump In Ro decat in Olanda unde taxa de prima e aproape 2k. Asta ca sa ne distram oleaca "pa pretz". Flexx.

Haidam ca-ti compar io un porkster cu ceva asemanator ca cilindree de la BMW,vrei? Sau kawa? Ca aste ultimele chiar samana .

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum o merge un sporster 883 sau 1200 tunat , daca e de nota :10: :10: :10: ?

 

200 dk la viteza de referi ! pleci cu drift oricand dk vrei

 

Asa, si cu ce schimba lectia ta de viata ceea ce am spus eu despre porkster? Faci o greseala cand spui ca e ieftina, e doar cea mai ieftina dintre harli. Si asta nu ar fi o problema. Problema este atunci cand cea mai ieftina este de fapt 12 mii coco (stock). Si hai sa zicem ca nici asta nu ar fi o problema, cei ce au dorit harli toata viata si au strans ban langa ban sa-si cumpere una nu se mai uita la "detalii" de genul asta. Devine deja problema cand incepi sa bagi in ea after market shit ca sa o faci cat de cat mobra de 12 mii coco. Si uite cum ajungi la fo 15 mii coco ca sa te dai decent cu o capra cu sigla. De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar?

Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie.

 

vezi tu Budd, nici acum nu ai inteles daca ai scris "capra"!

Plimba-te sanatos cu ce ai tu! Si noi sa ne plimbam la fel de sanatosi imi doresc, cu harley sportster 883 sau 1200.

Editat de JustMe_DF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi tu Budd, nici acum nu ai inteles daca ai scris "capra"!

Plimba-te sanatos cu ce ai tu! Si noi sa ne plimbam la fel de sanatosi imi doresc, cu harley sportster 883 sau 1200.

 

N-ai raspuns la intrebare. Fiecare dintre noi avem nume si forme de alint pentru vehiculele noastre. Non issue. Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai raspuns la intrebare. Fiecare dintre noi avem nume si forme de alint pentru vehiculele noastre. Non issue. Deci?

 

la intrebarea asta nu ti-am raspuns :

"De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar?"

 

pai ce sa raspund ...am plecat de la ceva ai ajuns la bani -15mii... si ai zis de inca 2mii ... acum vorbim de preturi de achizitie motoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti confuz. Ultima intrebarea era asta.

 

Haidam ca-ti compar io un porkster cu ceva asemanator ca cilindree de la BMW,vrei? Sau kawa? Ca aste ultimele chiar samana .

 

Deci o comparatie intre porkster si un BMW, Kawa si de ce nu Yamaha sau Triumph. Modele similare, se intelege. Eh?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Similare adica: 2 cilindri; capacitati egale sau cu dferente de maxim 50 cmc; greutati egale sau foarte apropiate?

 

In cazul asta nu poti decat sa compari modele actuale cu modele de mult apuse. Si btw de ce sa nu comparam 883 cu R850C-ul ?

 

Nu stiam ca toti suntem obligati sa ne alegem motoarele dupa specificatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu poti decat sa compari modele actuale cu modele de mult apuse. Si btw de ce sa nu comparam 883 cu R850C-ul ?

 

De ce nu? Sa comparam. De asemenea sa comparam R1200C cu XL1200. Ia sa vedem daca exista vreun termen de comparatie intre masinaria medievala care este porksterul si vaca. Unu la mana ar fi suspensia la care nici nu incape comparatie. Vaca are tehnologie din secolul asta, porksterul de acum 2 secole. Apoi franele. Pe o scala de la 1 la 10 vaca are cam 8 in timp ce porksterul ajunge cu multa indulgenta la 3. . Dar cu multa, multa indulgenta. Si asta fara ABS. Daca luam vaca cu ABS atunci trebuie sa ducem scala la 12 ca sa incapa Apoi este ciclistica. Vaca are centrul de greutate foarte jos ceea ce inseamna ca o apleci fara sa vrei. Practic nu prea exista o curba luata la viteza medie fara sa iasa scantei din scarite. Super cool! Motorul acum: cuplu o secunda mai jos la vaca si ceva mai sus la porkster practic identice desi la XL are 2ftlbs in plus. Insa cum am zis mai sus. La powah harli nici macar nu se oboseste sa dea clar pe sait care este puterea porksterului, trebe sa scobesti oleaca sa afli ceva aproximativ sa zicem 70 la 1200 (1204 cc) si 61 la 1200C (1170cc) dat de BMW. Cu toate astea power/weight ratio e practic aceeasi. Stil: hmmm, foarte subiectiv aici. R1200C este totusi singurul cruiser din Guggenheim Art Museum. In centru, vaca mea plantata langa Cinema (club de fite in teh roterdam) sau pe faleza in Scheveningen avea mai multi vizitatori decat harliurile variate parcate acolea. Nu zic ca una e mai frumoasa ca alta, fiecare are gusturile lui. Sa bag si concurenta Yamaha/Triumph/Suzuki/Honda ?

A, ca niciuna din astea nu e harli e de la sine inteles. Insa mai conteaza astazi ? R1200C e mult, mult, mult mai exclusivista decat XL1200 daca tot e vorba de clasice si de badge. Mai zic?

 

PS: da, ironia este ca o mobra de mult apusa (R12C) inca este leaps & bounds peste o mobra fabricata ieri. Asa e.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 dk la viteza de referi ! pleci cu drift oricand dk vrei

 

Ma refeream la cum merge in general . M-am dat cu 1200 stock si nu m-a incantat deloc . De asta ziceam ca poate unul custom pe motorizare o fi mai cu mot .

 

Nu sunt deloc mere cu pere. De unde ideea asta? Sau pentru ca e harli nu-l putem compara cu alta marca sau cum?

 

Pai compari bmw cu harlau . De unde si pana unde ? E ca si cum ai compara un muscle car cu un bmw .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Am inteles. BMW-ul e rege.

 

P.S. "Practic nu prea exista o curba luata la viteza medie fara sa iasa scantei din scarite." Asta n-o fi din cauza ca e lung ca trenu' si are scarile joase?

P.P.S. Si eu la Barukan am scaritele si tocurile polizate si tot nu cred ca asta-mi da dreptul sa zic ca e cel mai tare pe curbe.

P.P.P.S. Deci am zis: BMW-ul rulez! Da' can' ma fac mare am voie sa-mi iau Sportster?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai compari bmw cu harlau . De unde si pana unde ? E ca si cum ai compara un muscle car cu un bmw .

Comparam R1200C cu XL1200. Nu stiu daca intelegi.

 

P.P.P.S. Deci am zis: BMW-ul rulez! Da' can' ma fac mare am voie sa-mi iau Sportster?

Cum am zis mai inainte, ia-ti orice alt harli decat sportster. Sau si mai bine, un sporster SH complet echipat.

 

Ok. Am inteles. BMW-ul e rege.

In multe dintre cazuri este. Fata de porkster, definitely. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand r1200c este o struto-camila . E motorul de pe r1200gs - r1200rt pus pe un cadru tentativa de cruiser . Mai bine cei de la bmw ramaneau la sectiunile dedicate enduro touring - sport touring . Poate pentru fanii bmw e o realizare , dar pana si curcile rad de modelul ala .

 

Si daca ar fi sa comparam comparam ce ?

 

r1200c : motor boxer , 60cp la 5000Rpm , cuplu 98Nm , garda la sol 16,5cm xl1200 : motor 2v , 65cp , cuplu 107 Nm la 3500 Rpm , garda la sol 15,3cm

 

Sa nu uitam ca motorul de r1200c este unul gatuit , pe 1200gs are 99cp si cuplu 115Nm .

 

La xl1200 cu un set dyno se duce la peste 80cp si in jur de 120Nm , in schimb la r1200c nu poti sa-i mai faci nimic , pentru ca asa e facuta injectia sa mearga si e gatuit direct din fabrica fara a avea posibilitate de overclock .

 

Ahh , am uitat sa mentionez , posibilitatile de un custom frumos la r1200c tind care zero , daca nu cumva sunt sub zero . Mai misto iese un dominator custom . Dehh , asta e parerea mea , posesor de japoneza , viitor posesor de harlau .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand r1200c este o struto-camila . E motorul de pe r1200gs - r1200rt pus pe un cadru tentativa de cruiser . Mai bine cei de la bmw ramaneau la sectiunile dedicate enduro touring - sport touring . Poate pentru fanii bmw e o realizare , dar pana si curcile rad de modelul ala .

Vorbesti prostii. R1200GS sau RT are un cu totul alt motor decat R1200C (model 259C). Doar cilindreea (si probabil raportul compresie. Corectie aici: si asta e diferit, sorry) e aproape identica insa pistoanele, blocul etc sunt diferite. Capacele chiulasei sunt diferite samd. Mai de graba e o evolutie a modelului 259 (R1100 RT sau R1100RS). Nu te baga unde nu stii. Are nu numai alt motor dar si alta cutie si alta transmisie finala. De aia e atat de exclusivist. Pentru ca e unic. A fost doar un exercitiu de stil de la BMW pe care l-au reusit cu brio.

 

 

Si daca ar fi sa comparam comparam ce ?

 

r1200c : motor boxer , 60cp la 5000Rpm , cuplu 98Nm , garda la sol 16,5cm xl1200 : motor 2v , 65cp , cuplu 107 Nm la 3500 Rpm , garda la sol 15,3cm

 

Sa nu uitam ca motorul de r1200c este unul gatuit , pe 1200gs are 99cp si cuplu 115Nm .

 

La xl1200 cu un set dyno se duce la peste 80cp si in jur de 120Nm , in schimb la r1200c nu poti sa-i mai faci nimic , pentru ca asa e facuta injectia sa mearga si e gatuit direct din fabrica fara a avea posibilitate de overclock .

 

Ahh , am uitat sa mentionez , posibilitatile de un custom frumos la r1200c tind care zero , daca nu cumva sunt sub zero . Mai misto iese un dominator custom . Dehh , asta e parerea mea , posesor de japoneza , viitor posesor de harlau .

Boxerul este tot un motor twin. E drept, e paralel twin. Inca o data, daca nu stii nu te baga. Motorul de pe R1200C nu e cel de pe GS/GSA. Pentru ca are computer (Bosh Motronic) poate fi tunat cum nici nu te gandesti. Problema este ca motorul ala se misca atat de suplu si trace atat de perfect incat nu e nevoie de PC pe el. Cutia de viteze e mai zgomotoasa insa ca si functionare este mult peste rasnita de pe porkster care zici ca are rumegus in ea. Si da, e inutil sa customizezi un R1200C, mai frumos de atat nu se poate. Nu o zic eu, o zice muzeul mai sus mentionat. Vezi ca cuplul lui R12C e la 3000 rpm :wink: Ah, am mentionat ca e pe cardan ? :D Ah, si am mentionat dual brake disc?

 

Deci, cu ce mai comparam XL1200 ? Pana acum e neconvingator. Incercam un Midnight Warrior? Sau un Vulcan Clasic? Sau poate un Speedmaster/America? Sigur ca da, nu sunt harli dar io zic ca-s daca nu mai bune atunci cel putin la fel de bune.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te baga unde nu stii. Are nu numai alt motor dar si alta cutie si alta transmisie finala. De aia e atat de exclusivist. Pentru ca e unic. A fost doar un exercitiu de stil de la BMW pe care l-au reusit cu brio.

 

post-67629-0-44218900-1351548992_thumb.jpg

 

Am inteles: motoarele bembe sunt cele mai reusite din istorie, dar ca design asta e mai porkos ca un porkster accidentat.

Editat de lostinsnow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca te-ai bagat aiurea in topicul de harely . Vrei sa demonstrezi ce ? Ca bemebeul e mai tare si mai cu c.o.a.i.e ? Cred ca astia de la bmw ti-au spalat creierul .Unde exista high-tech , exista mai multe probleme . De cand ma stiu calare pe moto , eu nu am vazut vreodata un harley in service pentru probleme , exceptand doar schimburile aferente , iar bmw-uri , fara numar , tot felul de probleme , incepand de la partea electronica pana la partea mecanica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dom'le vorbeam despre XL1200. Tu ai inceput sa vorbesti despre 1200C.

PS: nu ai vazut un harley in service niciodata pentru ca nu le scoate nimeni din garaj :wink:

 

Parallel twin e defapt motorul cu 2 cilindri in linie. Boxerul este considerat motor in V la 180 de grade, anomalie de altfel, ca nu este V ca forma a blocului motor.

Greseala mea. Am vrut sa scriu flat twin. Nu inteleg treaba cu anomalia, poti sa-mi explici?

 

Am inteles: motoarele bembe sunt cele mai reusite din istorie, dar ca design asta e mai porkos ca un porkster accidentat.

 

Cum am zis mai sus, depinde de gusturi. In orice caz, garantez ca atrage mai multi privitori intr-o mare de harli :wink: Pe testate.

Si da, unele bembeuri sunt foarte reusite. Sugerez totusi sa ramanem la XL1200 aka porkster.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...