Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Nah,faci ce faci si iarasi ajungi la brand ma' fre'nd. Aici vorbim exclusiv de porkster. Il comparam cu alte modele (chiar si de la alte firme, normal) de harli daca vreai. Spre deosebire de tine eu nu ma leg de un brand anume, mie imi plac MODELELE unui brand anume. Bembe are o tona de modele de rahan, unele misto la fel cum harli are o tona de modele de rahan si unele foarte misto. Eh, porksterul este un model de rahan la harli in opinia mea. Capisci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh, porksterul este un model de rahan la harli in opinia mea. Capisci?

 

Salut Budd!

Asta este parerea ta ca sportsterul este un rahat.Parerea mea este ca este un model perfect si acum vorbesd despre modelul Sportster Sport! Am modificat in asa fel sa fie perfect pentru mine... pe langa ca din fabrica are dublu disc pe fata cu cate 2 pistonase, telescoape fata reglabile in 3 trepte, telescoape spate pe gaz, transmisie sport, cate 2 bujii/cilindru am pus un ghidon LSL, semnalizar kellermann, furtune frana fata metalice TRW, telescoape spate progresive HD, comenzi avansate, carburator S&S si filtru aer K&N.

Un sportster std sincer nu arata asa de bine dar suntem chopperisti si fie care isi modifica motocicleta cum poate si vrea pe placul lui!

In nici un caz nu as lua un sportster pe injectie!

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanica Sportsterului e super OK. Probabil nu-ti place pozitia sau tenta mai sportiva/cafe-racer. Sunt insa kituri sau pur si simplu iti iei un cadru Paughco de pe net, muti mecanica pe el si ai un chopper perfect. Sau uite ce a facut spaniolul nostru de Timisoara, cadru facut de el, furca springer tot asa si mecanica de Sportster - tare mi-ar place sa ma dau cu asa ceva. De VN800 doar de bine - un retro modern, mai ales Drifterul cu care ma dau in prezent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, frate, lasa-ne! Nu intelegi nimic. Noi am trecut, prietene, prin IJ-uri, M-uri, Dnepr-uri, cu atas si fara, am dat la pedala pe vremuri de ne-a iesit pe nas, am calarit si BMW-uri si japoneze garla, zeci de mii de kilometri, asa ca nu mai ai tu ce ne invata.

Bag mana in foc ca n-ai avut in viata ta o motocicleta cu pornire la pedala, pentru ca tu te-ai facut motociclist nu din pasiune, ci din fitele pe care ti le ofera o motocicleta cu ABS si cu MUUULTA ELECTRONICA.

Pentru noi, pasiunea a inceput foarte de timpuriu si apreciem altfel unele lucruri. Normal ca tu te infigi la V-Rod, o motocicleta facuta sa se bata cu japonezele. Este o motocicleta frumoasa si foarte buna, dar are axele cu came in chiuloase si lanturi de distributie si injectie si... Noi preferam tijele impingatoare, carburatia si... N-ai, frate, cum sa intelegi. Crede-ma ca te depaseste fenomenul!!!

Ma uit la tine cum te dai cunoscator si ne inveti sa ne luam Shovel si FXR... Ai tu oare idee ce neajunsuri au motoarele astea?!

...

O sa spui acum: A, uite, deci recunosti si tu ca Harley-ul este naspa!

Nu, frate, la mine, ca si la altii de aici este vorba despre pasiune. Noi vedem lucrurile ca niste pasionati si le intelegem astfel.

Tu nu intelegi nimic!

 

Io ma intreb daca tot e atata pasiune involvata pe care nu o intelege oricine de ce nu ai ramas la IJ-uri, M-uri, Dnepre si alte ragalii si ai ales sa cumperi o galeata de fiare numita HD ca sa-ti satisfaci aceeasi pasiune?

 

Adica, daca pasiunea ta e sa fii masochist sa inteleg ca o ghioaga de lemn nu te satisface suficient cand ti-o arde cineva pe spinare decat daca are incrustat pe ea vreo marca de renume (de ghioage)?

 

Scuza-ma ca nu inteleg. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanica Sportsterului e super OK. Probabil nu-ti place pozitia sau tenta mai sportiva/cafe-racer. Sunt insa kituri sau pur si simplu iti iei un cadru Paughco de pe net, muti mecanica pe el si ai un chopper perfect. Sau uite ce a facut spaniolul nostru de Timisoara, cadru facut de el, furca springer tot asa si mecanica de Sportster - tare mi-ar place sa ma dau cu asa ceva. De VN800 doar de bine - un retro modern, mai ales Drifterul cu care ma dau in prezent.

Unde vezi tu pozitie de cafe racer la porkster (mai ales ala stock) ? :) Ce a facut Roby nu mai e porkster, bine, nu ca as vrea neaparat sa ma dau cu mobra aia. Insa da, daca as dori un porkster ar fi unul custom, modificat in genul asta (sau altul). E destul de ciudat (in opinia mea) un cafe racer cu v-twin/flat twin insa arata mult mai ok decat pe un scrambler sa zicem. Chiar si un flat tracker. Porksterul se numeste Sportster probabil ca e cea mai "sporty" (daca e ceva sporty la ea) harli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Mama ce de romanisme idiotice in zona!!! Stati sa borasc putin in gura si dupa aia continui... asa...

 

Sportsterul e motor (ca orice Harley) pentru parveniti si snobi sau pasionati veritabili. Indubitabil diferenta de regiune folclorica influienteaza mult procentajul

 

,Aici nu ma refer la prima categorie pt ca nu merita sa ii bagam in seama... chiar daca uneori, din grulup asta se mai nasc si pasionati - chiar aici pe site era un caz... era un topic de mare voga pe "motocicleta mea" despre asta; si foarte interesant a fost sa urmaresti schimbarea de la un cocalar parvenit tzafnos si ... in fine, la un pasionat veritabil ( cu indulgente)

 

Acuma revenind la atacul asupra Sportsterului ... hahahahah... se poate observa cine il sustine... hahahhahaha

 

Butt... Budd, in fine, cu motocicleta lui super, considera imbecilitate ca cineva sa arunce banul pe fereastra achizitionand un Sportster (sac)

 

Hmmm... sa folosim alegea lui ca etalon al judecatii lui de valoare:performante: sa intelegem ca la banul dat pe o laba de tractor BMW K1200S, nu puteai sa cumperi un R1 si jumate(cel putin), pentru ca bagajul ereditar impiedica gandirea limpede la urmasii parintilor ce sunt rude de gradul intai.

 

O mai si batut toba(BMW-ul) ca bate Hayabusa.... hahahahahhaha... o laba de motor ca asta, sa bata Busa... hahahahha .Numai la greutate! Acolo da!

 

Deci"Preformante"K1200S

 

Relantiul e mai rau ca de Triumph T100 din '60. Oribil de handicapat~!

Accelereaza greu si raspunsul la accelerare e oribil de incet - vrei sa depasesti schimbi 2 in jos - mai rau ca Sportsterul !!!Cuplu NU are!Vibreaza ca un Harley... dar nu este! hahahahha

Manevrabilitatea este 0 - foarte stabila!!!! Facuta pentru viteze de 160 de km pe ora si autostrada jermana... in nici un caz performanta si agilitate.UN TRACTOR DE AUTOSTRADA.

 

Dupa ce au copiat japonezii la motorizare (uite ca-i copiaza cineva si pe japonezi), bavarezii au dat cu stangul in dreptul guitzand prea repede si prea tare in reclama motorului. TOTI pasionatii care au trecut de la motoare adevarate la jegul asta au ramas impresionati de tzeapa primita!

 

Ce sa vorbim la departamentul look: daca jegul asta de K, impreuna cu toti inaintasii lui (toata istoria modelului) nu sunt cele mai urate motociclete borate vre-odata de specia umana, apoi nici animalele de curte nu erau folosite pentru placeri personale in familia lui Budd!Sincer, K1200S-ul e unul dintre cele mai hidoase motoare! Poate K1000-le(tata lui) e mai hidos, dar si aici e vorba de uratzenie serioasa nu gluma. Nu inteleg cat de fucked up tre sa fii ca sa cumperi asa ceva?! Poate orb? Da atunci nu ai prieteni???? Piula mea?!

 

Asa, si un "priceput" cu asa preferinte, comenteaza ceva????Hahahahahhahahahh

Meri si culca-te!

 

Iar BB-ule, cu toata simpatia, ce motor ai tu?

 

P.S. Nu puteam sa nu revin din morti pt asa ceva...

Editat de Rattus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rattus...merti o medalie ptr romanismele afirmate mai sus care nu prea au nici un sens...

 

vis a vis de sportster gama 2012 mi sa pare mult mai decenta fata de gama 2013 chiar cu acele mici diferente dar drumul celor de la fbrica il consider unul gresit parerea mea...

 

Scuze ca intreb dar mai exista diferente in afara de culori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a devenit un topic de balacareala. Pacat de initiativa celui care l-a inceput dorind probabil un feedback de la cei care au asa ceva nu doar au mers asa pentru test. Ma rog, cert e ca si daca cineva ar incerca sa isi exprime aici un punct de vedere obiectiv fata de model si marca respectiva, la cati "bagatori de seama" au atras aici aceste discutii (ca mushtele la r...hat) nu mai are nici o sansa sa fie luat in seama.

Eu propun ca moderatorul ori sa suspende topicul pana cand "bagatorii de seama" se vor maturiza ori sa-l lase si sa asistam la orice altceva decat la un schimb civilizat de opinii. Nu de alta dar cine doreste sa afle ceva interesant nu va avea succes din cauza "bagatorilor de seama".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a devenit un topic de balacareala. Pacat de initiativa celui care l-a inceput dorind probabil un feedback de la cei care au asa ceva nu doar au mers asa pentru test. Ma rog, cert e ca si daca cineva ar incerca sa isi exprime aici un punct de vedere obiectiv fata de model si marca respectiva, la cati "bagatori de seama" au atras aici aceste discutii (ca mushtele la r...hat) nu mai are nici o sansa sa fie luat in seama.

Eu propun ca moderatorul ori sa suspende topicul pana cand "bagatorii de seama" se vor maturiza ori sa-l lase si sa asistam la orice altceva decat la un schimb civilizat de opinii. Nu de alta dar cine doreste sa afle ceva interesant nu va avea succes din cauza "bagatorilor de seama".

 

Stai asa putin. De ce sa fie suspendat topicul? Doar ca sa faca cei care inca se gandesc la un shinny brand new porkster o mare greseala? Mai degraba ar trebui ca posturile off topic sa fie sterse. Aaaaaa, dar nici asta nu ar fi ok pentru ca 99% din ele sunt facute de harli owners sau de harli uanabi owners. Curat murdar, coane Fanica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa putin. De ce sa fie suspendat topicul? Doar ca sa faca cei care inca se gandesc la un shinny brand new porkster o mare greseala? Mai degraba ar trebui ca posturile off topic sa fie sterse. Aaaaaa, dar nici asta nu ar fi ok pentru ca 99% din ele sunt facute de harli owners sau de harli uanabi owners. Curat murdar, coane Fanica!

 

Budd : cati km ai facut intr-o tura cu o motocicleta ? si-n cat timp?

 

Budd : cati km ai facut intr-o tura cu o motocicleta ? si-n cat timp?

 

Si... atunci cand ai ajuns la destinatie cum a fost ? Oboseala sau erai daramat de oboseala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si... atunci cand ai ajuns la destinatie cum a fost ? Oboseala sau erai daramat de oboseala ?

 

Cam 1100 km intr-o zi. Destul de ok, insa pe vremea aia eram mai tanar. Pe porkster harli sigur nu faceam atat mai ales pe autostrada.

Editat de ADMIN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta dintre el si tine , e doar de un sportster.

cred ca e mai in masura sa scrie aici , in locul tau as sta la colt(acolo la bmw)

oare toti frustratii care aveau pisicuta si faceau (cuvant urat) mare prin sat,cand cresc mari si merg in tari straine isi cumpara motociclete bmw cu abs?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie spus totusi si adevarul in acest topic pentru ca cei care nu au Harley sa stie ca multe din ideile / vorbele aruncate in piata sunt chestii care nu sunt adevarate sau sunt simple inventii.Oamenii poate sunt reticenti in alegerea unei motociclete Harley pentru ca au citit /auzit bazaconii care sunt fantasmagorice.Am pornit motociclismul pe o motoreta ruseasca (o zi ma plimbam trei reparam) , dupa aia am zis ca trebuie fiabilitate si sa nu mai stau cu grija suruburilor =)) au urmat trei japoneze deci am trecut prin toate fazele .Acum cu ajutorul prietenilor am reusit sa achizitionez un sporster 883 din 93.Sincer am fost cu griji , cu teama " nu tin frinele " " zdrangane din toate cele si se dezmebreaza pe drum" numai nebunii imi treceau prin cap amestecate cu senzatia ca am o motocicleta pe care nu credeam ca o voi putea achizitiona intr-un cuvint eram aerian , eram in alta dimensiune, creierul functiona in alti parametrii si in alte directii.Am achizitionat jucaria , am venit cu ea de la Sibiu pe platforma , am ajuns seara tirziu si ieri dimineata dupa ritualul bine stiut (cristi face primul drum cu orice motoreta care o iau ) ca sa mearga motoreta fara probleme ma sui si eu pe ea .Sporsterul este stock nu are nimic custom/aftermarket pe el .Deci m-am suit si am dat"piept" cu ghidonul care nu mi-a placut (greu de manevrat pentru mine care sunt mai inalt) ca sa nu stam si sa facem alt ghidon jap l-au bagat Catalin si Cristi in menghina intre 2 lemne a fost tras intr-o parte mai in cealalta ,a fost aranjat .Montat la loc bice la jucarie , desi citisem/auzisem ca , cutia este prosta , ca intra greu si iese greu din viteze surprizaaaaaaaaa sa comportat mai bine ca la japoneze iese ff usor la punctul mort pe cind la unele japoneze ai surprize sa te chinui ceva pina ajunge la neutral .Am dat bice pe bulevard sa observ mai bine dihania , ca na auzisem eu " ca e grea" " ca e greu de manevrat in aglomeratie" surprizaaaaaaaa fff stabila desi nu are roata lata pe spate si fff usor de manevrat .Auzisem /citisem ca " nu tin frinele , sunt proaste frinele" surprizaaaaaaaaaa este ok la frinare .Am plecat seara spre o intilnire cu prietenii si am mers prin aglomeratie pe la ora 6 care este ora de virf in traficul din Bucuresti si desi la fel citisem/auzisem ca se infierbinta motorul , ca face figuri etc nu a avut nimic de comentat motorul si a functionat ff bine .Ce pot sa spun dupa prima experienta cu un sporster ? Ca multe bazaconii vehiculate pe net sunt simple frustrari spuse in necunostinta de cauza sau folclor urban si pe care un om care achizitioneaza un Harley sau se gindeste sa ia unul este bine sa nu le bage in cutiutele din creier .

in ordinea numerelor de pe tricou kinderul , tatal si bunicul

post-9934-0-46894800-1351931428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa putin. De ce sa fie suspendat topicul? Doar ca sa faca cei care inca se gandesc la un shinny brand new porkster o mare greseala?

 

 

Omule, totul a degenerat odata cu discutia despre Sportsterul 1200 Sport. Este un model care nu se mai fabrica de aproape un deceniu. Despre ce mama naibii de "brand new porkster" vorbesti tu aici?!

Tu te uiti numai la modelele noi de motociclete si faci comparatie intre ele, care are mai multe gaselnite tehnologice care sa te lase in pana?! Motociclistul care sare de 20.000km pe sezon cauta o motocicleta la care sa mai poata face si el ceva pe marginea drumului, nu sa stea tot timpul s-o duca pe remorca la reprezentanta. Nu va fi niciodata incantat sa enumere: ABS, ESA, ASC, TPM... Nu-si va dori niciodata o nava cosmica ce nu poate fi reparata decat la service, cu laptopul in fata. Americanul a facut o motocicleta pentru tara lui mare, nu pentru tarisoarele din Europa. O motocicleta care sa reziste peste 1 milion de km. O motocicleta care se transmite din tata in fiu si la nepoti. Ai piese de schimb si ai acces usor in motor sa le schimbi. Ai cilindri, pistoane, cote de reparatie. Faci motorul nou oricand. Cate cote de reparatie ai la alti producatori de motociclete?

Da, eu prefer doua roti si un motor rudimentar. Atat!

Si, ca o curiozitate OnTopic: Am vazut cu ochii mei Sportster ajuns la 110.000km, singura lui defectiune fiind placile de ambreiaj, care trebuiau schimbate. Si, probabil ca va mai face inca pe atat, iar dupa aceea va trece omul la alta cota, va face motorul nou si va mai face inca pe atat si inca pe atat si... tot asa.

Imi place la Sportster cascada de pinioane cu tije impingatoare in detrimentul lanturilor de distributie. Imi place, la modelele mai vechi, carburatorul in detrimentul injectiei. Imi place, la modelele mai vechi, motorul prins rigid pe cadru in detrimentul tampoanelor de cauciuc. Imi place, la modelele mai vechi, ca ai acces la cutia de viteze fara sa desfaci motorul. Imi place calitatea materialelor folosite. Si-mi place ca, putin gadilat, fuge de mananca pamantul.

Presupun ca sunt destul de OnTopic si ca arat destul de mult RESPECT in discutia cu tine!!!

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, totul a degenerat odata cu discutia despre Sportsterul 1200 Sport. Este un model care nu se mai fabrica de aproape un deceniu. Despre ce mama naibii de "brand new porkster" vorbesti tu aici?!

Tu te uiti numai la modelele noi de motociclete si faci comparatie intre ele, care are mai multe gaselnite tehnologice care sa te lase in pana?! Motociclistul care sare de 20.000km pe sezon cauta o motocicleta la care sa mai poata face si el ceva pe marginea drumului, nu sa stea tot timpul s-o duca pe remorca la reprezentanta. Nu va fi niciodata incantat sa enumere: ABS, ESA, ASC, TPM... Nu-si va dori niciodata o nava cosmica ce nu poate fi reparata decat la service, cu laptopul in fata. Americanul a facut o motocicleta pentru tara lui mare, nu pentru tarisoarele din Europa. O motocicleta care sa reziste peste 1 milion de km. O motocicleta care se transmite din tata in fiu si la nepoti. Ai piese de schimb si ai acces usor in motor sa le schimbi. Ai cilindri, pistoane, cote de reparatie. Faci motorul nou oricand. Cate cote de reparatie ai la alti producatori de motociclete?

Da, eu prefer doua roti si un motor rudimentar. Atat!

Si, ca o curiozitate OnTopic: Am vazut cu ochii mei Sportster ajuns la 110.000km, singura lui defectiune fiind placile de ambreiaj, care trebuiau schimbate. Si, probabil ca va mai face inca pe atat, iar dupa aceea va trece omul la alta cota, va face motorul nou si va mai face inca pe atat si inca pe atat si... tot asa.

Imi place la Sportster cascada de pinioane cu tije impingatoare in detrimentul lanturilor de distributie. Imi place, la modelele mai vechi, carburatorul in detrimentul injectiei. Imi place, la modelele mai vechi, motorul prins rigid pe cadru in detrimentul tampoanelor de cauciuc. Imi place, la modelele mai vechi, ca ai acces la cutia de viteze fara sa desfaci motorul. Imi place calitatea materialelor folosite. Si-mi place ca, putin gadilat, fuge de mananca pamantul.

Presupun ca sunt destul de OnTopic si ca arat destul de mult RESPECT in discutia cu tine!!!

 

Nu vreau sa fiu rautacios dar sunt doar pe net sute de GS-uri sau Goldwings la care 100.000 km este doar break in. Si toate astea tot asa cu consumabile. De obicei astea duc 3-400.000. Mile! Nu km. Apoi, nu stiu daca ai fost atent, eu vorbeam de noul Sportster. Cel vechi de multe ori il iei deja cu o tona de aftermarket pe el ceea ce imbunatateste oleaca experienta. Foarte bine daca preferi utilaje medievale insa asta nu te face mai special.

PS: nu mi-ai mai dat PM cum sa ma ucizi cu porksterul tau la o liniuta de 400m cu orice japoneza.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiabilitatea unui motor este discutabila, conteaza cine l-a avut si cine l-a ingrijit. Stiu SV-uri cu peste 130.000 de mile fara interventii la motor. Exista un CB500 cu 500.000 km (cel testat de Moto Revue la lansarea modelului). La fel, sunt convins ca exista Harley-uri cu sute de mii de km. Conteaza cum il ingrijesti. Pacat ca nu mai gasesc link-ul dar stiam de un GSX-R 750 cu 250.000 mile fara interventii la motor. Deci se poate, conteaza cum il exploatezi. Oricum tot nu inteleg ce conteaza daca x/y/z au HD-uri si altii au BMW-uri. Fiecare cu ce-i place.

 

Exact. Nu de marca depinde numarul de kilometri facuti de o mobra. Depinde acum si de cat de mult timp vrei sa tii o mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

e usor sa scoti balarii fara sa cunosti... radio sant e sportul national!

 

Cineva intreba ce are Cafe Race-ul cu Sportsterul... hahhahahahhahahahh... mai nimic! Decat poate, ca unul dintre cele mai frumoase cafe cacere (as putea adauga si cele mai premiate in competitii, deci performante) a fost un sportster XLCR 1977... mai nimic!

 

Poate comentatorii habarnisti ar dori sa incerce 1200-ul XR din gama Sportster, sa vada cum merge un "Sportster nou" pe bune, nu numai basmele cocalarilor cu raie pe matze. Dar noh, e mai usor sa bati din gura aiurea...

 

Si faza "daca Sportsterul nu bate ORICE japoneza" inseamna ca e naspa....hahahahah... foarte prost motorist tre sa fi ca sa ai nevoie de "cea mai tare" motocicleta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rattus habar n-ai despre cafe racer in general si istoria lui in particular. Cafe racer n-a avut la origine niciodata porksterul iar daca l-ar fi avut ar fu fost o mare prostie. " Cele mai frumoase cafe" racere este un enunt totalmente subiectiv. Aici vorbim de porkster ca masina, nicidecum ca opera de arta. Opera de arta ar fi un custom, unicat (care oricum e mai ieftin ca un porkster obosit) si chiar si acela ar putea parea frumos sau arta doar in ochii celui care l-a facut.

Fac pariu ca in viata ta nu te-ai suit pe un harli fabricat in deceniul asta si asta iti arata ignoranta. Uite cum facem, vii la mine in vizita si eu fac un appointment la HD Haga sau Rotterdam si te sui si te dai si apoi vii sa le spui baietilor de aici cum sta treaba. Evident nu trebuie sa zici ceea ce zic eu, fiecare are opinia lui proprie si personala.

Porksterul e naspa daca nu bate orice japoneza atunci cand te lauzi ca tu, pe porkster, mucifici orice racheta de orez ca mai apoi sa dispari ca magarul in ceata. Respetc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd!Unul de pe aici sustinea ca Harley e high-tech(inalta tehnologie,sa inteleaga toti).Cand i-am argumentat ca nu e nici macar state-of-the-art,stii cum m-a "lamurit"?A postat niste smecheri de pe youtube care mergeau pe-o roata....cu Sportsteru,desigur.Eu fac asta cu un rahat de scuter 2 T.Cam asa vad unii inalta tehnologie,plus ca e cineva pe aici,foarte vocal, care desi sustine ca e un adevarat fundamentalist Harley,are o japoneza,de fapt.Eu mi-am vandut scula fiindca e o porcarie.Dar las ca vine xv-ul de 1900....Eu zic sa renunti ca e pacat de timpul pierdut p-aci....Numa'bine tuturor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva intreba ce are Cafe Race-ul cu Sportsterul...

Nu-mi strica cafe-urile iriticule, sunt o alta filosofie !

 

Astia vor sa acapareze tot...:D Maine poimaine ii vezi cu HD-urile catarati pe doua buturugi strigand ca ei au inventat trial-urile si cross-ul ...

 

Ce tare! visul meu : HOG-ii si mai noua categorie de BMW-isti se anihileaza reciproc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...