Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Asa este....Chinezariile intotdeauna au fost palide....Ce mare scofala Harley?Frane ioc,suspensii servus,cutie de tractor,mecanica depasita,twin cam-urile dezastru total.Noroc cu Evo,dar si pe ala se pregatesc sa-l pensioneze,ca tot vor sa il treaca pe racire lichida full,de data asta...Dar asa se intampla cand pui boticul la filme ieftine cu barbosi duri si tatuati pe Harley....Barbosi care inainte erau pe Triumph...de fapt.No offence!!!!

 

Asa este....Chinezariile intotdeauna au fost palide....Ce mare scofala Harley?Frane ioc,suspensii servus,cutie de tractor,mecanica depasita,twin cam-urile dezastru total.Noroc cu Evo,dar si pe ala se pregatesc sa-l pensioneze,ca tot vor sa il treaca pe racire lichida full,de data asta...Dar asa se intampla cand pui boticul la filme ieftine cu barbosi duri si tatuati pe Harley....Barbosi care inainte erau pe Triumph...de fapt.No offence!!!!

 

 

Cate Harleyuri ai avut pana acum si ce probleme ai intampinat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In Belgia am vazut motor bagat la rep.capitala din cauza uzurii rapide a intinzatorului de lant distributie.Model 2010.Nepermis la firma si banii aia.Iar Harley,in manual, nu spune nimic...Nu ii intereseaza calitatea deoarece ei oricum vand....mama lui de marketing.Vezi ce spun si americanii aici,cel putin despre EVO.Desigur vei spune ca e defetist http://www.jamesrussellpublishing.biz/beforeyoubuyharley.html

» Post actualizat in 30 Sep 2014 08:13

Erata!!!Despre Twin Cam....

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am prieteni care deja suferă ca au HD, mai exact un HD Electra Glide Ultra Classic din 2006 (probleme electrice), iar celălalt un Fatbob din 2013 la fel cu probleme electrice. La vârsta lor mi se pare dubios sa aibă astfel de probleme, am avut si eu cu jucăria mea actuala probleme (Yamaha Xvs 1100) le-am remediat si merge....oricum mă gândesc ca următorul meu motor sa fie un HD Sporster de 1200 sau mai bine un 883 cu kit de 1200cc. Fiecare isi asuma un risc la ceea ce isi cumpara. Avem buletin si suntem majori, avem discernământ toti asa ca răspundem pentru ceea ce facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut sportster de 1200 si acum am softail de 1450.

niciodata nu am intampinat vreo problema cu aceste doua motoare, niciodata nu m-au lasat in drum, nu au iesit suruburile de la vibratii, ciclistica este minunata pentru niste motociclete chopper/cruiser. trag de rup soseaua, forta cat cuprinde, consumul este mediu spre minim.

sportster meu consuma 5-6% mediu.

la softail care e mai greu, mai mare si este tunat cu carburator mikuni, cu came marite, etc, consumul nu sare de 6,5% mediu.

senzatia de drum este nemaipomenita, simti motorul cum lucreaza cinstit sub tine, CINSTIT, fara bullshit-uri gen manere incalzite, ceasuri diverse, amortizoare de zgomot si senzatii. care pana la urma nu te tine nimeni sa le pui pe harley daca vrei neaparat.

cuplul este minunat. esti in a 5-a cu 80km/ora si ii dai gaz sa depasesti un tir sau ceva. efectiv, zboara de sub tine. te tii de ghidoane, parca ai fi in a 3-a. ai senzatia ca un urias din spatele tau iti da vant si te impinge cu forta lui inegalabila.

tehnica depasita??? wtf?? pentru ca nu avea injectia? uite ca acum o are, si muzica motorului harley ramane in continuare neegalata de niciun chopper/cruizer japonez sau de oriunde. nemaivorbind de forta in sine care rupe drumul. nu neaparat in plecarea dupa loc, unde si acolo face treaba excelenta. nu cred sa fie japo-chopper sa aiba plecare de pe loc mai buna ca harley.

am facut test-drive cu un harley nou-nout, cu Breakout. injectie, 1700, roata spate de 240. asta este stock. este minunata motocicleta chiar si cu tobele stock care nu reusesc sa ascunda muzica motorului, dor ca-i pun surdina. ce japo-chopper are un sunet cu tobe stock care sa se apropie de sunetul stock al harley-ului? nemaivorbind daca o tunezi. nicio toba din lume nu suna mai bine pe japo-choppere decat pe harley, o stie toata lumea. si cat mai poti sa faci cu ea. eu nu prea am mai auzit de japo-choppere sa le maresti cilindreea sau sa intri adanc in motor cu adaugari de forta, cu transformari asa cum este posibil la harley.

 

este uimitor sa vezi cum oamenii vorbesc fara sa-si dea seama despre ce enormitati scot pe gura. oameni care n-au calarit in viata lor harley-uri au pareri mai abitir decat posesorii de harley.

nu este vina noastra ca n-au bani sa-si cumpere harley, sau ca au alte prioritati. dar sa arunci cu noroi in aceasta motocicleta minunata doar pentru ca nu o ai si tu, este o rusine pentru cel ce face asta.

 

ma bucur cand vad chopperistii, indiferent ce calaresc. unii sunt posesori de japo-chopper care isi doresc harley, dar din diverse motive nu au. altii au harley. foarte putini au avut harley si au trecut inapoi la japo-chopper, pe astia aproape ca ii numeri pe degete. dar sa fii posesor de japo-chopper si sa arunci cu noroi in harley si in posesori de harley mi se pare un atac injust, nedrept si de o aroganta vecina cu imbecilitatea.

Editat de -geronimo-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* si sa mai zic si eu de al meu? ...sa-l vedeti cum tremura si cum se zgaltzie si pe loc, si pe drum, cum ii sar capacele si se desurubeaza suruburile, ...deh! vibratii, nene! \m/

 

niste fiare zdraganitoare Harleiurile astea, bey..., ia sa nu va mai luati nici unul, ca va faceti de ras in comunitate ;) or sa va arate copiii cu degetul: wow, asta-i nenea ala care are mereu dureri de shale si zambeste asa, ca prostu', mereu cand se da jos de pe fieratania lui. ...daca mai ai si barba si tatuaj, esti halit, te iau astia si te duc cu camasa de fortza la spital, ca nu esti "stock" :D


» Post actualizat in 01 Oct 2014 09:31

@ geronimo,

bravo! in sfarsit un raspuns complet si total pasnic

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* si sa mai zic si eu de al meu? ...sa-l vedeti cum tremura si cum se zgaltzie si pe loc, si pe drum, cum ii sar capacele si se desurubeaza suruburile, ...deh! vibratii, nene! \m/

Ahoi!

Domnita draga, asa-i ce ii cel mai fain vibrator pe 2 roti ? :P Asa mi-a zis o alta posesoare de Sporster 883. Stiu eu ca zambesti cu un zambet pana la urechi dupa ce il calaresti de fiecare data!

Ma bucur pentru tine si sper ca nu te-a deranjat mica mea gluma inocenta ;)

Sa ne vedem cu bine si in sezonul ce vine si poate cine stie in cateva sezoane o sa-ti dau detalii mai multe despre noul meu motor care e foarte foarte foarte posibil sa fie un Sporster de 1200!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Domnita draga, asa-i ce ii cel mai fain vibrator pe 2 roti ? :P Asa mi-a zis o alta posesoare de Sporster 883. Stiu eu ca zambesti cu un zambet pana la urechi dupa ce il calaresti de fiecare data!

Ma bucur pentru tine si sper ca nu te-a deranjat mica mea gluma inocenta

Sa ne vedem cu bine si in sezonul ce vine si poate cine stie in cateva sezoane o sa-ti dau detalii mai multe despre noul meu motor care e foarte foarte foarte posibil sa fie un Sporster de 1200!

 

* :D eu ma bucur pentru mine, in primul rand! masaj anticelulitic ca Sporty-ul de 1200 (carburatie!) nu face nimeneaaa!

in rest, pentru altfel de vibratii, nu-mi trebuie mecanisme complicate, folosesc omul din dotare, ca-i mai bun decat fierul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si da...mi-ar placea sa ma duci o tura cu motorasul tau iar apoi sa te duc eu cu Raiderul meu nou-nout..

 

daaaaa.....

yamaha raider de 1854cc concurand cu sportster de 883cc. pai nu-ti este rusine cand motocicleta ta, the big boy de la yamaha se bate cu cel mai mic fratior de la harley??? asa arata un big boy japonez?

asa smecher este motorius. ca si cum s-ar bate cu un copil de 14 ani si ar iesi remiza. pai iti dai sema ce patesti de la unul de 35 de ani? te bate de te asculta cu urechea

dar de ce nu vii sa te bati cu clasa softail, cu breakout sau chiar si cu softail standard, care oricum este de 1450, nu de 1900 ca yamaha ta.

cand vreodata japonezii se iau la tranta cu motoarele CVO de la harley, motoare de 1800cc???

 

or sa ajunga japo-chopperele sa faca motoare de 2800 ca sa se ia la tranta cu umilele harley-uri de 1800.

 

ma uimesc astia care compara japochopperele lor de 1700-1800-1900cc cu sportsterele de 883 sau de 1200. baietii pe vulcani si pe intrudere de 1400 se iau la intrecere cu sportstere, nu cu softailuri dau dyna de la harley. pai numai argumentul asta ii face de tot rasul...

sportsterele trebuie sa bata honda shadow, dragstaruri si suzuki de pana la 1200. si le face zob, asta e clar pentru oricine

ia spune mai mortorius, cand te iei la intrecere cu breakout de 1700 sau cu un softail de 1450??? ca sa nu mai vorbim de clasa BIG DADDY de la harley si anume CVO???

poftim la intrecere cu cei de seama ta.

tu nu vezi ca sportsterele se dau la motocicleta ta? tu ai platit 17000 de euro ca sa te bati cu sportsterele de 9000 de euro. vezi ce teapa ti-ai luat?

 

vezi ce inseamna HARLEY?

Who's Your Daddy?

Editat de -geronimo-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

just for laughs:

 

 

Eu am auzit asa, niste zvonuri (adica pot fi doar niste inventii):

 

La 240km/h, VTR 1000 F din '98, mai avea gaz pentru un maxim 260.

La 200km/h, Sportster 1200 S din '96, mai avea pentru maxim 210.

 

Un Sportster 1200 Roadster din 2005 a fugit 220km/h. Dar nu este luat in calcul, pentru ca este mai nou decat VTR-ul.

(Avand in vedere pozitia total diferita in care se sta pe cele doua - ma refer la rezistenta in fata vantului a Sportsterului - pot spune ca nu este aproape nicio diferenta intre ele)

 

Tot acel Sportster 1200 S i-a dat o lungime de motocicleta unui GSXR750 SRAD. Norocul SRAD-ului ca nu s-a intalnit cu Roadsterul, pentru ca rusinea ar fi fost si mai mare.

 

Vorbeste lumea...

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am amici cu intrudere care merg pe jos ca li se strica motoarele intruna. motiv: sunt din 1994 sau 1990. sunt milioane de harley-uri vechi de 20-30-40-50 de ani care merg...si merg...si merg.

se vand japo-choppere pe bucati. motivul e ca au implinit 80000km. harley-ul abia isi termina incalzirea la kilometrii astia. si dupa ce face 500000 km, il segmentezi cu cateva sute de euro si mai faci iarasi 400000km. sunt foarte multe Harley-uri cu peste 1000000 de km in lume. unde ati vazut la japoneze asa ceva?

motorius a cumparat yamaha rider din 2013 de 17000 euro ca sa se ia la intrecere cu @HD care are un sportster din 93 de 3500 de euro. funny, nu? cand @HD o sa-si cumpere o dyna, indiferent de an, nici nu o sa mai stea de vorba cu riderul lui motorius.

 

argumentul posesorilor de japo-chopperele este urmatorul : ale noastre sunt mai FIABILE. este total fals.

fiabil inseamna sa nu se strice sau daca se strica sa coste putin si sa se repare usor.

harley-ul este simplu de reparat si intretinut, este foarte rezistent si nu cere anumite tratamente. e o motocicleta nepretentioasa, merge in cele mai grele conditii, se strica extrem de rar, pt ca e foarte simpla ca si concept. nu prea are ce se strica la ea. in afara de consumabile, la harley nu apar chestii majore, probleme care te fac sa o arunci cu ciuda la gunoi. nu vorbim despre exceptii, discutam la nivel general.

despre costuri nu e cazul sa vorbim, aici intervin romanii nostri care iau cam scump pe piese si reparatie, dar chiar si aici exista posibilitatea sa iesi poate chiar mai ieftin decat cu japo-chopperele. suntem atatia care avem harley dar nu suntem bogati, deci invatam sa ne facem singuri intretinerea la ele.

japonezele nu sunt mai fiabile decat harley. nici vorba de asa ceva. sunt mai pline de gageturi, da, dar nu sunt mai fiabile. iti vine sa innebunesti daca vrei sa cureti filtrul de aer la intruder 800 de cat de mult ai de lucru. la harley desfaci un surub, si gata, ai acces la filtru. si exemplele pot continua

sunt multe de spus, atata ca nu am considerat sa fac bascalie de un japo-choppper, in ideea ca sa nu se simta proprietarul aiurea. dar cand proprietarul considera ca harley-ul este naspa, si mai mult de atat o spune si public, atunci si eu ii spun public ca nu are deloc minte daca a dat 17000e pe un motor nou care nu sta niciodata in fata unui harley de 10000e second hand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gero....Ma refeream la HD in general,nu doar la Sporty.In fine!Va doresc ture de vis,drumuri ca-'n vest si mult noroc,barosanilor...care este!Numai bine si nu uitati sa ii dati lui HD un Extraveral,ceva,ca poate ii pocneste vreo vena in bostan.

 

Omule, daca refuzi invitatia mea la o tura cu Sportsterul pentru ca nu ti-au mai ramas bani de pampers dupa ce ti-ai cumparat acea Yamaha Raider, fac eu cum fac si din saracia mea iti cumpar unul.

 

De drumuri ca-n vest iti doresc sa ai tu parte, pentru ca noi mergem pe oriunde cu tractoarele noastre.

 

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te uita doar la ce spune unul. uita-te pe strada si in jur. asa iti pot gasi si eu mii de oameni care spun invers. asta nu e un argument.

ce... ca trebuie schimbaa la 40000 km tija care impinge lantul camelor? foarte bine, te duci la mecanic o data la 40000km si se rezolva. pai asta e motiv ca sa te plangi de harley? motiv ar fi sa schimbi totul la el, si totusi sa ai probleme.

inca o data spun, daca ai grija de harley, motorul poate sa faca 1.000.000 km.

asta inseamna fiabil

Editat de -geronimo-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu mi as bate capu sa i fac pe altii sa inteleaga ..ce si cum e cu Harly

Pt mine e simplu..imi place si basta!.ca e mai bun sau nu decat o japoneza ma doare fix in bascheti..nu mi pasa decat de faptul ca mi place MIE!..si asta e ..si ar trebuie sa fie pt fiecqre..cel mai important. Daca restu lumii crede ca Harly e un cotet...mi se falfaie..si nici n as incerca vreodata sa i schimb parearea altcuiva..mi e suficienta parerea mea!pupa Jean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, de putin timp si a luat si fratele vostru Jean..un Porcusor 883 cu kit de 1200..sa mi traiasca!..multumesc!..atasez poza cu ambii Porcusori! :)))

Gata, am gasit si poza! :) Sa il stapanesti sanatos Stimabile Jean!

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei mai multi care scriu aici sunt fani ( astia nu o sa recunoasca niciodata ca stock un hd ii slabut si platesti mult firma nu performanta )

, cine scria mai sus cu frane slabe , suspensie etc . are dreptate sunt slabe ( cred ca exceptand motorul restul partilor sunt sub concurenta ) . per total ii cam de c..at , partea buna ii ca din c..at poti sa faci bici si o sa si pocneasca , in ceace priveste upgrade-urile ii nelimitat ( cred ca imaginatia ta face limita ) , Ca se poate compara cu ce sa scris mai sus ? fara indoiala , dar nu-i motor de 3500 E - atatea pe putin sunt piesele din el . Cam tot ce se vorbeste de 2-3 ani pe topicul asta ii de cine o are mai mare , ce vopsea , ghidon , ciucuri sau alte rahaturi neesentiale , nimeni nu vorbeste de un upgrade adevarat ( stage 2 ii sus , came , aprinderi etc ) , ii pacat sunt si pe la noi cativa care chiar stiu . Parerea mea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tot ce se vorbeste de 2-3 ani pe topicul asta ii de cine o are mai mare , ce vopsea , ghidon , ciucuri sau alte rahaturi neesentiale , nimeni nu vorbeste de un upgrade adevarat ( stage 2 ii sus , came , aprinderi etc ) ...

 

Hai sa-ti spun eu cum sta treaba!!!

In primul rand ca astea sunt "provocarile". Toti intra pe Topicul asta sa se masoare-n p.la cu Harleystii. Astea sunt frustrarile oamenilor...

Si se simt si in realitate. Ala care m-a provocat pe mine la o liniuta, cu GSXR750 (SRAD), era un frustrat. Si, vezi bine ca eu am vazut imediat cu ce model de motocicleta am de-a face si cam ce poate, pentru ca am mers si cu GSXR750 (SRAD). El a vazut un chopper, ba mai era si Harley. S-a gandit ca este prada usoara. Ar fi trebuit sa ma apuc sa-i explic ca trebuie sa fie atent ca este un Sportster 1200 Sport (adica multe elemente mecanice de Buell), ca are aprindere Screamin Eagle de 8000rot/min, ca filtrul ala de aer con ar trebui sa-i dea de inteles ca in carburator am main jet-ul de 200 sau ca rear pulley-ul ala mare inseamna ca este de Big Twin ( 70T fata de 61) si ca o sa plec ca din pusca de langa el? Asa ai vrea tu sa discutam cu frustratii astia care se cred zmei cu japonezele lor pe care eu le-am "fumat" ani de zile la rand?

Nu, prietene, fii tu decent, pentru ca eu am trecut de faza aia si am trecut la faza in care ma masor in p.la.

 

A, era sa uit: O lungime de motocicleta i-am dat frustratului cu SRAD si i-am facut si arogant cu mana. Asta ca sa le intre mintea in cap celor care au impresia ca orice râşniţă japoneza mananca Harley-uri pe paine.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...