Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ia legatura cu Boti/Pannoniachopper...parca el facuse upgrade pt sporty....

 

Tocmai de-aia am pus si eu problema mai sus asa cum am pus-o. Din cate am inteles, pistoanele sunt acum la Jan Taxi... Dar, intre noi fie vorba, nu se stie cat de bune sunt. Probabil ca Jan ar fi dispus sa le dea, dar cel care le va lua trebuie sa-si asume toate riscurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-lor,multumesc pt. raspunsuri.Asa este,TheFatBob;solutie temporara; pistoane noi primeste cand schimb rulmentii ambielaj...motoru are peste 90 000 km.


» Post actualizat in 13 Oct 2014 20:06

D-nu Jean_Taxi; pistoanele,dar mai ales segmentii trebuiesc sa-i vir in cilindrii mei,pt. veridicitate.Contactez,daca nu gasesc ceva mai viabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmenti la ambielaj la 90 000 de km? Parca Sporty era bulletproof, toata lumea se bate cu caramida in piept ca Sportster, tanc, nu sunt probleme, ca piese supradimensionate in motor pentru a permite upgradeuri si brusc aud de rulmenti de ambielaj.

 

@Jean

Ai idee la cati kilometri a fost pus kitul de 1200?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmenti la ambielaj la 90 000 de km? Parca Sporty era bulletproof, toata lumea se bate cu caramida in piept ca Sportster, tanc, nu sunt probleme, ca piese supradimensionate in motor pentru a permite upgradeuri si brusc aud de rulmenti de ambielaj.

 

@Jean

Ai idee la cati kilometri a fost pus kitul de 1200?

 

Da, prietene, ca daca mergi tu cu uleiul sub nivel ani de zile, nu-l schimbi niciodata si-i mai dai si forja, o sa reziste 500.000 de km doar pentru ca scrie Harley pe ea. Stai linistit ca o japoneza cu cuzineti n-o sa reziste niciodata cat un Harley cu rulmenti.

Dar asa va mananca pe voi degetelele alea de frustrati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chopperman,n-ai inteles ideea;este optional-eu la 94k km aleg sa raman la 883.Cu upgrade-ul i-as scurta viata rulmentilor biela;peste vreo 15-20k km nu-i rusine deja sa-i schimbi rulmentaria,chiar si- din excel de zel..atunci vir pistoane noi(1200).Penibil mirositul asta in sosete,pe branduri moto;nu cred ca incearca nimeni sa se plezneasca cu preputzul in piept,pe aici,proslavind fiabilitatea sportsterului,HD-ului in general.Sint motoare organice,care tre pipaite totusi din cand in cand...si ne si place getting dirty cu ele...vrei fiabilitate,iti iei Honda cub 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar eu chiar vreau sa proslavesc fiabilitatea Sportsterului pe acest Topic. Nu ma poate opri nimeni sa fac asta, atat timp cat o fac pe Topicul dedicat. Eu nu intru pe vreun Topic dedicat japonezelor sa-mi dau cu parerea, mai ales contra, desi le cunosc foarte bine. In schimb, aici, intra tot felul de neaveniti, care au numai pareri contra, desi ei n-au mers 2km in viata lor cu un Sportster.

 

Vezi, ba, chopperman, ca era un Topic deschis recent cu o japoneza destul de noua careia ii iesise biela prin carter. Du-te acolo si foloseste-ti sarcasmul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmenti la ambielaj la 90 000 de km? Parca Sporty era bulletproof, toata lumea se bate cu caramida in piept ca Sportster, tanc, nu sunt probleme, ca piese supradimensionate in motor pentru a permite upgradeuri si brusc aud de rulmenti de ambielaj.

 

@Jean

Ai idee la cati kilometri a fost pus kitul de 1200?

Mah..da rautacios te facusi..:)))..da..stiu ca motoru avea fix 100.001 km, cand omu sa saturat de completat cu ulei si ia pus kitu de 1200. Turanoid, ce spui tu acolo de schimbat rulmentaria la motoru cu up grade dupa 15- 20.000 km?!!!!..scuze daca am inteles gresit..da motorasu meu are fix 20.000 de cand a fost up gradat..:)))l Apropo de japoneze..era la Gurasada un baietas cu un Intruder 1500 LC ca cel care l am avut, ce mai!, arata ca nou..il luase la 15.000km cu manuta lui din Italia..culmea..de la un bosorog..stiti legenda...da chiar el si o adusese de acolo..dupa inca vreo cinci mii de km a inceput sa i bata crunt motoru..l am auzit si io chiar daca palinca imi indusese o oarecare stare de autism!:))..asa ca mai usor cu orezarii..brothers..pupa Jean!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cati dintre cei care posteaza pe aici in ce priveste uzura unui motor, pot sa-si dea seama daca desfac unul.Daca desfac, desigur, ca povesti cu calu lu Roland, am auzit si au toate sfarsituri senzationale.

Care a vazut segmenti uzati si sa poata aprecia numarul de km , al unui motor sau cilindri sau fuste de piston sau sa ramana surprins de jocul boltului pistonului sau cuzineti uzati sau facuti praf?

Nu-i asa ca multi auziti povestirile altora si tineti sa le postati repede pe cate un topic, ca poate ramane careva cu gura cascata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jean,ziceam ca pe al meu il mai las 15-20k km,deci pe la 120k il promovez;nu inainte de-ai schimba si rulmentii;palpand zilele astea biela fata are un joc axial nesimpatic MIE,fata de acum 6 ani.Oricum primele serii Evo(din care face parte si al meu)au tolerante mai mari in rulmentii bielelor fata de seriile mai contemporrane;deci...OPTIONAL,si benevol promovatu la 1200 in fct de km si stare .Mai deunazi, cand schimbau doar elasticul la izmene,se putea intimpla sa se rupa-n rear cand se simtea omu mai viril,..ai mai intelepti schimbau izmeana cu totul,daca mergeau mai departe de bodega...analogia asta high-tech se refera la motocositoarea mea.Sau nu numai.Optional...

 

Csaky,merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jean

Nu sunt rautacios. Am scris despre parerea mea formata citind forumul si contrele Harly vs Japo. Citesc pentru ca vreau si eu un Sportster.

La 100 000 e ok, din punctul meu de vedere sa faci un schimb de segmenti. Si in cazul Sporty, daca tot desfaci motorul sa-i pui kitul de 1200 e si mai ok, chiar indicat.

 

@Turanoid

Deci motorul nu are nimic, schimbi rulmentii pentru ca promovezi si pentru ca preventiv.

 

PS. Japo a mea manaca ulei de la 60 000, cu compresie ok deci.... nu sunt rautacios. :)


» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:05

Ma intreb cati dintre cei care posteaza pe aici in ce priveste uzura unui motor, pot sa-si dea seama daca desfac unul.Daca desfac, desigur, ca povesti cu calu lu Roland, am auzit si au toate sfarsituri senzationale.

Care a vazut segmenti uzati si sa poata aprecia numarul de km , al unui motor sau cilindri sau fuste de piston sau sa ramana surprins de jocul boltului pistonului sau cuzineti uzati sau facuti praf?

Nu-i asa ca multi auziti povestirile altora si tineti sa le postati repede pe cate un topic, ca poate ramane careva cu gura cascata.

Nimeni nu poate aprecia numarul de kilometrii ai unui motor doar uitandu-se la segmenti, piston, fuste, rochii. Daca cineva se lauda cu treaba asta este .... prea old school si de la sat.

 

Nu intereseaza pe nimeni kilometrii atunci cand desfaci un motor ci uzurile fata de cotele de manual. Acolo, in locu ochiometrului folosim subler, ceas comparator, micrometru, etc


» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:12

Dar eu chiar vreau sa proslavesc fiabilitatea Sportsterului pe acest Topic. Nu ma poate opri nimeni sa fac asta, atat timp cat o fac pe Topicul dedicat. Eu nu intru pe vreun Topic dedicat japonezelor sa-mi dau cu parerea, mai ales contra, desi le cunosc foarte bine. In schimb, aici, intra tot felul de neaveniti, care au numai pareri contra, desi ei n-au mers 2km in viata lor cu un Sportster.

 

Vezi, ba, chopperman, ca era un Topic deschis recent cu o japoneza destul de noua careia ii iesise biela prin carter. Du-te acolo si foloseste-ti sarcasmul.

 

Nu stiu daca ai observat dar eu nu am afirmat niciodata superioritatea Japo vs Harly. Si da, nu am mers in viata mea pe un Harly. Dar, dupa cum spuneam, vreau. Si pentru ca vreau, ma documentez deja de vreo doi ani, pentru ca nu am banii. Or fi Japo cu biele iesite, bla, bla dar eu vorbeam on topic despre Sportster, pe topic de Sportster unde se vorbeste de mancat ulei, rulmenti de ambielaj..... pwla mea, am obosit.

 

Ba HD, recunoaste ca te incadrezi in tiparul harleist despre care vorbesc oamenii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:05

 

Nimeni nu poate aprecia numarul de kilometrii ai unui motor doar uitandu-se la segmenti, piston, fuste, rochii. Daca cineva se lauda cu treaba asta este .... prea old school si de la sat.

 

Nu intereseaza pe nimeni kilometrii atunci cand desfaci un motor ci uzurile fata de cotele de manual. Acolo, in locu ochiometrului folosim subler, ceas comparator, micrometru, etc

» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:12

Adica daca pe ceas ai 21k si motorul ala mananca 1litru ulei la 500 km, nu poti sa-ti dai seama din uzura segmentilor ca are peste 60k?

Uzura unui motor e influentata de mai multi factori care se imbina, intretinere, km, aliajele folosite, deci te intereseaza, asa macar de curiozitate, sa apreciezi sau sa ramai dezamagit de ce se aude fata de ce se vede.

 

Si da japonezele dupa 60 k incep sa manance ulei, dar nu tot timpul de la uzura segmentilor-cilindrilor, in nenumarate cazuri, problemele sunt la semeringuri si ghidurile supapelor.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu poate aprecia numarul de kilometrii ai unui motor doar uitandu-se la segmenti, piston, fuste, rochii. Daca cineva se lauda cu treaba asta este .... prea old school si de la sat.

 

Nu intereseaza pe nimeni kilometrii atunci cand desfaci un motor ci uzurile fata de cotele de manual. Acolo, in locu ochiometrului folosim subler, ceas comparator, micrometru, etc.

 

Tare mult as vrea sa te vad cum repari un motor de Nipru ca la carte, folosind masuratorile fine ale ustensilelor pe care le pomenesti. As vrea sa fiu acolo, urmarindu-te cum te tavalesti in chinuri ca motorul nu funcioneaza. Si cand o sa afli cu precizie ca pistoanele sunt ovale inca de noi, sa te vad cum abordezi problema ca la sat, pentru ca n-ai cum altfel.

Dar cui explic eu toate astea? Nu-i asa ca n-ai pornit in viata ta o motocicleta la pedala? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu atas? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu un IJ? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu un Minsk sau cu o Mobra, pentru ca ti-a fost rusine? Nu-i asa ca toate aceste aspecte ale vietii de motociclist iti sunt total necunoscute?

Si mai spui ca Harleystii se incadreaza intr-un anumit tipar despre care vorbesc oamenii. Vorbesc prostii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i asa. Am doua motorete care pornesc la pedala. Si Nipru se repara tot dupa niste cote sau manual. Daca pistoanele sunt ovale inca de noi nu le bagi in motor. Eu nu sunt Nea Spirica sa bag in motor cacaturi. Prietene, nu ma cunosti, nu vorbi.

 

Dar hai sa vorbim de Sporty. Eu nu am vorbit de nimic altceva pe topicul asta, eeah, iar m-am plictisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar hai sa vorbim de Sporty. Eu nu am vorbit de nimic altceva pe topicul asta, eeah, iar m-am plictisit.

 

S-a vorbit destul de mult despre Sportster pe Topicul asta. Ca tu alegi sa tratezi cu batjocura lucrurile spuse aici, este alta poveste. Daca chiar ai fi fost interesat de Sportster, in ideea ca pe viitor vei achizitiona unul, sunt sigur ca ai fi gasit aici toate informatiile necesare. Dar tu nu cauti decat nod in papura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ahoi!

Test drive interesant!

Vizionare placuta!


» Post actualizat in 25 Nov 2014 14:29
Ahoi!
Am intrat si in rândul posesorilor de Harley, mai exact mi-am luat un Sporster din 11/2005 de 883cc. Revin cu poze...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...