Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Ahoi!

Cu pasi marunti ma apuc de Sporster - attachicon.gifWP_20141209_013.jpgattachicon.gifWP_20141209_015.jpg

Momentan lupul (sporster) e langa fratele lui urs (dragstar).

 

Ce problema am intampinat, am vrut sa scot benzina din rezervor si n-am reusit. Are ceva supapa de siguranta, pentru ca in momentul in care puneam pe Res sau On la robinetul de sub rezervor nu curgea benzina. N-am mai avut timp sa incerc sa dau jos rezervorul asa ca va intreb pe voi care-i treaba?

Multumesc anticipat!

 

F misto, aceleasi tobe le am si eu. Parca totusi, ghidonul arata ciudat. Te-ai gandit sa-l schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

F misto, aceleasi tobe le am si eu. Parca totusi, ghidonul arata ciudat. Te-ai gandit sa-l schimbi?

Ahoi!

Da clar esapamentul face diferenta, ghidonul nu e pe placul meu. Am sa-l schimb cu ape-ul de la URS (Dragstar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe robinet , in spate la furtunul de benzina ai un furtun mai subtire ( furtunul de vaccum ) da-l jos , pune alt futun , pune gura si trage si o sa vezi ca incepe sa curga benzina ( sper ca-i inteles sistemul ) , Cu furtunul pe la buson doar tractoristi scot benzina . Nu da bani pe alt robinet ala-i ultimul lucru ce-ti trebuie , ia ceva serios , in momentul de fata-i un catel jigarit nu lup , bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Mulțumesc de informație, am să pun în practică ceea ce mi-ai zis.

E un pui de lup momentan, are nevoie de timp ca să crească!

Bafta @Danm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vad ca ai roata/janta plina pe spate . pe mine m-ar interesa acea janta ,nu vrei sa pui pe spate una clasica cu spite ? sa ii dai la motocicleta un aspect clasic de ani 60 ?

Ahoi!

Ba chiar ma intereseaza o janta cu spite, chiar de curand am primit o oferta dar inca nu m-am hotarat.

Trebuie sa caut una care nu are probleme, opturi sau denivelari si ca aspect sa fie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ahoi!

 

M-am apucat si de Sporster:

Vechiul ghidon era horror din punctul meu de vedere post-25613-0-48835600-1421783692_thumb.jpg, pe parcurs am descoperit ceva haios dar destul de logic la prindere post-25613-0-32544900-1421783799_thumb.jpg acum stau si ma gandesc cum sa pun apehanger 1 -- post-25613-0-32821000-1421783897_thumb.jpg 2 - post-25613-0-83264400-1421783913_thumb.jpg acuma incepe complicatia cu partea electrica pe care vreau sa o ascund in ghidon.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

M-am apucat si de Sporster:

...

 

Nu stiu de ce, dar intotdeauna am avut impresia ca apehangerul nu arata bine pus pe riserele astea de Custom.

Chiar daca este o chestie de gust, eu tot nu inteleg unde este problema. Pana la urma sunt niste risere... Si totusi linia motocicletei parca mai mult sufera in loc sa se imbunatateasca. Sa fie de la faptul ca sunt deja inalte? Sa fie de la faptul ca au deja ceva pullback? Sa fie de la faptul ca arata prea robust imbracate asa? Cert este ca pe mine nu ma innebuneste look-ul la final.

 

In rest... Spor la treaba, pentru ca ai ceva de munca. Am vazut ca faci in paralel si Dragstarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce, dar intotdeauna am avut impresia ca apehangerul nu arata bine pus pe riserele astea de Custom.

Chiar daca este o chestie de gust, eu tot nu inteleg unde este problema. Pana la urma sunt niste risere... Si totusi linia motocicletei parca mai mult sufera in loc sa se imbunatateasca. Sa fie de la faptul ca sunt deja inalte? Sa fie de la faptul ca au deja ceva pullback? Sa fie de la faptul ca arata prea robust imbracate asa? Cert este ca pe mine nu ma innebuneste look-ul la final.

 

In rest... Spor la treaba, pentru ca ai ceva de munca. Am vazut ca faci in paralel si Dragstarul.

Ahoi!

Multumesc, da clar e vorba de gust. Fiecaruia dintre noi ii place altfel, eu m-am indragostit de apehanger pentru ca e total atfel la condus fata de cele stock sau de alt gen. Si crede-ma ca am incercat destule ghidoane!

Dragstarul trebuie sa-l fac mai comercial pentru ca am intentia sa-l vand dupa ce il termin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce , dar in viitor cred ca o sa regreti ca ai dat Dragstar-ul si ramai cu asta . Dar asa cum zici , e o chestie de gust... Is curios oricum sa imi zici parerea ta in vara...

E un risc pe care mi-l asum!!! N-am regrete, si daca o sa am incerc sa le remediez, imi plac provocarile. Am avut si cu Dragstarul destule bube, le-am remediat, iar cel care o sa-l cumpere o sa fie norocos pentru ca i-am facut multe care il fac un motor fiabil (un exemplu e kitul de ambreaj de pornire) nu vreau sa-l laud ca vai de mine e cel mai tare din parcare, toate au plusuri si minusuri. Eu demult mi-am dorit un Harley, acuma il am si daca se strica il fac, daca o sa mearga bine am sa-l pretuiesc. Iar daca Dragstarul nu il vand prea usor n-am sa plang, am sa ma bucur si de el fara probleme, nu e o urgenta sa ma scap de el de aia inca nu l-am pus la vanzare. In plus imi place sa lucrez la el pur si simplu il cunosc!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un risc pe care mi-l asum!!! N-am regrete, si daca o sa am incerc sa le remediez, imi plac provocarile. Am avut si cu Dragstarul destule bube, le-am remediat, iar cel care o sa-l cumpere o sa fie norocos pentru ca i-am facut multe care il fac un motor fiabil (un exemplu e kitul de ambreaj de pornire) nu vreau sa-l laud ca vai de mine e cel mai tare din parcare, toate au plusuri si minusuri. Eu demult mi-am dorit un Harley, acuma il am si daca se strica il fac, daca o sa mearga bine am sa-l pretuiesc. Iar daca Dragstarul nu il vand prea usor n-am sa plang, am sa ma bucur si de el fara probleme, nu e o urgenta sa ma scap de el de aia inca nu l-am pus la vanzare. In plus imi place sa lucrez la el pur si simplu il cunosc!

 

O sa-ti placa sportsteru la maxim. Sprinten, viu, o sa simti ca se zbate ceva sub tine :)

 

p.s. cu apehangeru ala seamana cu al meu :)

Editat de Florinel1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-ti placa sportsteru la maxim. Sprinten, viu, o sa simti ca se zbate ceva sub tine :)

 

p.s. cu apehangeru ala seamana cu al meu :)

Ahoi!

M-am mai dat cu Sporster si inainte de a avea unul, m-am dat si cu Dyna, Electra Glyde, Fatbob si am gustat ceva din toate.

Eu mi-am luat sporster ca sa lucrez la el, cu timpul am sa-l cresc la 1200 sau 1250 sa vad ce imi permite bugetul, plus alte costumizari.

Apehangerul e ceva personal, imi place cum se conduce si nu transpir prea mult sub brat :crack:

» Post actualizat in 26 Jan 2015 21:09

Demult am zarit video-ul asta, e clara diferenta de performanta.

 

Sunt curios cum o sa simt eu Sporsterul meu dupa ce il cresc la 1200cc, o sa fie peste Dragstar-ul meu de 1100.

Din cate am mers la drum cu ceva prieteni care aveau Sporster de 1200cc ramaneam mult in urma mai ales pe curbe, am ramas si placut impresionat de ciclistica la Sporster.

Oricum asta pe care l-am luat e mult mult MULT mai puturos ca dragstarul de 1100 (asta a fost prima impresie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Avem o promotie de "inceput de sezon" la bujiile NGK Iridium pentru Sportster 883 - 1200 (si pentru alte modele): http://www.darkmotors.ro/bujii/dpr7eix-9

Modele compatibile:

HARLEY DAVIDSON XLH Sportster Standard 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH Sportster Hugger 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH portster Deluxe 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XL 53 Sportster Custom 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH Sportster 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH Sportster 1200 1988-2000
HARLEY DAVIDSON XL Sportster Sport 1200 1996-2003
HARLEY DAVIDSON XL Sportster Custom 1200 1996-2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Te rog sa mă lămurești care e diferența dintre bujie normală și cea pe iridiu? Pentru că n-am idee care sunt avantajele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Te rog sa mă lămurești care e diferența dintre bujie normală și cea pe iridiu? Pentru că n-am idee care sunt avantajele!

In primul rand de pret, e diferenta.....

Apoi, daca iti mai consuma si ulei motorul te-ai fuck pe ele in 50 de km.

Si daca ai o carburatie reglata prost, tot fuck pe ele, dar dupa 100 de km.....

Am vazut ca o bujie normala e 17 lei, de 55 lei iti cumperi trei si o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...