Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Diferenta ar fi asta:

Pai ar trebii mai multe argumente decat asta.

Durata de viata e mai mare?

Descarcare electrica e mult mai fixa?

Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri?

Pentru ce platesc in plus?

Un video nu-i suficent argument :)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ar trebii mai multe argumente decat asta.

Durata de viata e mai mare?

Descarcare electrica e mult mai fixa?

Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri?

Pentru ce platesc in plus?

Un video nu-i suficent argument :)

poti da un search, dar eu nu imi pun iridium decat pe injectie, altfel risc sa dau o groaza de bani si sa ma tina mai deloc. teoretic imbunatateste arderea, cica ar mari si puterea motorului cu 1-3 la suta si ar trebui sa dureze mult mai mult, dar asta depinde dereglaje, de motor, cum zice catas_him

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ahoi!

Au apărut ceva probleme la Porku' meu, il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare. Daca accelerez usor si dupa aceea las acceleratia ii face un sunet de buff in filtrul de aer si dupa aceea moare. Daca demontez filtrul de aer care e K&N si îl pornesc fără filtru îmi iasă un fum alb uneori. E amestecul prea mare de benzina? Bujiile pot să îmi facă figuri?

Care dintre voi a mai avut astfel de probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* o intrebare scurta si la obiect, va rog (de fapt doua):

 

ce baterie puneti la Sporty XL Custom (al meu din 2005, dar nu cred ca are mare relevanta)? si ce anvelope?

 

a venit timpul sa pregatim caii de drumuri :)

 

multumesc pentru raspunsuri cu anticipatiune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat?

A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* baterie - s-a bifat! (Yuasa Toplite YTX14L-BS) e deja pe motor, a pornit la prima cheie ;)

acum umblam dupa gume. ceva idei?

 

Pe acelasi motor 1200C din 2005 mi-am luat cauciucuri anul trecut in vara de la metricmotion.ro. Iti recomand sa dai o fuga pana la ei si sa vorbesti cu Razvan despre anvelope, optiunile sunt multiple. Daca vrei specific, ma uit la mine sa vad ce mi-am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Vrea sa-i multumesc lui @Turanoid (Lehel) pentru faptul ca a venit si m-a ajutat la curatarea carburatorului. A fost o lectie interesanta pentru mine!

post-25613-0-74663400-1427404012_thumb.jpgpost-25613-0-20824600-1427404016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat?

A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali!

 

Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum.

Eventual vorbesc pe facebook cu el despre asta, ca il am la prieteni.

Multumesc frumos de info.

» Post actualizat in 27 Mar 2015 10:58

Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel.

Ahoi!

Chiar asta e ideea, azi ma duc sa incerc pe direct intrare cu benzina in carburator, dau drumu si daca functioneaza bine atunci clar urmeaza un robinet fara vacum.

Sper ca astfel imi rezolv problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai uita-te si prin carb...La plutitor,cui pontou,membrana,etc.Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare...

 

Nu-l mai incalzi bine. Tragi socul, pornesti si pleci. Socul il bagi pe drum, pe masura ce se incalzeste motorul.

Pe de alta parte, motoarele astea mai au si ele nevoie de cate o forja. Multi umbla cu ele de parca ar fi niste tractoare care se rup de la 100 la ora in sus. Si ele chiar ajung sa se comporte astfel. Scoate-o la un drum mai lung si tine-o in ture, sa vezi ce-si da drumul la mers.

Am avut eu una luata de la un proprietar care spunea ca mai mult de 120km/h nu poate si el nu merge mai mult de 100 niciodata, ca sa n-o omoare. Sa vezi cum a ajuns, dupa ce am luat-o eu, sa mearga 180 fara probleme.

» Post actualizat in 27 Mar 2015 18:13

Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie!

 

Are tacheti hidraulici...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Alaltăieri am desfăcut carbu', totul e ok, membrana era super, doar un O-ring era dus si l-am schimbat care e la relanti. Azi am aflat buba, e robinetul cu vacum de la rezervor 😐, deja e alt robinet pe drum, mulțumesc @C.N.L. Era ceva mizerie in carburator, a fost curățată, multumesc încă o dată prietenului meu din Ciuc @Turanoid (Lehel) pentru instructaj si îndrumare. Crede-mă HD ca i-am dat cu I-a si 40-50 km\h, cred că săptămâna viitoare o scot la o tură ca să o "uzez" un pic. Mulțumesc de suportul info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule,niciodata sa nu mergi sau sa turezi cu motorul rece...Uleiul si motorul trebuie sa ajunga la temperatura optima de functionare...altfel vei plati scump ruinarea unui motor.


» Post actualizat in 29 Mar 2015 22:43

» Post actualizat in 27 Mar 2015 18:13

 

Are tacheti hidraulici...

Asa este...dar pana la un anumit grad de uzura al scaunului supapelor...Si a mea are motor culbutat si tacheti hidro,dar manualul specifica si o verificare/reglare la un anumit numar de mile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!
@Motorious, am observat că dacă e rece cam gâfâie. E mai pretențios, dar important e că îmi place. Acuma mă gândesc să îi fac service la telescoape, ulei, semeringuri....etc
Mulțumesc de sfat!

 

Apropo care are un manual de service in format pdf pentru Sporster de 883 2005.

 

Voi ce uleiuri a-ti folosit la Sporster 883 sau 1200 (20w50 sau 20w40 mineral) si ce branduri?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indraznesc sa pun si eu o poza cu Porcusorul meu..un 883 cu kit de 1200..dupa cateva mici modificari de look! :)))..poza cu ape ul este dupa !

post-23362-0-81867700-1427832593_thumb.jpg

post-23362-0-12288000-1427832740_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Motorious, am observat că dacă e rece cam gâfâie. E mai pretențios, dar important e că îmi place. Acuma mă gândesc să îi fac service la telescoape, ulei, semeringuri....etc

Mulțumesc de sfat!

 

Apropo care are un manual de service in format pdf pentru Sporster de 883 2005.

 

Voi ce uleiuri a-ti folosit la Sporster 883 sau 1200 (20w50 sau 20w40 mineral) si ce branduri?

 

Eu bag Bel Ray V-Twin 20W 50 mineral. Astia de la HD s-au sucit, acum recomanda sintetic....cred ca nu mai fabrica mineral compania care le livreaza uleiul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bag Bel Ray V-Twin 20W 50 mineral. Astia de la HD s-au sucit, acum recomanda sintetic....cred ca nu mai fabrica mineral compania care le livreaza uleiul :)

Ahoi!

Asa am stiut si eu ca motoarele racite pe aer in general folosesc 20w50 sau 20w40 depinde temperatura exterioara la functionare, dar am vrut sa fiu sigur. Am mai folosit semi sintetic dar nu functioneaza la fel de bine ca mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Nu reusesc sa gasesc un manual de reparatii pentru HD Sportster 883 Custom din 2005, va rog sa ma ajutati.

Multumesc anticipat!


» Post actualizat in 05 Apr 2015 19:13

Eu bag doar 20w50 full sintetic....dar e japo,desi motorul e cam la fel.Rezista mai bine la forfecare si temperaturi ridicate.

Eu full sintetic nu am incercat, si nici nu vreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...