IceLord Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Diferenta ar fi asta: Pai ar trebii mai multe argumente decat asta. Durata de viata e mai mare? Descarcare electrica e mult mai fixa? Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri? Pentru ce platesc in plus? Un video nu-i suficent argument Editat Februarie 13, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Pai ar trebii mai multe argumente decat asta. Durata de viata e mai mare? Descarcare electrica e mult mai fixa? Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri? Pentru ce platesc in plus? Un video nu-i suficent argument poti da un search, dar eu nu imi pun iridium decat pe injectie, altfel risc sa dau o groaza de bani si sa ma tina mai deloc. teoretic imbunatateste arderea, cica ar mari si puterea motorului cu 1-3 la suta si ar trebui sa dureze mult mai mult, dar asta depinde dereglaje, de motor, cum zice catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 As avea si eu o intrebare....unde gasesc suruburi cu filet american? Pentru frana de disc (fata) la un Sportster 1200 dar vreau mai lungi decat originalul.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 As avea si eu o intrebare....unde gasesc suruburi cu filet american? Pentru frana de disc (fata) la un Sportster 1200 dar vreau mai lungi decat originalul.Multumesc. Ai incercat aici? http://www.metricmotion.ro/contact.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 sisy si portbagaj pt. "Sportive" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Ahoi! Au apărut ceva probleme la Porku' meu, il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare. Daca accelerez usor si dupa aceea las acceleratia ii face un sunet de buff in filtrul de aer si dupa aceea moare. Daca demontez filtrul de aer care e K&N si îl pornesc fără filtru îmi iasă un fum alb uneori. E amestecul prea mare de benzina? Bujiile pot să îmi facă figuri? Care dintre voi a mai avut astfel de probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 * o intrebare scurta si la obiect, va rog (de fapt doua): ce baterie puneti la Sporty XL Custom (al meu din 2005, dar nu cred ca are mare relevanta)? si ce anvelope? a venit timpul sa pregatim caii de drumuri multumesc pentru raspunsuri cu anticipatiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian74 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 buna, baterie yuasa YTX14L-BS, http://www.amazon.co.uk/Yuasa-YTX14L-BS-battery-Davidson-Sportster/dp/B002CM0BD0 (exemplu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Ahoi! Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat? A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali! Editat Martie 25, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 * baterie - s-a bifat! (Yuasa Toplite YTX14L-BS) e deja pe motor, a pornit la prima cheie acum umblam dupa gume. ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 * baterie - s-a bifat! (Yuasa Toplite YTX14L-BS) e deja pe motor, a pornit la prima cheie acum umblam dupa gume. ceva idei? Pe acelasi motor 1200C din 2005 mi-am luat cauciucuri anul trecut in vara de la metricmotion.ro. Iti recomand sa dai o fuga pana la ei si sa vorbesti cu Razvan despre anvelope, optiunile sunt multiple. Daca vrei specific, ma uit la mine sa vad ce mi-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Ahoi! Vrea sa-i multumesc lui @Turanoid (Lehel) pentru faptul ca a venit si m-a ajutat la curatarea carburatorului. A fost o lectie interesanta pentru mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twenty Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Ahoi! Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat? A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali! Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum. Eventual vorbesc pe facebook cu el despre asta, ca il am la prieteni. Multumesc frumos de info. » Post actualizat in 27 Mar 2015 10:58 Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel. Ahoi! Chiar asta e ideea, azi ma duc sa incerc pe direct intrare cu benzina in carburator, dau drumu si daca functioneaza bine atunci clar urmeaza un robinet fara vacum. Sper ca astfel imi rezolv problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Mai uita-te si prin carb...La plutitor,cui pontou,membrana,etc.Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 ...il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare... Nu-l mai incalzi bine. Tragi socul, pornesti si pleci. Socul il bagi pe drum, pe masura ce se incalzeste motorul. Pe de alta parte, motoarele astea mai au si ele nevoie de cate o forja. Multi umbla cu ele de parca ar fi niste tractoare care se rup de la 100 la ora in sus. Si ele chiar ajung sa se comporte astfel. Scoate-o la un drum mai lung si tine-o in ture, sa vezi ce-si da drumul la mers. Am avut eu una luata de la un proprietar care spunea ca mai mult de 120km/h nu poate si el nu merge mai mult de 100 niciodata, ca sa n-o omoare. Sa vezi cum a ajuns, dupa ce am luat-o eu, sa mearga 180 fara probleme. » Post actualizat in 27 Mar 2015 18:13 Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie! Are tacheti hidraulici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Ahoi! Alaltăieri am desfăcut carbu', totul e ok, membrana era super, doar un O-ring era dus si l-am schimbat care e la relanti. Azi am aflat buba, e robinetul cu vacum de la rezervor , deja e alt robinet pe drum, mulțumesc @C.N.L. Era ceva mizerie in carburator, a fost curățată, multumesc încă o dată prietenului meu din Ciuc @Turanoid (Lehel) pentru instructaj si îndrumare. Crede-mă HD ca i-am dat cu I-a si 40-50 km\h, cred că săptămâna viitoare o scot la o tură ca să o "uzez" un pic. Mulțumesc de suportul info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Lordule,niciodata sa nu mergi sau sa turezi cu motorul rece...Uleiul si motorul trebuie sa ajunga la temperatura optima de functionare...altfel vei plati scump ruinarea unui motor. » Post actualizat in 29 Mar 2015 22:43 » Post actualizat in 27 Mar 2015 18:13 Are tacheti hidraulici... Asa este...dar pana la un anumit grad de uzura al scaunului supapelor...Si a mea are motor culbutat si tacheti hidro,dar manualul specifica si o verificare/reglare la un anumit numar de mile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Ahoi!@Motorious, am observat că dacă e rece cam gâfâie. E mai pretențios, dar important e că îmi place. Acuma mă gândesc să îi fac service la telescoape, ulei, semeringuri....etcMulțumesc de sfat! Apropo care are un manual de service in format pdf pentru Sporster de 883 2005. Voi ce uleiuri a-ti folosit la Sporster 883 sau 1200 (20w50 sau 20w40 mineral) si ce branduri? Editat Martie 31, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Indraznesc sa pun si eu o poza cu Porcusorul meu..un 883 cu kit de 1200..dupa cateva mici modificari de look! ))..poza cu ape ul este dupa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Ahoi! @Motorious, am observat că dacă e rece cam gâfâie. E mai pretențios, dar important e că îmi place. Acuma mă gândesc să îi fac service la telescoape, ulei, semeringuri....etc Mulțumesc de sfat! Apropo care are un manual de service in format pdf pentru Sporster de 883 2005. Voi ce uleiuri a-ti folosit la Sporster 883 sau 1200 (20w50 sau 20w40 mineral) si ce branduri? Eu bag Bel Ray V-Twin 20W 50 mineral. Astia de la HD s-au sucit, acum recomanda sintetic....cred ca nu mai fabrica mineral compania care le livreaza uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Eu bag Bel Ray V-Twin 20W 50 mineral. Astia de la HD s-au sucit, acum recomanda sintetic....cred ca nu mai fabrica mineral compania care le livreaza uleiul Ahoi! Asa am stiut si eu ca motoarele racite pe aer in general folosesc 20w50 sau 20w40 depinde temperatura exterioara la functionare, dar am vrut sa fiu sigur. Am mai folosit semi sintetic dar nu functioneaza la fel de bine ca mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Eu bag doar 20w50 full sintetic....dar e japo,desi motorul e cam la fel.Rezista mai bine la forfecare si temperaturi ridicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ahoi! Nu reusesc sa gasesc un manual de reparatii pentru HD Sportster 883 Custom din 2005, va rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat! » Post actualizat in 05 Apr 2015 19:13Eu bag doar 20w50 full sintetic....dar e japo,desi motorul e cam la fel.Rezista mai bine la forfecare si temperaturi ridicate. Eu full sintetic nu am incercat, si nici nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.