Părintele Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 De ce? Se zice că sinteticul e peste mineral... sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 De aia s-a inventat sinteticul...Ca e peste mineral.Vezi ce spune manualul si rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Ahoi! Full sintetic eu stiu ca e pentru motoare care lucrează pe racire cu lichid si la turatii mai înalte. Mineralul se uzeaza mai repede dar e mai bun pentru motoare in V cu racire pe aer. Pot fii criticat dacă n-am dreptate, nu mă supăr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Ahoi! Full sintetic eu stiu ca e pentru motoare care lucrează pe racire cu lichid si la turatii mai înalte. Mineralul se uzeaza mai repede dar e mai bun pentru motoare in V cu racire pe aer. Pot fii criticat dacă n-am dreptate, nu mă supăr! Din cate stiu eu full sintetic nu se foloseste pentru ca poate cauza alunecarea placilor de ambreiaj (bineinteles la cele cu ambreiaj umed ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Am rezolvat problema cu manualul de reparatii. Multumesc frumos de ajutor baietii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twenty Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Ahoi! @Motorious, am observat că dacă e rece cam gâfâie. E mai pretențios, dar important e că îmi place. Acuma mă gândesc să îi fac service la telescoape, ulei, semeringuri....etc Mulțumesc de sfat! Apropo care are un manual de service in format pdf pentru Sporster de 883 2005. Voi ce uleiuri a-ti folosit la Sporster 883 sau 1200 (20w50 sau 20w40 mineral) si ce branduri? Salut, Eu la un Heritage Softail din '99 (Evo) bag de asta http://www.belray.com/v-twin-semi-synthetic-engine-oil-20W-50 . Din ce am inrebat pe la omini care l-au folosit e bun uleiul pentru Evo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Hmmm...M-ai pus pe ganduri!Oare sa incerc si eu Belray-ul asta?Nu de alta dar motorul tau si al meu sunt practic identice ca si constructie,mai putin cilindreea si originea.Mai ales ca de Belray si Mobile 1 semi am auzit numai laude.Poate la urmatorul schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Ahoi! Am folosit la Dragstar 1100 Castrol, Motul si Bel-ray. Castrol (semi) Motul (mineral) si Bel-ray (mineral), dintre toate Bel-Ray mineral a fost excelent, dar daca Bel-ray sintetic merge si la Evo e interesant, mă gândesc să încerc! » Post actualizat in 07 Apr 2015 09:16 @Twenty mulțumesc de informarție! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 As avea si eu nevoie de un manual de service/reparatii pentru un Sportster 1200C din 2001. Si eventual pentru un RoadKing 2003. Are cineva asa ceva? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PIT45 Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Salut! Doresc sa cumpar placute de frana spate pentru HD Rocker C . Astept sfaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Salut! Doresc sa cumpar placute de frana spate pentru HD Rocker C . Astept sfaturi.... Ahoi! Metric Motion te poate ajuta (Razvan) http://www.metricmotion.ro/ » Post actualizat in 15 Apr 2015 07:34 Nelămuriri: - am amestecul cam bogat, mai exact daca accelerez moare motorul. Care s-a mai jucat cu carbutatorul de sportster? - am măsurat compresia pe cilindru si e 8, e normală? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Suspensii spate originale Harley Davidson. Provin de pe un Sportster 1200 Custom din 2005. Pret: 100 euro. » Post actualizat in 02 May 2015 17:10As avea si eu nevoie de un manual de service/reparatii pentru un Sportster 1200C din 2001. Si eventual pentru un RoadKing 2003. Are cineva asa ceva? Multumesc anticipat! Daca nu ai gasit, lasa-mi un mesaj pe privat cu o adresa de mail, sa-ti trimit prin wetransfer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Am gasit intre timp. Multumesc mult, oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bellerophon Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salut. Am un set de scarite si o sa, de vanzare, provenite in urma unui upgrade la Sportsterul meu: http://olx.ro/oferta/scarite-mid-controls-harley-davidson-sportster-ID3NLPe.html http://olx.ro/oferta/sa-originala-harley-davidson-pentru-sportster-xl-ID3NLWa.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Daca din intamplare v-ati facut vreo modificare la filtrul de aer si ati pus hyper charger si a ramas cutia de la filtrul de aer (cutia ovala neagra care se prinde de carburator si cilindri ) si va impiedicati de ea prin garaj as fi extrem de bucuros sa va scap de ea Salut daca te intereseaza carcasa cu filtru in stare f buna 200 ron+transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Ahoi! Cu ce ma muncesc de 2 luni, usor sunt pe drumul cel bun. Pur si simplu ma cucereste simplitatea acestui carburator! Care s-a mai jucat cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Ahoi! Cu ce ma muncesc de 2 luni, usor sunt pe drumul cel bun. Pur si simplu ma cucereste simplitatea acestui carburator! Care s-a mai jucat cu asa ceva? » Post actualizat in 16 May 2015 06:15 din care i-mi dau eu seams, in carburatorul ala s-a umblat, de cat Ai jeturile ? Editat Mai 16, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) » Post actualizat in 16 May 2015 06:15 din care i-mi dau eu seams, in carburatorul ala s-a umblat, de cat Ai jeturile ? Ahoi! Inaintea mea nu stiu daca s-a umblat, partea cu silicon e facuta de mine si un prieten, era fisurat capacul de acoperire a membranei. N-am idee ce dimensiuni are kitul de jet, nu l-am masurat, de ce intrebi? Editat Mai 16, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 ai 2 jeturi , pe amandoua sunt 2 respectiv 3 cifre ( ala cu 3 se vede fara sa demontezi << main jet - asa il gasesti pe net >> , celalalt << pilot jet >> il desfaci cu surubelnita , in funtie de filtru de aer si de tobe ai marimile la jeturi , de aici si funtionarea motorului . - spun ca-i modificat pt. ca din cate stiu eu cuiul original nu are posibilitate de reglaj , nu are santuri pe el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 ai 2 jeturi , pe amandoua sunt 2 respectiv 3 cifre ( ala cu 3 se vede fara sa demontezi << main jet - asa il gasesti pe net >> , celalalt << pilot jet >> il desfaci cu surubelnita , in funtie de filtru de aer si de tobe ai marimile la jeturi , de aici si funtionarea motorului . - spun ca-i modificat pt. ca din cate stiu eu cuiul original nu are posibilitate de reglaj , nu are santuri pe el ) Eu am filtru K&N si esapament Screaming Eagle II, dupa logica mea ar trebui sa fie un reglaj mai altfel fata de cel de fabrica, de insemne nu m-am uitat dar cel din bazinul unde e plutitorul ala cu o surubelnita l-am desfacut. Oricum momentan merge bine, inca n-am apucat sa ii fac consumul, dar saptamana viitoare merg la o tura mai lunga si aflu. Cuiul la al meu are 6 nivele de reglaj. Ideea de baza e ca ar fii bine sa-l vada unu care se ocupa cu asa ceva si prin mana caruia i-au trecut multe carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Vand urmatoarele piese de Sportster...tobe esapament/150 ron,suport (ornament)cromat/100 ron,saua/250 ron,carcasa + filtru/220 ron,rezervor (fara robinet)450 ron,telescoape cu ax/600 ron. TOATE PIESE SUNT IN STARE F BUNA! Tel:0721445555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Ahoi! Caut asa ceva (soclu pentru lampa stop), unde a-si gasi? Are careva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Filtru de aer cromat+filtru custom pentru HD in stare f buna = 350 ron. Ghidon de 25mm din inox in stare f buna = 200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 aripa fata ce potriveste pe roata de 3x 21" sau echivalent a 80x90x21", executata manual pe comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Topicul asta sa rasuflat de tot!)...sau Sporter istii mer ..nu dau din taste! Dupa cateva mii de km cu Sportster ul meu pot spune cu mana pe inima ca nu regret deloc Intruder ul dat la schimb pe Harly. Sunt de a dreptul indragostit de modelul Sporty!..si ma repet ca probabil un deceniu de acum incolo..Sporty scrie pe mine. Sunt inca putin nebulos, in sensul in care eram incredintat ca Sporty r ul meu este cel mai..cel mai..intre timp, parca as fi vrut mai degraba ,modelul Custom..ca acum sa nu mai fiu sigur de nimic dupa ce am vazut un Sporty Nightster pe injectie si mi a placut si ala!. Imi place felul de mers sacadat al modelului Custom la nebunie, dar totodata ma atrage si felul agresiv- sportiv al Nightster ului. Despre 883R ul meu cu kit de 1200..numa de bine..dau cheie, porneste..mere..ma duce si ma intoarce de pe unde am fost..imi place, desi mi a trebuit o perioada de timp sa mi castige simpatia si increderea!. In afara de motor, cadru, furca si roti..am schimbat cam tot la el!. Multumesc pe aceasta cale prietenului meu HD..un om pasionat cu adevarat de Harly...care ma ajutat enorm in aceasta transformare!. Deci...sunt incantat sa pot mere cu consum de max 4%, fara dureri de sale si manevre ca la autobuz..sa pot simti feelingul transmis de motor..de mirosul de fier dat de motorasul meu cu aspect vintage si aer de anii 60. Si oricum, pt mine e clar de atunci incolo..Harly.. forever and ever!Spot tuturor si mai scrieti pe aici, dragilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.