sacal Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 nu stiu cum verific daca am sau nu prea mult ulei. am un loc prin care se vede nivelul, dar nu stiu daca motoru tre sa fie drept sau pe cric. am o virago de 250. cand sta pe cric uleiul e mult peste nivelul maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 in mod cert trebuie sa fie drept si oprit de cateva minute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Mai 28, 2004 Autor Share Postat Mai 28, 2004 am scos cam 400ml de ulei si de abia acum a ajuns la nivelul maxim, cu motoru drept. ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Mai 28, 2004 Admin Share Postat Mai 28, 2004 am scos cam 400ml de ulei si de abia acum a ajuns la nivelul maxim, cu motoru drept. ciudat. motorul trebuie sa fie pe cricul central (daca ai) incalzesti un pic motorul, il lasi sa se scurga 15 min si te uiti dupaia. totusi, daca ai luat motorul de curand, ar fi indicat sa-i schimbi uleiul&filtrul, eventual si filtrul de aer -> sa stii de-o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Mai 28, 2004 Autor Share Postat Mai 28, 2004 nu am cric central. motoru are 2 ani si 6000km. uleiul pare inca bun. nu inteleg de ce era atat de mult. poate asta sa fie motivul pentru care la un moment dat, dupa 15min de mers mi s-a oprit motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 Nivelul de ulei se verifica cu motorul asezat vertical si cu ambele roti pe sol. Daca vrei sa schimbi uleiul ar trebui sa pui cat scrie aici: "(oil capacity)", iar dupa aceea sa verifici nivelul. Daca nu vrei sa faci schimbul (desi la 6000km n-ar fii rau sa o faci), scurge-l pe cel vechi si vezi daca ai 1,8l sau mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uboot Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 As avea si eu o problema cu nivelul uleiului. Am fost la revizie cu un Suzuki Intruder de 250cc, iar astia mi-au pus cu vreo 300g de ulei mai mult in baie decat e prevazut in cartea tehnica. Acum vad clar ca uleiul e peste limita superioara. Care ar putea fi consecintele? Stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 in general merge zvonul ca nivelul prea mare de ulei in baie (4 timpi) forteza simeringurile vibrochenului. Motoarele moderne au insa supape pentru suprappresiune, asa ca...... Ca la suzuki ti-au pus in plus nu trebuie sa mire pe nimeni. La cate motoare au vandut/reparat ei, nici ei nu stiu. Poate au luat aceeasi teapa cu cricul lateral. Iar 6000 km n-ar fi foarte multi, dar 2 ani sigur sunt multi, asa ca baga-te la un schimb. Atentie mare la uleiurile de 4 timpi, ca-s de doua feluri: pt. motoare cu ambreiaj uscat - la care merge cel de masina, si motoare cu abreiaj umed (multidisc) la care NU merge uleiul de masina, chiar daca au acelasi indicativ (de exemplu 10W40). Cel de multidisc scrie neaparat de norma de moto "wet clutch". Altfel, bulesti totul foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uboot Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 Multumesc Dan Popescu. M-am mai linistit. Ca aveam chiar sa mai scot ulei din baie, dar intr-adevar am supapa de presiune si un furtunel care iese din baie, care cred ca e conectat la acea supapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 daca tot veni vorba de ulei. voi la cati km faceti schimbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 21, 2004 Share Postat Noiembrie 21, 2004 Chestiile astea cu "mi-am dus scula la service" suna a autmibilist. Daca ai motocicletă esti nevoit sa inveti mecanica, daca asta nu e posibil macar nu pleca de langa ea. Daca mi-ar schimba cineva uleiul fara ca eu sa vad, chiar de-ar fi fratele meu şi tot nu as avea incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan0418 Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 daca tot veni vorba de ulei. voi la cati km faceti schimbul? eu fac schimbul de ulei intre 6.000 si 10.000 Km maxim. in functie de regimul de mers (daca am facut mai multi km in oras il schimb mai devreme...daca am mers mai mult afara si fara sa omor motorul il schimb mai tarziu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 grija mare, observa uleiul............un nivel ridicat poate insemna si benzina in ulei scursa pe langa piston................adica, mers cu socul tras, segmenti uzati, sau carburatie dereglata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 sau pentru cine are racire cu apa poate insemna garnitura de chiulasa dusa - daca se observa o spuma ciudata in ulei. Trebuie examinat cu atentie mare aspectul uleiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.