Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Gata am gasit suportul de scarita pe care il cautam, a fost 90 Ron de la http://www.rycymoto.ro/Intro.html. Mai aveau ceva piese de CBR F4i pe acolo..poate va intereseaza ceva.

 

Insa cum ma bucuram eu ca am gasit suportul si ca pot sa ies cu moto...a aparut o alta problema. :angryfire:

 

Pe scurt: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme.

 

De la ce poate sa fie? :unsure:

 

Am postat si aici detaliat problema:

/index.php?/topic/685063-problema-lumini-pornire-motor/

Ai o problema in blocul de lumini de pe dreapta.Scurt,fire incurcate in mufa/intrerupatoare,cablaje..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am schimbat de curand bujiile originale de pe f4i-ul meu.

Erau denso VUH27d si le-am schimbat cu NGK IMR9C-9H.

 

Si surpriza... de atunci motorul a pierdut putere, da rateuri peste rateuri chiar si cu motor cald, consum crescut, sunet motor diferit. Ceva e rau de tot.

 

Ce bujii ati pus voi? Sau ce motive ar putea fi pentru care se comporta asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat de curand bujiile originale de pe f4i-ul meu.

Erau denso VUH27d si le-am schimbat cu NGK IMR9C-9H.

 

Si surpriza... de atunci motorul a pierdut putere, da rateuri peste rateuri chiar si cu motor cald, consum crescut, sunet motor diferit. Ceva e rau de tot.

 

Ce bujii ati pus voi? Sau ce motive ar putea fi pentru care se comporta asa.

ce an este motorul?

IMR9C-9H este pentru 2002-2006 600F4, 2002-2003 954rr si 2003 CBR 1100

 

Pt F4i in manual este recomandat la NGK IMR9A - 9H iar DENSO IUH27D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa mearga fara probleme.

http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=125076

 

UPDATE:

 

Here's what the Technical Support Representative said about using these plugs:

 

Hello,

 

Thank you for contacting NGK spark plugs USA. Fortunately the IMR9A-9H can be substituted for the IMR9C-9H without any issues. The only difference is the IMR9C-9H has a taper cut ground electrode which helps to concentrate the spark more than on the IMR9A-9H. I would recommend you continue using the IMR9A-9H, but when replacing the plugs again you may want to get the correct IMR9C-9H because they may give slightly better performance. Hope this helps, thank you.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform catalogului, IMR9C-9H sunt echivalentele pentru Denso pe care le avea inainte.

IMR9C-9H e doar inlocuitorul lui IMR9A-9H.

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cross_reference_search.php?part=VUH27D&type=SPARK%20PLUGS&manufact=DENSO

 

Ori sunt contrafacute, ori au fost scapate pe jos si una nu are distanta corecta, ori nu sunt stranse, ori alta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din 2005 modelul. O sa ma duc astazi sa le pun pe cele vechi la loc sa vad daca isi revine.

 

Cristi, din cate am inteles gap-ul nu trebuie reglat; am o rezerva, ca bujiile le-am cumparat de pe ebay de la un user cu un rating complesitor de bun si de la care au mai cumparat si alti prieteni fara sa aiba pbleme. Va anunt daca descopar ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am gasit suportul de scarita pe care il cautam, a fost 90 Ron de la http://www.rycymoto.ro/Intro.html. Mai aveau ceva piese de CBR F4i pe acolo..poate va intereseaza ceva.

 

Insa cum ma bucuram eu ca am gasit suportul si ca pot sa ies cu moto...a aparut o alta problema. :angryfire:

 

Pe scurt: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme.

 

De la ce poate sa fie? :unsure:

 

Am postat si aici detaliat problema:

/index.php?/topic/685063-problema-lumini-pornire-motor/

 

 

 

Salut,

Am avut si eu aceeasi problema,s-a dovedit a fii stricat releul de pornire,pe care l-am inlocuit cu unul de R6 si a mers brici,insa pana am depistat buba a durat o vesnicie(sunt doua relee sub codita in partea dreapta.am dat plasticul jos ca sa ajung la ele,si am facut proba cu cel nou)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda%20CBR1000F%2090.jpg

 

sa iau asa ceva?

 

defapt sa iau ceva de genu

 

of0hlx.jpg

 

si sa o duc in starea celei de mai sus?

 

stiu multa lume o sa zica ca sa-mi iau un motor nou dupa 2000, dar banii dicteaza si as face un schimb momentan, plus ca nu vreau sport si mica, stiti bine ca am 2m si 100kg, daca ma mai sui odata pe o chestie marunta cred ca pot sa-mi pun nas de clovn :D.

 

cbr 1000f, model inainte de 1100xx

Editat de berserk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boys and girls,am o dilema:prietena mea si-a descoperit mai nou pasiunea pt mobre,mai exact pt vitezane.buuuuun,si a "pus ochii" pe o

Honda CBR600F4.Pe cat ma pricep eu (si nu ma pricep ft mult),mobra nu e ft ok pt o incepatoare,mai ales ca ea nu are inca reflexele bine formate.Am sfatuit-o sa mearga spre ceva gen Hornet,dar nu am avut sorti de izbanda.So,sunt un pic ingrijorat...Voi ce parere aveti?Sunt temerile mele justificate sau nu?E mobra asta "iertatoare" (atat cat poate fi o vitezana) cu eventualele greseli ale unei incepatoare?Merci anticipat de raspunsuri

Editat de lokko_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Motocicleta mea s-a tavalit putin pe jos, un prieten conducea si o tipa a dat peste el... din fericire nu a patit nimeni nimic, doar motorul meu e un pic sifonat (carena dreapta zgariata binisor, carena fata un pic crapata, pedala de frana indoita, semnalizari rupte, crashpad rupt - toate piesele sunt puse pentru schimbat). Acum problema e ca cei de la asigurari (ASTRA) nu stiu la ce pret sa-mi evalueze motorul (e posibil sa imi dea dauna totala pentru ca pretul pieselor care trebuiesc schimbate este destul de mare). Are cineva idee unde as putea gasi un catalog cu preturi sau poate este cineva care si-a cumparat motorul de nou si mai are factura...

Este vorba de un CBR F4i sport din 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Motocicleta mea s-a tavalit putin pe jos, un prieten conducea si o tipa a dat peste el... din fericire nu a patit nimeni nimic, doar motorul meu e un pic sifonat (carena dreapta zgariata binisor, carena fata un pic crapata, pedala de frana indoita, semnalizari rupte, crashpad rupt - toate piesele sunt puse pentru schimbat). Acum problema e ca cei de la asigurari (ASTRA) nu stiu la ce pret sa-mi evalueze motorul (e posibil sa imi dea dauna totala pentru ca pretul pieselor care trebuiesc schimbate este destul de mare). Are cineva idee unde as putea gasi un catalog cu preturi sau poate este cineva care si-a cumparat motorul de nou si mai are factura...

Este vorba de un CBR F4i sport din 2002.

De ce nu te interesezi direct la Honda Romania. Iti pot face devizul ei, si iti pot spune si pretul motorului. http://www.honda-moto.ro/dealeri/16/bucuresti-carpati-motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu multa lume o sa zica ca sa-mi iau un motor nou dupa 2000, dar banii dicteaza si as face un schimb momentan, plus ca nu vreau sport si mica, stiti bine ca am 2m si 100kg, daca ma mai sui odata pe o chestie marunta cred ca pot sa-mi pun nas de clovn biggrin.gif.

 

cbr 1000f, model inainte de 1100xx

 

Motorul e misto, un F mai musculos. Arata super, dar trebuie sa-ti iei una minim 92. Modelul anteror (generatia 80) e urat cu spume.Daca prinzi ultimul model, cu atat mai bine. E o mobra usor si relativ ieftin de reparat, cai cat trebuie, cuplu aussi si arata grozav. Spor la tocit gume.

 

Si un mic sfat din partea unuia care a tot schimbat mobre: Plimba mobra 2-3 luni si daca iti place, poti sa bagi linistit bani in cosmetizare. :)

 

PS: nici sa nu te uiti la concurenta (zzr1100 si gsx1100f), Amandoua sunt cu mult sub ea din toate punctele de vedere. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...