Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cum zice si adidas, mergi la un mecanic (daca vrei da-mi un PM si iti recomand eu unul daca esti din Bucuresti) si o sa iti spuna daca e doar intinzatorul sau si lantul.

 

@gashca de "raceri" care pun genunchiul jos (sau urmeaza sa...). repetam experienta curand? Am slidere de tocit.

 

Daca nu sunt indiscret despre ce experienta este vb? ca as fi interesat sa vad, sa invat si poate sa incerc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci deja mis nervos lipseste si c.u.r.u meu odata de la prostitutuinii si vin 5 miliarde de motoare gagici tautate puii mei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 600 F3 consum 6,8%....e mult e putin,regim 5,6k ture...?

 

Avand in vedere ca F4i`ul meu imi ia 9, dar de cele mai multe ori 10%, eu zic ca esti ok si in grafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca F4i`ul meu imi ia 9, dar de cele mai multe ori 10%, eu zic ca esti ok si in grafic.

sincer f4i-ul meu ia 7,5-8 si sincer este ok. oricum am si mina grea de multe ori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine e cam 7-8% in oras si avand in vedere ca merg la ore de varf, eu zic ca e acceptabil.

 

 

@BBL: tu ziceai ceva de un mecanic... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima intalnire la care am participat si eu....foarte tari pozele pacat de restu ca n-au iesit cum trebe...poate data viitoare facem mai multe :D

 

PS. 8.5-9% consum urban cbr F4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e OK consumul,asa cum am anticipat Filtrul de aer e nou,carb sincronizate ,iridiumuri Denso...partea proasta ca la orice drum mai lung tre sa stau cu pompa pe ea foarte des.Am avut inainte un GS 500 care facea cu un rezervor 400 km Cu ceberica nu am reusit decat 250 si intra pe rezerva ...incomod dar asta e ,dam inainte.Ma asteptam totusi la o valoare mult mai mica a consumului la injectie fata de carburatie.

 

 

La un moment dat cineva afirma ca intre motoarele de F3 si F4 e foarte mare diferenta.Poate cineva sa ma lumineze si pe mine?In afara faptului ca apare injectia ,mecanic care sunt acele foarte mari deosebiri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu F4i am scos si 4,4 pe A2 pana la mare. Mers civilizat intre 120-140 si cu unele "scapari" de 240 :D

La 954 am la 15 litri autonomie de 220 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zice si adidas, mergi la un mecanic (daca vrei da-mi un PM si iti recomand eu unul daca esti din Bucuresti) si o sa iti spuna daca e doar intinzatorul sau si lantul.

 

@gashca de "raceri" care pun genunchiul jos (sau urmeaza sa...). repetam experienta curand? Am slidere de tocit.

 

Megem...mergem,da' inca nu mi-a venit kitu' de lant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

identic! cu 14litri am mers 208km. Foarte decent, insa (maxim 130, in medie cam 110/h).

 

Sub 140 nu am coborat si am avut varfuri luuungi de peste 200, ca incercam sa-i vad topspeedul dar batea prea tare vantul si ma descuraja. Iar la intoarcere, viteza sub 200 nu prea a coborat, cam 200-260 km/h, am facut 175 km, dar nu mai stiu daca am intrat sau nu pe rezerva. :D

 

Dar sa stii Strumfule, ca nu difera asa mult consumul la viteze diferite, adica intre 130 km/h si 200 km/h nu e mare diferenta. Am testat eu pe E85, 350 km pana acasa.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma credeti ca am trotinelu de mai mult de un an si nu am facut niciodata consumul..:D)...pot s azic ca am plecat cu plinu de acasa l-am refacut desi nu era cazul la fetesti...si l-am mai facut cand am plecta din ct...si cu trei zile de ars prin oras...deci nu consuma exagerat :P)...a si eu am mers cu 120 - 140 constant si cu mici spike uri in depasiri dar max 180. La intoarcere insa am mers 140-160 fara sa sar de 180

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca poate varia consumul si pe acelasi motor dar cu rideri diferiti.Spre exemplu celui de la care am cumparat motorul la el consuma cam 7 in oras,la mine consuma in jur de 5 si nu pot spune ca merg lejer cu ea,uneori schimb vitezele si la 7-9 mii de ture,in general merg turat in oras.In afara schimb cam la 4-5 mii si imi consuma chiar in jur de 3,5 sau 4.asa ca se poate si mai putin.Cred ca stie ca e CRIZA :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca poate varia consumul si pe acelasi motor dar cu rideri diferiti.Spre exemplu celui de la care am cumparat motorul la el consuma cam 7 in oras,la mine consuma in jur de 5 si nu pot spune ca merg lejer cu ea,uneori schimb vitezele si la 7-9 mii de ture,in general merg turat in oras.In afara schimb cam la 4-5 mii si imi consuma chiar in jur de 3,5 sau 4.asa ca se poate si mai putin.Cred ca stie ca e CRIZA :D

 

Sigur ai facut calculul bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu F4i am scos si 4,4 pe A2 pana la mare. Mers civilizat intre 120-140 si cu unele "scapari" de 240 :P

La 954 am la 15 litri autonomie de 220 km.

 

eu am scos si 3,4-3,5% anul trecut pana la Brasov si inapoi :) dar asta nu e relevant pt ca am mers cu ea subturata tot timpul din cauza unei incepatoare :D

am facut acu 2 zile consumul pe o distanta de vro 800 de km si imi ia fix 7% cu mers constant la turatii mari ~8mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angro, sa stii cat mai exact consumul este util pentru a avea un indiciu despre starea motorului. De exemplu daca media consumului la un anumit model e 7, iar al tau ia 9-10, atunci ar trebui sa te gandesti putin.. :D

 

Ai dreptate dar uneori sunt total incompent de aceea am si unele probleme cu dansa (adicatelea nu neaparat ca nu stiu dar sunt cam delasator)...:P

dar pentru moment merge ceas :)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daduse pe ele sa nu rugineasca. :D

 

 

Nu e adevarat, eu stiu ca eram langa el cand a schimbat bujiile. Le-a uns ca sa se aprinda mai bine.

 

Asa fac si eu, am luat un spray special de pe Louis.

 

Shinule, daca vii joi la intalnire iti dau si tie. Nu o sa mai schimbi bujiile niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea asta e ca cea de la radio erevan:

este adevarat dar cu mici diferente, nu era ulei era vaselina si nu erau bujii erau discurile de frana:))

 

Serios vb..era doar o suspiciune care s-a dovedit a fi falsa, bujiile o luasera pe ulei cu o seara innainte cand bausera zdravan cu neste bujii sataniste de la un enduro, dar in rest erau doar fleasca de benzina; oricum carubaratia fiind muci in acel moment se imbatau penis odata la cateva zile...:D....problema s-a rezolvat de catre un inalt prelat al cheii de bujii si oadat cu reglajul in chestiune bujiile mele s-au lasat de bautura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...