Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Ok, am sa verific si releul... dar sa imi ziceti cum. Mai ales unde e? E chestia aia de linga baterie? Cutiuta aia care are si ceva sigurante? Scuzati-mi... "naivitatea" :).

 

este asezat pe partea dreapta a seii pe interior aproape de baterie nu are sigurante si are cam dimesiunea unui pachet de marlboro gold.

Valorile pe care trebuie sa le arate pe cele 3 gauri trebuie sa fie similare adeca 13 cu motoru pornit si cand o urci in ture sa cresca , max pana la 15 cu farul stins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am masurat bateria

 

cu motorul oprit 12.4V

cu motorul pornit 14.x V

cu motorul turat... ~13V si mai jos chiar...

 

 

Deja ai verificat releul de incarcare a bateriei. :) = schimba-ti releul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e mai bine?

 

:)

 

Am masurat acum bateria iar...

 

are asa:

 

~12.5v cu motoru oprit

~14-14.5v cu motorul pornit

~13v cint turezi

 

cind aprind farul mai dispare 1-1.5v

 

Ce face pina la urma releul ala minune de reuseste sa faca sa nu mai porneasca mobra la cald? Ca de exemplu... adineauri iar am oprit-o cind am bagat in viteza cu cricul lasat (iar bou) dar a pornit instant.

 

Si ca sa clarific unpic cum nu mai porneste... deci... nu se invirte deloc practic motorul... face viic... viic... si sta... bordul se stinge si mucles. Nu e ca la masina unde cam simti ca invirte mai greu... nu invirte practic deloc.

 

Scuzati-ma daca pun intrebari cretine... pur si simplu nu am mai avut avion pina acum. :)

Mesaj completat

Pina primesc o lamurire despre rolul acelui releu minune :)... va anunt ca rampa mea de parcare moto e gata... pentru cei care nu au urmarit acest thread:

 

/index.php?showtopic=403227

 

Iata cum arata:

 

 

(recomandat este sa il vedeti HD pe youtube... better quality).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am cam umplut de nervi... am plecat de acas si pe drum mi-am dat seama ca, fiind imbecil, am uitat mobilul... :) M-am intors (dupa ce am mers doar vreo 4km) am oprit in fata blocului... am tras aer in piept si am oprit motorul. Cind m-am intors.. in 2 minute... a pornit din... parti. Am masurat pe loc bateria... 12.4 V (cu motoul oprit evident :) ). Am dat la automat... bateria se duce la 5-6volti si nu porneste engineul.

 

Am stat de am capiat sa se raceasca... nika... dupa vreo 15 minute m-a impins un vecin si am plecat.

 

Ma calca pe nervi, inca sint nub si daca opresc motorul in intersectie o cam pun la fazele astea. Azi am sa trec si pe la Alfamotors, de unde am luat-o sa vad si opinia lor.

 

Clar bateria nu are nika si nici alternatorul... poate releul ala dar, din cite imi amintesc eu un releu este doar o porcarie de instalatie electrica care inchide un circuit electric el fiind actionat de un al doilea... ce mare filosofie e de el?

 

 

In alta dezordine de idei, Sorceror imi spunea pe mess ca daca peste 5000rpm intrantaia nu clinkaie e OK... eu schimbam mult mai jos... deh... nub cum ziceam si am zis ca sa o las sa urce in ture mai mult. Ei bine... parca si la a 1a (ca si la drum mai intins intra 5a si 130 la ora, va rog nu rideti) peste 5000rpm se simte o crestere a vibratiei in scarite... nu stiu daca e de bine sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca sta la 12.4v? Din cauza ca se duce in 5-6volti atunci cind dau la automat?

 

In legatura cu "cutia"... Uneori nu intra la stop intrantaia pina nu o misc din loc nitel... eu ziceam ca e normal ca nu am nimerit pe sincroane pentru ca m-a mincat sa scot din mers pe neutru dar cineva mi-a zis ca as avea cablu de ambreiaj slabit. E adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Foarte tare rampa :) desi mai bine suna 'pa' marsul imperial :))

 

2. Din cate stiu releul (de baterie numai vorbesc) nu este in garantie dar merita sa incerci poate iti da un deal bun la piesele in cestiune. bateria incepe de pe la 180 Ron parca, iar un releu cam pe la 100 de coco, fiind criza poate le prinzi mai eftine (nu de alta dar tare am impresia ca trebe schimbate ambele). La honde basinic.a asta de releu este consumabila si majoritatea pe care ii stiu cu honde mai batranele (din era preinjectie) au schimbat cel putin unu (am inteles ca astea mai noi il ventileaza mai bine:D).

 

Ca o concluzie ashe bafta...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea noi se fac cu radiator si daca tot trebe dat banu pe un releu ...de preferat e sa iei unu cu radiator insa eu nu recomand releu nou avand in vedere cat costa - mai ales ca astea sunt simptome de baterie obosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la alfamotors si mi s-a zis ca pare bateria cu probleme. Mi-a zis Sa nu iau alta inca... ca s-ar putea sa nu fie distrusa ci doar sa nu aibe zeama pe vrun element calumea si sa nu se incarce chiar bine din cauza asta. Dupa ce sa raceste aveonu ma duc sa o scot de pe el si sa inspectez. Apoi... bag niste apa dicstilata in ea daca e nevoie si o pun pe un redresor. Daca nici asa... atunci sa vaz next step.

 

Nu as vrea sa dau hodoronc tronc 200 roni pe una noua si sa descopar ca nu-i de acolo... plus ca acu 200 roni cresc greu in copac pe seceta asta :) .

 

 

edit ca vaz ca a postat Strufuadi

 

 

Are logica ce zici. De aia e decupata carena la F4 pe codita eh? Era mai faina acoperita dar... Vorbeam cu Sorcerer ca sa punem niste radiatoare de proace de calculatoare pe el :) .

 

Daca nu merge cu resuscitarea bateriei... aia e... iau alta. Domnu' Ion de la Alfamotors mi-a zis ca Varta nu ar fi prea "satisfacatoare" in opinia lui. Ca exista mai ieftine si mai bune. Ca in experienta lui a intilnit multe "so-so" la Varta. Acuma... om vedea.

 

Ca side note... dupa ce am ajuns la Alfamotors nici de-a dracu nu a vrut sa nu mai porneasca... acolo a repornit instant... cind am ajuns acasa.... mi-a lasat-o in mina gingas... :)

 

mersi de sfaturi tuturor... Va tin la curent... nu va speriati... nu piisca tare ca bateria e cam dusa :)

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta sax, exact codu pt F2 (je are F2 naked) Deci in jur de 4 bulioane fu la varta pe langa Obor si abia a tinut un an si deja lesina ... Si releu' meu e bun. :)

 

Adidas zicea ca Yuasa e cea mai tare si daca o cauti un pic, o iei mai ieftin decat pe ce-am aruncat eu banii :)

 

In alta ordine de idei, salut respectuos tavarasii ceberisti si le urez rezervoare pline, gume moi si mereu pe asfalt!

 

LE: desigur, pe criza asta vezi daca n-o mai prostesti pe a ta sa mai miste o vreme si vezi ce zice strumfu, ca-i mai

iexperimentat cu aistea.

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... dead end pina acum...

 

Aparent ce am acum (STORM FTX9-BS 50812 12V/9A) este cu gel... deci nu am ce sa completez... am dat alea la o parte si inauntru... uscaciune... totala. Clar nu se adauga nika. Nu pot decit sa incerc o incarcare pe redresor... unu bun "cu ceasuri" nu am si ca sa nu fac ciorba am sa o pun la loc cuminte in cutiuta si apoi maine cind o sa am un drum luuung (pina la Buzau la miting) sper sa se incarce si sa se dreaga... o sa imi aiu multimetru cu mine si niste amici care sa ma impinga in caz ca ramin pe la peco de fraier.

 

Asta e deocamdata... Daca tot nu merge... am sa cautu o Yuasa de aia de-i zice toata lumea ca-i "miezu" si daca e si mai ieftinake (am vazut una la 240, poate poate gasim si sub)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... dead end pina acum...

 

Aparent ce am acum (STORM FTX9-BS 50812 12V/9A) este cu gel... deci nu am ce sa completez... am dat alea la o parte si inauntru... uscaciune... totala. Clar nu se adauga nika. Nu pot decit sa incerc o incarcare pe redresor... unu bun "cu ceasuri" nu am si ca sa nu fac ciorba am sa o pun la loc cuminte in cutiuta si apoi maine cind o sa am un drum luuung (pina la Buzau la miting) sper sa se incarce si sa se dreaga... o sa imi aiu multimetru cu mine si niste amici care sa ma impinga in caz ca ramin pe la peco de fraier.

 

Asta e deocamdata... Daca tot nu merge... am sa cautu o Yuasa de aia de-i zice toata lumea ca-i "miezu" si daca e si mai ieftinake (am vazut una la 240, poate poate gasim si sub)...

 

se gaseste si mai ieftin...Top Light Yuasa, daca problema nu dispare iti dau eu nr. lui Lipton si te rezolva sigur...sau poti sa i-l ceri strumfului ca eu o sa fiu disparut pe weekend. Daca il suni in jur de 10-11 dimineata omu comanda bateria baga lichidu in ea o formateaza si pana pe la 5-6 dupamasa o ai. Pretul acum vreo 2-3 saptamani cand a cumparat un prieten era de 200 ron la gagiu.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vre un cbr-ist care vrea sa treaca la next level... scot 954-le la vanzare

4000e fix sau 4300 daca vreti sa negociati :)

o sa fac in curand anuntul oficial cu poze si ce mai trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nici dupa 10 pagini de consfatuiri n-ati reusit sa stabiliti care este cea mai incredibil de geniala baterie pt Honda inseamna ca va plictisiti rau de tot si e cazul sa incercati un Ducati:) Aceleasi discutii care se isca de fiecare data cand cineva isi schimba placutele,uleiul sau cauciucurile...Drumuri cand facem si noi? D-aia avem motoare care se sufoca in oras si care isi cer dreptul la libertate.

Mesaj completat

Daca e vre un cbr-ist care vrea sa treaca la next level... scot 954-le la vanzare

4000e fix sau 4300 daca vreti sa negociati :)

o sa fac in curand anuntul oficial cu poze si ce mai trebuie

 

Bv ma,are cine sa ma imprumute si pe mine cu bani pt un Varadero! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivi da de ce-l dai? Ce vrei sa-ti iei...? Ai patit ceva....de te-ai suparat asa....

 

Vreau sa fac ture lungi.

Pt o fuga la mare sau pt mers in oras e super 954 , de curbe nu mai zic... cu putin efort cred k ajung sa pun cotul jos :)) dar dupa 300-400 km devine cam inconfortabil. Am facut de la sfarsitul lui aprilie de cand l-am luat pana acum aproape 9000km fara nici o problema. Vreau sa il dau sa strang bani de vfr 800 vtec 2002-2004... sau poate chiar un 2006 daca am bani.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/H...2006%20%201.jpg

 

 

LE: mint, a avut o problema... s-a ars un bec :))

Editat de psycho_vox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...