Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anuntati si voi aici cand mai mergeti, ca as merge si eu sa vad cum e :bounce: Poate sambata? Sau facem un training de wheeliez? Eu am comis-o aseara, vreo 100m aproape la verticala in tricou si shorts :rock:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anuntati si voi aici cand mai mergeti, ca as merge si eu sa vad cum e :rock: Poate sambata? Sau facem un training de wheeliez? Eu am comis-o aseara, vreo 100m aproape la verticala in tricou si shorts :moto:

 

 

Si ma mai intrebai pe mine de ce plec in tricou la munca :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anuntati si voi aici cand mai mergeti, ca as merge si eu sa vad cum e :moto: Poate sambata? Sau facem un training de wheeliez? Eu am comis-o aseara, vreo 100m aproape la verticala in tricou si shorts :lol:

 

Eu weekendul asta sunt la munci, nu pot, totusi sunt si altii care se dau p-acolo.

Training de wheeliez? Not interesting. :bounce:

Tricou si bermude? Ej dement! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Big problem:

Porneste motorul ok, dupa un timp incepe si palpaie bordul, se aprinde constatatorul de injectie si cel de verificare cheie, iar pe decelerari mai bruste si schimbare de treapta inferioara pana in treapta 1...motorul se opreste in mers. Ah si am puseuri f mari de accelerare...

:bounce:(((

 

Ajutor va rog.

Editat de Arhimede
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu o intrebare pt voi. am un cbr fs din 2001(injectie) si vreau sa stiu la cite turati trebuie sa stea la relanti cu o evacuare sport fara bd. killer.

 

Nu conteaza toba, turatia normala la relanti este intre 1100 si 1400 rpm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam si rasfoiam forumul asta dupa multa vreme cat am stat departe de el.

Mi-am adus aminte de topicul asta inceput de mine acum ceva ani, si nici nu gandeam pe atunci ca se vor ajunge la 700+ de pagini si o gramada de motoristi care sa isi gseasca aici raspunsurile la diferite problemute.

 

ma incearca un sentiment dragut.. sa il incerc si eu :moto:?

 

 

salut

am si eu o intrebare pt voi. am un cbr fs din 2001(injectie) si vreau sa stiu la cite turati trebuie sa stea la relanti cu o evacuare sport fara bd. killer.

 

orice injectie cu soc automat are un timp de acomodare dupa pornire. Turatia e mai ridicata in functie de cata nevoie are motorul in amestec pentru amentine o turatie rotunda ..de obicei cam 1900.

dupa ce ajunge pe la 20 grade.. (acum nu o lua mot a mot) se "linisteste" si scade singurica la 1100-1200. indiferent ce evacuare ai pentru ca isi regleaza amestecul in functie de datele parvenite in ecu.

 

Am avut si tobe stock si tobe racing, si cu filtru si fara filtru.. same thing. 1100-1200.

 

 

Big problem:

Porneste motorul ok, dupa un timp incepe si palpaie bordul, se aprinde constatatorul de injectie si cel de verificare cheie, iar pe decelerari mai bruste si schimbare de treapta inferioara pana in treapta 1...motorul se opreste in mers. Ah si am puseuri f mari de accelerare...

:rock: (((

 

Ajutor va rog.

 

:-? treaba e complicata si roaga-te sa nu se fi impuscat ceva in ECM (sau CDI cum mai spun unii).

 

problema asta nu o poti rezolva singur si nici pe forum, pentru ca e ceva serios. incearca sa scoti bornele bateriei sa incerci o resetare superficiala. dar sunt sigur k nu vei scapa de dilema, macar incearca.

 

Apoi, baga mare un drum la intermotorcycle pt k au tester si proceduri de cod eroare :bounce:

service ul il au pe bd timisoara unde is vamile. adica in capat de tot.

 

nu te secatuiesc de bani pt un diagnostic stai linistit.

 

baftex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Big problem:

Porneste motorul ok, dupa un timp incepe si palpaie bordul, se aprinde constatatorul de injectie si cel de verificare cheie, iar pe decelerari mai bruste si schimbare de treapta inferioara pana in treapta 1...motorul se opreste in mers. Ah si am puseuri f mari de accelerare...

:bounce:(((

 

Ajutor va rog.

 

Suna foarte urat ce zici tu acolo. Eu sper sa fie doar un contact imperfect ceva, mai bine mergi cu ea la un doctor priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te panica mai repede decat trebe: varmiu la rr a avut un senzor busit si costu la honda era ca 1750 de cocozauri (la kawa idem poate cu un bonus de 50 de euro) si dupa panica initiala s a pus pe cautat si la gasit cu 200 de euro sh si ala i-a trimis agatate de el el si injectoarele si merge brici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă tot bate gândul să-mi vând trotineta... deși îmi iau un nimic pe ea acum, piața e în picaj grav și mai bine "mă duc în pădure". :lol:

Și totuși am aceeași problemă, că nu știu cu ce s-o schimb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa recuplarea bateriei si o spalare a motoretei..am parcurs astazi 60km si problema nu a mai aparut, mai investigam si maine sa vedem...poate scap.

 

de la spalat nu e sigur :lol:

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers ceva mai bine de 100km in acest weekend dupa ce am recuplat bornele bateriei si a mers bine CBR-ica, chiar mai bine ca inainte de la filtru ala nou de aer...:lol:

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers ceva mai bine de 100km in acest weekend dupa ce am recuplat bornele bateriei si a mers bine CBR-ica, chiar mai bine ca inainte de la filtru ala nou de aer...:lol:

Ti'am zis sa te joci la borne.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...