Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum spui tu mai electricianule ar trebui sa stea farul mereu aprins daca este alimentat direct de pe baterie, on/off de pe ghidon l-ai pierdut pe drum ? :scratch:

 

Am zis ca doserul/balastul se leaga direct de la baterie. on/off-ul tine de blocul de lumini original de care te legi. Nu cred ca tre sa fi electrician ca sa pui un kit de xenon....

Mesaj completat

Mai exista o a 3-a varianta H4 xenon - MOVING - e un H4 cu monofilament care in loc sa aprinda un nou filament (asa cum e la celelalte doua variante) isi modifica pozitia (ridica unghiul de atac). E mai bun daca iei in considerare ca trecerea pe faza lunga se face mult mai rapid (becul e deja aprins) plus ca nu apare nici un fel suprasarcina (cum este cazul la bi-xenon in momentul in care dai flash-uri)

 

Din cate stiu eu, la H4 asta e singura varianta de bi-xenon. Doar xenonul simplu (adica doar pe faza scurta) are 2 filamente - xenon faza scurta, halogen faza lunga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista o a 3-a varianta H4 xenon - MOVING - e un H4 cu monofilament care in loc sa aprinda un nou filament (asa cum e la celelalte doua variante) isi modifica pozitia (ridica unghiul de atac). E mai bun daca iei in considerare ca trecerea pe faza lunga se face mult mai rapid (becul e deja aprins) plus ca nu apare nici un fel suprasarcina (cum este cazul la bi-xenon in momentul in care dai flash-uri)

 

 

acelasi lucru il face si bixenonul. Spun in asta pt ca am asa ceva pe motor si nu apare nici un fel de suprasarcina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu....daca vrei bi-xenon (adica xenon pe ambele faze) pui si pe scurta si pe lunga cate un kit, daca vrei doar xenon simplu, pui doar pe faza scurta, dar cand o sa dai flashuri o sa le dai tot cu becul cu halogen de acum.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Inceputurile! Da, Sinu tot "naked' avea :moron:

 

 

ce frumos :scratch:

da' filmuletu cu voi dansand prin piata ambulanta de la unirii cum il mai vedem si noi ? :moron:

Mesaj completat

Fratilor vin cu o intrebare (poate parea stupida)...mergem shi noi sa dam jucarii in Campania Mos craciun pe 2 roti? :P

Mesaj completat

sau Mos Gerila?

 

 

nu e stupida deloc.

important e sa se si raspunda la intrebarea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pe topic nu mai apar poze cu motoare, am zis să pun câteva cu noul meu F5. :scratch:

 

 

vad o codita de F4i in prima poza :moron: :moron: si putin termignoni :P sa fie YOZul?

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e simplu: se poate sa ai pe ambele HID, insa nu vei avea flash ca lumea. Asta ptr ca ii ia un timp pana sa se aprinda in parametri. Parerea mea e sa'ti pui pe scurta un HID la 5000K (cel mai bun compromis looks vs. performance), iar pe lunga sa iti pui un Philips Night Vision care e mult mai aproape de culoarea unui HID. Oricum, cat mergi tu pe "lunga" ca sa merite compromisul de a avea HID pe lunga in detrimentul unui flash potent? :scratch:

 

 

ok deci pun xenon pe scurta si night vision pe lunga.

inca o intrebare... HID 5000K ce nuanta e? albastruie?iar night vision ce nuanta are?

 

mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok deci pun xenon pe scurta si night vision pe lunga.

inca o intrebare... HID 5000K ce nuanta e? albastruie?iar night vision ce nuanta are?

 

mersi anticipat.

Nu, 5000k este un alb diamant aproape la fel ca si 6000k, 8000 parca este un albastru,

 

 

Mesaj completat

O mica, mare problema am intampinat astazi la montarea de xenon.

Pe scurt, a venit azi pachetul, ma instruiesc, si m-am gandit sa-l si pun, insa intunericul nu m-a lasat sa-i dau de cap..

 

L-am montat exact cum este schema, a mers totul fara probleme, insa intr-un final, nu se aprinde.

Daca dau flash-uri de faza lunga merge electomagnetrizarea becului, adica intra si iese, dar nu se aprinde(sper ca am pronuntat corect)

Ce e de facut?

Se poate masura becul daca e ars sau nu ?

Daca vrei pot face o poza cum am facut legaturile, solicit putin ajutor.

Multumesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudatenia cu ochi in frunte :moron: .....la naiba ce te invidiez :scratch:

 

Ăăăăăăă! Stai, piua. La asta cu ce se răspunde? Că sincer nu înțeleg. Ar trebui să zic mersi?

Sună cam cinic mesajul tău... (cel puțin în perceptia mea, poate o fi greșită)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...