Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor!

 

Sunt proaspat posesor CBR 600 F4 Sport din 2001.

 

In curand o sa vin si cu poze.

 

Am o intrebare: unde gasesc si eu niste crash-pad-uri pentru modelul meu?

 

Multumesc

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt proaspat posesor CBR 600 F4 I Sport din 2001.

 

In curand o sa vin si cu poze.

 

Am o intrebare: unde gasesc si eu niste crash-pad-uri pentru modelul meu?

 

Multumesc

 

Adi

Ce sa faci cu ele? sau esti incepator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa faci cu ele? sau esti incepator?

 

mah de ce esti rau? o mai lasa omu' pe-o parte o mai scarpina pe burtica, ce-are?

 

de la louis.de poti sa-ti iei 10022041 impreuna cu 10021971 sau impreuna cu 10022009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta personala... :cheers: ... carenele sint super tari la amortizat socuri...

 

 

cind am cumparat mobra l-am intrebat pe domunu de la magazin: de ce nu au facut din fabrica crashpaduri?... Inainte sa imi dea raspunsul... am inteles din ezitarea lui...

 

NU AI NEVOIE DE ASA CEVA... carenele sint pentru asta...

 

vechea poveste... omu face masa... apoi fata de masa... apoi musamaua... apoi fundul de taiat painea... apoi painea feliata... etc etc... you have to let go man... everything flows... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa o tavalesti se rascheteaza cu tot cu crash-paduri si apoi mai tre sa le si schimbi, bani aruncati :cheers:

 

mai bine casti ochii ca sa nu belesti carenele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu deja am "vizionat" noile crash paduri pentru viitor... niste... crash paduri din teflon care se lipesc pe carene... atit. Se sparg carenele? Zi sarumina.... Oh... si genunchiere... sa nu uit sa imi iau la salar... :cheers:

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu tampeniile. Crashpad-urile au rolul lor. La cazaturi usoare isi merita toti banii. Eu am zgariat capul crashpad-ului cand am lasat-o pe jos. Sa il inlocuiesc (din motive estetice) m-a costat 30 de lei; cat m-ar fi costat o carena sparta ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cat m-ar fi costat o carena sparta ???

Alea sparte sunt ieftine... Alea intregi sunt putin mai scumpe :cheers:

 

Si eu voiam la un moment crash paduri... Dar nu cred ca se merita sa iti indoi cadrul doar ca sa salvezi o carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea sparte sunt ieftine... Alea intregi sunt putin mai scumpe :cheers:

 

Si eu voiam la un moment crash paduri... Dar nu cred ca se merita sa iti indoi cadrul doar ca sa salvezi o carena.

 

 

Prefer sa dau banii pe repararea unei carene zgariate,decat pe una noua sau lipirea celei vechi ! Prefer ca daca o tavalesc la viteza mica sa am mai putine daune la mobra s-anume o carena varza ,decat carena praf,capac alternator si ce s-o mai intampla in timpul asta ! A...si sa nu uitam..prefer sa imi salveze crashpad-ul piciorul in caz ca mi-l prind sub mobra decat sa se lase vreo 200 de kile pe piciorul meu ! Deci eu consider ca investirea intr-un crashpad e o investitie buna ! In majoritatea cazurilot crashpad-ul se rupe din surub si nu iti indoaie cadru ! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu tampeniile. Crashpad-urile au rolul lor. La cazaturi usoare isi merita toti banii. Eu am zgariat capul crashpad-ului cand am lasat-o pe jos. Sa il inlocuiesc (din motive estetice) m-a costat 30 de lei; cat m-ar fi costat o carena sparta ???

 

A discuta o chestiune nu inseamna "timpenii"... chiar daca se intimpla sa nu fii de acord.

 

Eu am avut doua cazaturi usoare si nu s-a spart nici o carena... asta unu la mina.

Doi la mina... nu e vorba de costurile carenei... sigur ca o carena e mai scumpa dar protejeaza mai bine decit niste crashpaduri... that's the catch. Protejeaza motorul... Si chiar pe tine pentru ca nu degeaba iese in zona genunchilor vreo 3 degete in exterior peste cadru.

 

"Crashpadurile au rolul lor"... sigur... depinde care crezi ca e pentru tine. Pentru mine e doar o musama pusa peste o fata de masa cu dantela, iar fata de masa a fost pusa initial sa protejeze masa. Uriteste mobra, strica carena (daca nu e de ala kool ca la Alex31), in caz de crash poate sa iti strimbe cadrul pentru ca toata energia impactului este concentrata intr-un punct, daca se rupe, la impact mai mare (vezi doamne, sa nu strimbe cadrul.... treaba calculata... aiurea), praf face carena pentru ca se smulge din ea si mai ai si un cui acum care se joaca pe linga genunchiul tau.

 

Singurul rol real pe care l-ar avea pentru mine (acum, pentru ca la inceput am vrut sa imi iau si eu si m-am lasat) ar fi protectia la genunchi in caza ca nu se rupe si mobra te prinde dedesubt. Caz rar intilnit... adica sa nu se rupa, sa te prinda si sa fie si impact mai grav.

 

Se poate vedea cum mobrele de stunt care sint mult mai expuse la cazaturi au bare de protectie peste tot... tocmai pentru ca niste simple crashpaduri ofera protectie in prea putine situatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai... am mai zis... cind incepeti argumentatia cu: "Cutare vorbesti prostii.... " sau "Cutare, vorbesti aiurea... " pe mine ma cam pierdeti de musteriu...

 

Cind cineva incepe asa... stiti voi... ca la sah... deschiderea... sau in avocateala "intimpinarea"... e clar pentru mine... weakness... incearca sa dea la gioale pentru ca argumentele sint subti.

 

Intrebare. Adidas a avut acelasi tip de accident ca sa poti sa faci o comparatie cit de cit? Ca eu stiu de un flip over de la un uilii... Nu pot sa iau ca si comparatie valida un accident intimplat si un accident presupus.

 

Cred ca putem cadea de acord ca un crash pad obisnuit nu ofera protectii decit intrun singur tip de accident - low side. Fie la viteza mica... fie chiar de pe loc. In rest... tine prea mult de hazard... cum se da dea dura, de ce se loveste si combinat cu damageul pe care incepe sa il ia omu... discutia despre integritatea carenelor devine inutila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa am facut si eu... ai vazut damage-ul la mine?

 

Dar... la viteze mai mari ... parerea mea... si mereu am vorbit din punctul meu de vedere si (eventual) experienta proprie (care poate sa fie doar "imaginativa" dar... merge de multe ori :cheers: )... un crash pad protejeaza mai putin ba chiar devine periculos si pentru cadru, si pentru carena pe care o sparge cind se rupe, cit si pentru om care se poate trezi cu ciotul crashpadului in picior. La viteze mai mari damageul mobrei oricum nu se limiteaza la lateralele carenei si cum ziceam, apare damage la om care umbreste definitiv si final damageul la mobra.

 

Cum ziceam... din punctul meu de vedere protectia la genunchi pe care o ofera este discutabila si numai in cazul uni accident foarte usor cind crashpadul ramine in pozitie si esti prins sub ea.

 

Din cauza ca mi se pare periculos pentru viteze putin mai mari si discutabila protectia pentru genunchi la viteze mici mie... mi se pare un "no-no". Atit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si a prietenilor mei:

- nu am auzit pana acum de probleme aparute din cauza crash padului. Din contra, la cazaturi (viteze mari sau mici) acesta a protejat capac, carene si ce mai era pe acolo.

 

Totusi, nu pot sa spun cum ar fi fost daca nu ar fi avut crash pad. Eu cred ca mai rau.

 

Asta cu protectia oferita de carene a adevarat doar daca nu ne gandim la raportul pretului repratie carena si pret crashpad.

 

Ideea e ca dai 20-30 euro pe crash pad si nu 100-200 euro pe carena. Am dat niste preturi orientative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa am facut si eu... ai vazut damage-ul la mine?

 

 

Ptr viteze un pic mai mari (90km/h) a se intreba de "damage" Petrica aka Adrenaline Hunter.

 

Este stiuta treaba ca in anumite cazuri un crash pad poate salva destul de binisor iar in altele poate provoca mult rau.

 

@ZELULE :D :huh: : Strumfu se referea la accidentul lui ADIDAS cu F4i si nu cel cu LAMA FOCOASA aka CBR954.

 

 

Si in incheiere : daca omul vrea crash pad..........sa-si puna, daca nu ......nu . Cand io cand am vrut sa-mi pun, io mi-am pus. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie unul nu imi place cum arata un crash pad pe o mobra sau ivers, dar oricum daca as vrea sa imi pun ceva pt protectie mi-as pune crash bar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se folosesc d'alea care se monteaza pe cadru si nu se gauresc carenele, e posibil sa indoi cadrul si e cam nasol.

 

 

stai chill, iti zic din experienta proprie, crashpadurile alea sunt Godlike :cheers: mi-au scapat carenele cu doar 2 zgarieturi care ies la polish. plus ca la acelasi gen de impact, o zona curbata are rezistenta mai mare decat o zona dreapta. deci cum sunt puse la mine sunt sanse mai mici sa se indoaie cadrul.

 

 

 

pe de alta parte, ce e mai important? sa fii FITZA si sa dai bani pe carene, sau sa fii "hidos" cu crashpaduri? eu prefer sa fiu "hidos".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca se poate mai bine in ambele directii. Asa sint eu... si-si :cheers:

 

Par example:

 

Niste craspaduri sub forma de "colante" cu ceva insertii de textolit... kevlar... etc... rezistent la hirsh... Le lipesti pe carena in zonele de impact si ai distribuirea fortelor in carena care e facuta sa distribuie apoi pe cadru. Cel putin la F4 eu vad cu nenea de la 'onda asta a avut in cap si chiar a functionat dupa 2 crashuri minore. As mai adauga niste "garnituri" de cauciuci ceva... 3D0... intre carena si cadru pentru ca daca e contact continuu intre ele impactul nu da damage mare.

 

La final as colora crashpadurile astea colant cum vrea omu... fie sa nu se vada fie sa fie niste chestii decorative in plus.

 

Oh... clar as acoperi capacul la alternator cu ceva similar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zael: problema la tine e ca sustii o "imaginatie" de-a ta. "Cum ar fi daca...."

Pana acum am auzit mult mai multe argumente pro- si nu am auzit eu (nu zic ca nu or fi) argumente contra crashpadurilor de la cei care intradevar le-au folosit.

Hai sa incetam cu ipoteticul, devine obositor la un moment dat.

La urma urmei fiecare are dreptul la o parere; dar una e sa spui o parere si alta e sa-i contrazici tot timpul pe cei care argumenteaza cu intamplari reale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca se poate mai bine in ambele directii. Asa sint eu... si-si :cheers:

 

Par example:

 

 

eu zic sa spui "NU" drogurilor :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zael: problema la tine e ca sustii o "imaginatie" de-a ta. "Cum ar fi daca...."

Zaelule , eu zic sa ai grija si sa nu il superi pe domnul doctor, ca doamne fereste, te trezesti vreodata pe mana lui si iti face vreun control de prostata cu mana bagata pana la cot :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiu... nu e bai daca ai obosit... nu esti obligat sa raspunzi la o discutie. Apoi... eu nu vorbesc din intimplari inchipuite... in caz ca nu ai observat :cheers: . Eu sustin ca carenele functioneaza... si am doua crashuri la activ pe honda. Nu mai zic de cele cu scuterul unde chiar si acolo nu am spart carena decit in 2 situatii: a. am intrat intrun Opel cu botul si mi s-a ciobit nasul carenei si b. am luat o groapa atit de mare (un canal) ca s-a indoit cadrul, elastic fiind, de mi-a pocnit carena.

 

Si... limita dintre "a iti expune o parere" si "a te contrazice" e stabilita arbitrar de cine vrea sa isi piarda vremea cu a stabili asa ceva... be my guest.

 

 

 

Vlad... nu pot frate... fiecare e liber sa faca ce vrea... chiar si eu... imagineaza-ti :huh: .

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...