Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

puneti mana la munca si nu mai stati pe forum bai nene :)

 

cum munciti asa sunteti platiti ;)

Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea;

Cine-i smecher si chiuleste, are tot asa .... :D

 

@Gixu. - pana la ce ora stati pe acolo?

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dap, o iei prin dreapta podului si faci stanga pe sub el.

Vezi ca nu-i primul pod, e abia al doilea...cel de la intrarea in Voluntari.

 

Autentificarea sau cum i-o zice, daca aia tre sa-i faci, este 90 lei parca.

Editat de Arhimede
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va este "mai peste mana" sa va duceti in Voluntari? se face rar-ul si pe grivita trebe doar sa specificati ca vreti pe grivita (in cazul in care nu intreaba tanti de la telefon treaba asta) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de facut identificare pentru schimbare proprietar si culoare si mi-au zis ca ma costa 180RON.

Am un oarecare morcov din cauza evacuarii. Am inteles ca au mai respins oameni din cauza evacuarilor after market, semnale pe led, etc.

 

@ Arhimede: e semnalizata bine intrarea in Voluntari sau numar podurile? :)

Mi-e cam teama sa bantui aiurea in zona aia ca e un trafic de ... Ilfov ... daca intelegi ce vreau sa zic ...

 

@uzzy: pe Grivita era liber abia pe 12 Aprilie ;)

Editat de Pushu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de facut identificare pentru schimbare proprietar si culoare si mi-au zis ca ma costa 180RON.

Am un oarecare morcov din cauza evacuarii. Am inteles ca au mai respins oameni din cauza evacuarilor after market, semnale pe led, etc.

 

@ Arhimede: e semnalizata bine intrarea in Voluntari sau numar podurile? :)

Mi-e cam teama sa bantui aiurea in zona aia ca e un trafic de ... Ilfov ... daca intelegi ce vreau sa zic ...

 

@uzzy: pe Grivita era liber abia pe 12 Aprilie ;)

cand trb sa te duci ca poate merg si eu cu tine macar sa vad unde e sa nu umblu ca disperatu cand ma duc eu cu al meu :D sa fac indentificarea pt propietar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 4 prieteni care au facut rar-ul in ultima luna si nu au intampinat pb de genu asta (3 dintre ei avand toba sport). cu luminile ideea e sa mearga nu conteaza ca sunt leduri sau semnale in oglinzi. dar asta s-a intamplat la grivita....acolo au fost toti despre inginerul din Voluntari....nu am auzit lucrui tocmai ortodoxe si intr-adevar se aude ca mai pica lumea p-acolo :)) bafta oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pushu: In principiu este semnalizata si intrarea in Voluntari si este podul care e dupa semn...sau daca te pricepi mai bine la numarat este al doilea pod, primul este la "Ieuropa" in Colentina si nu acolo la urmatorul.

 

Succesuri...daca ai doar schimbare de culoare poate nu se baga, in fine vezi tu maine(vezi sa ai si lumina la nr...Ivi stie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BBL: E bine daca o luati incet(sper ca are grija de ea)...si da cunoastem cum merg satanistii...the real thing... ;)

 

Stai linistit, ca omul e la al treilea motor, are permis de 3 ani si are cateva zeci de mii de km.

 

Motorul lui Prodigy mai exista? A rezistat "tentatiei" de a frana prosteste dupa ce a prins ceva viteza? :)

 

Egzista, cum sa nu

 

pushu tu esti ala cu RR galben ? da ai fost si la Bikers oto atunci ?

 

Tare asta, Pushu e...lasa ca o sa vezi tu. E in poza asta, oricum, de la decernare tricouri.

post-16575-1269943368_thumb.jpg

Editat de BBL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pushu tu esti ala cu RR galben ? da ai fost si la Bikers oto atunci ?

vezi ca i-ai confundat nitel ;) , pushu n-a fost la intalnirea aia, a fost in schimb Romeo (adica BBL) care are motorul galben...numai ca nu e RR, ci F4i. Cel cu rr-ul a stat langa mine la masa si mi-a mancat toate aripioarele :)

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare asta, Pushu e...lasa ca o sa vezi tu. E in poza asta, oricum, de la decernare tricouri.

 

Am intrebat si eu am crezut ca a fost atunci la bikers ca era un baiat cu un RR nu va cunosc inca pe toti, daca vrei pushu putem sa mergem azi daca ai timp ca e frumos + ca maine cica are sanse sa ploua

 

de unde vreti sa stiu si eu sunt mic oricum stiu putini de atunci dupa numele de pe forum care au fost la bikers atunci pe tine droom ca am venit acasa amandoi pana al dristor , pe zaelu dar nu sunt sigur cred ca e cel care a mancat cu mine aripioarele :)), Alx31 il stiu ca cu el am vb atunci pentru intalnire, mai stiu pe xcite ca la apucat frigu cand ma vazut cum era incaltat, alexutzza ca a venit tarziu si cam atat asa ...

Editat de Alx21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR se merge cu programare. Cat priveste ploaia de maine, n-ar fi prima pe 2 roti ... dar prima pe RR. Aia e.

Eu mi-am facut RAR-ul in Violuntari la nenea inginerul ala batranicios. Nu e vorbaret si nu prea poti avea vorbe cu el. Oricum, nu cred ca e asa de negru in cerul gurii, daca nu ai nimic kaputt pe motor. Eu am mers cu o semnalizare pe spate sparta si lipita cu superglue si guma de mestecat :) (pe bune) si nu mi-a spus nimic. De verificat verifica insa tot. La toba nu am ce sa iti spun, ca a mea era OEM atunci. Bafta oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La toba nu am ce sa iti spun, ca a mea era OEM atunci. Bafta oricum...

La toba iti spun eu. Cum am bagat motorul in hala s'a uitat la toba si a zis sa mai vin odata. I'am zis ca am silencerul la mine. A zis ok, da afara motorul, monteaza'i silencerul si mai intri odata. Daca nu aveam silencer m'as fi dus degeaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o mica problema la f2-ul meu. Nu o mai pot scoate la punctul mort decat foarte greu. Din a 1-a sare direct in a 2-a si invers (din a 2-a in a 1-a). Si asta manevrand usor schimbatorul. Stau cu moto pe loc vreau sa scot din a 1-a la punctul mort, schimbatorul opune o rezistenta mai mare decat de obicei, iar daca trag un pic mai tare sare direct in a 2-a.

 

Sper ca am dat toate detaliile corect.

 

Ce poate sa fie?

Merci,

Esti incepator nu ?

In primul rand .... schimba-i uleiul. Si in al doilea rand ca sa nu mai "opuna" rezistenta schimbatorul cand vrei sa o treci pe neutru, in timp ce ai ambreiajul tras, tureaza motorul pana pe la un 4-5000 de ture in timp ce dai sa schimbi din a 1-a sau a 2-a in neutru.

Sper sa fie doar ce cred eu si sa nu fie o problema mai grava din cutie, desi din descriere, daca faci cum ti-am zis nu o sa mai ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...