Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salutare,

Am deschis discutia asta pe un alt topic insa nu am primit un raspuns care sa ma ajute, majoritatea mi-au spus ca ei nu au problema asta la motocicleta lor. Ma gandesc ca aici este locul mai potrivit fiindca este imposibil ca unul dintre voi sa nu intampine aceasi problema. Am o Honda CBR 600 F4i, an fabricatie: 2002, intamtriculata in 2003, Rulaj: 24.800 km; Am cumparat-o in 2008 de la primul proprietar la 12.000 km, si de 1 an si jumatate am un consum imens fata de cat consuma aceasta motocicleta in mod normal. I-am schimbat toate consumabilele in fiecare an, nu am lasat-o in frig iarna sau descoperita, etc ...

 

Am filtru de aer sport, bujii noi iridium, filtru de ulei noi, am reglat injectoarele - toate la acelasi nivel acum 1 an ... si de la consumul de 13-14 litri/100 km ---> am ajuns la 10 litri/100km.

 

Daca imi puteti spune ce ati facut voi daca v-ati confruntat cu problema asta ? De le ce ar putea sa-mi consume atat de mult ?

 

P.S. Pe loc, pe neutru, daca o turez la 10 rpm - imi scoate un fum negru. Multam fain!

 

Fumul se interpreteaza cam asa : fumul negru teoretic inseamna o supraalimentare, fumul albastru inseamna ulei.

Eu ti-as recomanda sa reglezi injectia din nou intr-un service pe care-l recomanda multa lume. Folosesti benzina cu cifra octanica mai mare? De asemenea verifica si reglajul de relanti. Vezi ca mi se pare ca noul dealer Honda oferea ceva verificare gratuita, insa nu sunt foarte sigur despre ce e vorba. Vezi http://www.honda-moto.ro/

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc Diaboliq, chiar ma gandeam sa ma duc la Honda (chiar daca platesc mai mult pentru o verificare). Eu am fost la un atelier pe Sisesti la un tip Balamuc, si le-am reglat acolo. Am bagat in ea numai benzina de la Rompetrol normala de 95. De ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am deschis discutia asta pe un alt topic insa nu am primit un raspuns care sa ma ajute, majoritatea mi-au spus ca ei nu au problema asta la motocicleta lor. Ma gandesc ca aici este locul mai potrivit fiindca este imposibil ca unul dintre voi sa nu intampine aceasi problema. Am o Honda CBR 600 F4i, an fabricatie: 2002, intamtriculata in 2003, Rulaj: 24.800 km; Am cumparat-o in 2008 de la primul proprietar la 12.000 km, si de 1 an si jumatate am un consum imens fata de cat consuma aceasta motocicleta in mod normal. I-am schimbat toate consumabilele in fiecare an, nu am lasat-o in frig iarna sau descoperita, etc ...

 

Am filtru de aer sport, bujii noi iridium, filtru de ulei noi, am reglat injectoarele - toate la acelasi nivel acum 1 an ... si de la consumul de 13-14 litri/100 km ---> am ajuns la 10 litri/100km.

 

Daca imi puteti spune ce ati facut voi daca v-ati confruntat cu problema asta ? De le ce ar putea sa-mi consume atat de mult ?

 

P.S. Pe loc, pe neutru, daca o turez la 10 rpm - imi scoate un fum negru. Multam fain!

 

Si eu tot consum de 10 -12 am. In afara ii mai scot 7 -8.Filtru , toba sport .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost la un atelier pe Sisesti la un tip Balamuc, si le-am reglat acolo

 

Revenind la ce a zis Diaboliqute mai devreme.... mergi la un mecanic recomandat de mai multa lume!....

De balamuc vei auzi multe si diverse... iar din 100 de opinii, poate gasesti una buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, eu sunt in blugi si n-am inghetat pana la job, a fost chiar placut.

 

Daca e, ne vedem la Ursu, sau unde va hotarati sa iesiti.... ca sa vin pana la rond dupa care sa merg la Ursu, la traficul de la ora 7, cu masina nu prea e combinatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am deschis discutia asta pe un alt topic insa nu am primit un raspuns care sa ma ajute, majoritatea mi-au spus ca ei nu au problema asta la motocicleta lor. Ma gandesc ca aici este locul mai potrivit fiindca este imposibil ca unul dintre voi sa nu intampine aceasi problema. Am o Honda CBR 600 F4i, an fabricatie: 2002, intamtriculata in 2003, Rulaj: 24.800 km; Am cumparat-o in 2008 de la primul proprietar la 12.000 km, si de 1 an si jumatate am un consum imens fata de cat consuma aceasta motocicleta in mod normal. I-am schimbat toate consumabilele in fiecare an, nu am lasat-o in frig iarna sau descoperita, etc ...

 

Am filtru de aer sport, bujii noi iridium, filtru de ulei noi, am reglat injectoarele - toate la acelasi nivel acum 1 an ... si de la consumul de 13-14 litri/100 km ---> am ajuns la 10 litri/100km.

 

Daca imi puteti spune ce ati facut voi daca v-ati confruntat cu problema asta ? De le ce ar putea sa-mi consume atat de mult ?

 

P.S. Pe loc, pe neutru, daca o turez la 10 rpm - imi scoate un fum negru. Multam fain!

 

Asa consuma si a mea inainte sa se sparga complet membrana regulatorului de presiune. E problema tipica. Scoate furtunasele se vacuum care duc la regulator si vezi daca e benzina pe ele. Daca da, cumpara-ti alt regulator. N-are treaba cifra octanica a benzinei.

La fel, da fum negru cand acceleram tare si mergea mai prost in ture mici. Dupa ce o alergam isi mai revenea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa consuma si a mea inainte sa se sparga complet membrana regulatorului de presiune... Dupa ce o alergam isi mai revenea.

 

Multam fain, aceasta informatie imi este extrem de utila. Probabil ca asta e problema fiindca dupa ce o alerg isi mai revine. Si da, la drum lung poate mai scade la 9L/100km ... dar tot e mult dupa parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah,voi iar ati inceput cu ,,a lu' cui consuma mai putin''?

da' de baut,iarna asta,care beti mai mult?asta-i intrebarea sezonului in care estem! :friends:

Editat de Marlitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt constient ca pana la urma conteaza stilul de pilotaj, in cate ture schimbi, cat de constant sau inconstant mergi, felul carburantului, schimburile periodice de ulei si consumabile, si alte amanunte de genul asta ... ideea era ca ma deranjeaza sa merg cu tovarasi care baga de 60 de lei bezina iar eu bag de 130 de lei pentru acelasi drum. Si tovarasi care au VFR de 800, 1000 RR, etc ...

 

@One-Track-Mind ... faza cu satanismul vad ca e suprema pentru tine, personal mai bine esti un pesudo-ateu agnostic decat sa fi un fel de credincios smerit dar in directia opusa. Satanismul exista fiindca exista crestinismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@One-Track-Mind ... faza cu satanismul vad ca e suprema pentru tine, personal mai bine esti un pesudo-ateu agnostic decat sa fi un fel de credincios smerit dar in directia opusa. Satanismul exista fiindca exista crestinismul.

Nu te baga aiurea in discutii cu tenta religioasa; si nu caracteriza oameni pe care nu-i cunosti.

In cazul de fata "satanismul" nu are nici o legatura cu divinitatea. E o vorba mai veche a unora dintre cei de aici, cu legatura stricta la stilul de condus. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huo! Satanistii!! Fir-ati la naiba :crack: :crack: :crack:

 

Am fost azi de mi-am facut un control gratuit la motoreta la noii importatori Honda (Carpati Motor).. am zis ca poate nu-i rau sa ne cunoastem. Nush ce sa zic, showroom-ul arata evident foarte ok, la fel si service-ul, doar ca nu te lasa sa stai sa casti ochii la ce fac ei acolo (nu exista nici vreun geam sau camere ca sa poti urmari).

 

Mie mi-au gasit 2 chestii care nu-s tocmai in regula, dar la niciuna nu mi-au spus o cauza clara, desi au avut 2 ore pentru investigatie. Colac peste pupaza mi-au umflat anvelopele asa cum stiau ei, desi astea tre sa fie mult mai jos ca presiune; am ajuns foarte topait inapoi la birou, o senzatie tare tampita. Acum mai am si asta de rezolvat...

 

Nu prea mi-am putut face o parere, dar parca ma asteptam la mai mult... sau poate sunt eu carcotas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@One-Track-Mind ... faza cu satanismul vad ca e suprema pentru tine, personal mai bine esti un pesudo-ateu agnostic decat sa fi un fel de credincios smerit dar in directia opusa. Satanismul exista fiindca exista crestinismul.

 

Chiar daca imi ies la iveala coarnele daca ma aproprii mai mult de 30 metri de un loc sfintit, in contextul de mai sus nu ma refeream la o religie. Ma refeream la un stil de mers mai sportiv atunci cand nu ii era cazul. Adica sa schimbi vitezele la 11-12.000 ture, viteze mult peste limita legala.

 

Si, te rog, nu-ti fa o parere despre o persoana doar din ce scrie pe un forum. Daca ai face asta cu toata lumea, jumatate sunt satanisti, jumatate sunt inconstienti si inca jumatate sunt total incepatori. (I did the math right, no?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca imi ies la iveala coarnele daca ma aproprii mai mult de 30 metri de un loc sfintit, in contextul de mai sus nu ma refeream la o religie. Ma refeream la un stil de mers mai sportiv atunci cand nu ii era cazul. Adica sa schimbi vitezele la 11-12.000 ture, viteze mult peste limita legala.

 

Si, te rog, nu-ti fa o parere despre o persoana doar din ce scrie pe un forum. Daca ai face asta cu toata lumea, jumatate sunt satanisti, jumatate sunt inconstienti si inca jumatate sunt total incepatori. (I did the math right, no?)

 

Cred ca ai uitat o jumatate :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au gasit 2 chestii care nu-s tocmai in regula, dar la niciuna nu mi-au spus o cauza clara, desi au avut 2 ore pentru investigatie. Colac peste pupaza mi-au umflat anvelopele asa cum stiau ei, desi astea tre sa fie mult mai jos ca presiune; am ajuns foarte topait inapoi la birou, o senzatie tare tampita. Acum mai am si asta de rezolvat...

 

Nu prea mi-am putut face o parere, dar parca ma asteptam la mai mult... sau poate sunt eu carcotas...

Daca au bagat peste 2 in N-tec-urile alea (care trebuie la rece sa fie umflate la 1,4), imi e clar ce fel de oameni sunt si ce probleme au gasit.... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au bagat peste 2 in N-tec-urile alea (care trebuie la rece sa fie umflate la 1,4), imi e clar ce fel de oameni sunt si ce probleme au gasit.... :rusinica:

 

Am trecut pe la Alex sa fac presiunea si... stupoare: aveam 3 cu 2.5

Cam asta cu reprezentanta Honda din pacate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...