alecsxander Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 @B.K.: @comos: dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 (editat) am vazut si io enduro d-asta intr-un poster in magaziunul fb din giurgiu....am vazut la scutere ca au copiat jet-force si au bagat o motoreta de 150cc care seamana leit cu cbr 125.. :-? Editat Martie 28, 2007 de Yo_InKognito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 ca prima mobra de endureala e ft bun insa visul meu... adika dupa ce o sa am 7000 E sa mil iau nou ,,, ramane DRZ400 !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 (editat) nu stii ce sa-ti doresti....de la minsk tu vrei sa sari TOCMAI la motor de 400cc (repet,patru sute centrimetri cubi),nu pot sa spun decat ca esti inconstient. ps. misto colantii,pardon pantalonii de moto ,keep up the good work Editat Martie 28, 2007 de B. K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 @B.K. : )) minsku l-am vandut de 2 luni ... ce vezi tu acolo in poza e un DX de 200 importat de First Bike pe care il am de vreo 3 luni de zile ... pe care am de gand sal folosesc sezonu asta ... (sapt viitoare ma duc sa fac si actele pe numele meu) : daca nu stii "se citeste" atunci nu mai "vorbeste dejava" ... am zis ca daca o sa am vreodata in viata mea 7000 E )) o sa-mi iau Suzuki DRZ 400 ... pt ca e mobra ideala in opinia mea ... : si ce te legi de treningu de endureala tocmai ma duceam la porceala ) trebuia sa iau ceva murdaribil pe mine bafta si bulan exagerat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 e frumoasa jucaria si cred ca se descurca bn pe cross. ca are 200 cm totusi. cat kile are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 azi am fost si io in magazin la ei si m-am suit pe toate motoarele,de la copia cbr de 150 cc si formula de 200cc cat si cele enduro de 125 si 200 cc...chiar nu mai stiu ce sa zic daca se merita sau nu la cele 60 de milioane de parale cat e una ...sunt mai bine facute oricum fata de acum 2 ani ...da stau cam prost pe ele ca am 1,87 si parca ar fi de copii mici ...azi i-am schimbat uleiu la a mea si i-am facut consumul..am pus de 50mii benzina fara pb 95 la 230 km pe indicatorul provizoriu si mi s-a terminat la 305 km ....rezulta consum de 2,2%...numai in oras ..si n-am mers incet..... ca prima mobra de endureala e ft bun insa visul meu... adika dupa ce o sa am 7000 E sa mil iau nou ,,, ramane DRZ400 !! hai salut marfa mobra ...s-o stapanesti sanatos...zi-ne si noua..consum ceva...cum se simte ca putere motoru..viteza maxima...cat ia maxim in fiecare viteza...cat se duce in ture? alea alea...offtopic..like enduro too da se poate sa am evacuare mai buna, are 2 tobe si ambele ies din cilindru una pe stanga una pe dreapta. te duci cu actele la politie si iti da imediat numar rosu asa am facut eu, si in acceasi zi am avut numar rosu si am iesit. hmm...m-ar bate iar gandul la vreo modificare ...sa-i modific iar toba sa aiba evacuare mai mare..plus ca tb sa-i reglez carburatoru mai bine...dar am o mica pb..eu am umblat ca carb si l-am pus mai pe eco-mode...si nu mai stiu exact reglajul optim dintre aer si nivelul cuiului din jigler cum trebuiesc setate unul in funtie de celalat ca sa am maxima putere cum ai tu de ex 8,5kw...am vazut opinii cum ca la 2 rotatii spre deschis din pozitia inchis reglajul la aer ar fi in poz optima..la mine e la 1..si alalaltul e la jumate..degeaba te intreb pe tine ca n-o sa-ti desfaci ala ca sa-mi zici cum e din fabrica ...ca daca al pun pe maxim imi da gaz prea mult si mere innecat si tot n-am putere si consuma si mult ..dar daca merg pe eco la peste 70 la ora tb sa dau gaz full ca sa miste ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 (editat) @comos: este FIX o jucarie (125kile) pt ca e foarte usoara si poti sa o stapanesti cand o ia razna pe noroi ,,, pt cei care nu sau dat niciodata soft enduro ... adika noroi mare si balti si multa iarba uda ... le zic eu cum e ,,, in 1ia ti se pare ca totu e ok merge ca la carte,,, insa cand schimbi a 2ua ,,, o ia razna si mobra innebuneste incepand sa derapeze in toate partile ( mai precizez o data ,,, noroi ,,, apa ,, iarba uda ) e super marfa cum te chinui sa mergi 2 metri drept si iti e "frica" ca nu vii in bot la fiecare accelerare ,,, cum dai gaz cum esti in patinaj artistic ,,, insa dupa 20-30 de minute devine amuzant si o faci intentionat ) asta pana cazi si te umpli de moloz !! comsumu e grav ,,,, 3 % pt ca am tinuto numa pe o roata zilele astea :P deh ,,, economisesc guma fatza nu se ridica numa din gaz ... se zmuceste insa foarte mult inca ma mai ia prin surprindere dar dak ii dai ceva ture si dai drumu brusc la ambreiaj e pe o roata cam la 45..50 de grade ,,, ( trec eu pe langa 2 fete si de ,,, sa le impresionez ,,, era sa le impresionez cu o roata in gura ca iam dat prea multe ture ,, dat drumu brusc ,, si deja eram aproape lumanare .... am tremurat 5 minute , bineinteles am facut o fatza de "i ment to do that" ) viteza maxima ,,, 100 iam dat eu ,,, era in a 5ea la 7000-8000 de ture (din 11000) ,,, nui dau mai mult ca nu e facut pt asha ceva ,,, la 80-90 km/h la 6000-7000 de ture e suficient pt croaziera ,,, cu vitezele ce sa zic ,,, e monocilindru ,,, deci schimbi intruna ,,, si in oras e naspa asta ,,, cu 1ia iei 5-10 la ora ,,, e practic doar ca sa pleci de pe loc si sa o dai pe o roata ,,, 2a iei 20-30 ,,,,a4a 40-50 ... a5a iei 50+ pana la 100 ,,, dar de la 50 la 80 fuge in 2 secunde ,,, depasesti usor prin oras ,,, !! Asta in regim de schimbat la 3000-4000 de ture ,,, dak schimbi la 7000-8000 e total alta treaba ,,, niciodata nam schimbat la mai mult de 6000 de ture ,,, @Mihai Florea : eu am 1,77 si da ,,, mi se pare cam mica ,,, pt tine la 1,87 zici ca e poket bike ,,, pt oras e excelenta ca poti da in toate gropile cu dezinvoltura ( numa sa nu fie dalea de intri cu totu ) , consum mizerabil de scazut ,,, 2 MAXIM 3 ( dak mergi pe o roata, etc ) , super manevrabila ,,, ghidonul meu e de cagiva de 125 enduro ,,, al ei din fabrica e mai mic si mai infect ,,, bafta si bulan exagerat !! Editat Martie 30, 2007 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 nenorocire cu mobra asta...sa o stapanesti sanatos( pe iarba uda noroi o roata etc.) )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 Marfa, ai grija sa nu o strici ca astepti pana ti-o duc aia la brasov !! Distractie placuta la endureala P.s: da si tu un semn cand citesti asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 eu cu 1-a plafon m-am dus la 50 si cu 2- la 80 dar eram plafon nu mai putea. a ta sigur se duce mai mult ca are motorul mai mare. pai la 125 kg te dai super tare cu ea prin padure zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 eu cu 1-a plafon m-am dus la 50 si cu 2- la 80 dar eram plafon nu mai putea. a ta sigur se duce mai mult ca are motorul mai mare. pai la 125 kg te dai super tare cu ea prin padure zic eu Super tare frate!! A ta intr-a 1a fuge cat rs`u full power. super tareeeeeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 e tare ca isi ia top speedul pe a 2a ... si pe urmatoarele trepte ce viteza iei domnul comos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 e tare ca isi ia top speedul pe a 2a ... si pe urmatoarele trepte ce viteza iei domnul comos? pai urmatoarele trepte sunt sa scada din viteza aka cbr125 la 100 cand ii dai a 6-a scade din viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 bah daca ma credeti bine daca nu nu si asa pe mine nu ma intereseaza ce credeti voi. nu stiu ca pe urma i-am dat direct a 4-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 bah daca ma credeti bine daca nu nu si asa pe mine nu ma intereseaza ce credeti voi. nu stiu ca pe urma i-am dat direct a 4-a Si care este uluitoare viteza maxima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Mai mult de 130 nu are cum sa ia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 fa si tu calculul...daca s-a dat acul vitezometrului peste cap de vreo 3-4 ori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 125-130 maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Product Name: Skygo SG125-30 Sports User age: 17+ years old with CBT Engine Size 125cc Tank capacity: 6.0L Load: upto 150KGS Brakes: Front Disc, Rear Drum Speed: upto 60mph Revolving mode: Chain Torque: 10.5n.m/7000rpm Engine Type: Four-stroke Starter: Electric & Kick-Start Cooling mode: Liquid cool L x W x H: 2025 x 745x 1130mm Ground Clearance: 160mm Gears: 5 Speed Manual! Turning Cycle: 4800mm Front Tyre: 80/100-18 Rear Tyre: 100/90-18 Unit Weight: 105kg http://cgi.ebay.co.uk/SKYGO-BY-LIFAN-125-3...4QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 are rezervor d 13 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Aprilie 8, 2007 Autor Share Postat Aprilie 8, 2007 aia de 200 de endro degeaba e mai puternica..are acelasi top speed...lol de la 50 la 80 in 2 secunde? :blink:tot la 7mii ture am si eu 90......iar la faza cu vit maxima per fiecare treapta...30in a-1 a cand deja motoru e la 10000 si se da peste cap...60 in a 2-a...90 in a 3-a....in a 4-a sau a 5-a e la fel...rarisimo120...difera doar turatia..pe la 9000 in a 4-a si la 8500 in a 5-a...de la 8500 in sus deja scade brusc puterea si te bazezi doar pe supraturare.....nush cum draq comos ai luat tu 50 in a 1-a are rezervor d 13 litri. parca nu e cu racire pe lichid?sau e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 ba da e racire pe lichid.......pai eram plafon aproape 12000. bah la bun am luat eram si cu micro o sa ii zic sa posteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 da motoru' era pornit sau oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 cum naiba sa fie oprit ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.