Sari la conținut

Grupul Detinatorilor De First Bike


Postări Recomandate

Salut Mihai...motoreta am dat-o cu 500 euro FIINDCA aveam o problema la cadru cu seriile...am avut oferte si de 900 euro dar s-au desumflat la acte...motoreta era intr-o stare nu tocmai buna...adica nimik nu era prins calumea pe ea...dar eu o foloseam prin oras ca o motocicleta super sport...prin afara ca un touring ..:cheers: iar pe plaja ca un cross am mers cu ea mult pe plaja fara sa o spal dupa sau sa ung lantul...am mers 6000 km fara sa ii fac vreo revizie...Doar completam uleiul :cheers: deci pt mersul prin oras este foarte foarte tare...Nu am mai mers cu motocicleta asa manevrabila... In afara o tineam maxim 120 la vale si 100 in deal...:finger: drumuri de 100 km o tineam maxim...ma asteptam oricand sa imi crape motorul dar nu s-a intamplat...cutia mergea ca la inceput...la cum am folosit-o io nu am ce sa ii reprosez...si-a scos banii...consum mers tare..adica numai blana ...maxim 4 iar normal....nu stiu..:rusinica:)am fost multumit de ea...in final..bafta si asfalt uscat

Mihaie tu pe cand altceva? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 259
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

[/pai eu cand altceva?ca nu am suportul financiar al familiei :nu pot sa cer bani de alt moto ca se baga bani in...casa noua :alcy: ...so..pana n-o sa iau un servici bun..adica sa termin facultatea ca n-am kef sa am restante...adica inca vreun an ..slabe sanse..plus ca...eu o mia bibilesc asa cum e...o mana de vopsea pe cadru,un lipici ceva la carene,mai pun la loc cate un surub pe ea,ba un schimb nou de ulei castrol odata la 6000km,o bujie noua,mia curat filtrul de aer,acum de cateva zile am mai pus-o bine la punct...cred c-o sa renunt si eu aproape definitiv la mersurile pe plaja ca o cam distrug dak mai merg la enduro...plus ca i-am montat si portbagaju,si cum nici eu n-o prea spal ...trebuie pastrata curata..deh...sa mai imi plimb si eu gagica macar acu vara:makeout: :) ..dupa pana o veni frigu merge si un offroad :lool: m-ar tenta s-o dau cu 900 euro banu jos dar mi-e ca nu prea renetaza atata timp cat acum inca merge bine ,imi fac treaba cu ea,mi- e super ok in oras cu 2,6 litri% si bag de cate 50mii :drink: ..eu nu am probleme cu seriile ,ma mir cum tu te-ai lovit de asa ceva :cheers: prefer sa ma folosesc de ea inca vreun an..prognozez un 25000km si dupa vreau categoric s-o dau :bier: ...cam greu o tin constant la 100 d-apai la 120 cum mergeai tu :lol: km/h,plus ca nu mai am incredere sa intru cu viteza in curba,asa cum faceam noi acum 1 an ca tembelii pe tomis..simt ca spatele nu mai e asa stabil..cu toate ca i-am schimbat bucsile,si rulmentii.posibil sa fie si de la telescoape :cheers: ........in rest,cam atata....multa bafta si asfalt uscat..dar nici prea secetos :cheers: ..ca e cald de mooori :crack:

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curbe stranse intram cu viteza mai mare decat intru acum cu asta...atingeam cu scaritele asfaltul...si de ce pot sa spun ca regret ca am dat-o este din cauza consumului...pt oras era f buna....pai bagam de 100 mii si imi ajungea o seara sa ma plimb...cu asta fara 300 cel putin nici nu discuti...pt oras mi-ar fi placut mai mult aia...dar pt afara... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

SALUTARE! ASA VREA SA ACHIZITIONEZ SI EU UN CONCORDE DE 150cc DE LA FIRST BIKE! CEVA PARERI DESPRE ACEST MOTOR? :-??

sfatul meu e urmatorul...daca vrei neaparat sa-ti iei noua la banii astia si de la first bike ti-e singura solutie iti recomand numai modelul FORMULA200...l-am testat si ca motor e super ok...a luat cineva 140 cu el...are acceleratie extrem de buna,consuma3,cadrul de la vechea formula e imbunatatit...si cred ca poti sa-i pacalesti putin si pe politai daca ai a1...in ceea ce priveste concorde,am auzit ca cei cativa care au luat au avut probleme la motor...pozitia la condus e cam incomoda,e moto pt chinezi mici,e mai stabila,frane pe disc...din vazute arata frumos dar din auzite si alte pareri se pare ca are ceva bube,la partea electrica si cu fiabiliattea...so ori formula de 200 cc ori nimic de la first bike...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu concorde si de cand l am luat tot se deregleaza carburatorul mi a fiert bateria +ca are cauciucuri stoc prea subtiri asa ca ai sanse mari sa cazi despre pozitie eu zi ca e k si nstiu ce zic pt ca am probleme mari cu coloana si o pozitie incomoda m ar baga in spital decat sa ti iei fb mai bine ia-ti ceva sh .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...adevaru e k imi place cum arata concorde...am prieteni mecanici auto care sa zic k i-ar putea face unele imbunatatiri(alte roti,eventual alta evacuare)...asa stock,un top speed se stie? :))

man,stiu ca iti plce cum arata,ca e copie dupa cbr,dar eu vreau sa te fac a intelege ca o alegere inteligenta nu tine asa mult de design,ci de cum e facut la interior motorul ala de 150cc...ala se pare ca nu e proiectat cum trebuie...si poate sa crape...plus ca nu o sa-ti rezolve tie mecanicii o instalatie electrica noua...iar toba de evacuare e foarte ok,fiindca m-am uitat la ea si sincer nu are rost s-o modifici,are evacuare destul de buna concorde...adolf zicea ca a avut probleme electrice,ai fierbea bateria,si ambreiajul s-a dus naibi dupa putini km...DECI...ori vrei sa asculti ori nu...ca viteza iti pot da garantat un 125km/h ...plus ca aceasta viteza nu o poti avea tot timpul...o motocicleta care o tii la 100%din puterea ei mai mult de cateva minute o strici in 2 timpi si 3 miscari..deci in mod normal iti tb ceva sa rulezi constant la 70% din putere...iar daca te mai bate vantul mai iei -10km/h ...ia-ti formula de 200,ai modifici toba,ca are toba naspa,si iti garantez ca fugi cu ea 140km/h oricand...stock formula are 15,6cp...deci cu toba sport sigur ajungi la 17cp...pe cand concorde are doar 11,5cp...si ai si mana libera la modificari,eventual sa-i faci lowering si nish suspensii mai tari...sau sa-i pui nish carene...si e buna de dat in gropi fata de concorde..important e sa ai puterea de unde o faci sa se miste cat vrei tu,pt ca daca ai pui la concorde roti si mai mari sau groase top speed-ul scade simtitor,indiferent de ce modificari la evacuare faci....got the point? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...prea multe pareri contra fata de first bike! ieri am fost la un dealer de motoare second hand si am gasit un motor de care m-am indragostit pe loc! e o aprilia rs 250cc chesterfield(e o replica dupa varianta de circuit) motor in 2 timpi de 64 de cai! pretul e 2800 de euro negociabil! asa k saptamana care urmeaza probabil ca o sa fiu posesor de aprilia! multumesc oricum pentru sfaturi! apropo...are tatal meu un moped de la first bike si are aproape 3000km cu el si merge impecabil!(se mai intampla probabil) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...prea multe pareri contra fata de first bike! ieri am fost la un dealer de motoare second hand si am gasit un motor de care m-am indragostit pe loc! e o aprilia rs 250cc chesterfield(e o replica dupa varianta de circuit) motor in 2 timpi de 64 de cai! pretul e 2800 de euro negociabil! asa k saptamana care urmeaza probabil ca o sa fiu posesor de aprilia! multumesc oricum pentru sfaturi! apropo...are tatal meu un moped de la first bike si are aproape 3000km cu el si merge impecabil!(se mai intampla probabil) :lol:

scuza-ma ,dar vad ca esti nou pe forum,iar daca ai carnet de doar cateva saptamani sau luni si tu imi zici mie ca iti iei rs 250 2t ,practic esti un mare incostient :moto: ....si pun pariu ca nici nu ai citit partea de accidente ,in care "diversi" boboci se indrogostesc de motoare prea puternice sa le struneasca din prima,si mor pe capete,iar altii isi racesc gura de pomana...rs250 e un moto foarte agresiva si brutala,n-o spun eu,o spun cei putini care au avut ocazia sa mearga cu ea...aia e moto sa mergi pe circuit nu pe strazi..sau sa ai experienta minim 3 ani pe ceva macar de 125....si o sa-ti consume cat un tir :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt constient ca e un motor extrem de puternic...sunt convins ca e comparabil cu orice japoneza pana in 100 de cai...e chestia k nu vreau sa ratez un asemenea motor! asa avea de ales intre asta si un BMW...dar ala e mai vechi si nu arata prea bine si nici nu e cu motor boxer! ma inspaimanta si pe mine k sa stau calare pe un motor de 64 de cai in 2 timpi despre care primul lucru il auzi k ii foarte probabil sa cazi cu el dak esti incepator! m-am mai dat cu motoare( mobra hoinar,etz 250) cand eram mai mic da nu se compara cu asta! sunt foarte pornit sa mi-l iau! o sa incerc sa fiu prudent! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2800 de euro un RS de 250 nu mi se pare o oferta ...io zic sa mai cauti si alte motoare...mai bine uite-te la zxr de 400 de la kawasaki, si sa nu comparam rs cu zxr raport calitate pret ca e clar ca kawa iese castigator...nu se mai cumpara rs-urile de 250 demult mai ales pt faptul ca nu sunt fiabile...scot mult fum...sunetul deplorabil...sunt o gramdada de argumente care sa te faca sa nu-l cumperi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

man,stiu ca iti plce cum arata,ca e copie dupa cbr,dar eu vreau sa te fac a intelege ca o alegere inteligenta nu tine asa mult de design,ci de cum e facut la interior motorul ala de 150cc...ala se pare ca nu e proiectat cum trebuie...si poate sa crape...plus ca nu o sa-ti rezolve tie mecanicii o instalatie electrica noua...iar toba de evacuare e foarte ok,fiindca m-am uitat la ea si sincer nu are rost s-o modifici,are evacuare destul de buna concorde...adolf zicea ca a avut probleme electrice,ai fierbea bateria,si ambreiajul s-a dus naibi dupa putini km...DECI...ori vrei sa asculti ori nu...ca viteza iti pot da garantat un 125km/h ...plus ca aceasta viteza nu o poti avea tot timpul...o motocicleta care o tii la 100%din puterea ei mai mult de cateva minute o strici in 2 timpi si 3 miscari..deci in mod normal iti tb ceva sa rulezi constant la 70% din putere...iar daca te mai bate vantul mai iei -10km/h ...ia-ti formula de 200,ai modifici toba,ca are toba naspa,si iti garantez ca fugi cu ea 140km/h oricand...stock formula are 15,6cp...deci cu toba sport sigur ajungi la 17cp...pe cand concorde are doar 11,5cp...si ai si mana libera la modificari,eventual sa-i faci lowering si nish suspensii mai tari...sau sa-i pui nish carene...si e buna de dat in gropi fata de concorde..important e sa ai puterea de unde o faci sa se miste cat vrei tu,pt ca daca ai pui la concorde roti si mai mari sau groase top speed-ul scade simtitor,indiferent de ce modificari la evacuare faci....got the point? :agree:

90% din ce ai spus e total adevarat dar de partea cu cauciucurile .............eu am pus pe ea cauciucuri de 100 si 130 iar aderenta sa inbunatatit enorm si doar demarajul sa cam pierdut iar top speed 140km/h pe vant din fata(oricum daca as alege din nou as lua un bandit de 400 sau gs 500 sh. de care ma-s plictisii abia dupa 2 ani nu dupa 3 luni ca in cazul concorde )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot participa si mopedistii? fiindca sincer sunt foarte multumit de jucaria mea si cand voi trece la ceva mai mare, daca imi voi lua ceva cu viteze (scuterul imi pare totusi mult mai comod :D ), ma voi orienta mai mult ca sigur catre modelele lor carenate de 125 sau 150 (acea copie dupa cbr :D ). revenind, am facut rodajul "ca la carte", am folosit numai ulei de calitate in proportia precizata in manualul sau, am avut rotile mereu umflate, cablurile si lanturile unse, furca e plina de vaselina, am mereu carpa umeda la mine sa il sterg, filtrele si bujia curatate etc. si se vede acest lucru. am primit numai cuvinte de lauda la adresa mopedului... m-am indragostit de el... maxim merge pana in dreptul cifrei zecilor la indicatorul de kilometri parcursi (am mai precizat pe forum pe alt topic, insa nu vreau sa las impresia ca repet intr-una aceleasi lucruri). sunt convins ca e doar o chestiune de respect reciproc, daca ai grija de unealta si ea are grija de tine. stiu si un caz in care acelasi model arata deplorabil si maxim merge 40 km/h... insa aspectul arata ca nu a fost ingrijit... mor cand proprietarul denigreaza aiurea propria achizitie :hug: (imi vine sa-i zic: bai nene da-te-n ***** mamicutei tale si pune-l la punct in loc sa dai din gura! :moto: ).. am auzit si cazuri in care vanzatorii rad in urma celor care au cumparat FB-uri...prostii.... am fost cu un prieten sa isi cumpere scuter si vanzatoarea i-a precizat ca nu e motor de fuga (femeia a fost sincera, putea sa afirme ca e racheta, merge 100 km/h). asa ca felicitari FB, mi-au castigat respectul si increderea. :bounce: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu asa ceva Qinqi de 125 cmc... e destul de fiabila... problema e cu viteza maxima... max 105 km/h pe autostrada cu acceleratia la maxim (la 7500 rot/min) ...are limitare undeva? se poate scoate?

din ce zici si din poza cred ca e ca a mea :bounce: ...viteza maxima tb sa fie de 105 cu 2 pe ea...110 unu singur pe vant...si 115-120 chair in conditii perfecte atmosferice... nu 105..nu are limitare iar puterea maxima tb sa fie pe la 8600 rpm...dar tb sa urce lejer in a 4-a cu 100 peste 9000...inseamna ca e reglat carburatorul prost..dak vrei mia vb una alta pe mess mihai_nightrider bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

fratilor...sunt incepator in ale motociclismului...si am primit cadou de 18 ani un first bike...concord de 150 cc!nu prea am probleme cu el...dekt ca porneste mai greu cand e racoare!in rest...am mers cu el cu 100 la ora numai k sa vad daca e pe bune faza cu limitarea la 95!deci...nu prea este! :burnout:

eu sunt din roman si pe aici deja a venit zapada!si o pregatesc de iernat!stiu ca nu este cea mai buna alegere da NA...CADOUL E CADOU...am sa ma invat bine sa merg pe el si la anu am sa mai evoluez si eu puti!

o intrebare am...pentru posesorii de concord uri!stie cineva daca se pot pune crash pads la asa ceva?ca nu vreau sa stric carenaju pt ca am auzit ca e cam subtire!

daca da...unde gasesc si cum se monteaza?

multumesc anticipat si asfalt uscat...chiar daca a inceput sa devina mai rar :D :bounce:

 

--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 23:00 -------------

fratilor...sunt incepator in ale motociclismului...si am primit cadou de 18 ani un first bike...concord de 150 cc!nu prea am probleme cu el...dekt ca porneste mai greu cand e racoare!in rest...am mers cu el cu 100 la ora numai k sa vad daca e pe bune faza cu limitarea la 95!deci...nu prea este! :cheers:

eu sunt din roman si pe aici deja a venit zapada!si o pregatesc de iernat!stiu ca nu este cea mai buna alegere da NA...CADOUL E CADOU...am sa ma invat bine sa merg pe el si la anu am sa mai evoluez si eu puti!

o intrebare am...pentru posesorii de concord uri!stie cineva daca se pot pune crash pads la asa ceva?ca nu vreau sa stric carenaju pt ca am auzit ca e cam subtire!

daca da...unde gasesc si cum se monteaza?

multumesc anticipat si asfalt uscat...chiar daca a inceput sa devina mai rar :P :P

sau BULOANE intr-un limbaj mai uzual :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am F.B. , modelul Elegance. Am mers 2 ani cu el si inca merge. Dar l-am tot mesterit eu , am tot strins suruburi , etc. Era sa-i cada si furca de vre-o 2-3 ori, se desfacuse piulita de la coloana de directie, ca nu are opritor. La service nici nu s-au uitat la ea, desi era in garantie. In general cei de la service ori ca nu m-au servit pe mine, ori ca nu se prea pricep sau nu-i intereseaza, nu stiu. Piesele de schimb cred ca sint o problema, pina vin faci tu rost din alta parte, sau improvizezi , depinde de piesa. La consum sta binisor,cred ca 3% , la demaraj tot asa. Nu stiu cit o sa ma mai tina sau cit o sa fiu interesat sa reper la ea , de oras este beton, se strecoara usor si o iei si pe trotoare cind e cazul , ca are loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te-am ajutat io ma,VINDE-L !!! sau vinde-mi actele ca am nevoie de ele.Baterie poti sa-i iei de la orice magazin care vinde mai multe modele de baterii,te duc eu la vreo 2 in Bucuresti daca la tine la tara pe camp nu ai magazine dastea...Jigler la ce-ti trebe?

sti cumva si cu ce lichid pot sa completez o baterie de scuter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sti cumva si cu ce lichid pot sa completez o baterie de scuter?

alternativa: ... ELECTROLIT ..pentru acumulatori cu reincarcare... este acel ''acid de baterie'' (numit in popor) ... practic este o compozitie de apa si acid sulfuric ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...