Joon Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 cred ca ce ma face sa iubesc in continuare fb.-ul care mi-a marcat viata e pasiunea , microbul pt doua roti asa ca nu pot sa nu va dau dreptate , daca ar trebuii sa aleg iar nu as mai alege fb. ......... va salut si va urez cati mai multi kilometri cu ce motor doriti (nu neaparat fb. ca nu vreau sa blestem ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apok Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 eu vreau sa achizitionez si eu un moped de la first bike ...pt la tzara .... la o baie...chestii dastea ....da am citit pe unele situri pareri pro si contra si chiar nu styu ce sa fac .... uni spun ca dak le ingrijesti tin...uni spun ca nu sunt bune de nimic baldy.gif nu mai styu ce sa fac 45.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 sincer acum ia-ti unu Sh.credema e mai bine.si cu banii pe care ii dai pe un fb iti iei 2 scutere SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apok Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 pai are la oferta ... 18 milioane scuter .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 hmmmm asta nu stiam chestia cu oferta.....e facuta sa mai atraga fraieri(scuza-mi expresia).......dar nu iti lua Fb chiar daca ar fi ultimul scuter de pe lume.crede-ma stiu ce zic.Un tovaras de-al meu a patit un lucru absolut incredibil cu fb lui!s-a dus la padure cu el si cand a vrut sa plece furca i s-a rupt...si era terifiat mai ales ca pe drumul spre padure depasise cateva masini....gandeste-te ce i s-ar fi intamplat daca s-ar fi rupt in timp ce depasea?app scuteru are 5400km....asa ca mai gadeste-te. P.S.Banii tai alegerea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apok Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 vam ascultat sfatu si miam luat un suzuki din belgia cu 13 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 vam ascultat sfatu si miam luat un suzuki din belgia cu 13 mil Poze, sa vedem ce ti-ai luat cu 13 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apok Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 uitatyva ca am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 unde le-ai pus?la Domnu in Ceruri?ca eu unu nu le vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apok Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 dai mah click pe nicku meu si vezi ca e poza acolo da nush ce are de nu se pune direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 salut baieti vad k nu ati mai intrat de ceva vreme ce parere aveti de ce am eu la vanzare ? sunt k alea de la first bike (concorde) numai k mai ieftine si de 150 lifan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geo69 Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Salut tuturor. Sa va zic cum am ajuns sa postez pe acest site, fara ca sa am vreo tangenta cu motocicletele Momentan sunt in cautare de apartament intr-un cartier rezidential nou din Brasov. Dupa indelungi cautari am dat de unii cu "cel mai bun pret", dar nu se gaseste nici o informatie despre ei, decat site-ul oficial (isaran.ro). Pana la urma o pasarica competenta mi-a soptit ca patronul firmei respective este aceeasi persoana cu patronul de la First Bike si ca proiectul de rezistenta lasa de dorit (fundatii subtiri, stalpi si grinzi la fel etc.). Deci este o fabrica de motoscutere si apartamente Made in China Dupa ce am citit acest topic pagina cu pagina, mi-a mai trecut pofta de apartamente la "cel mai mic pret", mai bine dau si eu un ban in plus, dar stau in fata si detin ceva de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 mai bine dau si eu un ban in plus, dar stau in fata si detin ceva de calitate. Ca bine zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 1.Ce este cu atitudinea anti FirstBike? Vreti sa ziceti ca la modelele second hand nu le sar piulitele, nu li se schimba componentele uzate? As dori raspuns, ptr ca nu stiu asa multe detalii2. ce parere aveti de motocicleta gen chopper de pe www.firstbike.ro? Fara subiectivisme gen 'e varza.'. E foarte ajutator si concludent: 'e varza pentru ca...'. Sau poate 'e buna ptr ca...' Daca tot am fost invitat pe acest topic hai sa va spun si parerea mea. In primul rand multumesc de invitatie. Si povestea incepe cam ca si la voi. Maestrul Supapa ( de la FB i se trage porecla) avea 16 ani si vroia motor. Trage de bani si de parinti si isi cumpara FB Roial. Pe vremea aia era mai complica cu adusul de afara ca era cu vama, erau scumpe si greu de gasit alte motoare. Il ia Supapa si dus cu pluta cum e se apuca de el cu simt de raspundere. In primul rand ii face carburatorul praf. Adica ii da benzina cat putea sa duca motorul. drept urmare nu mai statea pornit pe loc si de pornit usor nu mai era vorba. Dar cand pornea trebuia sa il tii pe la 5000 de ture ca altfel se ineca. E drept ca fugea 130 dar nu era de ajuns. Isi baga nasul prin aprindere si dupa cateva aprinderi busite reuseste nici el nu stie cum sa il delimiteze si ajunge cu el la 150. Evident ca au aparut si problemele. mai exact a terminat 24 sau 26 de supape. Practic erau consumabile. Evident ca asa a invatat sa merga pe o roata. A invatat sa faca burn-out si evident a invatat sa schimbe supape si pistoane. toate aceste lucruri au fost posibile in 3000 de km. Pinionul original de la roata este practic rotund. E greu de imaginat dar va jur ca in loc de dantura acum este putin ondulat. In timpul asta eu chopeream o motocicleta la greu. In cele din urma avand nevoie de un motor si stiind ca Supapa nu il mai foloseste am recurs la haiducie. Am luat motorul intr-o cutie de carton si am demarat fabricarea diverselor piese ce mie imi pareau mult prea chinezesti. Astfel am inlocuit uluima supapa rupta cu una de mercedes. Alta calitate, alta fiabilitate. Am inlocuit placile de la ambreiaj cu unele rusesti fiindca alea originale mi se pareau din plastic. Am inlocuit tijele de la culbutori cu unele de dacia care erau mai groase. Evident arcurile de la supape au fost inlocuite cu altele care nu stiu de la ce sunt fiindca alea vechi cred ca le modificase Supapa ca sa aiba randament. I.am schimbat pimionul de la lant cu unul de MZ care era mai gros si din material mai dur. I-am inlocuit semeringurile de la supape cu unele de Oltcit ca alea chinezesti erau cam moi chiar daca erau noi. Singurul reper care trebuia schimbat era pistonul dar nu am mai apucat. probabil si cilindrul trebuia schimbat dar merge si asa. Evident ca am renuntat la magaria aia de carburator care dupa ce era naspa din fabrica mai fusese si chinuit de Supapa. Am pus unul de Minsk si merge super ok. Evident ca termenul merge este relativ. Mai exact motorul ala deplaseaza un morman de fiare din punctul A in punctul B. Remarcabil este ca intr-adevar este fiabil. Din nou termenul Fiabil este relativ. Nu stiu in ce masura rezistenta i se trage de la modificarile mele ori asa este el din fabrica. In privinta instalatiei electrice oricum nu ma pot pronunta fiindca este refacuta 100% ingloband mai multe elemente japoneze. Nu mai stiu exact ce a facut Rat jawa prin ea dar clar e mai bine sa nu stim. M-am lovit si eu de indaratnicia celor de la FB cand am vrut un releu de incarcare. Dupa multe asteptari am adaptat un releu de la un ATV. In alta ordine de idei in toamna asta am facut test drive agresiv cu ea. Adica am imprumutat-o unui prieten care nu este departe de Supapa ca si comportament. Astfel timp de doua spatamani motodeplasatorul a fost supus la chinuri groaznice de catre mai multi "piloti" de mare exceptie. Fiecare a incercat diverse moduri distructive. de la mers blana cat ducea janghina pana la umplut motorul cu ulei si apoi se mirau ca da cu ulei peste tot. Dupa aceasta experienta traumatizanta, suprprinzator, motocicleta inca se deplaseaza si porneste la prima atingere. E adevarat ca scoate un fum cumplit de negru dar ce conteaza daca merge. Pana la urma nu fiabilitatea motorului este problema cu toate ca nu se compara cu un japan de acum 20 de ani. japanul castiga net ca fiabilitate chiar daca este mai batran. Evident ca daca iei un FB nou si ii dai in gura cat poate va proceda ca si japanul in aceeasi situatie. Adica va subcomba subit si fara sa te anunte in prealabil. Fb este o motocicleta U-TI-LI-TA-RA. daca o iei sa faci piata cu ea ori sa te deplasezi la job, ori sa te duci la peste e perfecta. E simpla se repara usor si ieftin mai ales daca te pricepi putin. recomnad adaptari la maxim. In mod sigur vor fi mult mai bune decat piesa originala. La fel se procedeaza si cu motoarele Japan mai vechi doar putin diferit. La japan pui tot o piesa japan dar de la un model mai nou. Oricum nici de la japanul vechi sa nu te astepti la perfomanta si excese. Asta daca il mai vrei si pe viitor. Orice japan mai vechi de 10 ani este la fel ca si un FB nou. Este o motocicleta care te deplaseaza fara asteptari majore. Asta asa ca sa lamurim dilema FB Vs. SH. Eu cel putin as alege orice motor SH in locul unui FB nou dar din alte motive decat fiabilitatea care am lamurit ca este egala poate putin inclinata balanta in favoarea japanului. Mie imi plac motoarele vechi. Imi place sentimentul pe care il ofera indiferent ca este o vitezana de acum 30 de ani ori un choper de acum 10 ani. Nu urmaresc performata ci senzatia ca stau calare pe istorie. Am construit motocicleta aia doar ca sa simt cum este sa mergi pe o motocicleta gandita de mine si facuta de noi de la 0. Cine vrea performata sa isi ia motor dupa 2000 altfel chinuie aiurea un motor depasit de situatie. Concluzia este simpla. Fb este o utilitara perfecta si o motocicleta foarte buna pentru incepatorii care tin la viata lor. Este recomandata si parintilor care vor sa faca un cadou unui pusti de 16 ani pe care il vor viu. Poate ca este un pic cam scumpa pentru un agregat atat de simplu dar asta e romania. Aici orice rahat e scump. Cred ca merita 1000 de euro noua si maxim 500 Sh. dar cum treburile nu sunt asa cum vrem isi cumpara fiecare ce isi permite. Felicitari pentru cel care a ajuns prin munti cu Fb. Foarte tare aventura. felicitari si celor care sunt posesori de Fb. E mare lucru sa fii constient de fierul de sub tine. Cu respecte, Ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 e vorba de calitate - pret .....costuri intretinere etc. eu am inceput acum 3ani cu fb. intre timp am evoluat (si ca experienta si ca motor ) si nu regret ca a fost un fb. .......ca daca imi luam R1 sau ce mai isi iau baietii care au permis de 3 zile acum eram la rubrica decese . respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlueBoy Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut baieti intentionez sa imi cumpar si eu un Royal de la FB cel de 200 cc deoarece sunt la inceput...ma atrage faptul ca pot achizitiona in rate,ne avand banii toti....sincer sa fiu nici A nu il am inca...dar dintr-o data m-a apucat nebunia cu 2 roti...astept pareri pro si contra de la detinatorii acestui model,in rest ce sa va spun..asfalt uscat si asteptam caldura sper sa ne vedem la o intalnire ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlueBoy Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Ce mai zic baietii despre First Bike Royal 200cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Ce mai zic baietii despre First Bike Royal 200cc? Buna. Eu am un Royal 200cc,achizitionat in 2007 August,achizitia a decurs cam in felul urmator:am intra in magazin am vazut chopperul expus si mi-am zis gata il vreau,pretul era de 80mil.si am zis ca nu-i mult pt un motor nou,eu incercand sa iau in acea vreme un chopper Honda de 125 cm pt care mi-sa cerut 1800 e,si era fab. prin 1992,am uitat sa va spun, acasa mai avand un pegaso de 650,si care ma dispera in oras datorita consumului de 10l/100, datorita acestui fapt am hotarat ca am nevoie de un motor mic pt deplasari prin oras cu un consum rezonabil,iar deplasarile lungi si excursile sa le fac in continuare cu pegaso care este motocicleta mea de suflet.Vreau sa va spun ca cei de la fb sunt cam neseriosi,am cumparat motocicleta cu bani jos,iar dupa 45de zile am primt talonul+ci,care erau pe numele sc sport max srl Brasov, ca propietar si era si radiata din circulatie,eu trebuind sa merg la rar sa-i fac identificare si inmatricularea pe mine,iar pe carte apaream ca al doilea propietar.O alta surpriza a fost anul fab. care in acte era 2006 si nici decum 2007 dupa cum mi-au spus cei din magazin.Acum parerea mea despre motor este urmatoarea:nu e un motor chiar rau, dar nici foarte bun,are 12kw adica vreo 16cp,199cm iar la capitolul consum sta bine zic eu circa 3l/100 in oras,cu schimbarea vitezelor pana in 3000 ture asa spune si cartea,e manevrabil,si se comporata bine in traficul aglomerat,franarea pe roata spate e proasta, pe roata fata e ok.Am vreo 7300 de km, nu am avut probleme mecanice cu ea,dupa doua saptamani am schimbat bateria care era o naspa chinezeasca,si daca nu pornea din prima nu mai pornea,schimbat bujie ,uleiul dupa 1000km ,are ambreiaj umed deci atentie la ulei ce folositi.Dupa primul drum am dat cutiile de plastic de pe laterale jos, pt ca troncaneau ingrozitor,in oras vara se cam incinge are racire pe aer,aceiasi problema o are si in afara orasului daca tragi puternic de el,se incalzeste si nu mai trage cum trebuie ,am ajuns cu el pana la vreo 110-120 dar e foarte greu cu el sa te bagi in depasirea unui tir.Ca concluzie e mai bun ca un scuter, dar de motocicleta lasa de dorit,totul este plastic pe el, inclusiv farurile,iar suruburile cam de unica folosinta, nu as mai face gresala de am cumpara un firest bike,si o spun cu toata responsabilitatea mai ales cand ma dau jos de pe el si ma urc pe celalat motor ,diferente enorme nu numai din prisma puteri.Va pun si poze cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlueBoy Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Deci pt inceput e ok daca ai grija de el merge insa nu ma pot astepta la cine stie ce performante.ms mult si la consumul ala de 3 % nici nu ma astept performate.dar e ok imi place la nebunie cum arata si pt inceput e ok .ms mult de parere.pt deplasari mai lungi stiu eu un 220 km daca o las usor asa pe la 90 eu sunt din severin si as vrea sa o iau cu mine la TM.ms mult asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Deci pt inceput e ok daca ai grija de el merge insa nu ma pot astepta la cine stie ce performante.ms mult si la consumul ala de 3 % nici nu ma astept performate.dar e ok imi place la nebunie cum arata si pt inceput e ok .ms mult de parere.pt deplasari mai lungi stiu eu un 220 km daca o las usor asa pe la 90 eu sunt din severin si as vrea sa o iau cu mine la TM.ms mult asfalt uscat.. Da arata bine ,si chiar pt inceput e ok,drumurile mai lungi cu acest motor sunt cam obositoare,si 90 e chiar viteza care-i place.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 salutareeee lumeeeee....na ca am revenit pe aici dupa multe luni de zile in care n-am mai intrat pe forum.. una peste alta...mobra inca merge si merge as vrea sa povestesc ceva ce nu am crezit ca exista pana si-n romania pentru o asa firma. in octombrie anul trecut am facut un drum de la constanta pana la munte pe valea prhovei din nou...ajungand mai sus pe munte decat data trecuta ....si cu ocazia asta am zis sa ma duc si al fabrica lu peste prajit first bike de la brasov sa pt nish piese.... dupa brasov..cineva m-a indrumat spre iesire...spre ghimbav..daca n-am cautat fabrica lor de cacao de m-am invartit vreo 20 km in zona ghimbav moeciu...in cele din urma...fabrica am descoperit-o...fiind pitita undeva prin spate pe drumul spre fabrica de elicoptere...la intrare in ghimbav se face dreapta undeva se trec nish linii de tren in dreapta sunt nish blocuri,se face stang si dupa o curba se intra pe un drum uitat de lume si voila...nu exista absolut nici o indrumare nici un banner nici nimic...am ajuns acolo...mai aerau 3 oameni care nu stiam dc stau la intrare si asteapta...la poarta statea un paznic gras si ingamfat care nu ne-a dat voie sa intram in incinta,specificand ca da cine suntem noi si ce vrem...sunteti clienti pentru piese aa?daca nu sunteti clienti de-ai nostri nu va primim...asteptati sa vina baiatu cu lista aici.....................la un mom dat m-am enervat si am zis ca-l dau in a masii...zic bai taranule..dupa ce ca am facut 400km sa vin aici si ca noi v-am cumparat jegurile ...nici macar nu am cu cine vorbi sa cumpar o piesa de la principalul furnizor din tara?...intre timp vine un baiat cu un catalog de produse dintr-o revista cu 2-3 poze si cateva piese descrise sumar..era cel care se ocupa de comenzile de piese si gestiune...va sa zica asa se face comertul cu piese la ei...vine unu...ai zici ce piesa vrei...daca e o ciudatenie de piesa tre sa-l faci sa inteleaga altfel nu stie..ai arati poza...tu stai pe strada ca boul..astepti vreo o ora..si dupa daca ai norocu sa zica ca e pe stoc si costa nush cate milioane o rotita...te ia la un ghiseu...completeaza o factura..achiti iti da piesa si ai plecat si c-un shut un fund...nu exista magazin de desfacere...nu exista showroom..nu exista primire...esti acolo ca milogu........ca sa nu mai zic ca iesisera cu o motocicleta concorde kipurile o reparasera si o probau pe acolo prin curte...si un taran pe ea altfel nu ai pot zice...ai tot dadea in gorna la saracu motor de aprca o rupea in doua...i-a carait ambreiajul ala si vitezele de mi-era mie mila de ea...efectiv am vazut cum isi bat joc de marfa.......in fine...eu am zis sa iau ca sa fie..un set nou complet de segmenti..pe care am dat 110ron...un plastic lateral..70ron..o camera pt motoreta bunicului 30ron. urcat iara sus la cota 2000 sinaia weekendu ala acum am si poza cu telefericu din valea dorului si moto..la intoarcere rupt oglinda dreapta ca pus frana fata la vale si eu ramas in picioare si moto cazut dreapta peste bolovan... peste iarna am mai demontat-o...revopsit complet cadrul... prin martie m-am ocupat si de vopsire la plasticele laterale..peticit cu vopsea fundatura de pe lateralul rezervorului...vopsit cu spray imitatie de crom toba.....lipit cu picatura oglinda dreapta smulsa toamna skimbat jug fata + telescoape showa + frane ( de la o moto japoneza mai mare de la un vecin habar n-am de unde le are si ce model sunt) pastrat roata fata cu tot cu disc frana,acum palcutele de frana calca mia mult din surpafata disc decat originalele deci putere de franare sporita,telescoapele sunt tepene nu ca jeleurile originale... am acum cutie care nu se mai crapa la gropi schimbat vreo duzina de simeringuri la etasarea schimbatorului de viteza,picura in prostie ulei kit ca-i puneam ala nou...pana nu i-am facut un mecanism de sa tina presat simeringul spre interior.....bujia cred ca are deja peste 10000km da merge inca bine deci n-o skimb.. facut rost de o camasa de kilometraj de la un scuter d-asta kinezarie de carrefour si mi s-a potrivit la fix..innadit doua capete rupte de cablu cu antena radio telescopica si picatura si facut si cablu de km si vitezometru functional...si merge brici...de 2 luni de zile n-am treaba.. aripa fata am remontat-o dat alte gauri alte prinderi si sta teapana.. alte subansamble pe drum nu am mia pierdut ca in alti ani...pardon..doar numaru cu U.E ...s-a rupt cu tot cu suport prin martie ...cu 30 ron am rezolvat una peste alta...in momentul de fata pot zice ca este in completa stare de functionare...totul merge..nu scapa ulei..porneste ok...nu am umblat jn motor(motoru propriu zis) niciodata in afara de carburator si demaror care l-am gresat...sunt toate piesele pe ea ..e mai buna ca noua... :laugh: si ce-i mai important...tot cu 110 fuge...si cred ca am in jur de 30000km cu ea... azi a implinit venerabila varsta de 4 ani...adica mi-a expirat si ITP-ul ..cat despre asigurare RCA .. .fiind persoana juritica..n-am catadicsit inca sa dau o groaza de bani pentru cate o iesire odata la 2 saptamani primavara pe plaiurile dobrogene...acu 3 saptamani am suit-o sus pe platoul gura dobrogei sus la pestera liliecilor.. enduro serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 PENTRU OZZY.....stiu ca vorbisem mai demult pe messenger mi-ai dat tu add da de autnci nush ce s-a intampalt nu te mai am in lista .....m-ar interesa nish aspecte tehnice pe care le-ai povestit in povestea lui supapa jr dar si din experienta ta cu desfacutu motorului si ce fel de carburator mia bun poti pune la el...daca mai dai pe aici plz lasa un contact sau da-mi add la mihai_nightrideer_86 nu prea mai intru pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Buna seara pentru toata lumea,am venit cu o intrebare!? Nu are cineva o carte tehnica pentru scuterul First Bike din imaginile urmatoare: V-as fi recunoscator daca ati avea o carte tehnica pe calculator sau tras prin scanner.Sau daca sunteti cumva din cluj si ne-am putea intalni sa il xeroxez as fi tare recunoscator.Nu critizati pozele cum arata motorul.Ieri l-am cumparat cu 1 milion (100 de lei) si nu are nimica are toate piesele doar ca azi am curatat carburatorul si alte chestii si erau luate carenele (unele).Va multumesc si astept un raspuns:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Este First Bike Concord daca am inteles bine modelul de mai sus:D...Va rog mult o carte tehnica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Inca un posesor de First Bike. Mai precis un First Bike Concorde. Sunt incepator(inca nu am permis, am dat sala iar poligonul il am pe 21 iulie), iar acest motor l-am luat pentru maxim 1 an. Stiu multi imi vor spune ca trebuia un sh .... Nu am sa fac o polemica aici, daca un sh era mai bun sau nu fata de ceea ce am eu. Ce pot sa spun despre el? Am vreo 25 de km facuti "in jurul blocului" (nu am inca permis si imi e teama sa il scot pe sosea, este caz penal). Mie imi place cum merge. Este relativ ce spun eu ... pana acum nu am condus decat un scuter si un ATV. Parca fata de acestea este mult mai nervoasa. Si ca sa fac o comparatie ... fac scoala pe o Yamaha enduro de 125 cmc. Pot spune ca aceasta mi se pare mai puturoasa decat ce am eu. O comparatie ... la FB-ul meu la 2000 de rot/min pleaca de pe loc lejer. La Yamaha ca sa plece trebuie sa ii dau cel putin 4000-5000 de ture. Altfel se blocheaza motorul. Ca sa nu fiu totusi carcotas ... la Yamaha se schimba mai usor vitezele decat la FB-ul meu. Iarasi ceea ce spun e relativ ... acea yamaha are 17000 de km la bord si a fost calarita numai de elevi ... deci nu se poate compara cu o moto intretinuta. Scopul pentru care am luat aceasta motocicleta a fost acela sa ma invat sa merg pe ea. Sigur la anul am sa o schimb. Pun ceva poze cu ea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.