Sari la conținut

2 Timpi Sau 4 Timpi?


AmbRO
 Share

Postări Recomandate

Eu iti recomand 4T deoarece trage constant.Un 2T trage numai la ture mari(peste 7000 rpm din cate stiu eu) si pleci greu in rampa si chiar daca ai putere mai mare nu o poti exploata la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand 4T deoarece trage constant.Un 2T trage numai la ture mari(peste 7000 rpm din cate stiu eu) si pleci greu in rampa si chiar daca ai putere mai mare nu o poti exploata la fel de bine.

Exc 250 2t e prea puternic pentru un incepator chiar daca e adptat pentru enduro,recomand exc250 4t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. M-am hotarat clar la 4 timpi. Acum insa am o alta dilema: multi dintre prietenii mei motociclisti spun ca ar fi mai oportun pentru mine (incepator fiind) modelul 400exc decat 250 exc racing (250 exc f), cel dintai fiind mai maleabil, mai putin nervos, cu un cuplu mai mare la turatii mici. Ce ma sfatuiti?

Editat de AmbRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. M-am hotarat clar la 4 timpi. Acum insa am o alta dilema: multi dintre prietenii mei motociclisti spun ca ar fi mai oportun pentru mine (incepator fiind) modelul 400exc decat 250 exc racing (250 exc f), cel dintai fiind mai maleabil, mai putin nervos, cu un cuplu mai mare la turatii mici. Ce ma sfatuiti?

 

eu zic sa iei ce gasesti la bani buni. 400, 450 sau 250 EXCf. Vechiul 250 EXC racing in 4 timpi e prea desumflat si te vei satura repede de el dupa ce inveti.

 

Daca iei nou ia 250 EXC F :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei cumpara un 2t EXC...daca cu un 2t inveti sa dai...atunci nici nu vrei 4t..lol

Oricum..250EXC 2t = 450ECX 4t !!! dar e mai usoara.

pt un incepator 125EXC 2t sau 400EXC 4t

Depinde unde vreii sa te duci..pe drumuri forestiere sau ceva gen.hardenduro.

drum forestier=rally raid style --->4f, pasuni...lallala gen.hardenduro ---> 2t.

 

2t4ever :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei cumpara un 2t EXC...daca cu un 2t inveti sa dai...atunci nici nu vrei 4t..lol

Oricum..250EXC 2t = 450ECX 4t !!! dar e mai usoara.

pt un incepator 125EXC 2t sau 400EXC 4t

Depinde unde vreii sa te duci..pe drumuri forestiere sau ceva gen.hardenduro.

drum forestier=rally raid style --->4f, pasuni...lallala gen.hardenduro ---> 2t.

 

2t4ever :cheers:

Si atunci ce-ti place la 426-ul meu? :eek: .Fiecare model(4t,2t) are avantajele si dezavantajele ei(sa aleaga fiecare dupa gust,unde vrea sa foloseasca fierul,capacitati fizice,si nu ultimul rand dupa buzunar :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si atunci ce-ti place la 426-ul meu? :moto: .Fiecare model(4t,2t) are avantajele si dezavantajele ei(sa aleaga fiecare dupa gust,unde vrea sa foloseasca fierul,capacitati fizice,si nu ultimul rand dupa buzunar :moto:

 

de ce nu se place? :moto: lol...motoare sunt ca femeiile..totdeauna vrem ce nu avem :angry:

daca maine cumpar o recheta spatiala..poimaine vreau sa incerc un OZN :D asa e viata.

Ai dreptate man.. fiecare model are ceva...dar stii si tu..cu capacitatea mea fizica nu stiu nah...sunt prea schelet pt un fier mai mare. :cheers:

 

oricum hotarit odata si cumparati bikeurile pt ca vine primavara!!! :eek:

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de fizic: are vreo importanta ca am 1.75m si 66 kg??? :cheers:

 

nustiu..la mine conteaza..stiu cum am simtit cu 450exc ul dupa o ora si cum e cu 250excul.

si simt ca un motor mai mare (525) nu e pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de fizic: are vreo importanta ca am 1.75m si 66 kg??? :cheers:

 

Cam conteaza.Gandeste-te ca la un moment dat va trebui sa il ridici si daca e greu nu o sa iti fie prea usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate, dar 250 exc (4t) are aceeasi greutate ca 400 exc. intrebarea e care te solicita mai mult (daca te solicita unul mai mult decat celalalt)?

 

off topic: nu ma gandeam ca o sa primesc atatea raspunsuri pe acest topic, mai ales ca a si fost mutat :cheers: . Probabil ca titlul e de vina :angry: Oricum va multumesc pt. raspunsuri si interes :moto: . dau o bere :D dupa prima tura cu KTM-ul (care-o fi el :eek: )

 

250 EXC Racing nu se mai face.

Poti sa-ti iei noul 250 EXC F in 4 timpi care e o super motoreta! Diferenta mare fata de vechiul 250 EXC Racing

Poti sa-mi dai mai multe detalii?

Editat de AmbRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate, dar 250 exc (4t) are aceeasi greutate ca 400 exc. intrebarea e care te solicita mai mult (daca te solicita unul mai mult decat celalalt)?

 

off topic: nu ma gandeam ca o sa primesc atatea raspunsuri pe acest topic, mai ales ca a si fost mutat :cheers: . Probabil ca titlul e de vina :moto: Oricum va multumesc pt. raspunsuri si interes :moto: . dau o bere :angry: dupa prima tura cu KTM-ul (care-o fi el :eek: )

Poti sa-mi dai mai multe detalii?

 

Eu zic sa pastrezi BMW-ul si sa te orientezi la un KTM de cross in 2t, neinmatriculat pentru distractie ! BMW-ul o sa-ti prinda bine in calatorii mai lungi !

Eu, cel putin, asa am de gand sa fac ! Mi sa pus pe unul de 125ccm ! Maine merg in Zimnicea, la un amic sa vad unul. Cica are ~30CP si 90kg, sincer alea 90kg ma incanta rau, iar la motorasul de 125ccm, daca bagi un raport de pinioane pentru coclauri, cu cele 6 trepte din cutia de viteze, nu are cum sa nu te duca pe oriunde !

 

..... parerea mea ! :D

 

Bafta! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia 2t. esti cam uscat si o sa apreciezi tare 10 kile in minus la a 5-a ridicare din noroi :angry:

 

Ce vorbesti !? Cu fiecare ridicare din noroi, iti creste masa musculara ! Dupa un sezon de ,,coclauri si namol" alt ,,deplasament" o sa ai ! :D

 

A fost o gluma ! :eek:

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa deschis un topic cu "FIZICUL MEU", va vad ca are priza la public :angry: . Glumesc. Problema e ca 2T e mult mai vilent decat 4T (cel putin asa am auzit). Mi s-a ivit ocazia sa iau un GasGas in 2T de 200 la un pret super bun (nou), iar acum m-ati pus serios pe ganduri :cheers: .

 

Eu zic sa pastrezi BMW-ul si sa te orientezi la un KTM de cross in 2t, neinmatriculat pentru distractie ! BMW-ul o sa-ti prinda bine in calatorii mai lungi !

 

 

..... parerea mea ! :eek:

 

Bafta! :D

Cred ca o sa treaca ceva pa pe Cibin pana o sa ies eu pe drumurile publice cu BMW-ul (mai ales la dezastrul de trafic care se afla la ora asta in Sibiu). Si nu stiu cat ma tin buzunarele pt. 2 distractii (ca sa n-o mai pun la socoteala si pe aia pe 4 roti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti permiti un 2T ia-l... (din cate stiu eu intretinerea e mai scumpa...pt ca ai nevoie la inceputul fiecarui sezon de kituri de lant/piston..etc)...dar asta iti spun sigur pt ca am vz cu ochii mei: cu 2T distractia e maxima:D ...nu ai frana de motor si nici cuplu f mare la turatii mici, dar dupa ce ii dai gaz zboara, scurma si scoate fumul ala fain. :eek: +ca in general e mult mai usor decat 4T. Daca vrei un motor cu care sa mergi 'in plimbare' pe coclauri ia un 4T...pui gaz, ii mai verifici uleiul din cand in cand...mai un spray de lant...si merge tractorasul peste tot... deci conteaza destinatia motorului (si fondurile) ca sa poti spune ce e mai bun...eu unul mi-as lua un 4T cu acte in regula (EXC 450 sau XR600) si o drujba de rupt pe coclauri (CR 250 sau RM250 de ex) :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...