CazyRO Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Salutare, 1. Am o Aprilia Pegaso 3 care nu mai vrea sa porneasca. Ultima oara am pornit-o, acum 3 saptamani cand erau -3 °C. M-am chinuit ceva, dar a luat-o astupand cu o carpa filtrul de aer, si dat la automat sever. Azi, afara erau in jur 15 °C. Am montat bateria proaspat incarcata, si am incercat s-o pornesc. Am dat la automat minute in sir, cu pauzele de rigoare, pana am ramas fara vlaga si eu si bateria . Am luat curent de la masina unui prieten, ca bateria mea e cam dusa. Dau sever la automat cu soc tras la maxim, fara acceleratie, nimic. Dau sever la automat cu soc tras la maxim, fara acceleratie, dar cu o carpa pe gura de la filtru de aer, tot nu vrea, Parca baseste putin, da un rateu, dar nu porneste nici s-o tai. Incerc so pornesc impinsa, nimic. Mai dau la automat in aceste 20 de minute de incercari disperate, la un moment dat, porneste timp de 1 secunda, apoi moare. Mai incerc la automat: cu soc, fara soc, cu acceleratie semideschisa, deschisa la blana, cu spritzuri dese din acceleratie, cu carpa, fara carpa, tot nimic. Ce are, ce pot sa-i fac? 2. Un lucru care mi se pare ciudat, dupa 10 minute de incercari nereusite de a o porni, nivelul uleiului din rezervor, unde este si joja, imi creste alarmant. Daca desfac busonul de la ulei, nivelul e pana in buza si daca dau la automat imi arunca ulei afara (nu mult, doar stropeste). Daca o las cateva ore, nivelul uleiului revine la normal. De ce imi creste nivelul uleiului? Need help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 da, ma, motocicleta ta a inceput sa produca ulei, apuca-te de vandut.. 10 lei kilu.. pai e normal, uleiul e super-vascos de la frig si cand dai la automat angrenajul ti-l arunca in partea aia... e normal sa zboare afara daca e desfacut ceva... pe orice gaura din mototr zboara ulei daca nu e astupata... ma... la intrebari de genu, ce are? o sa primesti 0 raspunsuri daca nu dai detalii... fa si tu un lucru elementar cand ceva nu porneste.. verifica bujiile - se uda sau nu - verifica scanteia cu bujia scoasa... verifica daca vine bezina in carb... atat... apoi intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 de data asta is de acord cu Belbody...in afar de partea cu "apoi intreaba"....poate ca omul nu s-a nescut invatat ca tine...sau poate ca nu a avut comunista. man...baterie incarcata, banzen in carbulitor, scanteie verificata...incearca sa o pornesti...daca bujia e uda arde-o nitel si da la automat fara bujie si cu benzen oprit. Daca e uscata inseamna ca nu iti ajunge gazul la cilindru(am patzit-o cu o dominatoare...), in cazul asta ii bagi f putina benzina in cilindru pe la gaurica d la bujie si incerci din nou(stii tu, ca la comuniste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 Curent de pornire am luat de la masina, asa ca nu e asta problema. Motorul se invarte bine. Dupa 10 minute de incercari bujia are niste vapori de benzina, dar nicidecum uda. Scanteie imi da la fel si cu bujie noua si cu bujia veche. Verificatul benzinei in carburator .... nu am scule, experienta, nu prea imi vine sa ma bag. @Belbody Uleiu cat de vascoz crezi ca este la +15 °C? folosesc Motul 5W 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 CDIul l'ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 Nu stiu ce e ala si nici cum se verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Nu stiu ce e ala si nici cum se verifica la atatea incercari ar trebui sa ude bujia... verifica circcuitul de benzina... dar esti de acord cu mine ca nu se inmulteste nicidecum uleiul la tine in motor... ti-am spus, probabil il arunca in zona aia demarorul... nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 nici nu m-am uitat cine esti... Cazimir...unde stai??? eu is in Memo....uite nr meu 0723185663 poate gasim o solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Salut.Am si eu o Pegaso la fel ca a ta,model Garda '99.E normal sa-ti arunce ulei,circuitul trebuie sa fie sub presiune (ai si un bec care indica asta).NU mai incerca sa pornesti motorul cu joja scoasa,la un moment dat scade presiunea si poate chiar sa se gripeze pistonul.Vezi ca s-ar putea sa se fi inecat motorul.Scoate bujia,si las-o scoasa sa se mai evapore benzina.Dupa ce o montezi la loc,incearca sa pornesti motorul cu socul tras si gazul deschis la maxim (asa scrie in manual,da-mi un PM daca ai nevoie sa ti-l trimit,e in engleza).Daca porneste,incearca sa accelerezi usor,altfel iti moare.Incearca sa o pornesti luand curent de la masina,cu cat ai mai mare amperajul,ai mai multe sanse sa-ti porneasca. Verifica filtrul de aer,si incearca s-o lasi la soare sa se incalzeasca putin.Vezi ca in comert gasesti spray de pornire auto pe timp de iarna.Pulverizezi la filtrul de aer si o ia la sfert (am probat,a pornit la 0 grade imediat,dar a trebuit s-o accelerez usor ceva timp pana s-a stabilizat).Ai putea sa incerci si cu un uscator de par sa-i dai aer cald la filtru,asta nu garantez ca merge.Daca nici asa nu porneste,e cam nasol,ori ai probleme cu carburatoarele,ori cu supapele.Eu trebuie sa i le reglez ca-mi consuma mult,e posibil sa fie si de la ele.Altceva chiar nu stiu ce sa mai zic...Bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 Noutati. Am schimbat bujia, a luat-o la prima cheie, a mers 1 min. apoi a murit. Am verificat bujia, era afumata, neagra, dar nu uda. Am curatat-o, dau cheie dar nimic. Sa nu-i ajunga benzina? Despre supape nush ce sa zic... consuma 5,6/100 km. cu bagaj si pasager. O sa fac si reglaj de supape cand o duc la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 (editat) Aceeasi problema am rezolvat o curatind carburatoarele. Editat Februarie 11, 2007 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 parerea mea este ca ai o problema cu nivelul de benzina din carburator,cuiul pontou nu iti mai inchide si iti ajunge prea multa benzina in camera de ardere ,asa ca va trebui sa cureti carburatorul. sub carburator ai un surub de golire ,goleste carburatorul cu robinetul de la rezervor pe inchis,apoi ciocaneste camera de nivel cu manerul unei surubelnite in timp ce dai drumul la benzina in carburator,poate rezolvi ceva. oricum parerea mea este sa demontezi carburatorul si sa-l cureti.succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 11, 2007 Autor Share Postat Februarie 11, 2007 (editat) Am rezolvat problema. User-ul era de vina. 1. Bujia era slabita si scapa compresie. 2. Am inlocuit bujia cu una curata si am respectat intocmai cele spuse in manualul de intretinere. (Cum se face pornirea pe timp rece, pas cu pas, exact cum scrie in carte.) si... INCREDIBIL, A PORNIT LA PRIMA CHEIE VA MULTUMESC tuturor pt. sfaturi. Topic inchis. Editat Februarie 11, 2007 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 Am rezolvat problema. User-ul era de vina. 1. Bujia era slabita si scapa compresie. 2. Am inlocuit bujia cu una curata si am respectat intocmai cele spuse in manualul de intretinere. (Cum se face pornirea pe timp rece, pas cu pas, exact cum scrie in carte.) si... INCREDIBIL, A PORNIT LA PRIMA CHEIE VA MULTUMESC tuturor pt. sfaturi. Topic inchis. nu cred ca o bujie slabita poate crea atatea probleme...si daca e rotita 2 ture tot porneste...poate era defecta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.