Sari la conținut

Cel Mai Bun Enduro Touring La 3500 Eur


ShowNoMercy
 Share

Postări Recomandate

La banutii astia nu prea pot sa visez la KTM LC4 Adventure sau alte kestii pentru premianti !

 

Daca TPI dispare la moto, exista ceva optiuni misto la nemti sau in Italia dar nu pot spera nici atunci prea sus cu numai 3500 eur ... Africana e mai scumpa ca Transalpul si poate ca nici nu am nevoie de ceva mai mare decat TA, habar nu am ! Cert e ca, la banii mei, pot lua de afara TA dupa 97 (cu 2 discuri de frana) sau AT maxim un '95.

 

Nu intentionez sa merg pe asfalt, dar nici prin namoale, insa de regula merg MULT; am invatat ca toate drumurile misto din RO sunt rupte, iar sus, unde kiar merita sa te plimbi pt desfatare interna, drumurile sunt neingrijite, neasfaltate, salbatice ... practic niste poteci printe bolovani. Nu stiu sa spun o proportie on si off road, creca 50-50 iar cei 50 off nu sunt kiar off adevarati (mai ales cu pasager).

 

AT si TA mi se potrivesc OK, dar am de ales intre un motor putin mai veki, mai robust, mai greu, mai puternic .. sau unul mai nou, ceva mai suplu, etc. Sa fie TA din 99 (sau kiar si un 650 din 2000-2001 - gasesc destule la banii astia) mai bun/potrivit decat o africana din '93-95 (daca tehnic sunt ok ambele, logic) ?

 

Oricum mai pastrez separat niste banuti pt retusuri inerente, eventual un amortizor spate mai potent (sunt greu tare iar pasagera trage si ea ceva la cantar), simeringuri furca, lant si pinioane, rulmenti roti .. cine stie ce-o mai fi, ca nu te poti asigura sa fie toate perfecte !!

 

Dar oare voi atinge prea des limitele Transalpului ? Ma incanta o bicicleta mai noua, insa nu mi-as dori sa-mi limitez accesul in anumite zone pt ca bicicleta nu are forta sa ma duca acolo, sau sa prajesc ambreiajul, sau sa rup cadrul pe gropi, etc

 

M-ar fi mai pe plac ATul, am suficiente resurse s-o tin dreapta sau s-o ridic de jos (in caz de nenoroc), insa ma gandesc la diferenta (destul de) mare de varsta intre fiarele pe care le pot cumpara cu banutii astia ! Pe de alta parte se pare ca AT isi tine pretul mai bine si poate peste un an sau doi o marit, mai pun ceva si-mi implinesc visul cu KTMul ala ... :cheers:

 

Pareri ? Sfaturi ? Cine ce ar face in locul meu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La banutii astia nu prea pot sa visez la KTM LC4 Adventure sau alte kestii pentru premianti !

 

Daca TPI dispare la moto, exista ceva optiuni misto la nemti sau in Italia dar nu pot spera nici atunci prea sus cu numai 3500 eur ... Africana e mai scumpa ca Transalpul si poate ca nici nu am nevoie de ceva mai mare decat TA, habar nu am ! Cert e ca, la banii mei, pot lua de afara TA dupa 97 (cu 2 discuri de frana) sau AT maxim un '95.

 

Nu intentionez sa merg pe asfalt, dar nici prin namoale, insa de regula merg MULT; am invatat ca toate drumurile misto din RO sunt rupte, iar sus, unde kiar merita sa te plimbi pt desfatare interna, drumurile sunt neingrijite, neasfaltate, salbatice ... practic niste poteci printe bolovani. Nu stiu sa spun o proportie on si off road, creca 50-50 iar cei 50 off nu sunt kiar off adevarati (mai ales cu pasager).

 

AT si TA mi se potrivesc OK, dar am de ales intre un motor putin mai veki, mai robust, mai greu, mai puternic .. sau unul mai nou, ceva mai suplu, etc. Sa fie TA din 99 (sau kiar si un 650 din 2000-2001 - gasesc destule la banii astia) mai bun/potrivit decat o africana din '93-95 (daca tehnic sunt ok ambele, logic) ?

 

Oricum mai pastrez separat niste banuti pt retusuri inerente, eventual un amortizor spate mai potent (sunt greu tare iar pasagera trage si ea ceva la cantar), simeringuri furca, lant si pinioane, rulmenti roti .. cine stie ce-o mai fi, ca nu te poti asigura sa fie toate perfecte !!

 

Dar oare voi atinge prea des limitele Transalpului ? Ma incanta o bicicleta mai noua, insa nu mi-as dori sa-mi limitez accesul in anumite zone pt ca bicicleta nu are forta sa ma duca acolo, sau sa prajesc ambreiajul, sau sa rup cadrul pe gropi, etc

 

M-ar fi mai pe plac ATul, am suficiente resurse s-o tin dreapta sau s-o ridic de jos (in caz de nenoroc), insa ma gandesc la diferenta (destul de) mare de varsta intre fiarele pe care le pot cumpara cu banutii astia ! Pe de alta parte se pare ca AT isi tine pretul mai bine si poate peste un an sau doi o marit, mai pun ceva si-mi implinesc visul cu KTMul ala ... :cheers:

 

Pareri ? Sfaturi ? Cine ce ar face in locul meu ?

ia-ti supertenere!!!!! :eek: am glumit, si pe mine ma macina aceleasi intrebari....in mod sigur vor fi binevoitori sa ne dea un raspuns.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi neaparat pe Honda, atunci Transalpul e prea mic (si ca putere, dar mai ales ca amortizare, pentru ca nu rezista pe drumuri proaste).

 

Iar daca ar fi sa compar Africa Twin cu Super Tenere, as fi subiectiv. Nu am mers pe AT, dar am studiat citeva si tot ST mi s-a parut mai tare. Cu conditia sa-i faci niste mici schimbari, care o transforma radical. E ciudat ca ST era mai scumpa la lansare ca AT, si totusi acum se gaseste mult mai ieftin (asta e bine, ca si piesele sint foarte ieftine).

 

Pot sa spun ca am mers pe drumuri grele, incarcata ca un magar, si se comporta excelent. Motoarele tin o viata, si oricind poti pune unul SH cu 3-400 de Euro. Sau un TDM850 daca vrei 80 CP...

 

Africa Twin e preferabil sa fie dupa 94 parca, modelul RD07, care e ameliorat in mai multe privinte. Dar tot grea ramine, cu vreo 10 kg in plus fata de ST.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africanu e greeeu taare!... da te tine si o viata ... mergi 160 lejer pe autostrada.... dar nici Transalpul nu e mai prejos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well.. Eu am Africa Twin, deci parerea mea... CATEGORIC Africa Twin! :eek:

 

Acuma serios... cred ca Africa Twin si Super Tenere sunt foarte similare.. Adica ambele duc mult si bine.. Diferentza intre ele ar fi ca Super Tenere-ul are 10 cai in plus, pe cand Africa Twinul se pare ca are cuplul ceva mai bun. Eu unul prefer Africa Twinul pentru ca are motor in V, si trage ceva mai bine decat Super Tenere la turatiii joase.. La turatii inalte, Super Tenereul cred ca e mai tare, avand in vedere cei 10 extra CP.

 

Am mer destul de mult pe Africa Twin si destul de putin pe Super Tenere... Dar conform parerii unui prieten care a mers mult mai mult pe Super Tenere, se pare ca Super Tenere-u' este ceva mai "din topor"... Pe cand Africana este mai "smooth".. Si la cum merge, si la cum suna, si la cum se comporta pe shosele/macadam. Oricum, daca ai kile multe (peste 100), IN NICI UN CAZ sa nu-tzi iei Transalp.. E un motor super, dar daca tu si pasagera va apropiatzi de 200 de kile impreuna, nu prea va face fatza...

 

Zic eu... :cheers:

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de putere si cuplu:

Africa Twin are 62 Nm la 6500,

Super Tenere 67 Nm la 6750.

 

La putere nu se compara, iar motorul de Super Tenere are o suplete incredibila. Devine "din topor" daca uiti sa intinzi corect lantul, si atunci smuceste si face urit cutia de viteze.

 

Cind am cumparat ST, iesind din Bucuresti imi blestemam zilele ca am luat asa o rabla. Era neglijata si nereglata. Acum e cu totul schimbata, si asta doar din citeva reglaje.

 

De-aia spun ca totul e subiectiv, e suficient sa mergi pe un model obosit ca sa-ti faci o impresie total gresita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti topicul asta

/index.php?showtopic=59265

o sa vezi exact cit consuma un ST cu 80.000 de km la bord, incarcat asa cum scrie acolo si cu pasager. Si mai am si un topic dedicat in intregime dihaniei. ( /index.php?showtopic=76234 )

 

Eu nu insist pe ideea cu ST, dar nici nu-mi place cind vad cum este subapreciata.

Si nu sar in capul nimanui :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehehehehehehe.. oricum, pana la urma parerea despre un anumit motor este foarte subiectiva... Cel mai bine ar fi sa incerci sa iei la un test drive shi un Africa Twin shi un Super Tenere shi un LC4... Shi sa vezi care-tzi place mai mult... :scratch:

 

Bafta! :cheers:

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar Africa Twin, merge pe orice tip de teren, cuplu bun, motor fiabil, consuma cam 5.5 - 6 l pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la nivel conceptual prefer un V2 unui L2, este mai lipsit de dezekilibre dinamice si se pare ca mai fiabil si deci mai folosit. in particular ST este un fier superb, nu-mi displace DELOC, iar greutatea usor mai mica cumulata cu puterea ceva mai mare suna extrem de placut urekilor mele obisnuite cu R1 in ultimul sezon :cheers:. DAR ...

 

nea' petrica are dreptate, motoreta aia e geniala ... as lua oricand un Adventure (kiar si un enduro, nu ma deranjeaza), dar cu ce bani ? suma nu-mi permite un monocilindru mai nou, cu ambreiaj hidraulic, eventual 2 discuri de frana, poate injectie, vise !! cu pasager se descurca multumitor (ca si TA) mai ales daca skimbi amortizorul central cu unul puternic plus un arc mai dur, daca pui o sa mai lata, nu sunt prea pretentios si nici excursiile mele nu au fost vreodata confundate cu rallyraidurile unor colegi forumisti ! iar unul mai veki devine inferior modelelor la care ma gandesc eu ... africa sau transalpul (da, eventual supertenere).

 

nu stiu cum sta piata nemteasca la capitolul ST; ma gandesc, ce-i drept, ca nu degeaba isi tine africana coada pe sus, nu poate sa nu fie ceva adevar pe acolo :scratch:

 

in lipsa taxei de prima inmatriculare (Doamne ajuta!) optiunile se largesc, totul depinde de ruta pe care voi apuca, de dealerii intalniti, de calitatea fiarelor vizionate ...

 

a facut cineva astfel de drumuri ? ceva sfaturi in legatura cu dealerii nemti ? exista unii pe care nu trebuie sa-i ratez ? stie cineva cum e cu TVA ? adica sa fiu atent sa fie specificat clar in factura, daca mai platesc la vama ceva, etc ... care e procedura ?

 

multumesc tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, nu am vrut sa te contrazic cu nimic.

Doar ca nu se stiu multe despre ST, si parca prea e ridicata in slavi AT.

E vorba de parerea generala, si aia ma cam irita pe mine...

Apropo de motor...ce dezechilibru dinamic poate avea, cind are 2 (doi) arbori de echilibrare ??

Sau cind motorul duce 160.000 km fara NICI un reglaj/interventie ?

Plus ca mie mi se pare mai simplu decit sa ai 2 cilindri/garnituri/lanturi de distributie etc.

Pretul in Germania sau Italia este intre 1500-3000 Euro, net inferior fata de AT.

Ce e surprinzator este ca, desi am 1,69 inaltime iar amortizorul spate e precomprimat la maxim (pentru stabilitate pe strada) si nu ating nici macar cu virfurile, ma bag pe tot felul de coclauri si n-am scapat-o niciodata... Motricitatea are ceva legatura cu asta, dar si stabilitatea la orice viteza.

Poate ca mi-as fi luat AT, dar cum resursele mele sint limitate am preferat un pret mai mic. Si nu sint deloc dezamagit. De ce sa dau aproape dublu pe AT ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, micule cristi :blbl: , vorbeam conceptual ... asa cum stim ca un L6 sau V8 sunt mai bine ekilibrate decat orice L4, stim si ca V2 autoanuleaza mai bine fortele inerente proiectandu-le in unghi diferit. care este :scratch: ...!!!

 

implementarea lui "2 in linie" pe SuperTenere este exemplara, se pare ca a fost castigatoare, insa tocmai faptul ca a fost nevoie de 2 (doi) arbori de ekilibrare confirma teoriile ! motorul pierde din randament tragand dupa sine forte suplimentare. nu insist, poate ca un inginer bun teoretician ar putea clarifica kestiunea matematic, eu interpretez la bunul simt !

 

ideea unui ST imi pare foarte BUNA iar diferenta de bani poate lua calea unor inlocuiri de piese uzate.

 

dar de ce nu un transalp ? sunt atat de apreciabili/necesari acei 5 cai dintre el si africa ? inca nu-mi pot scoate din minte imaginea unui TA din 99 cu dublu disc pe fata, sau a unui 650 mai nou si nu stiu daca diferenta dintre acesta si o africana mai veke este atat de hotaratoare ... pls help :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. ne-am vazut pe transfagarasan si eu eram cu africana.

motorul meu, an 90, a consumat in acea excursie (eu am mers la fagaras, brasov bucuresti in aceeasi zi) 6%. nu am reusit niciodata sa consume mai putin de 5.9% pe drum lung. eu merg pe autostrada 100-110. am mers si 130 constant dar nu des.

mare motociclist nu sunt , dar am mers , cu un motor din 90 pe transalpina si in cateva locuri greu accesibile fara nici un fel de problema.

ii simt varsta (dupa ce am incercat pentru o distanta foarte scurta un f650 din 2000) dar pentru mine nu e foarte deranjant. nu ii simt varsta ca putere, pentru ca in ture joase trage mai bine incepand cu (2300 ture) dar cutia nu mai schimba asa de frumos parca, o bucatica de plastic mai vibreaza etc.

parerea mea (care este) e ca africa e un motor mare si putin incomod la drumuri extrem de lungi daca nu ii schimbi saua (vai curu tau pe romaneste). in gropi e mare rau si daca se intampla sa ramai in teren in pozitii incomode e neplacut. pe sosea , daca te rezumi la viteze de pana in 130 e ok (peste 130 mie imi pare prea turata dar in afara de curentul de aer motorul se simte la fel si la 160, adica nu vibreaza si nu riposteaza).

 

 

eu cu a mea am atins aproape 170 pe autostrada . daca mai putea nu stiu, dar nu eram pe rosu si nici nu dadea semne sa mai urce vertiginos asa ca am mai redus gazul (in cartea tehnica fabricantul zice 170 maxim)

 

despre cat e de buna ? acum are 8 000 facuti fara nici cea mai mica problema si sta in garaj cuminte pana la primavara. este pornita din 2 in 2 saptamani si o mai aud la telefon :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp 650 zic eu,e model mai nou si pretul e destul de mic in Germania.AT este o motocicleta

grozava dar din punctul meu de vedere prea grea.De ST nu pot sa spun nimic pt ca nu am mers.

post-156-1171397166_thumb.jpg

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, dar nu multumesc :scratch: !

 

prefer sa iau de afara ... la 3.000 eur iau ceva mai nou GARANTAT (300 dau pe drum sa zicem). iar eu am fix 3500 de keltuit ACOLO, deci clar pot lua africana >= '95-96 sau transalp >= '98, kiar 650 ! varsta motocicletei la un mom dat transpira (cum plastic descrie si gaxel) prin multi pori ... iar in teorie motorul e mai bun cu cat e mai nou ! de aceea imi si apare transalpul ca varianta comparabila cu africana si anume pt ca in conditiile date (suma mica si fixa) gasesc fie AT mai veke, fie TA mai nou ...

 

o varianta care mereu va ramane in carti este si BMW F650 (de la 3500 in sus incep sa gasesc kiar modelul nou, >' 99, GS) .. era kiar un dakar la pretul asta pe la mobile.de !!

 

in fine, nu pot gandi in afara sumei, de aceea VStromul (mai ales cel mare) pica cu brio .. si oricum, as fi ales R1150GS daca eram mai in bani, sau KTM LC8 990 Adv daca eram nabab :blbl:

 

 

 

@gaxel ... prietene, intotdeauna o placere sa te revad ! stiu africana, cum sa uit asa ceva ? ne-a dat voie prietena ta sa probam inaltimea seii, cred ca eram in stare sa-ti ofer R1 meu la skimb cu bijuteria aia, am ramas mult timp atunci cu ranjetu pana la ureki ... da, AfricaQueen are un farmec extrem asupra mea, numai ratiunea imi spune ca poate un Transalp mult mai nou poate fi o varianta mai buna (desi ma indoiesc cumva in inima profund). tu erai dupa benzina si nu ai fost martorul testului ... uita-te la stefan cum radea ca aia micii :cheers:

 

 

 

 

 

SuperTenere e o varianta poate ceva mai ieftina, cumva la acelasi nivel al performantei .. dar sa ma iertati oameni buni, cred ca nu exista motocicleta care sa fi sapat mai adanc in inima mea ca AfricaTwin ...

 

Convingeti-ma ca Transalpul cel nou nu e mai bun ca Africana, va rog :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Transalp 650 zic eu,e model mai nou si pretul e destul de mic in Germania.AT este o motocicleta

grozava dar din punctul meu de vedere prea grea.

 

 

 

asa gandesc si eu ... kiar si fratele putin mai trecut al celui din poza ta, un '98-99 cu 2 discuri pe fata, poate fi o varianta misto care concureaza cu drepturi depline la concursul asta :)

post-9634-1171397709_thumb.jpg

post-9634-1171397804_thumb.jpg

post-9634-1171397862_thumb.jpg

post-9634-1171399082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nene ! Fa un efort si ia-ti un Transalp 650, cat mai nou ! ....... chiar te rog sa faci asta !

 

Retine ! ESTE UN MOTOR CARE SE FABRICA LA ORA ACTUALA !

 

Eu am avut Africa din 91. Mergea foarte bine, dar varsta isi spunea cuvantul prin toate subansamblele: cutie de viteze, plastice, echipament de bord, sistem de suspensie, etc.

M-am dat pe un Transalp 650 din 2002 . Este adevarat, nu are vana ca un Africa, dar nu este foarte departe! Modelele astea noi sunt asa de finute in exploatare incat te incanta de la primul contact. Daca as dispune de 11 000 euro, as pleca chiar acum la reprezentanta Honda si as cumpara unul nou, nout si pe care nu l-as da nici mort, iar pentru coclauri as lua o scarba de cross de 250ccm ! :)

 

Asta este parerea mea ! Aici am terminat !

 

Bafta si succes la cumparaturi ! :)

:blbl: salut petricuta,si pt. coclauri poti f bine sa-ti iei un cal[cal normal] :scratch: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nene ! Fa un efort si ia-ti un Transalp 650, cat mai nou ! ....... chiar te rog sa faci asta !

 

Retine ! ESTE UN MOTOR CARE SE FABRICA LA ORA ACTUALA !

 

Eu am avut Africa din 91. Mergea foarte bine, dar varsta isi spunea cuvantul prin toate subansamblele: cutie de viteze, plastice, echipament de bord, sistem de suspensie, etc.

M-am dat pe un Transalp 650 din 2002 . Este adevarat, nu are vana ca un Africa, dar nu este foarte departe! Modelele astea noi sunt asa de finute in exploatare incat te incanta de la primul contact. Daca as dispune de 11 000 euro, as pleca chiar acum la reprezentanta Honda si as cumpara unul nou, nout si pe care nu l-as da nici mort, iar pentru coclauri as lua o scarba de cross de 250ccm ! :blbl:

 

Punct ochit , punct lovit ! :cheers:

Bafta la achizitionare ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-as sfatui spre Africa Twin. E o legenda si nu deegeaba. Eu sunt la a 2-a(RD07 din 1996) si e un motor exceptional(cel putin mie imi place foarte mult..pot fi subiectiv recunosc).

Am avut pentru cateva zile si o SuperTenere si nu e un motor rau. La reprize nu am simtit vreo diferenta majora, cred ca merg cam la fel.

Transalp-ul face parte deja din alta categorie.

In orice caz, daca vrei o motocicleta cu care sa faci turul lumii(sau al Europei eventual), cumpara-ti Africa Twin. Sunt foarte multi "nebuni" in lumea asta care fac astfel de "plimbarici" cu aceasta motocicleta.Probabil stiu ei ceva...nu inventam noi apa calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va foarte multumex !!!

 

stiu, motomax, sunt familiarizat cu advrider si alte saituri de aventuri si ture lumesti, sunte bestiale. am gasit acolo si AT, si TA, si BMW ,si KTM, si altele (ba kiar R1 prin namoale si desert). excursiile de felul asta sunt minunate si asa inteleg eu motociclismul ... nu ca utilitate in oras, nu ca sport pe autostrazi, nu pt stunts, nu pt promenade, etc (dar eu, sa zicem, sunt mai batran). desigur, toate astea vor coexista si cate firi atatea pareri !

 

ce-mi place mie pot face cu AT sau TA linistit, nu cred ca TA e mai putin fiabil ci doar ca poate cara mai putina greutate. nu vad de ce e mai prost TA in teren desi e mai usurel, poate ca are garda mai jos ? datorita cursei amortizoarelor ?

 

am deskis acest topic incercand sa inteleg din impresiile calaretilor incercati care sunt subtilitatile fiecaruia din modelele testate. de ex de ce poate cara TA mai putin sau de ce merge cu viteza mai mica ? sunt "numai" 5 (cinci) caluti si 150 cmc diferenta, insa cred ca si raporturile din cutie sunt diferite altfel nu inteleg ... are cadrul mai firav si se poate rupe sub greutate ?

 

nu, nu vreau sa intelegeti gresit, imi place africana ENORM ... doar ca sunt MINIM 5 ani diferenta intre ea si orice transalp as putea gasi, fie in germania, fie in italia, la banutii mei !! oricum, totul se raporteaza la suma respectiva si incerc sa nu compar oricare AT cu oricare TA ci o africana mai veke cu un transalp mai nou ! :scratch:

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am intrebat si pe niste baieti de afara, e posibil ca din toate opiniile la un loc sa rezulte o balansare catre XL650V !!! :nono:

mult mai tanar decat regina africii, mai puternic decat fratele lui, inteligent, harnic si rezistent la boli, fara mofturi insemnate la soft offroad, cred ca e alegerea ideala pt bugetul in discutie ... sau sper !

http://www.xrv.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=9186

si banuiesc ca va fi italian !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La o prima inspectie, doar la parbriz exista o mica deosebire, e prins putin diferit, priveste cele 2 modele din fata. RD07 are forma de "U" iar RD07A are forma de "W" ! apoi RD07A are 2 mici prize de aer sub faruri, seamana cu un BMW :crack:

 

Dar de Varadero de ce nu zice nimeni nimic ? Oricum nici cu Africana nu faci enduro ci doar touring confortabil pe drumuri proaste, de ce nu ai face asta in cel mai deplin confort posibil pe 2 roti ? E SI IN BUGET cu un '99-2000 pe carburatie (oricum, din 2001 se fabrica in spania si poate controlul calitatii nu mai e ca la japonezi). Consumul e cu aprox 1 litru % mai mare ca la AfricaTwin, dar depinde si de cat de grea ti-e mana pe acceleratie !

Editat de DaGNic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Au acelasi motor dar de capacitati diferite...Africa Twinu ii si mai greu dar si mai puternic...pe soseaua amandoua se intind la fel,dar AT are o autonomia mai mare decat a Transalpului...eu am optat pentru Transalp...sper ca sapt viitoare sa plec sa il aduc...wish me luck :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...