Sari la conținut

Fzr In Distress


Dan-Andrei
 Share

Postări Recomandate

PROBLEMA (FZR 600 din 1991): ieri seara nu a mai pornit, desi dimineata am ajuns cu ea la servici si inainte cu doua ore am si incalzit-o. Am impins-o de nenumarate ori (chiar doi insi au impins). Nu a pornit, a scos doar flama si poc. Dupa care am bagat-o cu clestii la masina. Iar flama, iar poc (doar odata, desi am dat la automat destul de mult).

 

Astazi dimineata am ajuns din nou la servici si m-am uitat la ea. Miroase a benzina si nu porneste. M-am gandit ca ar putea fi si pompa, asa ca am ascultat. Intr-adevar, face "clic", insa numai odata (or fi deja pline carburatoarele). Intrebarea mea este daca e normal sa faca doar odata clic (avand in vedere ca probabil este inecata)

 

A, si turometrul se misca un pic atunci cand ii dau la automat (am inteles ca asta e semn bun)

 

Ma gandesc sa ii schimb bujiile, dar totodata ma gandesc ca am facut doar vreo 3000 km cu astea (Champion...)

 

Cine cunoaste mai multe despre FZR, poate ma lamureste :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vara cand am ajutat un prieten sa schimbe bujiile ne-am strecurat dupa radiator. Pentru asta am demontat radiatorul ca sa-l putem misca din locul lui un pic, sa avem loc de manevra. Altfel nu poti.

Cu pornitul, e posibil sa ti se fi umezit bujiile destul de tare, poate nu e reglata carburatia cum trebuie si merge cu amestec bogat. Pana acum pornea fara probleme?

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vara cand am ajutat un prieten sa schimbe bujiile ne-am strecurat dupa radiator. Pentru asta am demontat radiatorul ca sa-l putem misca din locul lui un pic, sa avem loc de manevra. Altfel nu poti.

Cu pornitul, e posibil sa ti se fi umezit bujiile destul de tare, poate nu e reglata carburatia cum trebuie si merge cu amestec bogat. Pana acum pornea fara probleme?

Bafta!

Pana acum pornea ok, chiar inainte cu o ora sa faca asa am pornit-o.

Ma gandesc ca e foarte inecata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci radiatoru' din suruburile alea 2 de prindere, desfaci bujiile (sa nu uiti numerotarea 1-2-3-4 de la stanga la dreapta)parca asa era scris pe fishe , le bagi un pic deasupra focului sa arda un pic benzina ,intre timp dai pe direct la automat cateva secunde sa mearga motoru' in gol sa arunce benzina afara. Cu o perie de sarma cureti bujiile si le montezi asa calde .Se poate cum ti s a mai zis sa fie amestecul prea bogat si sa ti ude bujiile.

In alta ordine de idei se stie ca fzr-urile au ceva probleme la pornire(niste supape sau garnituri de la carburatoare nu stiu exact ce sunt care se mai blocheaza daca sta mult nepornita ).

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg...

De treaba cu datul la automat fara bujii nu auzisem. Sigur nu se ineaca si mai rau? Precizez ca in momentul asta miroase a benzina destul de tare, desi nu m-am atins de ea de aseara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dand la automat fara bujii nu faci altceva decat sa scoti surplusul de benzina aflat in camera de ardere,exact acea benzina nearsa care ti miroase tie.Repet cateva secunde!!O sa faca ca polizoru' dar sa ai si bateria incarcata sa dea bine.

Editat de Kraven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in general porneste a doua zi, si face probleme doar la pornirea la cald, eu as zice ca iti curg carburatoarele. Trebuie vazut sa inchida cuiele pontou. Scenariul ar fi ca o parte din benzina din carburatoare se scurge in galerie dupa ce opresti motorul, si cand incerci sa pornesti se ineaca. Daca il lasi peste noapte se usuca, dar miroase a benzina.

 

Este posibil sa fie si din amestec, dar nu as crede. Cand opresti motorul se opreste si benzina, iar pornirea se face oricum cu un amestec bogat (acceleratie inchisa + soc tras).

Deci amestecul nu ar avea o legatura asa directa cu pornirea.

 

Solutia ar fi sa gasesti pe cineva priceput sa se uite in carburatoare (si sa mai fie in stare sa le si adune la loc).

 

 

PS1. Daca dai la automat fara bujii nu bagi nici un pic de benzina in cilindrii, pentru ca nu ai depresiune.

 

PS2. Nu exagera cu automatul, ca il arzi. Maxim 5-6 secunde, cu pauza de 20-30 secunde (adica rabdare). Fara bujii poti sa dai ceva mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper totusi sa nu am probleme cu carburile.

In orice caz, o voi lua indelete, urmand pasii:

 

1. am bagat-o in subsolul firmei, unde e mai uscat

2. mai incerc odata la clesti (a stat in mediu uscat, poate ca s-au evaporat gazele nearse)

3. daca nu merge la clesti, jos bujiile si altele noi in loc

4. alta baterie (oricum o schimbam)

5. sa speram ca porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos radiatorul, pare foarte usor de patruns la bujii.

Cunoaste cineva daca si unde pot gasi fise de bujii in Bucuresti?

Aha si de la fishe am patit o io odata..mai exact nu era bine infiletata si nu avea contact bun.Nu stiu ce problema ai tu de vrei sa schimbi fisele dar daca nu se mai infileteaza bine poti sa tai din zona deja folosita cam 1cm si sa scutesti niste bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VICTORIE!!!

Azi am venit dis-de-dimineata la serviciu si m-am apucat de "treaba".

Scos bujii, bagat NGK-uri noi.

A pornit la fix! Si parca merge si mai bine acum.

Oricum, sa imi fie invatatura de minte: ineci motocicleta, te costa (timp si bujii).

 

Mersi de sfaturi, au fost de mare ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VICTORIE!!!

Azi am venit dis-de-dimineata la serviciu si m-am apucat de "treaba".

Scos bujii, bagat NGK-uri noi.

A pornit la fix! Si parca merge si mai bine acum.

Oricum, sa imi fie invatatura de minte: ineci motocicleta, te costa (timp si bujii).

 

Mersi de sfaturi, au fost de mare ajutor!

Bravo !!! Si inca ceva ..incerca sa o pornesti cel putin o data la 2 zile . 5 minute te pot salva data viitoare de timp si bani .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca am scos-o de la iernat acum o saptamana, timp in care am mers cu ea o gramada.

 

Cauza defectiunii cred ca a fost faptul ca am innecat-o (am tras de gaz in timp ce ii dadeam la automat, am tras de gaz si cand am impins-o, si cand i-am dat la clesto...). Practic dupa ce o lasasem afara o noapte, inca mirosea groaznic a benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca am scos-o de la iernat acum o saptamana, timp in care am mers cu ea o gramada.

 

Cauza defectiunii cred ca a fost faptul ca am innecat-o (am tras de gaz in timp ce ii dadeam la automat, am tras de gaz si cand am impins-o, si cand i-am dat la clesto...). Practic dupa ce o lasasem afara o noapte, inca mirosea groaznic a benzina.

 

 

asa am patit si eu.eram foarte disperat insa am chemat niste prieteni in ajutor au dat jos bujiile,am data la automat fara bujii sa scuipe benzina,am curatat bujiile leam pus la loc si la prima cheie a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca s-a rezolvat. Din ce ai spus, se pare ca o inecasesi. A zis bine cine a zis de pornire din cand in cand. Te scuteste de o gramada de probleme. Dar ai grija cand o pornesti sa o lasi sa se incalzeasca bine si sa mearga un pic asa, ca altfel mai rau faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca s-a rezolvat. Din ce ai spus, se pare ca o inecasesi. A zis bine cine a zis de pornire din cand in cand. Te scuteste de o gramada de probleme. Dar ai grija cand o pornesti sa o lasi sa se incalzeasca bine si sa mearga un pic asa, ca altfel mai rau faci.

:cheers: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat ieri la nivel, e ok :nono:.

Insa eu am auzit ca daca iti intra benzina in ulei, problema poate fi mai grava decat carburator infundat - segmentii uzati rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, el se refera la faptul ca ai innecat-o, si benzina aia care a stat in cilindru s-a scurs in ulei. dar nu este dracu asa negru. chiar daca a intrat, a intrat cantiatate mica, si se va evapora la cald. nu dispera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu e nimic grav, din moment ce nivelul de la ulei nu a crescut...

Dar apropo de asta: dupa ce am lasat-o la iernat cam 2 luni, am scos uleiul vechi si am observat ca mirosea un pic a benzina. asa miroase de obicei sau asta e un simptom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu e nimic grav, din moment ce nivelul de la ulei nu a crescut...

Dar apropo de asta: dupa ce am lasat-o la iernat cam 2 luni, am scos uleiul vechi si am observat ca mirosea un pic a benzina. asa miroase de obicei sau asta e un simptom?

Din moment ce nivelul la ulei este in limite atunci nu ai de ce sa ti faci griji. Mai este posibil si sa te fi inselat un pic mirosul de ulei ars cu cel al benzinei...

 

P.S. Cred ca nu prea avea pe unde sa se scurga benzina in baie timp de 2 luni doar asa stand pe loc ,in baie intra doar in momentul in care s-a cam dus garnitura ceea ce la tine nu cred ca e cazul.

(Parerea mea) :nono: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...