cinezice Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Minsk,125cc,1992: A fost reparat motorul(piston,segmenti,cilindru,etc). A fost curatat carburatorul(nu s-a umblat la reglaje). A fost curatata toba(site scoase). Porneste la prima pedala,chiar si la rece. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are forta.Porneste usor,la relanti merge rotund insa pe drum drept-nu depaseste 50-60 de Km/H(daca accelerezi ,viteza scade si e nevoie de o treapta mai mica de viteza),in panta abia urca in treapta I. Pareri? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Minsk,125cc,1992: A fost reparat motorul(piston,segmenti,cilindru,etc). A fost curatat carburatorul(nu s-a umblat la reglaje). A fost curatata toba(site scoase). Porneste la prima pedala,chiar si la rece. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are forta.Porneste usor,la relanti merge rotund insa pe drum drept-nu depaseste 50-60 de Km/H(daca accelerezi ,viteza scade si e nevoie de o treapta mai mica de viteza),in panta abia urca in treapta I. Pareri? Multumesc! ba! pai trebuie rodat ma baiatule... mai asteapta vreo 500-600 km si dupa aia da-i un gura... la inceput e normal sa faca asa... si baga mai mult ulei 50 ml nu 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 ba! pai trebuie rodat ma baiatule... mai asteapta vreo 500-600 km si dupa aia da-i un gura... la inceput e normal sa faca asa... si baga mai mult ulei 50 ml nu 40. ...are deja 400.La inceput nu a avut problema asta si n-a fost forjata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 ...are deja 400.La inceput nu a avut problema asta si n-a fost forjata. am crezut ca abia a fost reparata... asa te-ai exprimat. da jos pistonul si vezi ce-i acolo... alta solutie nu-i... vezi daca ai nivelul corect in carb, vezi avansul, vezi acul de dozaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 (editat) am crezut ca abia a fost reparata... asa te-ai exprimat. da jos pistonul si vezi ce-i acolo... alta solutie nu-i... vezi daca ai nivelul corect in carb, vezi avansul, vezi acul de dozaj. Multumesc de raspuns! Poate sa fie si din aprindere,adica asta sa se incalzeasca si sa nu mai functioneze la parametri normali? ...la masini se mai intampla asa ceva cu o bobina "dusa"... Editat Februarie 15, 2007 de cinezice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Poate sa fie si din aprindere,adica asta sa se incalzeasca si sa nu mai functioneze la parametri normali? Daca ai avansul prea mare se incinge si ar mai fi amestecul prea sarac care da acelasi efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Multumesc de raspuns! Poate sa fie si din aprindere,adica asta sa se incalzeasca si sa nu mai functioneze la parametri normali? ...la masini se mai intampla asa ceva cu o bobina "dusa"... cilindrul e nou sau ai folosit cilindrul vechi pe care l-ai alezat ptr. un piston mai mare.daca e alezat se poate sa ai un joc prea mic intre piston si cilindru si atunci cand se incalzeste si strange.daca insa zici ca ai deja 400 km cu el m-as gandi mai degraba la un pic de calamina depusa in canalul segmentilor si care ii forteaza spre exterior.cand motorul e cald acestia incep sa stranga.oricum daca nu e din carburatie va trebui sa desfaci motorul si sa vezi ce-i acolo.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 ce ulei ai folosit ?? daca n-ai folosit ulei bun de amestec se poate sa se fi lipit segmentii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Toba nu e infundata? (chiar daca s-a mai sugerat, intreb). Benzina la carburator curge calumea? (Nu sa picure, sa curga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrryann Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 acelasi lucru l am patit si eu cu minsk u.turbasem.motor cota 0 piston nou segmenti la fel totul ok.dar...cand "vedea" dealu murea.toata treaba este din ambreiaj.regleaza l calumea cum am facut eu (a fost ultimul lucru la care m am gandit).si aia a fost .asta dupa ce i am schimbat:biscuitele,bobina,i am desfacut iar motorul si am incercat doua carburatoare.SPER SA TI FIE DE FOLOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Februarie 16, 2007 Autor Share Postat Februarie 16, 2007 Multumesc de raspunsuri la toata lumea! -toba curatata; -piston,segmenti,cilindru nou; -ulei amestec bun. Primul lucru pe care vreau sa-l incerc este sa-i verific alimentarea(cum curge benzina,i-am schimbat filtrul) si nivelul de benzina in carburator... Spun ce-am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Daca i-ai micsorat nivelul in carb prea mult , exact asa se comporta, cand tragi de gaz ramane fara si moare/incetineste pana se mai umple carbul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.