El Zorab Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 5000 ture - 120 km/h....viteza constanta de touring cum vi se pare????.............mie mi se pare cam turata...dar si pe la 90-100 unde ii sta cel mai bine parca ma fura putin somnul....nu stiu ce sa zic....vreau si eu o parere, doua..........rotax, carburatie, an 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Mie imi place cum se aude la 100. Tot carburatie - 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 De acord,suna bine si ii place pe la 100-110 km/h!Si consumul e ok acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 La voi. La mine bate spre 7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 La mine era undeva intre 4,3 si 4,5,fara pasager si doar cu un top-case!Asta la viteza aia si mers normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 DA, stiu. O sa o duc la un mecanic in iarna asta, sa vedem ce si cum. Poate la maosan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 ma poate ajuta cineva cu sonda de ulei ? curge ulei pe acolo in draci! a mai avut cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 La mine era undeva intre 4,3 si 4,5,fara pasager si doar cu un top-case!Asta la viteza aia si mers normal! Stimabile, parca aprilia pegaso 92-94 avea ambielajul pe rulment nu cuzinet nu? Ma gandesc daca dau VF-ul, sa iau ceva mai de teren. As fi preferat ceva mai usor, dar nu exclud nici pegaso, insa as fi preferat modelul mai vechi, cum am avut, inca am ramas cu o bucatica din suflet la ea... Deci daca o vrea cineva sa schimbe clasa, puteti incerca, si daca merita, pot da si o diferenta. Motorul pt schimb ar fi asta:/index.php?/topic/698599-honda-vf750f-84/ toate detaliile aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Da,Aprilicile intre 1992-1994 au ambielajul pe rulmenti.Cele din 1995-1996 au ambielajul pe cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Multumesc frumos Domnule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 ma poate ajuta cineva cu sonda de ulei ? curge ulei pe acolo in draci! a mai avut cineva problema asta? Sonda aia de ulei de care pomenesti,e cumva joja de ulei?Daca de aia e vorba,schimba-i o-ring-ul(garnitura-inel de la baza filetului),caci ori e gata,ori nu-l mai ai,de unde si jetul de ulei ce iese pe acolo! Multumesc frumos Domnule! Con molto piacere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 salut sunt nou pe forum , in zona Aprilia Pegaso , si am o intrebare pentru voi; dar sa ma prezint mai intai: Alin Geamanu 37 ani , consilier juridic ,lucrez in constructii ,relatie consensuala permis cat A din 2012 Aprilia Pegaso din 2013 Campina , Prahova. Toata vara m-am dat cu ea (an fabr 1994 , 49300 km) a mers perfect , nu am mai pornit-o de doua saptamani , nu mai vrea sa o ia din loc nici cu slujbe desi bateria e Ok . am gaz etc. am auzit ca pe timp friguros sau daca sta nepornita un timp te cam rogi de ea. Intrebare: ce stiti ca se poate face in acest caz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) E posibil sa o fi inecat. Scoate bujia si daca e veche inlocuieste-o. Daca nu, o stergi/arzi la flacara pe aragaz, dai putin la automat cu bujia scoasa, o bagi la loc, tragi socul 3/4 din cursa, dai cheie si o ia. In general daca vezi ca nu o ia din prima usor, las-o un pic. De la colegi am auzit ca se astupa cu o carpa gura de la admisie de sub sa daca nu o ia usor, insa la mine, oricat de frig era, cu rulment de pornire nou, bujii noi, baterie incarcata, socul tras la 3/4 o lua din prima. Editat Octombrie 19, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) Da bujia jos,da la automat nitel fara bujie sa golesti cilindrul de benzina nearsa din el,verifica starea bujiei(culoarea calaminei arse,distanta la electrozi si usc-o daca e uda cu benzina),baga bujia in pipa,atinge-o de blocul motor si da iar la automat sa vezi daca ai scanteie.Odata constata ca bujia e buna si cilindrul e golit de benzina nearsa,infileteaza bujia cu mana pana nu o mai poti strange,pui cheia o strangi responsabil,pui fisa pe bujie si tragi socul 3/4.Daca ai benzina si vei da la automat,nu are cum sa nu porneasca! In alta ordine de idei,ai verificat filtrul de aer?Daca e murdar,il speli la robinet cu Ciff,il usti bine si il pui corect in rama lui din filtrul de aer!Doar e un burete! Asteptam concluzia! PS:NU EXAGERA CU DATUL LA AUTOMAT,RISTI SA DISTRUGI FREE WHEEL-UL(SAU PA ROMANESTE BENDIXU')!!! DE FIECARE DATA,DA LA AUTOMAT ATAT CAT SA AUZI CA A INVARTIT MOTORUL DE 3-4 ORI MAXIM!!! Asta pentru metalisti: http://www.youtube.com/watch?v=ZPRt6Tt6RyM ! Editat Octombrie 19, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 @ Alin Geamanu: Incearca si varianta sa ii astupi gaura de la filtrul de aer de sub sa. Daca nu vrea nici asa, ia un spray odorizant si ii pulverizezi in admisia de la filtrul de aer de sub sa in timp ce ii dai la automat. Daca o ia asa, inseamna ca problema este din carburatoare, si necesita o curatare a paharelor de sub carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 @ Alin Geamanu: ... Ia un spray odorizant si ii pulverizezi in admisia de la filtrul de aer de sub sa in timp ce ii dai la automat. Daca o ia asa, inseamna ca problema este din carburatoare, si necesita o curatare a paharelor de sub carburatoare. Asta de acord,dar nu mai mult de 2 ori,caci nu e sanatos la supape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Ai dreptate, Cristiane. Si ca tot ramasesem dator cu ceva poze de la plimbarea din week-end-ul trecut, sa postez cateva. Imi pare rau ca nu am oprit de fiecare data sa facem poze, dar ne-am "dat" si putin pe off, si nu era chiar comod cu telefonul in mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Foarte misto pozele,compania si evident Aprilica ta! Azi pe unde o tai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Multumesc. Asa ca in familie, eu, sora-mea, cumnata-miu, si un prieten cu Caponord-ul. Azi, la munka, prima zi, dupa 5 saptamani de concedii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 am retinut toate sfaturile. am curatat in vara carburatorul , am reglat , pe pozitia cea mai inchisa , acul care deschide gaz-ul pe jigler-ul de mers , pentru consum de carburamnt mai mic am schimbat filtrul de aer cu un burete nou.Am verificat daca este benzina la plutitoare este Am sa desfac bujia si am s-o curat , voi astupa admisia de aer si voi incerca din nou chestia cu sprai-ul nu cred ca se recomanda , am la servici un sprinter(Mercedes) care a fost pornit cu sprai de pornire ,m special , ....nu a mai vrut dupa aceea sa porneasca normal... Multumesc pentru sfaturi cam asa arata mobra mea am uitat , am facut si servis-ul la furca fara rulmenti , doar ulei si simering-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Arata fain mobra ta, si imi pari cunoscut Pornirea cu spray e ceva de moment. Eu mai patesc urmatorul lucru: cand ploua sau o duc la spalatorie, imi strange apa la busonul rezervorului, pentru ca am teava de drenare a gazelor si apei din rezervor blocata. Am incercat sa o desfund si cu sarma otelita, si cu compresor de aer, fara succes. Probabil a fost revopsit rezervorul fara a fi izolat. Ei, dupa ploaie, cand desfac busonul la rezervor, trebuie sa golesc apa cu un servetel, dar tot se duce in rezervor, iar cand ramane pe rezerva, imi trage apa in carburatoare, si se opreste cateodata la ralanti pe nepuse masa. Cand vad ca are un simptom din asta, golesc carburatoarele, si isi revine. Ma gandesc ca pe viitor sa dau rezervorul jos, sa il curat, si sa vad ce se intampla cu teava de drenare, pentru ca am vazut ca are un fel de stut cu filet dedesubtul rezervorului, din care iese un furtun catre partea de jos a motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Am iesit si eu azi intr-o tura scurta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Frumos, si vremea pe masura. Si pestele, pestele cine l-a prins ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 ))))))))))) Eu nu, ca nu am fost pregatit, in sensul asta... dar dupa ce-am vazut pe acolo, nici altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Vorba aceea: "Dai un ban, dar stai... degeaba." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.