Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In aceasta seara am ajuns dupa aproximativ 2500 de kilometri in saua calutului inaripat ( Bucuresti - Kerkyra si inapoi , 2 persons + full load ) . Merge Aprilia ceas . Cu o incarcatura grea (2 persoane + valize laterale full load + topcase full load + canistra 10 litri + alte maruntisuri atasate ) cu 110 km/h - 120 km/h zuzmaie motorul ca si cum ar fi electric . Nu va mai vaietati ca nu are , ca nu merge . Nu le ingrijiti cum trebuie . E o moto de touring molto buona .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceasta seara am ajuns dupa aproximativ 2500 de kilometri in saua calutului inaripat ( Bucuresti - Kerkyra si inapoi , 2 persons + full load ) . Merge Aprilia ceas . Cu o incarcatura grea (2 persoane + valize laterale full load + topcase full load + canistra 10 litri + alte maruntisuri atasate ) cu 110 km/h - 120 km/h zuzmaie motorul ca si cum ar fi electric . Nu va mai vaietati ca nu are , ca nu merge . Nu le ingrijiti cum trebuie . E o moto de touring molto buona .

O sa atasez si fotograme sa vedeti pe unde poate ajunge Aprilia Pegaso .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceasta seara am ajuns dupa aproximativ 2500 de kilometri in saua calutului inaripat ( Bucuresti - Kerkyra si inapoi , 2 persons + full load ) . Merge Aprilia ceas . Cu o incarcatura grea (2 persoane + valize laterale full load + topcase full load + canistra 10 litri + alte maruntisuri atasate ) cu 110 km/h - 120 km/h zuzmaie motorul ca si cum ar fi electric . Nu va mai vaietati ca nu are , ca nu merge . Nu le ingrijiti cum trebuie . E o moto de touring molto buona .

:agree: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa atasez si fotograme sa vedeti pe unde poate ajunge Aprilia Pegaso .

:banana: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai vaietati ca nu are , ca nu merge . Nu le ingrijiti cum trebuie .

1. Nu e extraordinara pt. touring in viteza, in schimb pt. mers in regim lejer, cum ai zi si tu, e tocmai buna.

 

2. Cum am mai zis de atatea ori, din cauza ca motocicletele astea au avut preturi foarte bune, si le-a permis o gramada de lume. Cati nu stiti care si-au luat motoare ieftine si nu au facut intretinerea? Benzina si atat, nici macar uleiul la schimb normal. Multi proprietari, e de ajuns unul daca nu a intretinut-o calumea. Din cauza asta - intretinere din 'cand in cand', proasta reputatie - ca sunt stricacioase.

 

3. Felicitari pt. tura, asteptam cu interes pozele! :pics:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane,la asta voi spune pas!Banii astia!!!

Ai rezolvat cu rotile?

Nu te necaji, facem si la anul una.

Nu am rezolvat cu rotile, o sa duc in duba pana acolo si o sa ma dau pe coclauri cu anvelopele cross cu care am fost departe. Pentru cateva zile cat o sa o mai folosesc anul asta nu are rost sa cumpar roti si anvelope noi, si apoi sa le treaca termenul in garaj, degeaba. O sa-i fac un rand de sosea la anul. Ca imbunatatiri, o sa-i montez voltmetrul si butonul cu care tai farul cand dau la pornire, si alte cateva nimicuri pe un "bord etaj", deasupra ceasurilor, impreuna cu una-doua prize de 12 Vcc. Ma gandesc serios sa scot de tot kilometrajul care nu-mi mai merge de pe la...Baikal (la dus) si care oricum nu-mi trebuie. Functie de timp o sa-i mai fac cate ceva. Intre timp, mi-aaparut un zdranganit de parca ar juca un colier pe la vreo imbinare la evacuare...sa vad ce este...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut tuturor am si eu o problema cu moto meu un aprilia pegaso ga 94 si as avea nevoie de cateva indicati ,sper ca scriu unde trebuie!

problema e ca pana la 3000 de ture merge rau da rateuri pica in nas iar daca ii dau gas pleaca,peste 3000 nu face figuri iar la relanti sta ok, de cand l-am cumparat (2ani) mai dadea rateuri si se oprea da la rece si cu socul tras doar cad il porneam!

help!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

help!!!!!!!!

E din carburatie.

Ai 2suruburi de reglaj sub carburatoare, le strangi la maxim si apoi le desfaci 5ture ( parca? dk gresesc sa ma corecteze cei care inca mai lucreaza la carburatiile lor )

 

Daca e de rau, e vorbda de ghilotinele tale de la carburatie care numai culiseaza FRUMOS, si doar cand ii dai in ea sanatos atunci culiseaza FULL si motorul numai da in nas.

TOATA PROBLEMA TA e din corpul carburatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din carburatie.

Ai 2suruburi de reglaj sub carburatoare, le strangi la maxim si apoi le desfaci 5ture ( parca? dk gresesc sa ma corecteze cei care inca mai lucreaza la carburatiile lor )

 

Daca e de rau, e vorbda de ghilotinele tale de la carburatie care numai culiseaza FRUMOS, si doar cand ii dai in ea sanatos atunci culiseaza FULL si motorul numai da in nas.

TOATA PROBLEMA TA e din corpul carburatoarelor.

o sa vad ce pot sa fac treaba e ca da rateuri si in filtru de aer mai des si problema e de o saptamana!

mama lui acum cand a venit caldura!

 

daca e treaba cu ghilotinele alea exista vreo metoda de remediere ,reparatie ceva sau alte carburatoare?

Editat de florin tomsa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niet :nono: ...Ivan are pinion, foaie si lant SH, dar inca bune, provenite din dezmembrari :hug: ...daca trebuie cuiva, discutam pe PM detalii! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niet :nono: ...Ivan are pinion, foaie si lant SH, dar inca bune, provenite din dezmembrari :hug: ...daca trebuie cuiva, discutam pe PM detalii! :peace:

Il sun pe @aviatorul zilele astea si ii spun sa te contacteze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa atasez si fotograme sa vedeti pe unde poate ajunge Aprilia Pegaso .

Deci?Pix,pix,pix!!!Nu ne trombonesti?

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa vad ce pot sa fac treaba e ca da rateuri si in filtru de aer mai des si problema e de o saptamana!

mama lui acum cand a venit caldura!

 

daca e treaba cu ghilotinele alea exista vreo metoda de remediere ,reparatie ceva sau alte carburatoare?

Am rezolvat problema sau cel putin temporar!

 

am dat filtru de aer jos si era putin parlit(topit) dela rateurile in cutia filtrului,am pornit motorul fara filtru si l-am turat putin ,a dat un rateu in caruratoare de-au iest afara din tuburile alea de cauciuc!

erau foarte afumate le-am curatat (am gasit multa mizerie acolo la plutitoare)le-am pus la loc am spalat filtru de aer cu benzina si vad ca merge bn!

 

dar intrebarea mea e de la ce asa multe rateuri in filtru si nu in tobe?

 

si daca to merge as vrea sa schimb uleiul acasa,de unde ii dau drumu la ulei afara doar de la busonul de pe cadru sau are si pe motor pe undeva??

Editat de florin tomsa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...