Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Pt Mihai :

 

Te-ai suit macar pe RSV-ul ala care ti-l doresti ?

Stiam ca umbli destul de mult cu pasager.Cu Rsv-ul nu o sa mai poti face asta.Cum nici touring nu prea o sa poti face.Pozitia e mult mai obositoare decat cea de la Pegaso.Si aia e o motocicleta de care s-a cam tras, pentru ca e dedicata pentru forja, plus ca cel putin ultimul proprietar e in stare sa ii dea bice ca la carte.In locul tau eu luam RST Futura care e pe forum la vanzare.Aia e o moto care suporta cu brio pasager, stie sa mearga si tare daca e cazul, plus ca are si pozitie de touring.

Oricum ma surprinzi ca dai coclau pe asfalt.Eu inca am o parere de rau dupa Capricoarna.Imi lipseste mult iesitul de pe asfalt.Dar cum bani de 2 capre nu sunt, si de ceva polivalent (gs1200) nici atat, raman cu lipsa.

Succes la vanzare!

 

ps: o sa iti para rau dupa ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt Mihai :

 

Te-ai suit macar pe RSV-ul ala care ti-l doresti ?

Stiam ca umbli destul de mult cu pasager.Cu Rsv-ul nu o sa mai poti face asta.Cum nici touring nu prea o sa poti face.Pozitia e mult mai obositoare decat cea de la Pegaso.Si aia e o motocicleta de care s-a cam tras, pentru ca e dedicata pentru forja, plus ca cel putin ultimul proprietar e in stare sa ii dea bice ca la carte.In locul tau eu luam RST Futura care e pe forum la vanzare.Aia e o moto care suporta cu brio pasager, stie sa mearga si tare daca e cazul, plus ca are si pozitie de touring.

Oricum ma surprinzi ca dai coclau pe asfalt.Eu inca am o parere de rau dupa Capricoarna.Imi lipseste mult iesitul de pe asfalt.Dar cum bani de 2 capre nu sunt, si de ceva polivalent (gs1200) nici atat, raman cu lipsa.

Succes la vanzare!

 

ps: o sa iti para rau dupa ea

 

E ok, deja m-am razgandit. A fost o ratacire de moment, nu o sa se mai repete. Eram si eu obosit, am venit de la Predeal, pe intuneric, la 10 grade Celsius si m-a udat si ploaia destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnul Cristi,

 

Sa-ti spun sincer , era in proiect sa cumpar iar un Pegaso(cu toate ca nu se preteaza foarte bine la legheleu) si poate un VFR din 2001 pentru asfalt.Dar cum Vfr 2001 in mintile lui nu gaseam decat la sume astronomice, m-am ales cu Triumph, ceva mai tinerel.

Inca regret Capricoarna(asa imi alintam eu Pegaso).Nu doar ca imi permitea sa ies de pe asfalt, dar si pe asfalt era mult mai usoara pe curbe decat Malvina.Oricum nu stiu cum o scoteam cu nevasta daca imi luam 2 mobre(probabil imi cresteau si sarcinile casnice exponential).Loc in garaj ar fi, dorinta e, bani si accept de la stapan nu e.

E mare lucru sa ai partenera de viata care are aceleasi placeri ca si tine in viata.

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e suparare.

Nu pot sa ma supar pe tine.Ai mereu postari bune si dai sfaturi bune tuturor.Sau cel putin incerci.Sper sa am placerea sa stau la masa cu tine candva si sa consumam ceva beri.

La mine mobra nu era planificata anul asta ( copil sugar de cateva luni, casa noua,bani cam pauza din cauza de cele 2 motive anterioare , etc), asa ca 2 mobre nu prea intrau in discutie.M-am multumit cu una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mare lucru sa ai partenera de viata care are aceleasi placeri ca si tine in viata.

Eu ce sa zic, ca ea mi-a facut plata mobrei cand mie mi se stricase telefonul si eram departe rau de casa, ea a venit cu mine cand am luat a doua mobra, ea ma tot bate la cap (cred ca are vreun target ascuns) ca "ce bun era pegaso-ul", dar si ca ii placea TDM-ul dar era prea stricacios :crack: Doar daca as convinge-o sa isi ia si ea permis :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi numarul ei de telefon ca o conving io sa-si faca permis!Am experienta... :D

Acum grijile sunt indreptate spre un alt loc, departe de aici, vreo 6-7000km distanta. Aici nu vrea, mi-a si zis ca ii e frica cu ce e in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw, cu scuzele aferente, am avut capul la cu totul alte chestii si am uitat un lucru foarte important:

 

Multumiri maxime si apreciere absoluta colegului Alin Geamanu, care m-a ajutat cu schimbul de lant aseara, pana la o ora suspecta! Nu stiu ce m-as fi facut fara dumnealui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw, cu scuzele aferente, am avut capul la cu totul alte chestii si am uitat un lucru foarte important:

 

Multumiri maxime si apreciere absoluta colegului Alin Geamanu, care m-a ajutat cu schimbul de lant aseara, pana la o ora suspecta! Nu stiu ce m-as fi facut fara dumnealui!

Multumesc de apreciere.Sambata cand ai ramas in pana , mi-a parut rau ca nu te-am putut ajuta pe moment , insa m-am simtit bine cand am vazut ca te-ai bucurat , desi vremea nu era buna , s-o calaresti din nou. Ti-ai repatriat jucaria pe roti si nu tractata , si asta e pentru mine o multumire mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare
Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)
Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.
Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluatre

Un prieten si-a pierdut in timpul mersului pinionul de atac ( probabil era fisurat si s-a apart).Problema este ca s-a distrus si siguranta .

Are cineva idee unde gasim?

Sau pinionul vine cu siguranta cu tot?

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)

Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.

Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el.

Multumesc anticipat.

 

Salut Robert,

O parere simpla, Te joci cu ce nu trebuie! Dc vrei sa faci o improvizatie tocmai la suspensie???!!! :| Daca nu ai ceva OEM stai linistit si mergi cu ce ai sau ceva care vine tot de pe o aprilia. Exemplu am cumparat niste pinioane de la electromotor spre rotor de BMW F650 acelasi an (2002 ) si surpriza... nu sunt la fel deci nu se potrivesc deci..... ;)

Spor la luat decizii :) Dar nu uita o vorba veche.. nu incerca sa repari ceva ce functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)

Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.

Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el.

Multumesc anticipat.

 

Ai deja gaurile de prindere in cadru.

 

DSCF8475_800x600.jpg

» Post actualizat in 01 Jun 2016 18:46

saluatre

Un prieten si-a pierdut in timpul mersului pinionul de atac ( probabil era fisurat si s-a apart).Problema este ca s-a distrus si siguranta .

Are cineva idee unde gasim?

Sau pinionul vine cu siguranta cu tot?

 

Daca e vorba tot despre Pegaso, siguranta nu vine cu pinionul.

De obicei, pinionul sare din cauza sigurantei (cod Aprilia AP 0245650) si din cauza o-ringului din spatele pinionului care se taseaza (dimensiuni o-ring 18x3,5 mm).

Foarte multi aprilisti au pierdut pinionul de atac din cauza asta.

Siguranta este un Seeger comun cu F650 pana in '96, se poate lua de la Bmw.

Problema este ca piesa originala nu e ce trebuie...adica, pe arborele pinionului de atac este o canelura implicit e nevoie de un seeger de exterior.

Piesa originala e un seeger de interior. Si eu am cumparat-o de la Bmw dar n-am mai pus-o.

Sfatul meu e sa cauti o siguranta seeger de exterior Ø 20 mm si o-ring nou.

 

Snap_Ring_Eclip.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, iti trimit io o siguranta fara moarte (figura doi de deasupra)...am montat la mine una acum vreo trei-patru ani si nu s-a miscat! Am trimis la toti cei care s-au vaitat pe-aici, pe forum, si cred ca mai am una sau doua de rezerva! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, iti trimit io o siguranta fara moarte (figura doi de deasupra)...am montat la mine una acum vreo trei-patru ani si nu s-a miscat! Am trimis la toti cei care s-au vaitat pe-aici, pe forum, si cred ca mai am una sau doua de rezerva! :peace:

multam fain. Problema este la un amic din Titu. daca nu gaseste dupa ce ii aprovizionez pinionul te anunt

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema cu un Pegaso Aprilia Strada din 2008.

 

Nu mai vrea sa porneasca. A mers bine pana azi cand dupa ce am pornit-o la sfert, am bagat-o in viteza si cand am accelerat-o putin, a murit. Am pornit-o din nou, am facut acelasi lucru si iar a murit. A treia oara n-a mai pornit deloc. M-am uitat in rezervor si nu se vedea benzina dar se simtea daca o miscam. I-am mai bagat inca 5 litri si tot nu mai pleaca.

Am verificat si bujia, care nu are mizerii si pare intacta.

 

Ceva sfaturi? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...