Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai de-aia, știind că oricum voi avea de reparat după alții (mai ales după italieni)

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu exageram, au si ei meseriasii lor (sa nu mai zic de grecotei). Din fericire cand am avut zx12r-ul, umblase italiano vero doar la butonul de on/off (era pus pe direct, inadit), m-am ocupat sa il refac eu cu letconul. Insa am mai vazut mobre pregatite de vanzare la ei, cu diverse defecte :) La pegaso insa (si alte modele ieftine), odata ajunse la noi, nimeresc pe mana amatorilor de 'ocazii', care le iau ieftine, le forjeaza cat tin si dupa le fac vant. Si multe chestii chiar nu ai cum sa le dibui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa-i!De acolo vin eventual cu km redusi,dar asta-i alta poveste.

Foarte multi romani posesori de motociclete,iau de bun la moto italiene,manualul de intretinere al unei japoneze,de exemplu.

Motocicletele italiene au specific in anumite operatii la consumabile si intretinere.De exemplu,schimbul curelelor de distributie de la Ducati-uri.La Apriliile Pegaso,indiferent de generatie/model,verificarea nivelului la ulei se face total diferit decat la altele;si vai de ala de baga prea mult sau umbla cu prea putin ulei in motor...

Iar te certi cu morile de vant? Neam prost!

Isi iau moto ieftine pentru ca nu au bani si pe urma se intreaba "Da de ce nu merge ca una noua?"

Ca, daca dadeau banii pe una noua, vreo 7.000 de euro, sa vezi tu atunci cum se tineau de revizii la reprezentanta si manualul de service. Asa, la 1.000 euro, da-o in (cuvant urat) ma-sii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Tipul de la care am luat-o a dat pe ea cât i-am dat eu. aceeași poveste cu killswitchul... la mine ținea loc de contact, cu tot cu firul înnădit, pe motivul bolii lor cunoscute de a-și autodistruge partea electrică a contactului cu cheie... a fost primul lucru pe care l-am reparat la ea (adică eu, cu mâinile mele și letconul meu). semnalele față (da, ambele), aveau contactele metalice lipsă și firele cositorite direct pe becuri, le-am schimbat și pe alea. La motor, freiul cârâia ca toți dracii, când a fost vorba să-l schimb, mecanicul meu a găsit pana care fixează volanta pe arborele cotit făcută praf, aproape forfecată și bonus, încă o asemenea pană lipită de magnetul bușonului de drenare a uleiului din baia motorului. tot angrenajul ăla dintre electromotor și frei, inclusiv coroana aia mare care antrenează freiul și prin el volanta era făcut praf... dinți strâmbi, dinți rupți... și în condițiile astea amărita încă pornea... de-asta am și hotărât să o aduc la conformitate indiferent de costuri și să o țin cât mai mult. deci da, mecanicii italieni sunt deba dreptul "meseriași" și multă lume mi-a zis "Bă, ai grijă, că macaronarii își bat joc de ele și le mărită când nu le mai pot cârpi!", deci nu sunt eu singurul care a avut experiențe de genul, deși sunt sigur că nu este universal valabil.

Da, mă deranjează când mai cedează câte ceva la ea, dar sunt conștient că are o vârstă, mai mult ca sigur din cei aproximativ 35000 km doar vreo 60-70000 sunt reali și la cei 15 ani și nenumărați kilometri e normal să mai trebuiască schimbate una-alta, mai ales că vorbim și de inginerie italiană aplicată... la 2500-3000 eur în mod sigur luam ceva mai bun, dar la momentul achiziției nu am dispus de banii ăștia. Când am luat-o știam că mă înham aa un proiect de restaurare și am avut de decis între a o cârpi ieftin cât să mă țină un sezon și apoi să o mărit și a o repara cât mai corect și a o păstra. Nu-mi pare rău că am ales varianta a doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

eu am luat-o pe a mea din Italia , si e in regula pentru varsta ei. Ori am avut noroc ,

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat-o pe a mea din Italia , si e in regula pentru varsta ei. Ori am avut noroc ,

Nu este vorba de noroc, parerea mea.

Chiar am vorbit cu un mecanic care a lucrat in Italia la un service, si-a luat o gramada de atestate profesionale pentru marcile italiene si ala mi-a povestit ca deoarece preturile de service in Italia inca sint mici fata de alte tari (Franta, Olanda, GB si Germania mai ales) macaronarii prefera sa apeleze la un atelier specializat, mai ales ca multi au doua maini stingi sau nu au spatiu pentru reparatii "la bordura".

Intr-adevar, daca printr-o aliniere gresita a astrelor se buleste ceva scump (vezi roata libera - fraiul) atunci nu-si bat capul si o marita, nu prea baga 1/3 din pretul motoretei in reparatii.

Pina la urma un pret de vinzare sub piata e suspect, exista un motiv pentru care este cerut.

Pentru motorete din Italia conteaza si geografia, cele din sud sint mult mai ieftine decit cele din nord dar si sansele sa iei una intretinuta incorect sau neintretinuta sint mari, deoarece decalajele economice sint importante intre nord si sud.

Nu neg ca italienii au niste ciudatenii de solutii tehnice pentru diverse, dar depinde care este referinta, dupa parerea mea nici japonezii nu sint un exemplu de rationalitate in proiectare, au si ei fetisurile lor. Britanicii si nemtii la fel. Pina la urma, de aia e misto lumea motocicletelor, e foarte multa diversitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum..... va prezentam Aprilia Pegaso detinuta in trecut de Cristi! :))))

Si pe unde am mers cu V-Strom-ul.

Pana la urma, toata lumea a ajuns cu bine acasa fara mari pagube.

attachicon.gifth-131-1278x852.jpgattachicon.gifth-138-1278x852.jpgattachicon.gifth-149-1278x852.jpgattachicon.gifth-76-1278x852.jpgattachicon.gifth-110-1278x852.jpg

 

Am curatat-o si i-am reparat si pedala de frana. E ca noua :D

post-12682-0-14028200-1478697694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Madalin, ce as mai fi abuzat-o pe a mea prin mocirla aia <3

@ Restul, am citit acum discutiile despre motociclete SH. Sa ma simt naspa pentru ca a mea a fost la mana a doua cu vreo 45.000 km (parca) si a mers perfect? :))

 

Asta cu mana a doua si mers perfect e valabila si pentru Fazer, care aparent pe bordul original are ~105.000 km.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si pe mine...

am avut o problema de genul pe la sfarsitul lui August, cand m-a lasat in drum... norocul meu e ca eram foarte aproape de casa (la 10 minute de mers pe jos)
intre timp am aflat si de unde era problema... de la trepidatii mi-a scuipat becul de la martorul de rezerva din soclu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect! Ma bucur ca i-ai dat de cap. Si a mea e curata, iar peste cinci zile imi vin si cauciucurile Mitas E09 Dakar. Asa ca, hai sa mai dam o tura pe undeva! :)

In sfarsit cineva care isi mai ia Mitas E09, cum am si eu; doar ca eu atunci cand le-am luat nu am gasit versiunea Dakar.

Cred ca asa niste cauciuri ar fi facut diferenta in noroaiele in care ati fost; daca va uitati la poza cu Aprilia fotografiata din spate, se vede ca tot noroiul sta lipit de cauciuc, in cazul asta e normal sa pierzi aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit cineva care isi mai ia Mitas E09, cum am si eu; doar ca eu atunci cand le-am luat nu am gasit versiunea Dakar.

Cred ca asa niste cauciuri ar fi facut diferenta in noroaiele in care ati fost; daca va uitati la poza cu Aprilia fotografiata din spate, se vede ca tot noroiul sta lipit de cauciuc, in cazul asta e normal sa pierzi aderenta.

Sa traiesti, Sorinache! Mi-am comandat Dakar ca erau mai ieftine, la promotie. Fata a fost 182 de lei, iar spatele 340. Pe dimensiunile mele, 110/150. Abia astept sa vad ce o sa faca astea pe noroaie, cu toate ca mocirlele alea nu sunt chiar preferatele mele. Poate ne vedem pe undeva pe la mijloc, la o tura de aer curat, daca o sa tina timpul cu noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vin cu conditia sa nu mai fie noroaie. Cum vad noroi, ne vedem pe partea cealalta la o ciorba, eu pe sosea si voi pe namol :)

Aia ziceam, ca nici eu nu-s fan mocirla. Dar, si cand am fost cu Alin, pe Pasul Boncuta, vara, tot am gasit portiuni cu noroi. Noroc ca aveam Karoo 3 atunci. In munti o sa fie tot timpul portiuni ude, n-ai ce face. La Lacul Vulturilor, cu Mihai si Cristache, la fel. De acolo chiar ne-am intors din drum, eu mai devreme decat ei.

Asa ca, cea mai simpla metoda de a rezolva problema a fost sa-mi iau cauciucuri cu crampoane si sa le pun cand ies prin astfel de peisaje.

Am aici un baiat la o vulcanizare, endurist si el, care le schimba cu 20-30 de lei. Merita pentru o distractie. In plus, la tine, cu 18 pe fata, e mai usor sa gasesti gume de cross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare... pentru mers preponderent pe asfalt, cu perspective de a ataca asa... de weekend... cate un drum forestier, ce ar trebui sa aleg intre metzeler tourance, heidenau k60 M+S, Mitas E07 si Mitas E08?
momentan inclin catre Mitas E08... pe mobra am metzeler tourance (DOT 2009 care desi mai au destul cauciuc, incep sa crape din cauza varstei) cu care ma inteleg destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiesti, Sorinache! Mi-am comandat Dakar ca erau mai ieftine, la promotie. Fata a fost 182 de lei, iar spatele 340. Pe dimensiunile mele, 110/150. Abia astept sa vad ce o sa faca astea pe noroaie, cu toate ca mocirlele alea nu sunt chiar preferatele mele. Poate ne vedem pe undeva pe la mijloc, la o tura de aer curat, daca o sa tina timpul cu noi.

Le-ai luat mai bine decat mine; eu am dat 350 fata si 400 spatele, dar nu-mi pare rau de investitie.

Poate ne vedem pe undeva, Focsani ar fi cam la mijloc...

 

Eu vin cu conditia sa nu mai fie noroaie. Cum vad noroi, ne vedem pe partea cealalta la o ciorba, eu pe sosea si voi pe namol :)

Nu te da batut, trebuie sa insisti :) Nu stiu cine poate fi un mare fan mocirla sau de ce ar fi, eu clar nu sunt, dar daca mai gasesti o portiune de noroi nici nu poti sa te intorci tot timpul.

» Post actualizat in 11 Nov 2016 10:51

cred ca imi procur si euMitas E-07 pe spate , ca sa fie pereche cu cel de pe fata. Itrebarea pentru cunoscatori:Sa iau 130 sa140 ?- nu am probleme la ITP

cred ca o sa conteze unde iti faci ITP-ul. Eu am problema asta pe plan local, la unul din cauciucuri indicele de viteza/greutate e diferit fata de cel din CIV; chiar daca dimensiunea e ceea ce trebuie, mi s-a spus ca trebuie sa imi schimb cauciucul pt. a trece ITPul. Solutia: caut o alta statie ITP :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...