Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Spiritul Craciunului...

 

Acum vreo trei saptamani cautam un sudor ca sa-mi faca o protectie de faruri si ceream ajutorul in gasirea unui meserias. Cativa m-au indrumat bine si am luat legatura cu omul. I-am explicat de ce am nevoie si ca mie mi se pare foarte scumpa protectia de la Hepco&Becker, respectiv 103 euro plus vreo 20 de euro transportul. Ma rog, am cautat plasa de sarma zincata, i-am dus motorul la service si mi-a zis ca se ocupa, dupa Sarbatori. Nicio graba, zic, ca oricum imi expira asigurarea poimaine.

Totate bune si frumoase.

Un alt membru al Motociclism, ma cauta acum vreo doua saptamani, in privat si ma intreaba de ce fel de protectie am nevoie. Ii explic si ii spun ca s-a rezolvat, ca am gasit plasa si ca am dus-o la facut. Insista totusi sa vada de care anume imi trebuie si ii trimit link-ul de la Hepco&Becker. Mai vorbim una-alta, imi spune ca si el are pe un Transalp protectie d-aia metalica, treburi d-astea.

...

Acum doua zile vorbim la telefon. Zice sa ne vedem c-a venit Mosul si mi-a lasat ceva la el. Zic Ok, ne vedem, gandindu-ma ca vrea omul sa-mi aduca o sticla de vin de tara, o bucata de sorici, asa, ca de Sarbatori.

Nu!

Imi scoate din portbagaj o protectie noua-nouta H&B cu manualul de montare si garantia!

A zis ca e de la Mos...

 

Asa am descoperit, dupa multi ani, ca Mos Craciun exista dar cateodata se ascunde in spatele unor oameni pe care nci macar nu-i cunosti!

 

Sarbatori cu bine tuturor!

post-88469-0-69452400-1482658640_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spiritul Craciunului...

 

Acum vreo trei saptamani cautam un sudor ca sa-mi faca o protectie de faruri si ceream ajutorul in gasirea unui meserias. Cativa m-au indrumat bine si am luat legatura cu omul. I-am explicat de ce am nevoie si ca mie mi se pare foarte scumpa protectia de la Hepco&Becker, respectiv 103 euro plus vreo 20 de euro transportul. Ma rog, am cautat plasa de sarma zincata, i-am dus motorul la service si mi-a zis ca se ocupa, dupa Sarbatori. Nicio graba, zic, ca oricum imi expira asigurarea poimaine.

Totate bune si frumoase.

Un alt membru al Motociclism, ma cauta acum vreo doua saptamani, in privat si ma intreaba de ce fel de protectie am nevoie. Ii explic si ii spun ca s-a rezolvat, ca am gasit plasa si ca am dus-o la facut. Insista totusi sa vada de care anume imi trebuie si ii trimit link-ul de la Hepco&Becker. Mai vorbim una-alta, imi spune ca si el are pe un Transalp protectie d-aia metalica, treburi d-astea.

...

Acum doua zile vorbim la telefon. Zice sa ne vedem c-a venit Mosul si mi-a lasat ceva la el. Zic Ok, ne vedem, gandindu-ma ca vrea omul sa-mi aduca o sticla de vin de tara, o bucata de sorici, asa, ca de Sarbatori.

Nu!

Imi scoate din portbagaj o protectie noua-nouta H&B cu manualul de montare si garantia!

A zis ca e de la Mos...

 

Asa am descoperit, dupa multi ani, ca Mos Craciun exista dar cateodata se ascunde in spatele unor oameni pe care nci macar nu-i cunosti!

 

Sarbatori cu bine tuturor!

attachicon.gifIMG_20161224_003701.jpg

foarte frmos din partea lui. si intotdeauna se ascunde acolo unde nu il cauti, te gaseste el pe tine ,asa este Mosu!

» Post actualizat in 25 Dec 2016 09:51

foarte frmos din partea lui. si intotdeauna se ascunde acolo unde nu il cauti, te gaseste el pe tine ,asa este Mosu!

Vezi Madaline , de cate ori tu ai fost Mosul meu !? Si nu de geaba se zice: "dar din dar se face Rai".Nu te mira , o fapta buna se intoarce inapoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ho! Ho! Ho! si cum ar zice Mosu'.. Craciun fericit!

 

Foarte frumos cadoul Madalin. Asa oameni... rar.

 

Acum ca tot este Craciun si asta pentru unii inseamna zile libere, am zis ca daca tot nu sunt la munca hai sa mai muncesc putin ( la motor).

Cred ca pentru multi sunt putine zilele in care ai timp sa faci cate ceva la motocicleta.

 

AM sa trec la subiect. Am cumapart un kit de segmenti pentru Pegasul meu 650 ie 2002 si am o mare surpriza sau dilema.

Kitul pe care l-am primit este diferit de ce am avut eu. (am pus 2 poze). In factura zice ca sunt pentru aprilia 650ie 2001-2004

 

In poza cu -APRILIA- sunt tipul care au fost pe a mea. In a2a poza este kitul care l-am primit. Prima diferenta este la segmentul de ungere.

 

Vreau sa montez totul la loc dar.... Care este kitul cel bun? :-?

 

 

Scuze ca nu am pastrat prea mult spiritul de Craciun. Pofta mare la carnaciori si vin de casa


» Post actualizat in 26 Dec 2016 22:09

O intrebare pertinenta sper...

Referitor la problema mai sus mentionata am gasit raspunsul si de aici vine intrebarea.

 

Se poate numi un "upgrade" daca pui segmenti de pegaso 2005 pe o pegaso 650 ie 2002?

 

poza cu "aprilia" segmenti de 2001-2004 . Poza cu "STD" segemnti pt 2005-2009.

post-93563-0-56015200-1482672699_thumb.jpg

post-93563-0-41338800-1482672717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate numi un "upgrade" daca pui segmenti de pegaso 2005 pe o pegaso 650 ie 2002?

 

In general segmentii au acelasi rol. Eu am pus pe un compresor segmenti diferiti (de scuter) pt. ca nu gaseam piesa de origine (chiar si dublat unul din asta de tinea arcul, ca in poza cu STD) si a mers chiar f bine, insa nu e general valabil. Pana nu incerci nu stii, chiar daca am vazut o gramada de segmenti diferiti oferiti pt. acelasi tip de motor. Daca ii ai si sunt marimea care trebuie si nu vrei sa mai dai banii pe altii sau nu ti-i primeste inapoi, poti incerca.

 

 

Uite ce mi-a adus mie un necunoscut!

Ne bucuram pt. tine, insa mai usor cu entuziasmul ca e deja al 3-lea post la fel, in 3 parti diferite, legat de o simpla grila. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general segmentii au acelasi rol. Eu am pus pe un compresor segmenti diferiti (de scuter) pt. ca nu gaseam piesa de origine (chiar si dublat unul din asta de tinea arcul, ca in poza cu STD) si a mers chiar f bine, insa nu e general valabil. Pana nu incerci nu stii, chiar daca am vazut o gramada de segmenti diferiti oferiti pt. acelasi tip de motor. Daca ii ai si sunt marimea care trebuie si nu vrei sa mai dai banii pe altii sau nu ti-i primeste inapoi, poti incerca.

 

 

Ne bucuram pt. tine, insa mai usor cu entuziasmul ca e deja al 3-lea post la fel, in 3 parti diferite, legat de o simpla grila. :)

Si exista cumva un numar limitat de posturi prin care vreau sa multumesc cuiva si ca ceilalti sa vada ca mai exista omenie in tara asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani pe 2017!!! si vreau sa va multumesc pentru rabdarea pe care o aveti cu toti cei care cer ajutor/sfaturi/pareri. Exact cum se zice..." ajutorul neremunerat creeaza energii sublime" daca e sa il citesc pe Carla's Dreams. :)

 

Am citit raspunsurile legate de intrebaea mea si nu stiu daca este chiar o idee buna sa pun segmentii de la un model diferit.

Din ce am vazut la modelul 02-04 segmentul 1 -sus- este mai subtire in diametru decat cel de la modelele 05 in sus.

Segmentul al 2lea de pegaso 2005 + are aceleasi dimensiuni cu segmentul 1 de pegaso 2002-2004 .Dar, cum probabil stiti, fiecare segment are roluri diferite.

 

Si uite asa fiecare piesa fie ea cat de mica are un rol foarte important si nu trebuie modificata sau inlocuita cu alte modele.

App de asta. Cei de la Mondeo VW si Seat din ce am vazut ar avea aceleasi tipuri de segmenti cu aprilia. :D sau invers.

 

Stie cineva ceva legat de asta? Am vazut ca preturile sunt mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare dreptate ai. Si Da vreau sa il fac si sa merg cu el.

DAR ;)

 

Doar pentru faptul ca multi de aici stiu despre ce este vorba nu trbeuie sa uitam faptul ca sunt persoane mai tinere care poate au astfel de intrebari.

Deci trebuie tratat doar ca un ajutor pentru urmasii urmasilor nostri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt eu nebun sau ce se intampla??

In primul rand se pare ca pe sit-urile de specialitate Aprilia ar fi 3 tipuri de segmenti, sau 3 coduri diferite) http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-ie-2001-2004-cylinder-2021.php X-(

 

Apoi ce nebunie mai este si asta? SAS valve pe Pegaso 650 ie 2002? https://www.ultimateparts.net/aprilia/a.php?n=AP8176114-SAS-valve-Secondary-air-Aprilia-Pegaso-650-IE-2001,2002,2003,2004-Aprilia-Parts-UK,-Worldwide-for-Aprilia-Scooters-and-Aprila-Motorcycle-1992-to-2013&i=346503

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca e un rahat gen injectia secundara de aer, unde baga/lasa aer in evacuare si scad emisiile (asta e explicatia, insa mie mi se pare o tampenie, ca doar e logic daca cresti volumul de aer curat, vor rezulta emisii mai bune la teava decat daca ar iesi doar gaze, dar na, e parerea mea).

 

LE: da, vad ca si scrie pe schema 'secondary air', deci cam asta cred ca e scopul.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista asa ceva la modelul 2002-2004? Am gasit cateva sit-uri cu piese originale prin UK si mai nou toate au inceput sa aiba atfel de piese. Spre exeplu ei zic ceva de genul ca pana la tipul de motor 635618 se foloseste un anumit tip de segmenti iar dupa acest tip de motor ( adica dupa 2005) se folosesc alt model de segmenti( nu am reusit sa gasesc acest tip de motor pe internet).

 

Pai daca modelele dupa 2005 folosesc alt tip de motor dece mai pun astfel de piese la modelul 2002-2004 X-(

 

Sa revin la SAS valve ( care este doar de la modeleul 2005 in sus) mai am o honda din 1993 parca ( CB1 ) si am descoperit ca are o astfel de valva SAS( sau asemanator) dar care vine la carburatoare. ( are mai mult sens).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

Cu drag, cu dor. Cu dor pentru intalnirea din 2017 a posesorilor de Aprilia Pegaso si nu numai.

Am devenit nostalgic. De ce?

Pentru ca m-a mancat in fund sa-mi iau japoneza. Mare greseala!

Dar sa va povestesc!

Am lasat motorul, acum vreo 10 zile, cu husa, regulamentar, afara. A fost si viscol si au fost si minus 7-8 grade.

Nu e nicio problema, ma gandesc. Si BMW-ul Andreei sta tot sub husa, tot acolo. Si tot cu vreo cinci litri de benzina in rezervor fiecare.

Aici am gresit eu, trebuia sa-i fac plinul. Asa se pune la iernat un motor care are rezervorul din metal, ca sa nu rugineasca. BMW-ul il are din plastic, deci nu-i problema.

Ma rog, trec peste problemele de ordin spiritual intern si de greseli asumate.

Venim noi frumos ieri din excursia de Anul Nou si azi pregatesc echipamentul meu moto de iarna.

Beau cafeaua, ma imbrac, ma duc jos si scot husa cacata peste tot de porumbei.

Pun cheia in contact, o scot la punctul mort, trag maneta de ambreiaj (ca numai asa merge) si dau la automat.

Se invarte o data, de doua ori si porneste.

Nenorocita!

Acul se fixeaza imediat la 1250 rot/min. Toarce in legea ei. E inca frig, e ger afara.

Raman cu husa in mana si ma gandesc la cat patimeam ca sa pornesc BMW-ul. Cu soc, fara soc, cu acceleratie la jumatate....

Unde sunt vremurile alea frumoase?

Au apus!

O las vreo trei minute si indicatorul de temperatura se ridica la o liniuta. Zic e ok. Pornim.

80-100-120 km printr-un Bucuresti destul de liber. Cauciucurile TKC 70 nu comit nicio greseala, nu derapeaza nici macar un milimetru.

Ajung acasa pe noapte. Farurile motorului parca vor sa faca misto de masini, e lumina ca ziua, sau, in cel mai rau caz, de farurile motoarelor pe care le-am avut.

E clar, ma gandesc, toate conspira impotriva mea.

Gunoaiele astea de japoneze vor sa ma scoata din starea mea!

O trag in spatele blocului, dupa drumurile inghetate din Bucuresti, si opresc motorul. Decompresorul ofteaza ca o parelnica aducere aminte a drumurilor lungi, de asta vara.

Nu-i nimic, ii spun, si maine e o zi!


post-88469-0-74289000-1483556144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy

 

Exact acelasi lucru am zis si eu :) si surpriza, se pare ca mie imi trebuie AP0295184.

Acum ar mai fi o varianta si poate cel dinainte a schimbat pistonul, dar nu este nici o hartie in istoricul de service care sa ma duca cu gandul la asa ceva.

In fine, am reusit sa o scot la capat cu firma de la care i-am luat si vor inlocui comanda. Astept cu nerabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Aveti ideie..chiuloasa+axe came sunt identice la 94 / 99? ms si un an nou fericit tuturor !

Salut,

In poze arata la fel, dar pe cataloage au coduri diferite... e posibil sa difere ceva cote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...