Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut !

 

Problema mare !!!!

 

 

Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste.

Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri :

 

- am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ).

- cuiul de la combustibil era ok

- am schimbat bujia ( am pus d8ea )

- am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica.

- membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi)

- instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor.

- filtrele din carburator erau ok

- filtrul de aer schimbat.

- am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer.

 

Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor.

 

Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca.

 

Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus.

 

Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. :cheers:

 

HELP !!!!

Editat de Pegaso98
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amestecul nu e sarac ci bogat. La fel cum a zis si user-ul "Haywood Yablomm" poti scoate acele capacele si verifica acele de dozaj care deschid jigloarele principale.

Cam asa arata acele cuie.

post-14367-1272827984_thumb.jpg

Aceasi problema am avut=o si eu si cand am desfacut carburatoarele am observat ca acele cuie aveau siguranta pusa pe pozitia 4 din 5, asa ca am pus-o pe pozitia 3, am reglat aerul si-mi merge fara probleme acum.

Daca tot desfaci iti recomand sa scoti acele membrane si sa te uiti la ele sa nu fie ciupite sau sparte pe undeva.

 

Am si eu o problema de genul asta... Porneste super bine si la rece si la cald ( nici nu apuca sa dea bine motorul peste cap ) dar atunci cand e rece cu socul tras primele 5 secunde merge ok dupaia incepe sa se balbaie trebuie sai bag putin socul inapoi sa mai scada turatia....La 1400 1500 rpm merge bine, daca incerc sa accelerez nu merge face urat se balbaie da rateuri....asta timp de aprox 2 minute...dupa ce merge 2 minute asa la relanti dintr-o data merge super bine fara nici o problema...m-a disperat nu stiu ce sa-i fac...cand vreau sa plec trebuie sa stau langa ea sa se incalzeasca.... Trebuie sa umblu la cuiele alea? Am amestec sarac? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Problema mare !!!!

 

 

Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste.

Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri :

 

- am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ).

- cuiul de la combustibil era ok

- am schimbat bujia ( am pus d8ea )

- am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica.

- membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi)

- instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor.

- filtrele din carburator erau ok

- filtrul de aer schimbat.

- am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer.

 

Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor.

 

Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca.

 

Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus.

 

Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. :cheers:

 

HELP !!!!

 

daca mobra ta face ce in filmuletul asta ( http://www.dump.ro/videoclip/mov00469-mp4/27498 ), iti pot spune ca si mie mi-a facut nopti albe problema. Intradevar minora. Motorul nu sta la relanti si nu mergea decat cu socul tras, murea sub 2000 ture. Lua aer fals.

Am umblat si eu la distributie, ba chiar am dat chiuloasa jos; dar din cate am vazut eu e foarte greu sa sara de la punct. dupa 2 sapt de chin la motor, pot spune ca orice e pozibil. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mobra ta face ce in filmuletul asta ( http://www.dump.ro/videoclip/mov00469-mp4/27498 ), iti pot spune ca si mie mi-a facut nopti albe problema. Intradevar minora. Motorul nu sta la relanti si nu mergea decat cu socul tras, murea sub 2000 ture. Lua aer fals.

Am umblat si eu la distributie, ba chiar am dat chiuloasa jos; dar din cate am vazut eu e foarte greu sa sara de la punct. dupa 2 sapt de chin la motor, pot spune ca orice e pozibil. :huh:

 

 

 

Nu merge linku ! . Pai si pana la urma care era problema ? sau inca nu ai descoperit-o ?

 

p.s. Ma imprumutati si pe mine cu o bobina de inductie sa vad daca e de acolo ? :cheers:

Se poate verifica cumva bobina ? testere etc ? - Daca nu e nici de aici , urmeaza jocul supapelor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge linku ! . Pai si pana la urma care era problema ? sau inca nu ai descoperit-o ?

 

p.s. Ma imprumutati si pe mine cu o bobina de inductie sa vad daca e de acolo ? :cheers:

Se poate verifica cumva bobina ? testere etc ? - Daca nu e nici de aici , urmeaza jocul supapelor .

 

 

pana la urma am aflat ca lua aer fals pe la un furtunas de la carburator. ti-as recomanda sa nu dai inca chiuloasa jos, pt ca si eu am dat-o si a fost degeaba munca. In schimb incerca si un mecanic "talentat". Eu am ajuns cu ea la United M. Acolo mi-au spus exact ce are si in cateva ore au rezolvat problema.

 

uite inca odata cum linkul, poate merge acum, ca sa vezi cum facea motocicleta mea.

http://www.dump.ro/video/mov00469-mp4/27498

 

 

Cum vi se pare un consum de 7.2 litri, ,mixt?>?? Mare nu?? ce as putea face pt a reduce consumul?

Pegasii vostri cat mananca la suta de km??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Problema mare !!!!

 

 

Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste.

Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri :

 

- am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ).

- cuiul de la combustibil era ok

- am schimbat bujia ( am pus d8ea )

- am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica.

- membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi)

- instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor.

- filtrele din carburator erau ok

- filtrul de aer schimbat.

- am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer.

 

Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor.

 

Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca.

 

Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus.

 

Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. :cheers:

 

HELP !!!!

totusi verifica distributia,daca s a intins lantul nu o sa-ti stea in veci la relanti.. poate fi si cauciucele de care sunt prinse carburatoarele(o fisura cat varful acului si aia e) ,m-am cobnfruntat si eu cu genul asta de problema ,inca ceva.nu este exclus sa fie chiar si cdi-ul... bafta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

Multumesc pentru sfaturi. Am verificat furtunele de aer si nu au gauri , ba mai mult le-am mai etansat pe la colturi doar ca sa fiu sigur.

 

Aseara (ca na ..asta e boala mea , daca nu merge ,nu dorm pana nu o repar ) am desfacut capacul de la culbutori. Ambele roti dintate sunt sincronizare !!! Deci distributia e perfecta si intinzatorul e ca la carte !

 

Simptom nou descoperit aseara: TObele preliminare ( din fata ) se incing la rosu incandescent. Probabil ca am aerul prea strans ( ca prima oara am zis ca e de la tobe ca sunt infundate si le-am dat jos ! nu e de acolo ) . Acum de dimineata am vazut ca pot sa umblu la surubelele de aer fara sa dau carburatoarele jos.

 

Am verificat bobina cu un tester cum zice in manualul de reparatie dar totul e ok . am schimbat si fisa ( fisa de opel astra modificata :huh: ) .

 

 

keep in touch !

 

 

ps.s mai am cutia de viteze , bordul si pornirea si am desfacut toata motocicleta !!!!! MA OMOARA CU ZILEEEE :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

Multumesc pentru sfaturi. Am verificat furtunele de aer si nu au gauri , ba mai mult le-am mai etansat pe la colturi doar ca sa fiu sigur.

 

Aseara (ca na ..asta e boala mea , daca nu merge ,nu dorm pana nu o repar ) am desfacut capacul de la culbutori. Ambele roti dintate sunt sincronizare !!! Deci distributia e perfecta si intinzatorul e ca la carte !

 

Simptom nou descoperit aseara: TObele preliminare ( din fata ) se incing la rosu incandescent. Probabil ca am aerul prea strans ( ca prima oara am zis ca e de la tobe ca sunt infundate si le-am dat jos ! nu e de acolo ) . Acum de dimineata am vazut ca pot sa umblu la surubelele de aer fara sa dau carburatoarele jos.

 

Am verificat bobina cu un tester cum zice in manualul de reparatie dar totul e ok . am schimbat si fisa ( fisa de opel astra modificata :huh: ) .

 

 

keep in touch !

 

 

ps.s mai am cutia de viteze , bordul si pornirea si am desfacut toata motocicleta !!!!! MA OMOARA CU ZILEEEE :cheers:

Ai verificat cdi-ul? M-am lovit de problema asta acum 2 ani cand aveam pegaso. m-a omorat cu zile ,la fel,am demontat tot ce se putea demonta ,asta pana intr-un final cand am descoperit ca e cdi-ul.... Sfat de la mine e sa gasesti pe cineva sa-ti imprumute un cdi pt cateva minute ca sa elimini si varianta asat,si sa te convingi ca nu el e cauza,eu 1 asa am facut..multa bafta ....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am aflat ca lua aer fals pe la un furtunas de la carburator. ti-as recomanda sa nu dai inca chiuloasa jos, pt ca si eu am dat-o si a fost degeaba munca. In schimb incerca si un mecanic "talentat". Eu am ajuns cu ea la United M. Acolo mi-au spus exact ce are si in cateva ore au rezolvat problema.

 

uite inca odata cum linkul, poate merge acum, ca sa vezi cum facea motocicleta mea.

http://www.dump.ro/video/mov00469-mp4/27498

 

 

Cum vi se pare un consum de 7.2 litri, ,mixt?>?? Mare nu?? ce as putea face pt a reduce consumul?

Pegasii vostri cat mananca la suta de km??

 

 

 

Cam asa face . dar parca mai accentuat. Si nu merge la fel de rotund la relanti. De oprit oricum se opreste.

 

Daca mecanicul din mine nu rezolva problema .... Cat a costat la UM reparatia ?

 

 

Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta !

Mesaj completat

Ai verificat cdi-ul? M-am lovit de problema asta acum 2 ani cand aveam pegaso. m-a omorat cu zile ,la fel,am demontat tot ce se putea demonta ,asta pana intr-un final cand am descoperit ca e cdi-ul.... Sfat de la mine e sa gasesti pe cineva sa-ti imprumute un cdi pt cateva minute ca sa elimini si varianta asat,si sa te convingi ca nu el e cauza,eu 1 asa am facut..multa bafta ....

 

 

Am sa il verific in dimineata asta cu un tester ! Sa vedem ..... SPER SA FIE DE AICI !!! MACAR SA GASESC PROBLEMA

Editat de Pegaso98
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa face . dar parca mai accentuat. Si nu merge la fel de rotund la relanti. De oprit oricum se opreste.

 

Daca mecanicul din mine nu rezolva problema .... Cat a costat la UM reparatia ?

 

 

Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta !

Mesaj completat

 

Hai sa iti povestesc toata peripetia cu ce am avut eu la motocicleta. Am cumparat-o, a mers f bine pt vreo 300km si apoi a inceput sa imi faca exact ce spui tu ca are, inclusiv inrosit incandescent tevile de esapament, chiar la iesire din motor. Am fost al un mecanic care m-a ajutat. A curatat carburatorul, am schimbat bujia, am umblat la distributie, am umblat la intinzator, am umblat la supape, am dat chiloasa jos, am dat tobele jos... din nou(poate sunt infundate), am curatat din nou carburatorul...si din nou....si cred ca asta a fost tot. Problema inca exista, si nu stiam ce sa ii mai facem. Apoi am venit cu ideea sa scot carburatorul meu, sa il inlocuiesc cu altul ----> Surpriza!! motocicleta functiona perfect! Asa am inteles ca de la carburator era problema....deci sa il mai desfacem odata.....l-am montat la loc......si la fel.

Inca odata, simptomul la a mea era ca de abia pornea cu socul tras, nu statea la relanti, sub 2000 rpm se oprea motorul, tevile inrosite incandescent, nu mergea decat cu socul tras.

Dupa 2 saptamani de umblat la ea, am zis ca merg la reprezentanta. Acolo mi-au zis imediat ce are, doar cand au auzit cum facea. M-a costat 150ron, reglajul carburatorului si strangerea furtunului pe unde lua aer fals (nu am inteles exact pe unde).

Probabil saptamana urmatoare ma duc sa rezolv si cu consumul. Am intrebat si de reglajul asta si mi s-a spuns ca undeva la 2-300 ron.

 

Acum nu pot spune ca avem acelasi defect, dar sunt foarte asemanatoare. Sper ca te-a ajutat ce ti-am zis :cheers: .

In cel mai rau caz, la U.M. pt a-ti spune defectul cred ca te costa 50 ron(constatarea parca se numeste).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta !

Mesaj completat

 

A mea 8.5-8.6 in oras

 

O dilema: Ieri mi-am luat o baterie noua. Au "formatat-o" baietii de acolo si in continuare am pus-o eu pe motor. Bateria de pe motor (veche) are un furtunas pentru preaplin (?), cea noua are on dop pe tuturoiul unde se conecteaza furtunasul. Am scos dopul, a fasait i-am pus furtunul si am pus-o pe motor. Intrebarea e : Cum e corect de pus cu furtun cum avea inainte sau capsata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor ,

 

Dupa lupte seculare care au durat defapt vreo 2 saptamani , am rezolvat-o .

 

Dupa cum spuneam in primul topic, problema e foarte simpla dar complicat de gasit. AMESTECUL !!!!!

 

In partea de dedesupt a carburatoarelor sunt 2 suruburi de reglaj. Cate unul pentru fiecare carburator. Pe toate forumurile srie ca trebuie desfacute intre 2 si 4 ture. Le-am setat la 4 ture normal dar facea la fel.

 

Free Advice :

 

Bagi nasul la toba si tragi in piept. Daca te ineca are prea multa benzina , daca nu simti mare lucru atunci are prea mult aer. Smecheria e sa nimeresti amestecul . La mine a venit un mecanic mai priceput a bagat nasu acolo si cu o surubeltina dreapta a reusit ce nu am reusit eu in 2 saptamani. ( aproximativ 8 ture desfacute la surubul de aer)

 

 

Finally IT'S ALIVE !!! ALIVE !!!! :P

 

In alta ordine de idei, de 7000km de cand o am ,nu a avut nici o problema. filtru ulei mann, aer ufi, ulei repsol 10w40 .

 

 

Va salut cu tot respectul , sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu si ASFALT USCAT !!! MEET U OUT THERE !

 

 

 

 

ma duc sa ma plimb de fericire :cheers: :huh: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dopul e pt când o transporți. Pe motor pui furtunul. Când pici pe o parte sau când fierbe, trebuie să elimine pe undeva.

 

 

Merci frumos!!

Mesaj completat

Domnilor ,

 

Dupa lupte seculare care au durat defapt vreo 2 saptamani , am rezolvat-o .

 

Dupa cum spuneam in primul topic, problema e foarte simpla dar complicat de gasit. AMESTECUL !!!!!

 

In partea de dedesupt a carburatoarelor sunt 2 suruburi de reglaj. Cate unul pentru fiecare carburator. Pe toate forumurile srie ca trebuie desfacute intre 2 si 4 ture. Le-am setat la 4 ture normal dar facea la fel.

 

Free Advice :

 

Bagi nasul la toba si tragi in piept. Daca te ineca are prea multa benzina , daca nu simti mare lucru atunci are prea mult aer. Smecheria e sa nimeresti amestecul . La mine a venit un mecanic mai priceput a bagat nasu acolo si cu o surubeltina dreapta a reusit ce nu am reusit eu in 2 saptamani. ( aproximativ 8 ture desfacute la surubul de aer)

 

 

Finally IT'S ALIVE !!! ALIVE !!!! :P

 

In alta ordine de idei, de 7000km de cand o am ,nu a avut nici o problema. filtru ulei mann, aer ufi, ulei repsol 10w40 .

 

 

Va salut cu tot respectul , sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu si ASFALT USCAT !!! MEET U OUT THERE !

 

 

 

 

ma duc sa ma plimb de fericire :cheers: :huh: :D

 

A mea pute rau a benzina la pornire, pe urma nu se mai simte. O fi de la carburator ca nu e reglat calumea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos!!

Mesaj completat

 

 

A mea pute rau a benzina la pornire, pe urma nu se mai simte. O fi de la carburator ca nu e reglat calumea??

 

 

depinde cat dai la demaror ..am ea porneste la sfert cu soclul tras la jumate apoi ..redus .. in zile reci ...

acum deja nu mai e nevoie ...de soclu in timpul zilei ...

 

estimez ca are o rotatie completa ..motorul pana porneste ...adica f repede ... mai ceva ca la un scuter !!!

 

 

aprpo de asta .... am pus motorul la vanzare ... http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=69885 ca ma ia de barbat ..o tipa!!!

Editat de rocket1982
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Daca ai gaze f fierbinti inseamna tot aer fals sau amestec f sarac,insurubeaza aerul ca sa imbogatesti

amestecul,verifica cu atentie membranele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ pegaso 98 - am bobina de inductie pt imprumut , de la pegaso ul meu de rezerva,

 

suna-ma 0722564401

 

Salut !

 

Nu se intampla pe la pegaso-ul de rezerva sa ai si un electromotor de care sa te lipsesti contra

unei sume de bani :cheers: ?

 

Merci,

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-286972.html

 

cea inmatriculata 1600 e,

 

cea neinmatriculata 500 e, ,, am cumparat-o anul trecut cand s-a stricat bendixul, ca sa-mi ramana si restul motoretei, pt piese,

este identicaca cea din poza, are o crapatura la parbriz de aprox 6 cm, lipseste oglinda dreapta, bendixul, si saua are chestia aia de prindere din spate rupta,,,

 

cea inmatriculata este pusa la punct, am curaj sa merg in ture lungi cu ea,,,ultima iesire lunga a fost anul trecut la meteora :

 

http://www.youtube.com/results?search_quer...sul911&aq=f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de niste sfaturi legate de mersul pe motocicleta cu pasager.

sunt lucruri care ma deranjeaza in mers. Ex: la franari...casca in casca, la viraje usore dezechilibrari.

Nu am decat vreo 1000km mersi pe motor, asa ca astept orice sugestie. Multam'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-286972.html

 

cea inmatriculata 1600 e,

 

cea neinmatriculata 500 e, ,, am cumparat-o anul trecut cand s-a stricat bendixul, ca sa-mi ramana si restul motoretei, pt piese,

este identicaca cea din poza, are o crapatura la parbriz de aprox 6 cm, lipseste oglinda dreapta, bendixul, si saua are chestia aia de prindere din spate rupta,,,

 

cea inmatriculata este pusa la punct, am curaj sa merg in ture lungi cu ea,,,ultima iesire lunga a fost anul trecut la meteora :

 

http://www.youtube.com/results?search_quer...sul911&aq=f

 

 

 

Salut !

 

Ce este cu bara aia de cupru dintre oglinzi , si ce este chestia aia prinsa de ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...