Geamanu Alin Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge , ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 @ alin geamanu tu ai motocicleta geamana cu a mea ! Si vad ca vrei sa o ai la fel de faina ca si a mea . Bravo , continua munca buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 pai cred ca sti cum e , prima mobra , visul de a renova o motocicleta implinit. Am vrut sa o fac 100% dar mi-am dat seama ca anumite componente sunt ok si nu trebuie sa lucrez la ele dar in acelas timp nu am nici experienta necesara spre exemplu , nu ma bag la motor- merge bine , ma asculta si cred ca la 49300 km e ok , iar PEGASO e chiar frumoasa , acum ca o am imi dau seama ca asa este!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge , ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp . Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar. am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge , ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp . Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 (editat) Daca este cineva interesat....am scos la vanzare Sidecase-urile,Topcase-ul,suportii,cheile aferente....toate cele originale de fabrica pt. un Aprilia Pegaso model 97-2004,...binenteles adaptabile si pe alt tip moto! Nu mai detaliez aici,doar pun link-ul pt. vizualizare. /index.php?/topic/705148-sidecase-uritopcasesuporti-aprila-pegaso/ Rog de asemenea fara afirmatii aiurea....cine este interesat de ceva anume,rog pe privat.Multumesc! Editat Noiembrie 16, 2013 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Aha, ti-au deblocat contul... Pai fara poze, noi cum ne mai delectam? Eu nu am mai scos mobra, ca nu mai am asigurare, si nu o mai fac pana in primavara. Deja am vorbit cu un prieten sa o bag la el in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 pai cred ca sti cum e , prima mobra , visul de a renova o motocicleta implinit. Am vrut sa o fac 100% dar mi-am dat seama ca anumite componente sunt ok si nu trebuie sa lucrez la ele dar in acelas timp nu am nici experienta necesara spre exemplu , nu ma bag la motor- merge bine , ma asculta si cred ca la 49300 km e ok , iar PEGASO e chiar frumoasa , acum ca o am imi dau seama ca asa este!!! am reusit sa inchei primul proiect: "FACE LIFT- APRILIA PEGASO" am facut ultimele reglaje la carburator, am stabilizat-o la 1500 ture , functioneaza perfect pt ca am nr rosii expirate am decis ca schimbul de ulei si curatarea sitei de sub rezervor-de care vorbea Cristi , sa le fac in primavara. m-am chinuit doua luni , dar cu rabdare si sprijinul vostru , unde nu m-am priceput , am reusit......bineinteles am avut si un prieten de nadejde-se vede in poze... . Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar. . Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar. am reglat carburatorul astazi , desfacusem suruburile de amestec la 3,5 ture ca la carte dar aveam prea mult aer , dadea rateuri , statea doar cu socul tras, si la accelereatie se supratura si nu revenea jos ,deci putina benzina ; am inchis suruburile cu aprox o tura , am dat un pic mai mult gaz = 1500 ture si sta la relanti , e perfect asa fisurile sunt de 2 cm pe statul exterior , dar pe cel interior nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Nu aveai de unde sa stii cat sa reglezi suruburile de amestec daca nu-ti spunea pisica . Pisicile stiu multe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 CORECT!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Sper sa nu cobesti, cu taxele lui Plagiatus. Si eu trebuie sa-i schimb actele in primavara, ca am bagat-o doar la financiar, dar trebuie sa o schimb si la Politie. De asta nu mi-am mai facut asigurare, si asa n-am mai iesit de 3 saptamani... Oare de ce ti-a sarit lantul ala? De bine ce a fost reglat inainte...Bine ca nu te-a culcat. @Alin, a iesit super. Felicitari. In seara asta am pornit si eu mobra, dupa 2-3 saptamani, si a luat-o din prima. Ce inseamna sa ai baterie noua... Am facut cateva poze si un filmulet, dar e telefonul la fi-miu.. Sper sa termine astia lucrarile la strada, ca ii prinde iarna cu lucrarea neterminata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 ok , bateria noua e ajutorul de nadejde .. dar si bateria buna e acelas lucru...eu am la masina ,logan , baterie Rombat- am 7 ani cu ea nedata jos de pe masina ...perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Pe voi va suna RAR-ul? Pe noi nu ne baga in seama Bine ca a-ti rezolvat-o, ca vin sarbatorile in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Super. Da' nu-i frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 cred Da,m-au sunat si ieri am ridicat cartea! PS:poze de azi de pe munti,facute cu telefonul mobil...: cred ca ai prins ultima zi buna pe anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu,si azi a fost senin cu soare cald,dar azi am fost sa vizitez un bun prieten la chirurgie!Altfel as fi fost calare din nou. am zis pt ca la noi in Campina ploua de dimineata si se prefigureaza vreme nasoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 mai nimic cam asa arata. am pornit-o ieri am mai facut ceva reglaje la carburator acum merge perfect. Ma gandeam ca daca e vremea buna sa ma programez la RAR cu ea si astfel sa pot sa o inscriu definitiv , eu nu tin cont de anotimp dar nu stiu poate nu trebuie sa ma grabesc , mai e putin si vine craciunul... mai nimic cam asa arata. am pornit-o ieri am mai facut ceva reglaje la carburator acum merge perfect. Ma gandeam ca daca e vremea buna sa ma programez la RAR cu ea si astfel sa pot sa o inscriu definitiv , eu nu tin cont de anotimp dar nu stiu poate nu trebuie sa ma grabesc , mai e putin si vine craciunul... scuze , l-am pus si pe Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 datorita lipsei de preocupare , mai ales ca ninge , m-am gandit ca ar fi bine sa incerc sa imi confectionez masca si parbriz pentru Aprilica mea , si sa il montez aplicat in locul parbrizului existent care este spart , reparat si dublat atasat ideea desenata doi D Astept sugestii credeti ca as putea- cu ajutorul vostru - sa fac din aprilica mea " un DAKAR" ideea imi surade , este vorba doar de aspect , bineinteles , mai mult nu poate??? pozele atasate sunt doar pt comparatie voi modifica doar plasticele , adica le voi reconfectiona din fibra- stratimat- si tobele , adica le voi cupla intr-una singura pe dreapta... va bagati la idei , eventual schite , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 ultima poza tot Aprilia ....tot Pegaso......dar STRADA , nu cumva ai si tu una?? e perfect am vazut alte poze , e bine deci avem ocupatie , multumesc1 Apropos ...chiar am vrut un tuareg de 600 cmc , ianainte de aprilica http://www.youtube.com/watch?v=aIAK9HHZzRc viata bate filmul ,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 am spus ca AM VRUT UN TUAREG nu am avut alta motocicleta in afara de Aprilica mea o idee bineinteles vor fi alte culori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 maine ma apuc de parbriz , am gasit ceva materiale la servici merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 am si eu o problema cu un aprilia pegaso de 650 cmc din 2000 ... cand il pornesc se accelereaza singur , scade in ture.... da un rateu prin carburator sau pe acolo pe undeva ... si se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 am si eu o problema cu un aprilia pegaso de 650 cmc din 2000 ... cand il pornesc se accelereaza singur , scade in ture.... da un rateu prin carburator sau pe acolo pe undeva ... si se opreste injectie sau carburator? injectie sau carburator? scuze ce dob sunt , scrie in postare. e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars... injectie sau carburator? scuze ce dob sunt , scrie in postare. e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars... verifica deasemenea sa ai etansiettate la furtunele de alimentare cu carburant , e posibil daca ai cleme sa se fi rupt , trage aer si da rateuri... in principiu daca a mers pana acum NU UMBLA LA SETARILE CARBURATORULUI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 injectie sau carburator? scuze ce dob sunt , scrie in postare. e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars... verifica deasemenea sa ai etansiettate la furtunele de alimentare cu carburant , e posibil daca ai cleme sa se fi rupt , trage aer si da rateuri... in principiu daca a mers pana acum NU UMBLA LA SETARILE CARBURATORULUI scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . Scuze ! scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . Scuze ! cineva imi spunea ca e de la supape ... :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . Scuze ! cineva imi spunea ca e de la supape ... :-? eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina , la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste nu cred ca e de la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 @teofil,esti din Turda cumva? prahova valenii de munte de ce ? eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina , la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste nu cred ca e de la supape deci pana la urma ce ii fac ? ) sunt mai greu de cap scuze ! :| eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina , la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste nu cred ca e de la supape deci care e concluzia ? please ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.