Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge ,

ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai cred ca sti cum e , prima mobra , visul de a renova o motocicleta implinit.

Am vrut sa o fac 100% dar mi-am dat seama ca anumite componente sunt ok si nu trebuie sa lucrez la ele dar in acelas timp nu am nici experienta necesara

spre exemplu , nu ma bag la motor- merge bine , ma asculta si cred ca la 49300 km e ok ,

iar PEGASO e chiar frumoasa , acum ca o am imi dau seama ca asa este!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge ,

ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp

. Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar.

 

am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge ,

ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp

. Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat....am scos la vanzare Sidecase-urile,Topcase-ul,suportii,cheile aferente....toate cele originale de fabrica pt. un Aprilia Pegaso model 97-2004,...binenteles adaptabile si pe alt tip moto!

Nu mai detaliez aici,doar pun link-ul pt. vizualizare.

 

/index.php?/topic/705148-sidecase-uritopcasesuporti-aprila-pegaso/

 

Rog de asemenea fara afirmatii aiurea....cine este interesat de ceva anume,rog pe privat.Multumesc!

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, ti-au deblocat contul...

Pai fara poze, noi cum ne mai delectam?

Eu nu am mai scos mobra, ca nu mai am asigurare, si nu o mai fac pana in primavara.

Deja am vorbit cu un prieten sa o bag la el in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca sti cum e , prima mobra , visul de a renova o motocicleta implinit.

Am vrut sa o fac 100% dar mi-am dat seama ca anumite componente sunt ok si nu trebuie sa lucrez la ele dar in acelas timp nu am nici experienta necesara

spre exemplu , nu ma bag la motor- merge bine , ma asculta si cred ca la 49300 km e ok ,

iar PEGASO e chiar frumoasa , acum ca o am imi dau seama ca asa este!!!

am reusit sa inchei primul proiect: "FACE LIFT- APRILIA PEGASO"

am facut ultimele reglaje la carburator, am stabilizat-o la 1500 ture , functioneaza perfect

pt ca am nr rosii expirate am decis ca schimbul de ulei si curatarea sitei de sub rezervor-de care vorbea Cristi , sa le fac in primavara.

m-am chinuit doua luni , dar cu rabdare si sprijinul vostru , unde nu m-am priceput , am reusit......bineinteles am avut si un prieten de nadejde-se vede in poze...

 

:)

 

. Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar.

 

. Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar.

am reglat carburatorul astazi , desfacusem suruburile de amestec la 3,5 ture ca la carte dar aveam prea mult aer , dadea rateuri , statea doar cu socul tras, si la accelereatie se supratura si nu revenea jos ,deci putina benzina ; am inchis suruburile cu aprox o tura , am dat un pic mai mult gaz = 1500 ture si sta la relanti , e perfect asa

fisurile sunt de 2 cm pe statul exterior , dar pe cel interior nu

post-78987-0-13209500-1384677331_thumb.jpg

post-78987-0-75266200-1384677339_thumb.jpg

post-78987-0-42407600-1384677346_thumb.jpg

post-78987-0-73127500-1384677352_thumb.jpg

post-78987-0-17848700-1384677361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu cobesti, cu taxele lui Plagiatus.

Si eu trebuie sa-i schimb actele in primavara, ca am bagat-o doar la financiar, dar trebuie sa o schimb si la Politie. De asta nu mi-am mai facut asigurare, si asa n-am mai iesit de 3 saptamani...

 

Oare de ce ti-a sarit lantul ala? De bine ce a fost reglat inainte...Bine ca nu te-a culcat.

 

@Alin, a iesit super. Felicitari.



In seara asta am pornit si eu mobra, dupa 2-3 saptamani, si a luat-o din prima. Ce inseamna sa ai baterie noua...

Am facut cateva poze si un filmulet, dar e telefonul la fi-miu..

Sper sa termine astia lucrarile la strada, ca ii prinde iarna cu lucrarea neterminata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nimic cam asa arata.

am pornit-o ieri am mai facut ceva reglaje la carburator acum merge perfect.

Ma gandeam ca daca e vremea buna sa ma programez la RAR cu ea si astfel sa pot sa o inscriu definitiv , eu nu tin cont de anotimp dar nu stiu poate nu trebuie sa ma grabesc , mai e putin si vine craciunul...



mai nimic cam asa arata.

am pornit-o ieri am mai facut ceva reglaje la carburator acum merge perfect.

Ma gandeam ca daca e vremea buna sa ma programez la RAR cu ea si astfel sa pot sa o inscriu definitiv , eu nu tin cont de anotimp dar nu stiu poate nu trebuie sa ma grabesc , mai e putin si vine craciunul...

scuze , l-am pus si pe Misu

post-78987-0-78016200-1385308811_thumb.jpg

post-78987-0-60648400-1385308820_thumb.jpg

post-78987-0-66075600-1385308827_thumb.jpg

post-78987-0-39374100-1385308834_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datorita lipsei de preocupare , mai ales ca ninge , m-am gandit ca ar fi bine sa incerc sa imi confectionez masca si parbriz pentru Aprilica mea , si sa il montez aplicat in locul parbrizului existent care este spart , reparat si dublat

atasat ideea desenata doi D

Astept sugestii



credeti ca as putea- cu ajutorul vostru - sa fac din aprilica mea " un DAKAR"

ideea imi surade , este vorba doar de aspect , bineinteles , mai mult nu poate???

pozele atasate sunt doar pt comparatie

voi modifica doar plasticele , adica le voi reconfectiona din fibra- stratimat- si tobele , adica le voi cupla intr-una singura pe dreapta...

va bagati la idei , eventual schite ,

post-78987-0-24640200-1385541457_thumb.jpg

post-78987-0-45395200-1385568305_thumb.jpg

post-78987-0-99141500-1385568305_thumb.jpg

post-78987-0-68914200-1385568306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima poza tot Aprilia ....tot Pegaso......dar STRADA , nu cumva ai si tu una??

e perfect am vazut alte poze , e bine deci avem ocupatie , multumesc1

Apropos ...chiar am vrut un tuareg de 600 cmc , ianainte de aprilica



http://www.youtube.com/watch?v=aIAK9HHZzRc

 

viata bate filmul ,,



post-78987-0-83076200-1385585677_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un aprilia pegaso de 650 cmc din 2000 ... cand il pornesc se accelereaza singur , scade in ture.... da un rateu prin carburator sau pe acolo pe undeva ... si se opreste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un aprilia pegaso de 650 cmc din 2000 ... cand il pornesc se accelereaza singur , scade in ture.... da un rateu prin carburator sau pe acolo pe undeva ... si se opreste

injectie sau carburator?

 

injectie sau carburator?

scuze ce dob sunt , scrie in postare.

e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars...

 

injectie sau carburator?

 

scuze ce dob sunt , scrie in postare.

e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars...

verifica deasemenea sa ai etansiettate la furtunele de alimentare cu carburant , e posibil daca ai cleme sa se fi rupt , trage aer si da rateuri... in principiu daca a mers pana acum NU UMBLA LA SETARILE CARBURATORULUI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

injectie sau carburator?

 

scuze ce dob sunt , scrie in postare.

e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars...

 

verifica deasemenea sa ai etansiettate la furtunele de alimentare cu carburant , e posibil daca ai cleme sa se fi rupt , trage aer si da rateuri... in principiu daca a mers pana acum NU UMBLA LA SETARILE CARBURATORULUI

scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . :( Scuze !

 

scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . :( Scuze !

cineva imi spunea ca e de la supape ... :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . :( Scuze !

 

cineva imi spunea ca e de la supape ... :-?

eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina ,

la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc

totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul

de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste

nu cred ca e de la supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@teofil,esti din Turda cumva?

prahova valenii de munte de ce ?

 

eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina ,

la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc

totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul

de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste

nu cred ca e de la supape

deci pana la urma ce ii fac ? :)) sunt mai greu de cap scuze ! :|

 

eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina ,

la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc

totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul

de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste

nu cred ca e de la supape

deci care e concluzia ? :( please ! :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...