Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

probabil corpul pompei este oxidat la capatul cilindrului interior.

de aceea cursa pistonului nu este completa (la revenire).

pistonul nerevenind complet, garnitura de presiune nu trece de gaurica ce comunica cu rezervorul...

si aerul nu reuseste sa iasa inspre rezervor si nici sa alimenteze instalatia cu lichid.

trebuie sa desfaci cilindrul de frana si sa il cureti.

mare grija cand il desfaci sa nu pierzi piese sau sa sara arcul dupa ce scoti siguranta.

daca nu te pricepi, apeleaza la vreun prieten care a mai desfacut pompe de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in principiu daca apar probleme la instalatii vechi se desface toata instalatia se curata se monteaza la loc( se inlocuiesc componentele defecte) se aeriseste si completeaza cu lichid ( eventual nou)

Nu este o instalatie complexa asa ca nu dureaza mai mult de 2 ore .

Intr-adevar daca nu crezi ca ai priceperea apeleaza la un cunoscator.

E bine sa verifici toata instalatia de frana pentr ca de ea depinde viata ta ca motociclist ...

Eu am cam acelas lucru , am umblat ceva pe la motor si am slabit furtunul care pleaca din pompa spre piston ( placute) , am sesizat dupa ce nu mai tinea frana , aveam scurgeri dar nesemnificative , deci nu curgea pe jos , dar lua aer , am strans la loc furtunul dar tot asa am cursa lunga deci la mine trb aerisit si astfel m-am gandit ca daca tot umblu acolo desfc toata instalatia .........insa la primavara pt ca nu am garaj si trb sa lucrez afara....

cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am continuat treaba inceputa zilele trecute, si am dat carburatoarele jos, le-am curatat si verificat.

Un chin necesar, dar nici la japoneze nu e prea simplu, mai ales la cele cu 4 carburatoare.

Mizerie, ceva apa, iar carburatorul din stanga era cam "afumat", insa japonezii de la Mikuni sunt meseriasi...

Reglajele pareau ok, membranele in stare buna, doar ca nu am reusit sa desfac unul din suruburile de golire de la un pahar, asa ca le-am schimbat intre ele pana imi iau unul bun.

Mai am sa-mi iau o sonda pentru rezerva de benzina de la rezervor, si gata cu pregatirea pt sezonul urmator. Intre timp am mai gresat si lantul.

Ramane ca in primavara sa schimb si uleiul, antigelul fiind nou, si poate imi fac rost si de o termocupla mai buna.

post-74306-0-12137300-1389028022_thumb.jpg

post-74306-0-65692900-1389028022_thumb.jpg

post-74306-0-13454400-1389028023_thumb.jpg

post-74306-0-58079600-1389028023_thumb.jpg

post-74306-0-02606400-1389028024_thumb.jpg

post-74306-0-48245900-1389028024_thumb.jpg

post-74306-0-91338600-1389028024_thumb.jpg

post-74306-0-32234200-1389028025_thumb.jpg

post-74306-0-78200300-1389028025_thumb.jpg

post-74306-0-19494000-1389028026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaaaaaaaa . imi aduc aminte de mine acum doua luni cand am venit pe forum .... treaba buna si necesara , a mea este curata acum , la fel in primavara schimbul de ulei , curatat sita si cel mai nasol INSCRIEREA DEFINITIVA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si poate nu o mai dai...prietenii stiu de ce :P

 

Hai,ca m-ati facut curios cu sita aia de la ulei.

Ma apuc de cautat manualul de service pe care il printasem candva, ca de abia acum m-am "imprietenit" cu calutul meu inaripat :D



@GusaIIulian: si eu am avut probleme la pompa spate, am aerisit-o pana m-am plictisit, si pana la urma am schmbat-o cu tot cu etrier.

De atunci nu mai am probleme.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian mi-a spus de sita si avant aprilii anterioare il iau de cuvant , eu sunt la prima si invat

cum da caldura ... ma apuc de ulei



LA FEL VA DORESC TUTUROR SI NOROC MULT IN TOATE!

LA MULTI ANI!

ANUL VIITOR TREBUIE SA NE INTALNIM MUSAI OAREUNDE SI SA NE CUNOASTEM!PROPUNERI?

Marginimea Sibiului e o locatie echilibrata dpdv al distantelor cred eu ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun , bun asteptam si alte pareri



a fost o idee venita anul trecut -putem spune , deoarece ne vorbim dar nu ne stim si poate ar fi bine sa ne si intalnim undeva sa ne cunoastem mai bine in rest cam atat oricum sa se incalzeasca asteptam propuneri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, si eu sunt de acord, dar depinde cum ma prinde perioada, in zilele libere, sau de serviciu.

E un lucru bun, ca doar nu doar cei cu BMW-uri pot avea bucuria asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spuneti,referitor la perioada,va convine undeva intre 1 si 15 august?Eu atunci am concediu.

1.pentru mine este ok : pana atunci am numere definitive , este timp pt aranjarea concediilor si altor prbl . familiale , este vara si daca sunteti de acord putem gasi o locatie pentru amplasarea corturilor( nu am mai stat la cort de 15 ani , ) foc de tabara ... berea merge ....

incerc sa caut ceva in zona Sibiului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este sita din partea stanga a rezervorului de ulei(sub rezervorul de benzina,lateral stanga in jos).Sita se desfileteaza din rezervor dupa ce ai scos furtunul de ulei ce coboara in jos la motor(furtunul acela ce intra in piesa descendenta a cadrului).

 

Uite sita, nu e sita.

Azi sunt cam greu de cap la cat am de lucru la servici.

Ia zi-ne dnu Geo, care este?

post-74306-0-93096700-1389099518_thumb.jpg

post-74306-0-48665900-1389099519_thumb.jpg

post-74306-0-98136500-1389099519_thumb.jpg

post-74306-0-46413500-1389099520_thumb.jpg

post-74306-0-96353200-1389099520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza 2,piesa 1!

Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui!

Te-am lamurit,d-nule Geo?

 

Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! :peace:

Gata, am inteles. Multuuummmeeessssc!

Daca imi arata cineva cu degetul catre mobra "uite,asta e piesa" as fi tinut minte.

Dar cum nimeni din gasca mea nu are Pegaso.... :(

In pozele care le-am postat, mai zice fabricantul de ceva golire completa a uleiului din motor, inclusiv pe la pompa de apa. Ma gansesc ca la urmatorul schimb de ulei, sa-i fac o curatare mai aprofundata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cea mai mare placere,Eugene!

 

Legat de intalnirea Pegasistilor din vara,esti de acord cu perioada si locatia sau nu?

In principiu, da.

Sa vad cum stau cu timpul si cu finantele, in caz ca se suprapune cu plecarea la mare cu familia, si cu intrunirile moto...dar astea din urma sunt in coada de peste.

 

Ca locatie, eu am fost acum 2 ani la 3 Brazi, langa Predeal, prin Septembrie, era destul de racoare noaptea, dar e padurea aproape, loc destul pt corturi, iar cazarea la casute cu pat dublu parca a fost 130 ron, fara mancare, doar o cafea sau un mic dejun...Acuma, nu stiu cum e cu focul de tabara, daca nu iau masuri cei de la Mediu...

Am mai fost si in 2008-2009 la intrunirea moto, insa vremea nu a tinut cu noi, fiind mai mult ploaie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza 2,piesa 1!

Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui!

Te-am lamurit,d-nule Geo?

 

Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! :peace:

perfect corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am propus Zona Sibiului ca sa fie echitabil ca si distanta pentru toata lumea , nu ca ar fi ceva extraordinar , daca ne vom simtii bine este pentru ca asa vrem noi nu pentru ca e frumos afara , desi mediul inconjurator pare totusi determinant

putem spre exemplu in coada lacului Vidraru ,,.

Haideti cu mai multe propuneri , vad ca nu prea indrazniti...



Si, pentru ca am vorbit de Cabana 3 Brazi - Predeal, si ceva poze puse la naftalina, din locatie.. :)

frumos , o idee buna



CABANA CUMPANA PE MALUL LACULUI VIDRARU , AU SI CASUTE



http://www.turismland.ro/cabana-cumpana-lacul-vidraru/

 

AICI SE VAD POZELE MAI BINE



http://www.turisminromania.ro/cazare/camping_dracula_capataneni_arges/

 

alta locatie in zona

post-78987-0-42670500-1389110655.jpg

post-78987-0-82397100-1389110655.jpg

post-78987-0-23278800-1389110656.jpg

post-78987-0-86549200-1389110656.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.hetvezer.ro/pensiune.html

 

sau aici



Ca zona,eu sustin judetele:SIBIU,BRASOV(PARTEA DIN TRANSILVANIA,DUPA CARPATI),COVASNA SI EVENTUAL HARGHITA!Astea sunt cel mai in centrul tarii,asta ca sa fie echitabil drumul pana aici pentru toti!Corect?

corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si anul asta lansez idea sa ne lipim de o intalnire mai mare. Toata lumea are de castigat. Special am schimbat data, sa nu mai avem risc de ploaie:

Pentru editia 2014 "Intalnirea Nationala a Motociclistilor din Romania TransAlpina Rally 2014 - Drumul Regelui" data a fost stabilita pentru 7-8-9 August. Locatia ramane intreaga TransAlpina (DN 67C) de la Sugag la Ranca, cu punct central lacul Vidra - Statiunea Vidra - Obarsia Lotrului. Va multumim si va asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine, dl Popescu.

Traseul e mirific, mai ramane de vazut cu locatia de cazare.

Am facut Transalpina anul asta, si am ramas cu o impresie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incep sa vina propuneri , e bine..

pe acest traseu nu am fost nici cu masina de aceea ar fi ok

datorita serviciului ( am construit statia peco Petrom - acum OMV , din localitatea Racovita -Valea oltului ) am fost im plimbarea doar pana la Voineasa nu am ajuns la Vidra



interesant........

post-78987-0-70169500-1389262998_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si anul asta lansez idea sa ne lipim de o intalnire mai mare. Toata lumea are de castigat. Special am schimbat data, sa nu mai avem risc de ploaie:

Pentru editia 2014 "Intalnirea Nationala a Motociclistilor din Romania TransAlpina Rally 2014 - Drumul Regelui" data a fost stabilita pentru 7-8-9 August. Locatia ramane intreaga TransAlpina (DN 67C) de la Sugag la Ranca, cu punct central lacul Vidra - Statiunea Vidra - Obarsia Lotrului. Va multumim si va asteptam.

La obarsia lotrului m as putea interesa eu , sunt casute cu 2 paturi...Tinem legatura

 

cam 50 roni era casuta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...