Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 da da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) am montat furtunu ala la loc (m-am chinuit ceva sa-i pun si colierul ala pe el...) si atat. la aprilia pe care am avut-o, busonul de sub motor avea si magnet pe el. o sa verific la primul schimb de ulei si la asta si daca n-are, o sa-i cumpar unu cu magnet. Editat Ianuarie 14, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Tare si ultimul filmulet. Daca ar fi si intrunirile noastre asa animate, dar usor, ne apropiem.. In legatura cu schimbatul vitezelor fara ambreiaj: depinde de plaja de turatii pe care o folosesti. Atata timp cat nu carai cutia, e ok. Eu sunt adeptul folosirii ambreiajului, iar la vitezana schimbam cu el la jumatea cursei.Daca nu iti iese, mai bine renunti la idee decat sa uzezi pinioanele si furcile / hartile (canalele de ghidaj)... Cand lucram sofer pe camion mai obisnuiam sa schimb fara ambreiaj, dar vorbim de alte lucruri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 cred ca nu e de ras , au stiut sa imbine placutul cu utilul , s-au simtit bine , au invatat ceva multa voie buna , carnati , bere .... cred ca e de invatat ceva din asta Tare si ultimul filmulet. Daca ar fi si intrunirile noastre asa animate, dar usor, ne apropiem.. In legatura cu schimbatul vitezelor fara ambreiaj: depinde de plaja de turatii pe care o folosesti. Atata timp cat nu carai cutia, e ok. Eu sunt adeptul folosirii ambreiajului, iar la vitezana schimbam cu el la jumatea cursei.Daca nu iti iese, mai bine renunti la idee decat sa uzezi pinioanele si furcile / hartile (canalele de ghidaj)... Cand lucram sofer pe camion mai obisnuiam sa schimb fara ambreiaj, dar vorbim de alte lucruri.. la a mea schimb cu ambreiaj , .. amicul asta are 15 ani , e la primul motor , acum invata si probabil a fost sfatuit ca merge si fara ambreiaj , merge dar nu cred ca e in regula asteptam si confirmarea voastra sia sa este , multam ' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Frumos. Oricum, francezii au o cultura moto mult mai dezvoltata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 hai ca mai invatam si cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Intai ii salut toti motociclistii, dar mai cu seama pe aceia care sunt fericitii posesori de Aprilia Pegaso 650. Sunt si eu posesorul acestui motor,de doua sezoane....acum are o mica problema...sper sa fie mica....nu mai porneste....la ultima pornire,,si de cand o am a pornit impecabil,,am observat ca ii scazuse relentiul, a mers putin iar apoi cand sa o accelerez se oprea....am incercat de 2-3 ori a facut la fel, iar apoi nu a mai pornit deloc....ce credeti ca ar putea fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 filtru de aer murdar? bujie murdara? vre-un jeg prin carburator? incepe cu astea (le cureti) si daca tot nu merge, mai incercam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Intai ii salut toti motociclistii, dar mai cu seama pe aceia care sunt fericitii posesori de Aprilia Pegaso 650. Sunt si eu posesorul acestui motor,de doua sezoane....acum are o mica problema...sper sa fie mica....nu mai porneste....la ultima pornire,,si de cand o am a pornit impecabil,,am observat ca ii scazuse relentiul, a mers putin iar apoi cand sa o accelerez se oprea....am incercat de 2-3 ori a facut la fel, iar apoi nu a mai pornit deloc....ce credeti ca ar putea fi.... itai bun venit printre noi! nu sunt chiar un specialist , eu am intrat pe forum tot cu o problema si aici am invatat multe.... pare o problema de alimentare cu carburant , da si rateuri cumva.... cum a zis colegu tre' sa cureti , eu am dat in toamna toata instalatia de alimentare cu benzina jos inclusiv rezervor , sonda etc curatat bine , apoi carburator ...demontat si remontat...e greu de spus incearca sa sufli pe furtunul de aer de la carburator , el pleaca din partea opusa celui de alimentare si coboara spre motor . vezi ca o sa-ti inunzi filtrul de aer , ar fi bine intai sa il scoti apoi dai la automat dar vezi ca nu va porni la prima , dar dupa trei patru incercari trebuie sa o ia , la mine a mers mereu... daca nu merge scoate carb si du-l la curatat cu solutie sau daca te pricepi si ai vointa , poti sa il faci acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) decat sa suflii in carburator diversele jeguri mai bine il desfaci (sau il duci la curatat) Editat Ianuarie 14, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Va multumesc pt. sfaturi, cred ca e timpul pt. o curatare a carburatiei si schimbare a bujiei . Filtrul de aer , chit de lant, placute de frana sunt schimbate in vara. Am sa fac un drum la mecanic cu ea pt siguranta. Am 6000 km cu motorul si sunt tare incantat de el. Am sa postez cand e gata de drum, ceea ce a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Corect. Carburatoarele se demonteaza, si se curata, apoi se sufla cu presiune de aer, fara a se umbla la reglajele de la amestec (jiglorul incastrat in partea de jos a carburatoarelor, spre cilindru). Bujia se curata usor cu o perie de sarma, fara a o pune pe aragaz, ca pe o bujie de Dacie... Ca sa-ti fie mai usor cu montajul la carburatoare, desfa suruburile de prindere ale filtrului de aer pe cadru. Ieri mi-am dat si eu comanda de aripa de cross, de Honda CRF. In doua zile o voi primi. Am avut de ales intre varianta dreapta, si cea curbata, asa ca am ales prima varianta. Am gasit-o super ieftina la un pretenar care importa piese / consumabile. Aseara eram afara la o tigare, si ma tot cruceam cum o sa o montez pe mobra, dar astept sa fac masuratorile cu aripa semi-montata. Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Salutare tuturor, de cateva luni am intrat si eu in randul posesorilor de Aprilii Pegaso. Capra mea este din 2001, injectie dar deocamdata nu am nicio poza cu ea. Am luat-o SH si neinmatriculata, doar cu acte italienesti. Nu a fost nici pe departe cea mai ingrijita motocicleta dar macar nu a fost trantita si carenele se prezinta impecabil. Am ceva cunostinte de mecanica si electrica asa ca nu m-am speriat cand am vazut ca pornea foarte, foarte greu, relantiul.....praf, se oprea motorul in mers, etc. Am dat jos manualul de reparatii si, profitand de vremea buna, am inceput sa surubaresc descoperind urmatoarele; -canalele de eliminare apa si benzina (cele de la buson) infundate grav Efect; 1,5 L apa foarte murdara in rezervor. -senzorul de cadere pus invers cu toate ca scrie cat casa pe el "upper" insotit de o sageata, pentru cei ce nu stiu sa citeasca engleza ) (oricum nu mai conta fiindca nu mai era functional) -injectoarele super murdare -mufele rapide de la rezervor "reparate" cu lut (cam asa arata ) -senzorul de benzina (rezerva) distrus. Evident ca, odata identificate problemele astea, am inceput sa le elimin pe rand, incepand cu degajarea canalelor de eliminare apa si benzina de la rezervor. Am demontat tot ansamblul pompa benzina, filtru, senzor benzina, regulator presiune. Am curatat filtrul de pe pompa prin suflare, am improvizat un circuit alimentat cu lichid de curatat carburatoare si l-am circulat cateva minute prin pompa. Am repetat operatiunea si cu benzina pana ce n-a mai iesit niciun pic de mizerie. Am cumparat filtru de benzina nou (KL 145 produs de Mahle- 68 de Lei). Urmeaza sa comand cele doua fitinguri ce intra in rezervor. Cele vechi le-am distrus definitiv (nu ca n-ar fi fost deja) cand le-am scos din placa suport. Odata bagate in locas, nu mai pot fi scoase decat prin rupere. Am trecut la repararea senzorului de benzina, intrucat nou este undeva la 40 de E. Dupa ceva munca de documentare, l-am rezolvat cu un thermistor 470 ohm. Se desface cutiuta lui cu multa grija, se dezlipeste cel defect (e cositorit in fundul cutiei si la firul de +) si se inlocuieste cu cel de mai sus. In urma catorva probe, m-am convins ca functioneaza perfect si l-am pus la locul lui. Cost 1.6 lei. Am trecut la capitolul injectoare si, avand putin timp liber, am facut improvizat un dispozitiv de curatat injectoare. Asta a constat in urmatoarele operatiuni; constructie montaj electronic (cu toate ca sunt afon in domeniu) pentru impulsuri, circuit de presiune pentru iinjectoare facut din propria lor rampa, o sticla PET de un litru, eprubete gradate, pompa cu manometru si niste furtune. Toate astea puse cap la cap si am demarat actiunea (a durat cateva zile totusi). Observatii; la inceput injectoarele "pishau" apoi imediat au inceput sa pulverizeze frumos. Am insistat pana ce nu s-a mai vazut diferenta intre ele. Binenteles, le-am curatat pe rand, totodata inspectatnd cantitatea de lichid debitat intr-un anumit timp. (1 sec. 5 sec.). Pt. treaba asta am folosit eprubetele gradate. Rezultatele sunt mai mult decat satisfacatoare. Ultimul capitol si nu va mai plictisesc cu postu' asta lung; senzorul de cadere. Intrucat m-am prins ca nu e inginerie genetica in el si oricum era defect, am curatat putin toate contactele lui (cu o pila foarte fina de unghii ) si Surpriza; functioneaza perfect, cu valorile din carte perfecte. Am mai scutit niste bani. Deocamdata astept primavara. Atunci am sa comand si cele doua fitinguri pt. rezervor. Am uitat sa mentionez ca intre timp am luat toti senzorii la verificat. Totul este bine, cu valorile date in carte OK. Cam astea fiind spuse, sper sa aveti rabdare sa cititi pomelnicu' asta. Sa fiti iubiti. P.S am schimbat si filtrul de aer, schimbat impropriu spus deoarece nu exista. Editat Ianuarie 15, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Am citit tot "pomelnicul" si am avut de invatat din el. Pune si ceva poze daca ai, ca intelegem mai usor. Mi-ai dat de gandit cu sonda de nivel ( a se intelege litrometru), si cred ca o sa fac si eu ceva asemanator pana la urma. Problema cu furtunele de benzina din rezervor a avut-o un prieten la o Aprilia ETV 1000 Caponord, si nu stia ce are de nu se tureaza, nu mai spun ca a facut un drum Bucuresti - Lehliu cu 80 km / h, fiind exasperat cand a incercat sa depaseasca o batrana Dacie, fara succes...A gasit la un prieten furtune cu mufe de la o Aprilia RSV Mille. De atunci, ulei, benzina, si doua seturi de gume pe sezon ) P.S.: Bine ai venit printre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Corect. Carburatoarele se demonteaza, si se curata, apoi se sufla cu presiune de aer, fara a se umbla la reglajele de la amestec (jiglorul incastrat in partea de jos a carburatoarelor, spre cilindru). Bujia se curata usor cu o perie de sarma, fara a o pune pe aragaz, ca pe o bujie de Dacie... Ca sa-ti fie mai usor cu montajul la carburatoare, desfa suruburile de prindere ale filtrului de aer pe cadru. Ieri mi-am dat si eu comanda de aripa de cross, de Honda CRF. In doua zile o voi primi. Am avut de ales intre varianta dreapta, si cea curbata, asa ca am ales prima varianta. Am gasit-o super ieftina la un pretenar care importa piese / consumabile. Aseara eram afara la o tigare, si ma tot cruceam cum o sa o montez pe mobra, dar astept sa fac masuratorile cu aripa semi-montata. Iti spun cum am facut eu. Am taiat o platbanda ( mai lata decat aripa) gaurita din comert si am dat 2 gauri in carena sub far, in paralel cu prinderea farului de carena. Am gaurit aripa in 3 puncte si am prins platbanda intre far si carena pt intarirea zonei. Am mai pus o bucata de platbanda asemanatoare si intre carena si aripa. Aripa ce o aveam era mai scurta dar cu partea din spate asemanatoare. Aceea am scrutat-o. Altfel chiar nu mai ajungea aer, plus ca nu mai poti vira. Sper sa te ajute la inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Asa ma gande-am si eu, Patrick. Am niste bucati de platband de mobila prin garaj. si o sa vad cum ma prind de carena., pentru ca pe furca nu imi mai permite sa brachez ghidonul pana la capatul cursei. Partea din spate o voi taia, in functie de distanta pana la radiator. Oricum, daca nu ma insel, varianta aleasa de mine are gauri in partea din spate. Daca tot o sa las si aripa originala montata, probabil ca voi monta releul de incarcare si claxonul sub aripa, in asa fel incat sa bata aerul aspirat spre releu.. Multumesc de ajutor. Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Se poate face doar partea cu viratul si cu aerisitul sunt impedimentele. Spor la bricolat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Sar`na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Am citit tot "pomelnicul" si am avut de invatat din el. Pune si ceva poze daca ai, ca intelegem mai usor. ....................................................... P.S.: Bine ai venit printre noi. Multumesc frumos, sper sa fie de ajutor ce am postat. Poze nu am facut si-mi pare rau dar in febra actiunii am neglijat aspectu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Nu uit sigur. Daca tot tine vremea cu noi, imi mai fac de lucru, ca tot sta capra degeaba... M-am chinuit sa desenez pe o poza...dar nu am talent la asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eu am dat jos aripa originala si a ramas doar cea de sus. In gen Bmw Dakar. Altfel, de aspect daca vrei, iti pui una de supermoto, scurta. Plus mai ia in calcul daca e asa de lunga, vibratiile de la vant se vor transmite in prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Multumesc, Cristian. Cred ca am uitat sa va spun ca, imediat ce am cumparat-o, i-am luat baterie noua, bujie si am reusit chiar sa ma plimb putin cu ea dar nesatisfacator; la fiecare franare murea motoru', rateuri etc. Astea le-am pus pe seama apei si murdariei din rezervor. Dupa prima curatare si inlocuire a benzinei s-a comportat mai bine dar tot nu era ce trebuie asa ca dupa trei zile de teste din astea, am procedat cum v-am descris mai sus. Acum sunt convins ca va functiona cum trebuie. O aripa cum vrea Eugen intentionez si eu sa-i pun. Imi place mult cum arata. Vreau sa-i fac si un scut serios, din otel sau aluminiu, asa cum aveam pe KLE-ul meu. Vreau sa-i pun si niste crash-bar-uri si aparatori de manere (costa ceva manetele de ambreiaj si frana). Vreau sa-i fac mai multe chestii, inclusiv sa-i schimb culoarea prin infoliere. Am ceva gargauni in cap si cu tapiteria seii. Sper sa am si timp de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asa da. Pacat ca mai trebuie sa tai cu flexul din carene sa poata vira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Aripa ridicata nu e numai un moft ci e si utila in cazul in care se merge pe namol, binenteles daca este eliminata cea de jos. Am fost pus in freza de doua ori din cauza acumularii de namol sub aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eu am rupt 2 aripi de aprilia si am trecut la cea suspendata. Dar dupa 1 sezon de supraincalzire am revenit la cea de-a treia aripa si la mai multa atentie prin ce noroaie trec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.