Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

CRED CA TRAGEDIA ESTE IN FAPTUL CA AUTORITATILE AU ARATAT CA NU SUNT BUNE DE NIMIC!

CRED CA UN MOMENT DE RECULEGERE AR FI , DACA SUNTETI E ACORD , MAINE 23.01.2014 SA NU PUBLICAM NIMIC PE FORUM .

 

Cat despre termocupla , imi pare rau , poate si eu te-am indus in eroare cu acele link-uri , dar au fost singurele lucruri gasite pe net ....

am vrut sa spun sa cumperi una noua , cred ca e de foarte mare importanta in functionarea motorulului la parametri normali deci , nu trebuie facut rabat la calitate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ideea ta,Alin.

Deci,maine nu mai postam nimic.

Nu trebuie sa-ti faci griji cu termocupla. Tu ai incercat sa ajuti,si iti multumesc. Merge si asa,doar ca trebuie sa ii opresc contactul cand o opresc si sa nu uit sa-l pornesc dupa ce plec cu ea.

Ideea cu cea de Gpz imi venisepentruca stiam ca lucreaza in parametrii optimi.

Oricum,prefer sa montez una noua decat una sh neprobata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Patrick, dar tocmai ce am terminat montajul la termocupla veche, am pus antigelul si am montat tot.

Ramane pentru primavara.

Cu ocazia asta am bagat-o in foisor, sa nu o mai ploua, si o sa-i pun husa pe ea dupa ce se usuca. La noi inca mai burniteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva un manual de reparatii pt Aprilia Pegaso 650, din 1999, tradus.....

mail.....cata_klx05@yahoo.com....multumesc....

Salut.

Nu il gasesti tradus.

Uite un link cu manualul original in italiana, spaniola si engleza:

http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-1997-manual-de-reparatie.html

 

Ii dai download-ul mic de sub cele 3 poze, il descarci cu Save, apoi il dezarhivezi cu WinRar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRED CA TRAGEDIA ESTE IN FAPTUL CA AUTORITATILE AU ARATAT CA NU SUNT BUNE DE NIMIC!

CRED CA UN MOMENT DE RECULEGERE AR FI , DACA SUNTETI E ACORD , MAINE 23.01.2014 SA NU PUBLICAM NIMIC PE FORUM .

 

Cat despre termocupla , imi pare rau , poate si eu te-am indus in eroare cu acele link-uri , dar au fost singurele lucruri gasite pe net ....

am vrut sa spun sa cumperi una noua , cred ca e de foarte mare importanta in functionarea motorulului la parametri normali deci , nu trebuie facut rabat la calitate..

VAD, DIN FAPTUL CA NU AM PUBLICAT NIMIC IERI ,SPIRITUL CARE TREBUIE SA CUPRINDA TOT POPORUL NOSTRU : UNITATEA

DACA AM REUSIT IMPREUNA SA FIM DE ACORD SA NU FACEM NIMIC CRED CA AM PUTEA SA FIM DE ACORD SI SA FACEM CEVA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu există pe internet așa ceva. Poate doar în service-uri...

Cât despre logare, după click pe Download, completarea textului din imagine în caseta de dedesubt și iar click pe Download, fișierul va începe descărcarea.

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te te referi la frai. Vine montat tot pe axul de la vibrochen, pe volanta, sau intermediar, intre bendix si electromotor?

post-74306-0-97056300-1390666601_thumb.jpg

post-74306-0-18617800-1390666723_thumb.jpg

post-74306-0-47698400-1390666726_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica tie iti trebuie asta, cu dinti pe ambele parti, nu?

 

Spune-i lui Adyfikus si ce an e motoreta, ca am impresia ca e diferenta, nu stiu sigur, dar la capacul de la motor de pe partea aia sigur e diferenta la modelul pana in `97, fata de cel de dupa.



Ma refer la pinioane, si prinderea lor intre carterul motorului si capac.

post-74306-0-06274000-1390667218_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce au facut altii, dar eu am lucrat ultimele 3 zile, iar azi am petrecut 5 ore la un "cardio" cu lopata prin zapada..

Tura de noapte este de minune acum.

Deja mai bag o cafea pe "vena" :P

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am modificat initial un parbriz de scuter chinezesc, pe care l-am luat cu 30 ron.

L-am incalzit cu un feon industrial, si "l-am tras" cu o coada de ciocan.

E bine sa ai pe cineva sa te ajute, dar daca il poti taia in dreptul prinderilor de la oglinzi / manete e mult mai bine..

 

Ulterior, am primit cadou un parbriz GIVI de la un posesor de Pegaso de aici, de pe forum, iar parbrizul original l-am dat cadou unui prieten, ca vorba aceea "dar din dar, se face rai". Tin sa-i multumesc din nou lui "jupanu77" pentru bunele intentii.

Ideea e ca parbrizul modificat de mine era mai inalt cu 10 cm, si ma proteja putin mai bine la drumuri in afara, dar si cel Givi isi face treaba, si arata mult mai bine pe motoreta..

De asta iti spun, Alin, sa il faci cat mai inalt.

 

Idem si pentru Pegasus73.

Eugen ce este aparatul montat pe ghidon.....ma ref la ce informatii iti ofera....,mai vad un buton montat....arata bn motorul sa-l stapanesti sanatos ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...