Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Frumoasa culoare, si "antijeg". La negrul de la a mea se cunoaste orice urma de praf. uite doua aprilici modificate , despre asta voiam sa spun - carene rezervor modificate si apoi aripa supermoto daca raman carenele oroginale o sa fie aripa relativ jos si nu da bine , ma rog sper sa ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Toate plasticele sunt acerbis. Si la mine si la Aprilia. Desenul e englezesc. Motorul e austriac. )) Sunt sigur ca are cava facut in China din fabrica ). Macar sigla. Sunt sigur ca are cava facut in China din fabrica ). Macar sigla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 E bine de stiut. Aseara am luat aripa, si am facut o proba, dar incepuse sa ploua, si nu am mai facut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 `Neata, Cristi. O sa-l dau jos, sa o las toata simpla. Si asa nu mai am nici un sticker pe toata mobra. O zi buna la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Nu-s modificate doar ca si look,vis-a-vis de aripa fata,ci au si roata pe 17 in loc de cea pe 19! da la asta m-am referit , doar ca aspect , de asta era vorba nu de altceva . Ai dreptate e roata supermoto , dar si daca ii punea de 21 tot arata bine , prin taierea carenei in fata a creat un 10 cm de spatiu foarte mult Acum mi-a venit o idee : cu doua amortizoare mai lungi nu s-ar putea rezolva problema spatiului ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Alin, nu vreau sa schimb jumate de motocicleta pentru un moft cu o aripa.. O sa vad zilele astea cum se aseaza, si cum se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Schimbi telescoape mai lungi, schimbi ciclistica. Mai trebuie cric mai lung, telescopul spate sa fie pe tare ca sa nu ai un chopper lasat pe spate si uite asa iti complici viata pt o aripa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Alin, nu vreau sa schimb jumate de motocicleta pentru un moft cu o aripa.. O sa vad zilele astea cum se aseaza, si cum se vede. normal ca nu , si eu am renuntat la ganduri de astea cert e un lucru , pentru mine : desingnerul a desenat-o asa cum e si a lansat-o pe piata asa , acesta este farmecul fiecarei mobre asa ca la mine am incercat inclusiv sa pastrez abtibildurile originale , deasemenea vopseaua ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Schimbi telescoape mai lungi, schimbi ciclistica. Mai trebuie cric mai lung, telescopul spate sa fie pe tare ca sa nu ai un chopper lasat pe spate si uite asa iti complici viata pt o aripa CORECT ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Si nu uita ca va fi aripa fixa daca e prinsa de carena. Adica virezi si ea tot in fata va "privi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 normal ca nu , si eu am renuntat la ganduri de astea cert e un lucru , pentru mine : desingnerul a desenat-o asa cum e si a lansat-o pe piata asa , acesta este farmecul fiecarei mobre asa ca la mine am incercat inclusiv sa pastrez abtibildurile originale , deasemenea vopseaua ... Ideea in sine e ca intotdeauna mi-am dorit sa am o motocicleta de cross, dar drumurile mele sunt in proportie de 70-80% prin oras, iar la greutatea mea, un enduro-touring este ideal. Lucrul original e intotdeauna frumos, dar fiecare isi face modificarile dupa bunul plac. CORECT ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ... Daca nu am mai fabula, viata ar deveni anosta Si nu uita ca va fi aripa fixa daca e prinsa de carena. Adica virezi si ea tot in fata va "privi". Exactemont... Te rog insistent sa nu deraiezi in domeniul science-fiction! Aici discutam chestii serioase,concrete! Politica e o c..rva cu sapte fete pe care e bine sa o tii la distanta, cat mai departe de bucuria vietii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 !!!Ca bine zici! ok vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi? o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese fara rupere de gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Eu ti-as recomanda prima varianta. Cu cat mai inalt, cu atat mai bine. Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc Eu ti-as recomanda prima varianta. Cu cat mai inalt, cu atat mai bine. Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete... toate au aceeasi lungime si vin aplicate pe barbrizul original -completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare... la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc toate au aceeasi lungime si vin aplicate pe barbrizul original -completare Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 var trei redesenata cu arc de cerc continuu Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare... Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul? grosime 4 mm , la gauri am deja trei suplimentare la ceea ce am facut deja si nu vajaie il voi da jos pe acesta ( de sus) car nu imi place ca forma , asta e , tot eu l-am facut dar m-am grabit , oricum isi face treaba am scapat de curentul din gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salutări oameni buni! Numele meu este Cristi și cu drag vă anunț că din Octombrie anul trecut sunt fericitul posesor al unui exemplar Aprilia Pegaso Cube, ce-a luat naștere în 1999. Dânsul, pe numele lui Tractoraș, a fost cumpărat de la un tânăr bucureștean, care a uitat să-mi povestească și dedesubturile dumnealui. Una peste alta, scos din service dupa aproape o lună, iată-ne făcând primul drum mai lung, între Popești Leordeni și Ploiești. Trebuie însă spus că dumnealui a fost (și este) destul de iertător cu mine și cu ale mele greșeli de începător, cu atât mai mult cu cât mă aflu la primul permis. Vreau să vă salut pe toți și să vă felicit pentru această comunitate pe care ați înființat-o. Cu respect, Cristi L. Bravo colega. Sa-l (o) stapanesti sanatos! Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salutare la baieti. Are cineva idee daca termocupla de Kawasaki GPZ se potriveste la radiatorul de Pegaso? Ma refer la diametrul si pasul filetului.. Vreau sa stiu sigur, sa nu ma apuc sa dau antigelul jos degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ok vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi? o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese fara rupere de gat MA GANDESC SA IL FAC INTEGRAL TOTUSI PE GAURILE ORIGINALE , AM MATERIAL SE VEDE CA NU MAI AM RABDARE , IARNA ASTA MA INNEBUNESTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Daca tot iti ajunge materialul, fa-l inalt, cat sa iti treaca aerul peste viziera...ai zis ca are 4 mm grosime, si ar trebui sa tina. Stiu cum e cu iarna..eu deja duc tratative pentru un set de roti de rezerva, sa montez cauciucurile de cross pe ele... Editat Ianuarie 16, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Pai, Cristiane, dupa ce incepe sezonul, mai facem altceva la mobre? ) Vorba aia, omul isi face vara sanie ( a se intelege masina) si iarna car ( a se intelege mobra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 DA CORECT ,MAI STUDIEZ CEVA POZE DE PE LA ALTE MODELE SI INCERC CEVA MAI MARE , ATAT AM PUTUT MARII LA IMPRIMANTA LA SERVICI MA ROG IDEEA CONTEAZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul. Vezi cam pana la ce inaltime ajunge.. Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ma mananca............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Pacat ca sunt la munca, si nu am sonor la calc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.