radum Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Sincer sa fiu, desi sunt posesor de Pegaso, te sfatuiesc sa iti iei Honda Transalp (2 in V, mai multa putere).Un minus ptr japoneze (Honda, Yamaha) este pretul relativ cam mare si lipsa pieselor de schimb ptr motoare mai vechi de 1995 (cred) .Eu nu am avut bani in momentul respectiv ptr achizitionarea unui Transalp + ca motorul actual l-am luat de la un prieten bun care a avut grija de motocicleta. Alegerea motocicletei depinde si de inaltimea ta (trebuie neaparat sa ajungi cu picioarele jos cand stai pe loc in sa, altfel vei cadea la un semafor), de anul de fabricatie al motorului si mai ales de cum te simti tu in sa.Nu iti lua o motocicleta doar ptr ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 (editat) Sincer sa fiu, desi sunt posesor de Pegaso, te sfatuiesc sa iti iei Honda Transalp (2 in V, mai multa putere).Un minus ptr japoneze (Honda, Yamaha) este pretul relativ cam mare si lipsa pieselor de schimb ptr motoare mai vechi de 1995 (cred) .Eu nu am avut bani in momentul respectiv ptr achizitionarea unui Transalp + ca motorul actual l-am luat de la un prieten bun care a avut grija de motocicleta.Sunt multumit de ea, nu m-a lasat in drum vorbind singur, toate au nevoie de atentie (trebuie sa ai grija de ea ca sa aiba si ea grija de tine) Alegerea motocicletei depinde si de inaltimea ta (trebuie neaparat sa ajungi cu picioarele jos cand stai pe loc in sa, altfel vei cadea la un semafor), de anul de fabricatie al motorului si mai ales de cum te simti tu in sa.Nu iti lua o motocicleta doar ptr ca iti place cum arata sau cum suna.Ia-o ptr ca te simti bine pe ea Sper sa te vad in curand posesor al unei motociclete (oricare ar fi ea) Editat Februarie 28, 2008 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Sincer sa fiu, desi sunt posesor de Pegaso, te sfatuiesc sa iti iei Honda Transalp (2 in V, mai multa putere).Un minus ptr japoneze (Honda, Yamaha) este pretul relativ cam mare si lipsa pieselor de schimb ptr motoare mai vechi de 1995 (cred) .Eu nu am avut bani in momentul respectiv ptr achizitionarea unui Transalp + ca motorul actual l-am luat de la un prieten bun care a avut grija de motocicleta.Sunt multumit de ea, nu m-a lasat in drum vorbind singur, toate au nevoie de atentie (trebuie sa ai grija de ea ca sa aiba si ea grija de tine) Alegerea motocicletei depinde si de inaltimea ta (trebuie neaparat sa ajungi cu picioarele jos cand stai pe loc in sa, altfel vei cadea la un semafor), de anul de fabricatie al motorului si mai ales de cum te simti tu in sa.Nu iti lua o motocicleta doar ptr ca iti place cum arata sau cum suna.Ia-o ptr ca te simti bine pe ea Sper sa te vad in curand posesor al unei motociclete (oricare ar fi ea) Buna treaba...ca sa fiu sincer si eu ma gandeam tot catre un transalp...dar cum nu am prea multa experienta in domeniu m-am gandit sa cer parerea tuturor enduristilor .Astept in continuare parerile voastre . Asfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 dupa o lunga perioada de stat bucati...acum merge si mobra mea! in sfarsit se pare ca si-a revenit! si azi am zis sa o omenesc si eu cu un plin de benzina. P.S. benzina trebe fara plumb nu?? sper ca nu fac prostii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 sunt posesor de aprilia dar imi pare rau de bani pe care iam dat pe ea..........te sfatuiesc sa NU iei aprilia....este frumoasa merge de te unge la suflet atunci cand merge dar te lasa cand tie lumea mai draga si daca vrei sa o vinzi nu o sa reusesti sa o dai decat pe bani de nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Dupa multe tentative nereusite de pornire am golit rezervorul si am constatat ca aveam in el cam un litru de apa... Acum porneste cu ceva efort dar dupa scurt timp se opreste;presupun ca si in carburatoare este apa.Exista vreo solutie de a elimina apa din carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Dupa multe tentative nereusite de pornire am golit rezervorul si am constatat ca aveam in el cam un litru de apa... Acum porneste cu ceva efort dar dupa scurt timp se opreste;presupun ca si in carburatoare este apa.Exista vreo solutie de a elimina apa din carburatoare? desfaci suruburile de la camerele carburatoarelor sau il chinui pana il pornesti si dai cateva ture cu el cu shocu tras --- Mesaj completat în 01 Mar 2008 12:03 -------------cine imi poate da si mie imprumut o presa de scos volanta ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 desfaci suruburile de la camerele carburatoarelor sau il chinui pana il pornesti si dai cateva ture cu el cu shocu tras <small>--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 12:03 -------------</small><br/>cine imi poate da si mie imprumut o presa de scos volanta ?? Am mai auzit de suruburile astea dar nu stiu pe unde sunt.De dat ture imi este imposibil pentru ca se opreste imediat,asa ca...please. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Am mai auzit de suruburile astea dar nu stiu pe unde sunt.De dat ture imi este imposibil pentru ca se opreste imediat,asa ca...please. Suruburile sunt cele din prima poza, se desfac prin gaura de pe partea stanga a cadrului cu o surubelnita in cruce foarte lunga. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Suruburile sunt cele din prima poza, se desfac prin gaura de pe partea stanga a cadrului cu o surubelnita in cruce foarte lunga. Bafta. Mecaniku,o sa ma cocosez de la cata bere trebuie sa iti car.Stiam eu ceva de orificiul din cadru dar nu stiam ce.Maine caut. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 (editat) @ ASU11 Ai aici desenul tehnic al extractorului de volanta. Daca cele 4 piulite sunt M6, sunt piulitele care fixeaza capacul bendixului de volanta. Bafta. Editat Martie 2, 2008 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 revin din nou cu intrebari... am facut ceva plimbari cu mobra..adic2-300km si i-am facut si consumul...ma cam sperie:9-10% e normal? si am observat ca nu prea mai am demaraj la plecarea de pe loc. se tureaza motorul dar nu se mai infige ca in vremurile bune. da in gol putin si apoi prinde. crek mi se duce ambreiajul? sau trebe reglat cumva? avand in vedere ca mobra a fot bucati bucati..creca trebuia reglat? dac stie cineva sa imi zica cum se poate face lucrul asta? si la consum? ce naiba pot sa fac? pare cam mare. cam care sunt turatiile in care sa ma incadrez cu ea? P.S. benzina cu plumb sau fara plumb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 revin din nou cu intrebari... am facut ceva plimbari cu mobra..adic2-300km si i-am facut si consumul...ma cam sperie:9-10% e normal? si am observat ca nu prea mai am demaraj la plecarea de pe loc. se tureaza motorul dar nu se mai infige ca in vremurile bune. da in gol putin si apoi prinde. crek mi se duce ambreiajul? sau trebe reglat cumva? avand in vedere ca mobra a fot bucati bucati..creca trebuia reglat? dac stie cineva sa imi zica cum se poate face lucrul asta? si la consum? ce naiba pot sa fac? pare cam mare. cam care sunt turatiile in care sa ma incadrez cu ea? P.S. benzina cu plumb sau fara plumb? Cred ca nu este bine reglat jocul la maneta de ambreiaj, ar trebui sa aiba cam 10 mm cursa libera la maneta, se regleaza ca si frana de la bicicleta. Benzina este fara plumb, consumul ar trebui sa fie intre 6 si 8l/100km, vara, cu motorul reglat corect si cu acele de dozaj de la carburatoare puse in pozitia a 3-a, mers normal intre 3000 - 5000 ture. Oricum in 2-300km nu poti sa-i stabilesti corect consumul, mai ales acum cand este inca frig. Au mai fost discutii despre consum, cauta pe paginile anterioare. Verifica si jocul la maneta de soc, daca nu este bine reglat nu inchide socul si creste consumul, jocul ar trebui sa fie cam 2-3 mm. Sa nu circuli mult timp la peste 6000 ture ca se va arde garnitura de chiulasa. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Imediat iese fum din calculator si degeaba... Am gasit ,dar habar nu am unde,logoul Pegaso identic cu cel de pe motorul meu,impreuna cu inscriptia Pegaso 650 care se afla langa far,si cu toate celelalte stickere(de pe bascula,etc) in format PDF,marime 1:1. Aseara,facand curatenie prin calculator,am reusit sa sterg fisierul dupa care,evident,am golit cosul de gunoi. Azi am cautat in disperare pe Google dar nu am reusit sa il mai gasesc. Daca il are cineva sau stie unde se poate gasi il rog sa posteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Imediat iese fum din calculator si degeaba... Am gasit ,dar habar nu am unde,logoul Pegaso identic cu cel de pe motorul meu,impreuna cu inscriptia Pegaso 650 care se afla langa far,si cu toate celelalte stickere(de pe bascula,etc) in format PDF,marime 1:1. Aseara,facand curatenie prin calculator,am reusit sa sterg fisierul dupa care,evident,am golit cosul de gunoi. Azi am cautat in disperare pe Google dar nu am reusit sa il mai gasesc. Daca il are cineva sau stie unde se poate gasi il rog sa posteze. Bafta la facut stickere! Pegaso_3_logos.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Bafta la facut stickere! Pegaso_3_logos.pdf Nu mai am cuvinte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 posesori de pegasouri din bucuresti si din tzara cand ne intalnim si noi ???? pt inceput undeva in bucuresti si dupaia undeva la munte? poate facem si o transalpina cu ele sa vedem cati plecam si dupaia cati ne intoarcem ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 @mekaniku esti un mare domn si un mare om !! --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 10:26 -------------cumpar toba dreapta stock de pegaso 3. nu conteaza daca este infundata sau rupta. imi trebuie doar ornamentul de inox. cine vinde toba sa ma contacteze. --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 10:31 -------------sau cumpar teava de inox de 1m cu diametrul de 130 sa imi confectionez singur cine are sau stie unde se poate gasi e rugat sa posteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 cateva indicatii despre cum se schimba semerigurile la furca poate sa imi dea cineva? sau un tutorial? --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 19:20 -------------apropo..stie careva de unde e furtunelul asta? e subtire rau si cu pipa aia in capat..pare din ceva plastic. vad ca a ramas dupa asamblare..si poate trebe pus si asta ca ma indoiesc ca a avut mecanicul alatu cu care sa il schimbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 cateva indicatii despre cum se schimba semerigurile la furca poate sa imi dea cineva? sau un tutorial? <small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 19:20 -------------</small><br/>apropo..stie careva de unde e furtunelul asta? e subtire rau si cu pipa aia in capat..pare din ceva plastic. vad ca a ramas dupa asamblare..si poate trebe pus si asta ca ma indoiesc ca a avut mecanicul alatu cu care sa il schimbe! furtunasul subtire sar putea sa fie aerisirea de la baterie uitate la baterie in partea stanga ar trebui sa aiba un furtun de aerisire care duce sub motocicleta daca nu il piu sar putea sa arunce acid pe cadru si sal pateze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 furtunasul subtire sar putea sa fie aerisirea de la baterie uitate la baterie in partea stanga ar trebui sa aiba un furtun de aerisire care duce sub motocicleta daca nu il piu sar putea sa arunce acid pe cadru si sal pateze nu nu..nu e vorba de furtunul ala. ala e mai gros, din cauciuc. de la baterie e pus! asta e alceva e mai subtire, si cu pipa in capat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 hahahaha mia sosit bendixul de la ktm sper sa se potriveasca ))) mekaniku tu care esti salvarea noastra ce spui asa dupa ochi se potriveste? tre sa schimb sensul rolelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Va salut pe toti posesorii de Pegaso. Sunt noul posesor a unui astfel de calut, o Aprilia Pegaso Cube din '99 si tin sa va zic ca's tare mandru de ea. Imi pare bine ca am gasit topic-ul asta ca ma pot documenta / invata mai mult despre ea si in caz de ceva 'bube' e bine ca am pe cine sa intreb . Toate cele bune !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) @KSG si eu am comandat aceeasi piesa tot de la KTM sa ne spui si noua daca ti s-a potrivit si pretul la care ai luat-o k sunt tare curios eu am comandat piesa nr 58440026000 de la ktm duke-e 1997 si inca nu a sosit Editat Martie 7, 2008 de ASU11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) O sa le dau telefon celor de la united motors sa vad daca imi monteaza ei piesa ca la 50 RON ora si imi ia maxim 3 ore, se cam merita sa o montez la reprezentanta.Pe ia am dat 230 RON si mai are 1 pe stok la KTM din Satu Mare si e mai ieftina cu 15 RON. Va tin la curent daca se potriveste. P.S. Eu am comandat piesa pe 22.02.08 si piesa a sosit pe 06.03.08, am dat comanda la Moto Aventure de pe soseaua Cotroceni, vis-a-vis de gradina botanica. Editat Martie 7, 2008 de ksg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.