Nooxy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 O cheie de bujii imi recomanda careva?.......nu am nevoie dar vreau sa stiu ca e acolo in caz de ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Maine am intentia sa fac traseul din pozele puse mai jos....prima parte a traseului se opreste la Targu Jiu unde ma cazez.... duminica o iau inapoi .....Daca mai sunt doritori sa zica si stabilim ce si cum...... bree dar nu puteai sa zici mai devreme cu 1-2 zile? acu,am deja alte planuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Noxy,cheie universala de bujii cu cricket de la Louis (are 3 tubulare subtiri si doua prelungitoare). O folosesc de 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horatiu Sichitiu Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Multumesc mult Eugen si Victor, pentru ajutor, am vorbit cu domnul Eugen si sper sa rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Nu vreau sa ma bag aiurea, mai ales ca ai facut deja treaba si a iesit chiar bine, dar nu mergea cumparata o sea din dezmembrari ? Modelul dupa 94 sau 95 are altfel de sea, confortabila zic eu si CRED ca baza aia de plastic e la fel.. Oricum, felicitari, arata foarte bivne . nu era mai bine deoarece aceasta sa a primit extraburete si un material mai morale pentru comfort la drum intins» Post actualizat in 30 May 2015 06:56 @alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ? » Post actualizat in 30 May 2015 07:00 @alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ?nu mai e.we rupsese oricum pe la colturi. Modelul nou a fost masurat dupa bucile noastre si testat cativa km, insa , da, ai dreptate voi vedea la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 nu era mai bine deoarece aceasta sa a primit extraburete si un material mai morale pentru comfort la drum intins » Post actualizat in 30 May 2015 06:56 » Post actualizat in 30 May 2015 07:00 nu mai e.we rupsese oricum pe la colturi. Modelul nou a fost masurat dupa bucile noastre si testat cativa km, insa , da, ai dreptate voi vedea la drum lung Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu. » Post actualizat in 30 May 2015 07:28 Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Multumesc baieti de sfaturi referitor la carburatoare. Am sa tin cont de ele. Ce ma ingrijorase pe mine a fost faptul ca, in momentul in care am desfacut carb si le-am curatat+pus plutitoarele la nivel am avut neplacuta surpriza sa vad ca ambele erau negre(arse) in camera de amestec aer+benz. Acuma... nu stiu din ce motiv dar banuiesc ca arunca benzina inapoi... Eu le-am curatat si vreau sa vad ce se intampla de acuma. A.. mersi si pt sfaturile cu stilul de mers (pana acum am avut un motor cu 4 cilindri...mare diferenta de stil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu. » Post actualizat in 30 May 2015 07:28 Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel. rulment.JPG pai ai mura in gura dimensiunile in tabel...25x52x15....mergi la magazine de rulmenti si imposibil sa nu gasesti....ia-ti ceva de calitate,gen SKF Editat Mai 30, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu.» Post actualizat in 30 May 2015 07:28Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel. rulment.JPG as vrea luni sa FAC vulcanii noroiosiy say parcul de zimbrii de la vama buzaului....ma chinui cu tableta masii deck scuzati ortografia » Post actualizat in 30 May 2015 16:44 Va rog in sfat: mi-am must o camera sport ,vreau as o montez pe casca IMSA nu stiu cum. Nuare nici inddicatiuni » Post actualizat in 30 May 2015 16:48 A era sa hit:Cristi m-am dat la Albacher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) domnilor....http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?p=1310 astazi am realizat practic ceea ce articolul sugereaza si testat pe aprilia....in forma cruda,in 30 min .... cert e ca troaca merge pe vapori de benzina . cu furtunul de benzina scos din carburator.daca dupa realizarea urmatoarelor prototipuri de vaporizatoare voi face si test la drum , sa se adevereasca ca sunt de 2-3 ori mai eficiente la consum , dau lovitura. filmuletul pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/mihai.alexandru.5667/videos/vb.100001546687040/901549519906596/?type=2&theater¬if_t=video_processedalt film demo ptr un scuter : dati si voi search pe youtube gasoline / fuel vaporizer» Post actualizat in 30 May 2015 17:43 » Post actualizat in 31 May 2015 19:20si cateva poze de duminica de la rezervatia cheile dobrogei Editat Mai 30, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Faine pozele @mad_max_86! Cat despre vaporizator, nu-ti bate capul, daca solutia ar fi fost pe bune, in zilele noastre in care constructorii se bat sa scoata cel mai bun consum, ar fi fost cercetata si dezvoltata. Prin vaporizarea completa a combustibilului nu mai are loc o racire eficienta a camerei de ardere => amestec din ce in ce mai sarac => temperaturi din ce in ce mai mari => supape si segmenti topiti. Ale noastre drujbe nu sunt capabile sa modifice avansul in functie de amestec (pentru ca n-au date privind cantitatea de amestec carburant ce a patruns in cilindru, mai ales daca ii pui vaporizator, insa CDI-ul are o harta prestabilita, cunoscand caracteristica de dozaj a carburatorului). Deci motorul ala nu va putea functiona niciodata ok fara sa se defecteze. Poate pentru un motor stationar, dar ar trebui confectionat din materiale foarte rezistente. Dupa cum stii, daca ii maresti debitul de aer pe care-l ia la ralenti, tobele se inrosesc deoarece amestecul devine foarte sarac, temperatura amestecului carburant in timpul arderii crescand enorm, apar aprinderi secundare si detonatii, iar de acolo lucrurile o iau razna ). Eu stiu ce am patit cand imi tragea aer fals vara trecuta, fiindca pierdusem un dop de la un carburator. A dat niste rateuri inapoi in admisie de mi-a innegrit filtrul de aer. Vaporizarea completa e favorabila doar in cazul sistemelor de management electronic a motorului. Nu cred ca tehnologia de astazi nu permite ca un injector sa pulverizeze carburantul atat de fin incat sa fie vaporizat usor. De altfel, nu mai aparea injectia directa de benzina. Si nu se doreste vaporizarea completa. Tot din motive de temperaturi foarte ridicate si aprinderi secundare. Citeste despre amestec stratificat. Editat Iunie 1, 2015 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Faine pozele @mad_max_86! Cat despre vaporizator, nu-ti bate capul, daca solutia ar fi fost pe bune, in zilele noastre in care constructorii se bat sa scoata cel mai bun consum, ar fi fost cercetata si dezvoltata. Prin vaporizarea completa a combustibilului nu mai are loc o racire eficienta a camerei de ardere => amestec din ce in ce mai sarac => temperaturi din ce in ce mai mari => supape si segmenti topiti. Ale noastre drujbe nu sunt capabile sa modifice avansul in functie de amestec (pentru ca n-au date privind cantitatea de amestec carburant ce a patruns in cilindru, mai ales daca ii pui vaporizator, insa CDI-ul are o harta prestabilita, cunoscand caracteristica de dozaj a carburatorului). Deci motorul ala nu va putea functiona niciodata ok fara sa se defecteze. Poate pentru un motor stationar, dar ar trebui confectionat din materiale foarte rezistente. Dupa cum stii, daca ii maresti debitul de aer pe care-l ia la ralenti, tobele se inrosesc deoarece amestecul devine foarte sarac, temperatura amestecului carburant in timpul arderii crescand enorm, apar aprinderi secundare si detonatii, iar de acolo lucrurile o iau razna ). Eu stiu ce am patit cand imi tragea aer fals vara trecuta, fiindca pierdusem un dop de la un carburator. A dat niste rateuri inapoi in admisie de mi-a innegrit filtrul de aer. Vaporizarea completa e favorabila doar in cazul sistemelor de management electronic a motorului. Nu cred ca tehnologia de astazi nu permite ca un injector sa pulverizeze carburantul atat de fin incat sa fie vaporizat usor. De altfel, nu mai aparea injectia directa de benzina. Si nu se doreste vaporizarea completa. Tot din motive de temperaturi foarte ridicate si aprinderi secundare. Citeste despre amestec stratificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Aveti mai jos povestea primei zile si catve apoze din excursia din weekend... si o sa vedeti in partea 2-a ca de ce iti este frica nu scapi(referitor la cheia de bujii ca tot intrebam de ea) /index.php?/topic/727562-evadare-de-2-zile-prin-muntii-si-dealurile-patriei/ va las si aici 2 -3 poze sa va fac pofta sa cititi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Gazdac Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Buna! Scuze daca e off topic dar am o nelamurire..poate ma ajuta cineva. De curand mi sa schimbat uleiul la motor (10w-40 Dinamic MOL,doar provizoriu) si de atunci imi arunca uleiul pe la furtunul gazelor de carter in camera filtrului de aer si de acolo prin furtunul de scurgere evident pe roata spate.. . E prea subtire uleiul si sa pun unul mai vascos sau ma pomenesc cu o alta problema? Multumesc anticipat! Nivelul ramane tot la maxim spre surprinderea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 @Gaby Uleiul pe care l-ai pus cred ca este ulei auto si nu moto. Asta nu e un argument pentru aruncarea lui in filtru. Dar intrebarea este: CAT ulei ai pus ? Ai schimbat si filtrul de ulei ? Inainte de asta ai scurs bine uleiul din baie si din surubul din cadrul de deasupra radiatorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Dupa cum v-am povestit am avut ceva necazuri cu mobra in plimbare...pe scurt a intrat apa in admisie si pana ce nu i-am scos bujia sa o curat si usuc nu am reusit sa o pornesc.....acum am ramas cu becul rosu aprins la injectie...cum se poate reseta?....am scos bornele 10 minute dar degeaba.....mobra pare ca trage ok dar totusi e o problema de ramane becul aprins...va rog sa imi spuneti cum sa procedez...Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreitech Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) cam asa ceva : si in teorie se verifica cu tot in teorie dupa ce dai exit ar trebui sa nu iti mai afiseze eroare. si vezi ca trebuie sa tii strap-ul ala exact 12 sec.. Editat Iunie 1, 2015 de andreitech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Gazdac Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 @Gaby Uleiul pe care l-ai pus cred ca este ulei auto si nu moto. Asta nu e un argument pentru aruncarea lui in filtru. Dar intrebarea este: CAT ulei ai pus ? Ai schimbat si filtrul de ulei ? Inainte de asta ai scurs bine uleiul din baie si din surubul din cadrul de deasupra radiatorului ? Uleiul folosit este un "ulei semisintetic pt ungerea motoarelor in 4 timpi ale motocicletelor" (de pe eticheta) MOL Dynamic Moto 4T Street 10w-40. Da....sa schimbat si filtrul de ulei si ca si cantitate sa introdus 2,2 l dic care am scos ulterior 100 ml pt ca era peste nivelul maxim...Precizez ca inainte de a schimba uleiul nu facea faza asta... » Post actualizat in 01 Jun 2015 18:24 Uleiul folosit este un "ulei semisintetic pt ungerea motoarelor in 4 timpi ale motocicletelor" (de pe eticheta) MOL Dynamic Moto 4T Street 10w-40. Da....sa schimbat si filtrul de ulei si ca si cantitate sa introdus 2,2 l dic care am scos ulterior 100 ml pt ca era peste nivelul maxim...Precizez ca inainte de a schimba uleiul nu facea faza asta... . Si sa dat jos uleiul si din cadru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Uleiul folosit este un "ulei semisintetic pt ungerea motoarelor in 4 timpi ale motocicletelor" (de pe eticheta) MOL Dynamic Moto 4T Street 10w-40. Da....sa schimbat si filtrul de ulei si ca si cantitate sa introdus 2,2 l dic care am scos ulterior 100 ml pt ca era peste nivelul maxim...Precizez ca inainte de a schimba uleiul nu facea faza asta... » Post actualizat in 01 Jun 2015 18:24 nivelul e prea mare , face presiune si trebe' sa iasa undeva,In principiu intra 2 l daca golesti bine motorul -ceea ce nu poti face niciodata- te sfatuiesc sa mai scoti 200 ml cel [utin si sa faci probe dupa aceea.Cand vei face din nou schhimbul procedezi asa : Cumperi 2 litri -ajunge; golesti uleiul cu mobra in pozitie dreapta,verticala nu aplecata pe cricul lateral. Schimbi filtrul fara sa pui ulei in el si inchizi toate busoanele.Introduci 1.5 litri ulei , invarti fara scanteie motorul de cateva ori , o pornesti 10 minute si apoi o opresti. dupa iar 10 mitute verifici nivelul cu joja neinfiletata. Daca mai trebuie mai pui pana ajungi la limita dintre min si max Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 In the middle of nowhere: The Black Pine Tree Rocks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Buna! Scuze daca e off topic dar am o nelamurire..poate ma ajuta cineva. De curand mi sa schimbat uleiul la motor (10w-40 Dinamic MOL,doar provizoriu) si de atunci imi arunca uleiul pe la furtunul gazelor de carter in camera filtrului de aer si de acolo prin furtunul de scurgere evident pe roata spate.. . E prea subtire uleiul si sa pun unul mai vascos sau ma pomenesc cu o alta problema? Multumesc anticipat! Nivelul ramane tot la maxim spre surprinderea mea... Salut. Ceva de genu astaam patit si eu. Motivoul a fost amestecarea benzinei cu ulei(supra-alimentarea carb.). Cand am schimbat uleiu(acum 1sapt) am desfacut surubul de sub motor+filtru+(mare atentie) un furtuncare iese din cadru(de obicei partea stanga, deasupra radiatorului). De acolo mai curg aprox 1,2l ulei. Toaa treaba este ca au un sistem foarte ciudat de schimbare a uleiui. ADica daca dai drumu doar la surubul de sub motor.. nu se duce tot uleiul si apoi te trezesti cu 4l in loc de 2.2L. » Post actualizat in 01 Jun 2015 21:07 Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva. 80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta. Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!! Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? Mult noroc. Editat Iunie 1, 2015 de Iulian C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) » Post actualizat in 01 Jun 2015 15:40 Foarte faine,mai ales daca poti sa intri cu mobra in Rezervatie,inca!Azi-maine,gata! daca ai stii cum se intra,si cu masina si cu micu si cu orice peste tot ... se mai si construiesc biserici de zor ... @victor...........m-am lamurit cu vaporizatorul,mai incercase un amic,acelasi rezultat : este eficient in stationare dar in mers amestecul e greu de reglat , si daca nivelul in recipient zboara in toate partile,devine ineficient. constat ca ar fi bun doar pentru generatoare electrice. azi inca o tura mai lunga prin tot sudul dobrogei , 344km...cu doar...14,5l...4,2%.......ai place sa fie tinuta in a 4-a pe la 80 ,si acolo e cea mai economica..mai ales prin drumurile denivelate dintre sate ( jumate din drumuri numai prin judetene , ne-a cam rupt rinichii dar peisajul de vis ) directia adamclisi -dervent(ostrov -malul dunarii) -retur ion corvin - dobromir ( un minunat camp de maci ) - negru voda - vama veche ( popas de bere ) - prin statiuni - si acasa. @ cristian......m-am mai gandit si n-ar fi o idee rea sa incerc sa dau pegaso pe un dominator de 250...si ptr drumuri mai lungi sa iau un cb500.....ca nu exista ceva si ptr prajini ca mine,si usoara,si economica ,si sa fuga. scoti un 2,5% cu ea? » Post actualizat in 01 Jun 2015 22:10 Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva. 80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta. Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!! Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? Mult noroc. pana nu rezolvi problema cu plutitoarele nu vei rezolva nici problema cu pornirea....tind sa cred ca ai ceva defect pe la cuiele de inchidere,daca zici ca le reglezi intruna si la fel face.....eu seara asta m-am lamurit ptr a nush cata oara ca prostii de italieni cand au proiectat rezervorul , degeaba scriu ca are 4 litrii rezerva,intotdeuna ramane 1,5l in rezervor prin tot felul de coturi si colturi si nu mai curge nimic.vezi benzina dar sa curga nimic,si nu,nu e de la sita,e perfect curata.in stanga e uscat iar in dreapta vezi benzina garla cum ramane si nu se duce unde trebuie,e ca un buzunar prost facut. Editat Iunie 1, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 cam asa ceva : pegasodiagnostick.gif si in teorie se verifica cu pegasoerrorcodes.gif tot in teorie dupa ce dai exit ar trebui sa nu iti mai afiseze eroare. si vezi ca trebuie sa tii strap-ul ala exact 12 sec.. Am incercat procedura in dimineata asta dar nu raspunde la ea.....adica nu incepe sa blinkane 5 sec ca sa imi confirme ca a intrat in modul de workshop...am lasat si mai mult de 12 sec si la fel... » Post actualizat in 02 Jun 2015 05:59 ciudat e ca, chiar dc fac scurt intre cele 2 contacte se aude pompa de benzina cum lucreaza....ori in manual scrie ca scurtul intrerupe functioanarea injectiei si a pompei de benzina..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Cam aia e procedura, stiu ca intrasem o data in workshop mode de curiozitate. Vezi ca trebuie tinut fix secundele alea, dupa care trebuie sa iei firele de acolo. Verifica sa nu se fi oxidat conectorii aia si sa fie conectorii care trebuie - pe mufa aia e o gaurica in care nu e niciun fir, trebuie conectorii de pe o parte si cealalta a gaurii respective. Eu folosisem o agrafa de hartie la care indoisem capetele a.i. sa fie mai groase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salut.Nivelul se regleaza la 14.5 mm distanta intre plutitor si partea de sus a carbului unde vine paharul carbului.Surubul pilot jet se inchide la maxim si apoi se deschide 2.5 ture.Asta regleaza amestecul la relanti si un pic peste dar asigura pornirea usoara si relantiul.Cuiele pontou trebuie sa fie perfecte astfel nivelul nu va fi constant sau chiar va curge benzina din carb .Se examineaza cu atentie cuiele iar partea conica neagra care etanseaza sa fie perfect conica fara urme de uzura !Se ataseaza un furtun la intrarea benzinei in carb apoi se ridica usor plutitorul astfel incit tablita de actionare a cuiului sa atinga usor bila cu arc din fundul cuiului iar cuiul sa ajunga sus si sa inchida .Apoi se sufla pe furtunul atasat la intrarea benzinei in carb iar etansarea sa fie perfecta si sa nu poti sa sufli deloc pe furtun.Atentie ,tablita sa atinga usor doar bila cu arc din fundul cuiului ,iar acum masurind distanta dintre plutitor si suprafata carbului sa fie 14.5 mm.Daca lasi un pic in jos plutitoarele ai sa poti sa sufli un pic pe furtun.Te chinui un pic pt ca plutitoarele se misca pe pozitie dar cu rabdare si atentie ala este nivelul optim iar reglarea se face cu carbul in pozitie normala.Unesti carburile si apoi reglezi clapetele sa fie inchise perfect la ambele carburi la fel.Se regleaza din surubul cu arc care face legatura intre ambele clapete.Din surubul ala se face balansul la motoarele cu multi cilindri.Apoi cuiele din jiglerul principal le pui la prima sau a doua crestatura de sus depinde ,astea poti sa umbli si dupa montare ,in functie de cum merge.Filtrul de aer sa fie curat carburile fiind sensibile la murdarirea filtrului.Montezi carburile ,filtrul si pornirea trebuie sa fie usoara,chiar si acum dimineata la pornire poti sa tragi un pic socul.Cu motorul cald pornirea se face fara soc,invirte un pic motorul si imediat sa porneasca.Consum normal 5.2 ...5.5 mers 120...140 singur si cu bagaje,cam 6 cu doua persoane ,bagaje multe pe autostrada 130.La 90..100 sub 5 undeva la 4.5 2 persoane bagaje...etc.In oras peste 7 depinde cum mergi ,chiar si 8 daca alergi intre semafoare....Consumul asta l-am scos ani de zile asa ca eu cred ca asta este consumul normal la astea pe carburatie.Am incercat micsorarea consumului in oras dar nu prea cred ca se poate mult sub 7 chiar daca mergi usor,asa ca mi-am luat un suzuki model vechi de 400 cu care fac cam 4 ..4.2 in oras si aprilia este doar pentru plecari in afara...basca ca asta este mai mic si mai usor de condus printre masini la semafoare. Salut. Ceva de genu astaam patit si eu. Motivoul a fost amestecarea benzinei cu ulei(supra-alimentarea carb.). Cand am schimbat uleiu(acum 1sapt) am desfacut surubul de sub motor+filtru+(mare atentie) un furtuncare iese din cadru(de obicei partea stanga, deasupra radiatorului). De acolo mai curg aprox 1,2l ulei. Toaa treaba este ca au un sistem foarte ciudat de schimbare a uleiui. ADica daca dai drumu doar la surubul de sub motor.. nu se duce tot uleiul si apoi te trezesti cu 4l in loc de 2.2L. » Post actualizat in 01 Jun 2015 21:07 Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva. 80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta. Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!! Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? Mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.