Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maine am intentia sa fac traseul din pozele puse mai jos....prima parte a traseului se opreste la Targu Jiu unde ma cazez.... duminica o iau inapoi .....Daca mai sunt doritori sa zica si stabilim ce si cum......

bree dar nu puteai sa zici mai devreme cu 1-2 zile? acu,am deja alte planuri :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noxy,cheie universala de bujii cu cricket de la Louis (are 3 tubulare subtiri si doua prelungitoare).

O folosesc de 4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma bag aiurea, mai ales ca ai facut deja treaba si a iesit chiar bine, dar nu mergea cumparata o sea din dezmembrari ? Modelul dupa 94 sau 95 are altfel de sea, confortabila zic eu si CRED ca baza aia de plastic e la fel..

Oricum, felicitari, arata foarte bivne .

nu era mai bine deoarece aceasta sa a primit extraburete si un material mai morale pentru comfort la drum intins

» Post actualizat in 30 May 2015 06:56

@alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ?

» Post actualizat in 30 May 2015 07:00

@alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ?

nu mai e.we rupsese oricum pe la colturi. Modelul nou a fost masurat dupa bucile noastre si testat cativa km, insa , da, ai dreptate voi vedea la drum lung
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era mai bine deoarece aceasta sa a primit extraburete si un material mai morale pentru comfort la drum intins

» Post actualizat in 30 May 2015 06:56

 

» Post actualizat in 30 May 2015 07:00

nu mai e.we rupsese oricum pe la colturi. Modelul nou a fost masurat dupa bucile noastre si testat cativa km, insa , da, ai dreptate voi vedea la drum lung

Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu.

» Post actualizat in 30 May 2015 07:28

Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel.

post-88469-0-31419400-1432970832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti de sfaturi referitor la carburatoare. Am sa tin cont de ele.

Ce ma ingrijorase pe mine a fost faptul ca, in momentul in care am desfacut carb si le-am curatat+pus plutitoarele la nivel am avut neplacuta surpriza sa vad ca ambele erau negre(arse) in camera de amestec aer+benz. Acuma... nu stiu din ce motiv dar banuiesc ca arunca benzina inapoi... Eu le-am curatat si vreau sa vad ce se intampla de acuma.

A.. mersi si pt sfaturile cu stilul de mers (pana acum am avut un motor cu 4 cilindri...mare diferenta de stil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu.

» Post actualizat in 30 May 2015 07:28

Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel.

attachicon.gifrulment.JPG

pai ai mura in gura dimensiunile in tabel...25x52x15....mergi la magazine de rulmenti si imposibil sa nu gasesti....ia-ti ceva de calitate,gen SKF

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu.» Post actualizat in 30 May 2015 07:28Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel.

attachicon.gifrulment.JPG

as vrea luni sa FAC vulcanii noroiosiy say parcul de zimbrii de la vama buzaului....ma chinui cu tableta masii deck scuzati ortografia

» Post actualizat in 30 May 2015 16:44

Va rog in sfat: mi-am must o camera sport ,vreau as o montez pe casca IMSA nu stiu cum. Nuare nici inddicatiuni

» Post actualizat in 30 May 2015 16:48

A era sa hit:Cristi m-am dat la Albacher

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor....http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?p=1310 astazi am realizat practic ceea ce articolul sugereaza si testat pe aprilia....in forma cruda,in 30 min .... cert e ca troaca merge pe vapori de benzina . cu furtunul de benzina scos din carburator.
daca dupa realizarea urmatoarelor prototipuri de vaporizatoare voi face si test la drum , sa se adevereasca ca sunt de 2-3 ori mai eficiente la consum , dau lovitura.

filmuletul pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/mihai.alexandru.5667/videos/vb.100001546687040/901549519906596/?type=2&theater&notif_t=video_processed


alt film demo ptr un scuter :



dati si voi search pe youtube gasoline / fuel vaporizer
» Post actualizat in 30 May 2015 17:43


» Post actualizat in 31 May 2015 19:20

si cateva poze de duminica de la rezervatia cheile dobrogei :)

post-89731-0-98628800-1433099772_thumb.jpg

post-89731-0-19968600-1433099799_thumb.jpg

post-89731-0-22059200-1433099813_thumb.jpg

post-89731-0-52449600-1433099827_thumb.jpg

post-89731-0-72037600-1433099855_thumb.jpg

post-89731-0-46543500-1433099887_thumb.jpg

post-89731-0-11405900-1433099966_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faine pozele @mad_max_86!

 

Cat despre vaporizator, nu-ti bate capul, daca solutia ar fi fost pe bune, in zilele noastre in care constructorii se bat sa scoata cel mai bun consum, ar fi fost cercetata si dezvoltata. Prin vaporizarea completa a combustibilului nu mai are loc o racire eficienta a camerei de ardere => amestec din ce in ce mai sarac => temperaturi din ce in ce mai mari => supape si segmenti topiti. Ale noastre drujbe nu sunt capabile sa modifice avansul in functie de amestec (pentru ca n-au date privind cantitatea de amestec carburant ce a patruns in cilindru, mai ales daca ii pui vaporizator, insa CDI-ul are o harta prestabilita, cunoscand caracteristica de dozaj a carburatorului). Deci motorul ala nu va putea functiona niciodata ok fara sa se defecteze. Poate pentru un motor stationar, dar ar trebui confectionat din materiale foarte rezistente.

Dupa cum stii, daca ii maresti debitul de aer pe care-l ia la ralenti, tobele se inrosesc deoarece amestecul devine foarte sarac, temperatura amestecului carburant in timpul arderii crescand enorm, apar aprinderi secundare si detonatii, iar de acolo lucrurile o iau razna :)).

Eu stiu ce am patit cand imi tragea aer fals vara trecuta, fiindca pierdusem un dop de la un carburator. A dat niste rateuri inapoi in admisie de mi-a innegrit filtrul de aer.

Vaporizarea completa e favorabila doar in cazul sistemelor de management electronic a motorului. Nu cred ca tehnologia de astazi nu permite ca un injector sa pulverizeze carburantul atat de fin incat sa fie vaporizat usor. De altfel, nu mai aparea injectia directa de benzina. Si nu se doreste vaporizarea completa. Tot din motive de temperaturi foarte ridicate si aprinderi secundare. Citeste despre amestec stratificat.

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faine pozele @mad_max_86!

 

Cat despre vaporizator, nu-ti bate capul, daca solutia ar fi fost pe bune, in zilele noastre in care constructorii se bat sa scoata cel mai bun consum, ar fi fost cercetata si dezvoltata. Prin vaporizarea completa a combustibilului nu mai are loc o racire eficienta a camerei de ardere => amestec din ce in ce mai sarac => temperaturi din ce in ce mai mari => supape si segmenti topiti. Ale noastre drujbe nu sunt capabile sa modifice avansul in functie de amestec (pentru ca n-au date privind cantitatea de amestec carburant ce a patruns in cilindru, mai ales daca ii pui vaporizator, insa CDI-ul are o harta prestabilita, cunoscand caracteristica de dozaj a carburatorului). Deci motorul ala nu va putea functiona niciodata ok fara sa se defecteze. Poate pentru un motor stationar, dar ar trebui confectionat din materiale foarte rezistente.

Dupa cum stii, daca ii maresti debitul de aer pe care-l ia la ralenti, tobele se inrosesc deoarece amestecul devine foarte sarac, temperatura amestecului carburant in timpul arderii crescand enorm, apar aprinderi secundare si detonatii, iar de acolo lucrurile o iau razna :)).

Eu stiu ce am patit cand imi tragea aer fals vara trecuta, fiindca pierdusem un dop de la un carburator. A dat niste rateuri inapoi in admisie de mi-a innegrit filtrul de aer.

Vaporizarea completa e favorabila doar in cazul sistemelor de management electronic a motorului. Nu cred ca tehnologia de astazi nu permite ca un injector sa pulverizeze carburantul atat de fin incat sa fie vaporizat usor. De altfel, nu mai aparea injectia directa de benzina. Si nu se doreste vaporizarea completa. Tot din motive de temperaturi foarte ridicate si aprinderi secundare. Citeste despre amestec stratificat.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti mai jos povestea primei zile si catve apoze din excursia din weekend... si o sa vedeti in partea 2-a ca de ce iti este frica nu scapi(referitor la cheia de bujii ca tot intrebam de ea)

 

/index.php?/topic/727562-evadare-de-2-zile-prin-muntii-si-dealurile-patriei/

 

va las si aici 2 -3 poze sa va fac pofta sa cititi...

post-69900-0-04095000-1433160345_thumb.jpg

post-69900-0-29478300-1433160358_thumb.jpg

post-69900-0-55249500-1433160401_thumb.jpg

post-69900-0-83811500-1433160413_thumb.jpg

post-69900-0-43297400-1433160434_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Scuze daca e off topic dar am o nelamurire..poate ma ajuta cineva. De curand mi sa schimbat uleiul la motor (10w-40 Dinamic MOL,doar provizoriu) si de atunci imi arunca uleiul pe la furtunul gazelor de carter in camera filtrului de aer si de acolo prin furtunul de scurgere evident pe roata spate.. :eek: . E prea subtire uleiul si sa pun unul mai vascos sau ma pomenesc cu o alta problema? Multumesc anticipat! Nivelul ramane tot la maxim spre surprinderea mea... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gaby

Uleiul pe care l-ai pus cred ca este ulei auto si nu moto.

Asta nu e un argument pentru aruncarea lui in filtru.

Dar intrebarea este:

CAT ulei ai pus ? Ai schimbat si filtrul de ulei ?

Inainte de asta ai scurs bine uleiul din baie si din surubul din cadrul de deasupra radiatorului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum v-am povestit am avut ceva necazuri cu mobra in plimbare...pe scurt a intrat apa in admisie si pana ce nu i-am scos bujia sa o curat si usuc nu am reusit sa o pornesc.....acum am ramas cu becul rosu aprins la injectie...cum se poate reseta?....am scos bornele 10 minute dar degeaba.....mobra pare ca trage ok dar totusi e o problema de ramane becul aprins...va rog sa imi spuneti cum sa procedez...Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa ceva : post-87886-0-43420800-1433182261_thumb.gif

si in teorie se verifica cu post-87886-0-17930200-1433182272_thumb.gif

 

tot in teorie dupa ce dai exit ar trebui sa nu iti mai afiseze eroare. si vezi ca trebuie sa tii strap-ul ala exact 12 sec..

Editat de andreitech
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gaby

Uleiul pe care l-ai pus cred ca este ulei auto si nu moto.

Asta nu e un argument pentru aruncarea lui in filtru.

Dar intrebarea este:

CAT ulei ai pus ? Ai schimbat si filtrul de ulei ?

Inainte de asta ai scurs bine uleiul din baie si din surubul din cadrul de deasupra radiatorului ?

Uleiul folosit este un "ulei semisintetic pt ungerea motoarelor in 4 timpi ale motocicletelor" (de pe eticheta) MOL Dynamic Moto 4T Street 10w-40. Da....sa schimbat si filtrul de ulei si ca si cantitate sa introdus 2,2 l dic care am scos ulterior 100 ml pt ca era peste nivelul maxim...Precizez ca inainte de a schimba uleiul nu facea faza asta...:(

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:24

Uleiul folosit este un "ulei semisintetic pt ungerea motoarelor in 4 timpi ale motocicletelor" (de pe eticheta) MOL Dynamic Moto 4T Street 10w-40. Da....sa schimbat si filtrul de ulei si ca si cantitate sa introdus 2,2 l dic care am scos ulterior 100 ml pt ca era peste nivelul maxim...Precizez ca inainte de a schimba uleiul nu facea faza asta... :(. Si sa dat jos uleiul si din cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uleiul folosit este un "ulei semisintetic pt ungerea motoarelor in 4 timpi ale motocicletelor" (de pe eticheta) MOL Dynamic Moto 4T Street 10w-40. Da....sa schimbat si filtrul de ulei si ca si cantitate sa introdus 2,2 l dic care am scos ulterior 100 ml pt ca era peste nivelul maxim...Precizez ca inainte de a schimba uleiul nu facea faza asta... :(

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:24

nivelul e prea mare , face presiune si trebe' sa iasa undeva,In principiu intra 2 l daca golesti bine motorul -ceea ce nu poti face niciodata- te sfatuiesc sa mai scoti 200 ml cel [utin si sa faci probe dupa aceea.Cand vei face din nou schhimbul procedezi asa : Cumperi 2 litri -ajunge; golesti uleiul cu mobra in pozitie dreapta,verticala nu aplecata pe cricul lateral. Schimbi filtrul fara sa pui ulei in el si inchizi toate busoanele.Introduci 1.5 litri ulei , invarti fara scanteie motorul de cateva ori , o pornesti 10 minute si apoi o opresti. dupa iar 10 mitute verifici nivelul cu joja neinfiletata. Daca mai trebuie mai pui pana ajungi la limita dintre min si max

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Scuze daca e off topic dar am o nelamurire..poate ma ajuta cineva. De curand mi sa schimbat uleiul la motor (10w-40 Dinamic MOL,doar provizoriu) si de atunci imi arunca uleiul pe la furtunul gazelor de carter in camera filtrului de aer si de acolo prin furtunul de scurgere evident pe roata spate.. :eek: . E prea subtire uleiul si sa pun unul mai vascos sau ma pomenesc cu o alta problema? Multumesc anticipat! Nivelul ramane tot la maxim spre surprinderea mea... :-L

Salut. Ceva de genu astaam patit si eu. Motivoul a fost amestecarea benzinei cu ulei(supra-alimentarea carb.). Cand am schimbat uleiu(acum 1sapt) am desfacut surubul de sub motor+filtru+(mare atentie) un furtuncare iese din cadru(de obicei partea stanga, deasupra radiatorului). De acolo mai curg aprox 1,2l ulei. Toaa treaba este ca au un sistem foarte ciudat de schimbare a uleiui. ADica daca dai drumu doar la surubul de sub motor.. nu se duce tot uleiul si apoi te trezesti cu 4l in loc de 2.2L.

» Post actualizat in 01 Jun 2015 21:07

Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva.

80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta.

Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!!

Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? :) Mult noroc.

Editat de Iulian C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 01 Jun 2015 15:40

Foarte faine,mai ales daca poti sa intri cu mobra in Rezervatie,inca!Azi-maine,gata!

daca ai stii cum se intra,si cu masina si cu micu si cu orice peste tot ... se mai si construiesc biserici de zor ...

 

@victor...........m-am lamurit cu vaporizatorul,mai incercase un amic,acelasi rezultat : este eficient in stationare dar in mers amestecul e greu de reglat , si daca nivelul in recipient zboara in toate partile,devine ineficient. constat ca ar fi bun doar pentru generatoare electrice.

 

 

azi inca o tura mai lunga prin tot sudul dobrogei , 344km...cu doar...14,5l...4,2%.......ai place sa fie tinuta in a 4-a pe la 80 ,si acolo e cea mai economica..mai ales prin drumurile denivelate dintre sate ( jumate din drumuri numai prin judetene , ne-a cam rupt rinichii dar peisajul de vis )

 

directia adamclisi -dervent(ostrov -malul dunarii) -retur ion corvin - dobromir ( un minunat camp de maci ) - negru voda - vama veche ( popas de bere ) - prin statiuni - si acasa.

 

@ cristian......m-am mai gandit si n-ar fi o idee rea sa incerc sa dau pegaso pe un dominator de 250...si ptr drumuri mai lungi sa iau un cb500.....ca nu exista ceva si ptr prajini ca mine,si usoara,si economica ,si sa fuga.

scoti un 2,5% cu ea?

» Post actualizat in 01 Jun 2015 22:10

 

 

 

Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva.

80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta.

Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!!

Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? :) Mult noroc.

 

 

 

 

pana nu rezolvi problema cu plutitoarele nu vei rezolva nici problema cu pornirea....tind sa cred ca ai ceva defect pe la cuiele de inchidere,daca zici ca le reglezi intruna si la fel face.....eu seara asta m-am lamurit ptr a nush cata oara ca prostii de italieni cand au proiectat rezervorul , degeaba scriu ca are 4 litrii rezerva,intotdeuna ramane 1,5l in rezervor prin tot felul de coturi si colturi si nu mai curge nimic.vezi benzina dar sa curga nimic,si nu,nu e de la sita,e perfect curata.in stanga e uscat iar in dreapta vezi benzina garla cum ramane si nu se duce unde trebuie,e ca un buzunar prost facut.

post-89731-0-95058200-1433194833_thumb.jpg

post-89731-0-14856700-1433194865_thumb.jpg

post-89731-0-27939200-1433194878_thumb.jpg

post-89731-0-31779100-1433194887_thumb.jpg

post-89731-0-74093300-1433194897_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa ceva : attachicon.gifpegasodiagnostick.gif

si in teorie se verifica cu attachicon.gifpegasoerrorcodes.gif

 

tot in teorie dupa ce dai exit ar trebui sa nu iti mai afiseze eroare. si vezi ca trebuie sa tii strap-ul ala exact 12 sec..

Am incercat procedura in dimineata asta dar nu raspunde la ea.....adica nu incepe sa blinkane 5 sec ca sa imi confirme ca a intrat in modul de workshop...am lasat si mai mult de 12 sec si la fel...

» Post actualizat in 02 Jun 2015 05:59

ciudat e ca, chiar dc fac scurt intre cele 2 contacte se aude pompa de benzina cum lucreaza....ori in manual scrie ca scurtul intrerupe functioanarea injectiei si a pompei de benzina.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aia e procedura, stiu ca intrasem o data in workshop mode de curiozitate.

 

Vezi ca trebuie tinut fix secundele alea, dupa care trebuie sa iei firele de acolo. Verifica sa nu se fi oxidat conectorii aia si sa fie conectorii care trebuie - pe mufa aia e o gaurica in care nu e niciun fir, trebuie conectorii de pe o parte si cealalta a gaurii respective.

 

Eu folosisem o agrafa de hartie la care indoisem capetele a.i. sa fie mai groase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...