Geamanu Alin Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Deci, ca sa revenim de foci la ale noastre: dupa un drum de 1.500 km prin Bulgaria si Grecia am constatat cu surprindere ca 650-ul consuma mai mult ca GS-ul 1200. Ma asteptam sa scada consumul, sau cel putin sa ramana la fel dupa ce i-am pus foaie mai mica, de la 47 de dinti la 44. Dar nu. Pana acum, cu moto plin de bagaje, ca si acum, consuma cam 4,1-4,5 la suta. Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum........... Madaline foaia noua te va ajuta sa mergi cu turatie mai mica insa numai in viteza de varf si la drept .Insa ii va fi mult mai greu motorului sa sa atinga acea viteza , ex 130 km /h , motiv pt care vaconsuma mai mult.Mony are dreptate , calculul consumului se face in conditii ideale , altfel orice imprejurare poate influenta: traficul , bagajul , starea de spirit a conducatorului , numarul de depasiri etc.Totusi cresterea semnificativa , intalnita la tine se datoreaza bujiilor cu iridium si tobei chiare intr-o mica masura. Nu recomanda sa pui pinion de 15 vei fu----te toate calculele inginerilor . Toba e cam greu sa o modifici , insa eu pot sa-ti achizitionez bujiile fara probleme sau poti lua de aici sunt din Bucuresti http://www.epiesa.ro/bujii-denso-x24esr-u-item-1808060.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 ...In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%. ...Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum... Madaline, vezi ca poate ti-ai pierdut pe drum una dintre bujii si de-aia iti consuma mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 (editat) Salutare, am un motor de pegaso 93' cu probleme la magnetou, niste carburatoare.. motoreta consuma 5% cu ele si alte cateva piese, nu desfac motorul pentru maruntisiuri .. daca e cineva interesat pm sau 0754827583 Editat Septembrie 29, 2015 de 3m-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Salut, ma cheama Marius si am achizitionat de "curand" o aprilia pegaso 99'. Pana acum a fost in reparatii, abea ce am reusit sa o montez. Am o problema cu uleiul care nu a fost pus de mine, nu stiu cat a fost pus, dar acum doar cand merge imi scoate ulei in filtrul de aer ( airbox ), si mult. Acum voi sa imi spuneti daca este normal, daca scoate pe acolo ca are prea mult sau daca are o problema. Mentionez ca nu am mers cu el dupa montare. Imediat dupa pornire incepe si curge ulei pe la scurgerea din airbox De pornit porneste foarte bine, de tras trage foarte bine, nu scoate fum. Va multumesc. PS am mai gasit pe cineva cu aceeasi problema numai ca raspunsul nu a fost destul de clar si nu m-am lamurit cum a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Salut, ma cheama Marius si am achizitionat de "curand" o aprilia pegaso 99'. Pana acum a fost in reparatii, abea ce am reusit sa o montez. Am o problema cu uleiul care nu a fost pus de mine, nu stiu cat a fost pus, dar acum doar cand merge imi scoate ulei in filtrul de aer ( airbox ), si mult. Acum voi sa imi spuneti daca este normal, daca scoate pe acolo ca are prea mult sau daca are o problema. Mentionez ca nu am mers cu el dupa montare. Imediat dupa pornire incepe si curge ulei pe la scurgerea din airbox De pornit porneste foarte bine, de tras trage foarte bine, nu scoate fum. Va multumesc. PS am mai gasit pe cineva cu aceeasi problema numai ca raspunsul nu a fost destul de clar si nu m-am lamurit cum a rezolvat. cred ca ai prea mult , verifica nivelul in cadru.acest motor are doua pompe de ulei una care impinge uleiul in motor cealalta care il duce in cadru.Fiind prea mult face presiune si iese prin furtunul din carter in filtru de aer. Sistemul de lubrifiere trebuie verificat integral .Explicatia este simpla deoarece este mai complicat fara scheme de explicat iar sistemul de lubrifiere e un pic mai complex Astfel scurgi tot uleiul din motor si reincarci cu 1.7 liti .verifici nivelul si daca mai trebuie completezi , eu iti spun ca nu , din experienta .Dac apoi iti mai da in aibox poate ai o pompa nefunctionala , sau mai este o treaba : in stanga cadrului sub rezervor este un stutz prin care iese un furtun de ulei , acolo gasesti un filtru tip sita , care se poate infunda si astfel creste presiune in motor , apoi da in airbox .... Totusi , primul lucru este sa faci ce am zis : scoti uleiul , reincarci 1.7 litri si apoi circuli asa , vezi rezultatele , apoi mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 M-am interestat si am vazut si eu ca are doua pompe, sita de care zici sigur este curatata. Acum daca verific nivelul este sub minim. O sa fac cum ai zis sa scurg tot si sa pun 1.7. Sper sa fie OK . Uleiul din cate am vazut are doua orifici sa il golesc sau merge doar pe ala de la motor ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) la pagina 10 ai sitemul de ungere http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf Intai scoti busonul din cadru , cel dinspre roata fata , apoi cel de sub motor . E ok deoarece intra 2 litri , insa niciodata nu poti scoate tot uleiul, mai ales acum pt ca nu vei scoate filtrul. Incalzeste mobra 10 minute , lasa vreo 15 sa se decanteze , apoi scoate uleiul dac , totusi , ai ulei putin , sa nua i o pompa blocata , cea care impinge uleiul in cadru este cea din partea de sus .Sincer nu am umblat acolo Fenomenul e asa : pompa de presiune baga ulei in motor , pe circuitul de presiune , ambielaj , cealalta pompa nu poate prelua uleiul pentru a-l duce in cadru- nivelul din cadru , scazut , presiune mare in carter rezulta se duce in filtrul de aer E doar un scenariu , poate ai doar mai mult ulei dacat trebuie sau prea prost , isi mareste volumul la cald , iar la rece scade » Post actualizat in 30 Sep 2015 17:57la pagina 13 din manual gasiti niste lucruri absolut interesante » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:09cred ca s-a instalat lincul gresit » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:10 la pagina 10 ai sitemul de ungere http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf Intai scoti busonul din cadru , cel dinspre roata fata , apoi cel de sub motor . E ok deoarece intra 2 litri , insa niciodata nu poti scoate tot uleiul, mai ales acum pt ca nu vei scoate filtrul. Incalzeste mobra 10 minute , lasa vreo 15 sa se decanteze , apoi scoate uleiul dac , totusi , ai ulei putin , sa nua i o pompa blocata , cea care impinge uleiul in cadru este cea din partea de sus .Sincer nu am umblat acolo Fenomenul e asa : pompa de presiune baga ulei in motor , pe circuitul de presiune , ambielaj , cealalta pompa nu poate prelua uleiul pentru a-l duce in cadru- nivelul din cadru , scazut , presiune mare in carter rezulta se duce in filtrul de aer E doar un scenariu , poate ai doar mai mult ulei dacat trebuie sau prea prost , isi mareste volumul la cald , iar la rece scade » Post actualizat in 30 Sep 2015 17:57la pagina 13 din manual gasiti niste lucruri absolut interesante » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:09cred ca s-a instalat lincul gresit.Verifica la Pegaso din 95 » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:15pentru ca nu gasesc semisintetic 15 w 40 voi incerca asta http://yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html Editat Septembrie 30, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 uleiul si filtrul abea ce au fost schimbate, iar pompa a doua care baga uleiul in cadru merge pentru ca se vede ca balboteaza acolo. Trebuie scurs cum ai zis si o sa incerc sa pun cat ai zis. Sper sa mearga si sa fac si eu o tura anu asta » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:22ms , o sa caut si in manual sa vad ce gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 uleiul si filtrul abea ce au fost schimbate, iar pompa a doua care baga uleiul in cadru merge pentru ca se vede ca balboteaza acolo. Trebuie scurs cum ai zis si o sa incerc sa pun cat ai zis. Sper sa mearga si sa fac si eu o tura anu asta » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:22 ms , o sa caut si in manual sa vad ce gasesc cat ulei s-a bagat? Capacitatea la noi este de 2 litri insa este capacitatea teoretica .Practic la schimb iti va ramane meru ceva ulei pe" circuite " eu estimez cam 150-200 ml asa ca schimbul se face cu 1.75l sau 1.8 l cu filtru cu tot, apoi daca mai e nevoie mai completezi.Mai am o intrebare: s-a umblat la distributie sau supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 si la distributie si la supape a fost sarita de la punct. cat ulei a fost bagat asta nu mai stiu si nici cine a pus clar nu mai stie ca a fost pus acu cateva luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 si la distributie si la supape a fost sarita de la punct. cat ulei a fost bagat asta nu mai stiu si nici cine a pus clar nu mai stie ca a fost pus acu cateva luni chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca » Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24 cricul meu central prinde forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca » Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24cricul meu central prinde forma Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 (editat) Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa. furtunul vine din partea dreapta , de la' bendix " si are rolul de a elimina gazele din carter si uleiul in exces.Ai o problema! se face presiune in motor si arunca inapoi! Nu-ti merge pompa de retur care suge uleiul din motor si il duce in cadru ori ai un circuit obturat Este un mutzutzoi din capacul de la chiuloasa catre cadru , tot cu rol de evacuare presiune marita, de fapt este furtun doar ca sa recolecteze uleiul ca sa nu se piarda in caz de suprapresiune, altceva nimic » Post actualizat in 01 Oct 2015 16:05 scoate filtrul de aer de tot si vezi ce simtome are dupa aceea , nu e mare branza Editat Octombrie 1, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Sau sita aia din stanga cadrului,ce e infiletata,e infundata... ieri a zis ca e curata.Acelas simtom il avea si Vioctor Peg , si nu i-a dat de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 ieri a zis ca e curata.Acelas simtom il avea si Vioctor Peg , si nu i-a dat de capPiuuu....m-am mai linistit. Cata bucurie pe mine sa nu ii dau de cap ).Nu pe bune. Ce naiba ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Piuuu....m-am mai linistit. Cata bucurie pe mine sa nu ii dau de cap ). Nu pe bune. Ce naiba ii fac? stai calm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 ai scos filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 ai scos filtrul de aer? Am scos filtrul de aer de mult. Nu am demontat. Face la fel. Ti-am zis. Face prea mare presiune. Daca desfac capacul de la cadru nu este mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 ai scos filtrul de aer? Ma interb: nu cumva ai un furtun de ulei spart si tragand aer fals pompa a 2 a nu poate trage ulei din motor pt a-l duce inapoi in cadru? Trebuie sa verifici orice posibilitate, stiu ca e naspa , dar asta e .Eu unul am schimbat toate furtunele , de ulei si benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Ma interb: nu cumva ai un furtun de ulei spart si tragand aer fals pompa a 2 a nu poate trage ulei din motor pt a-l duce inapoi in cadru? Trebuie sa verifici orice posibilitate, stiu ca e naspa , dar asta e .Eu unul am schimbat toate furtunele , de ulei si benzina Sigur sunt schimbate si la mine. Motorul in vara a fost desfacut si facut de cineva. Sigur stia ce face. A ramas buba asta mica . Care cred ca nu a bagat-o atunci de seama. Mie mi-a ramas sa il vopsesc si sa montez carenele si cateva ornamente. Acum cand l-am montat si sa il testez. Surprize surprize dar nu cu Andreea Marin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Sigur sunt schimbate si la mine. Motorul in vara a fost desfacut si facut de cineva. Sigur stia ce face. A ramas buba asta mica . Care cred ca nu a bagat-o atunci de seama. Mie mi-a ramas sa il vopsesc si sa montez carenele si cateva ornamente. Acum cand l-am montat si sa il testez. Surprize surprize dar nu cu Andreea Marin Cred ca acolo s-a intamplat ceva : cel care l-a desfacut poate a facut o greseala , involuntara , ceva nu a fost pus la locul lui ( eu am inversat bornele la baterie)din graba , nu din nestiinta . Buba asta se descopera la functionare nu la asamblare asa ca nu avea cum sa-si dea seama....insa daca e asa priceput de ce nu ii ceri o parere??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Marius, nu vreau sa te descurajez, dar dupa tot ce a spus Alin si ai verificat si tu, ar mai fi o problema. Aceasta a fost descoperita de un prieten de-al meu, mecanic, care a cumparat un F 650 cu aceleasi simtome. Proprietarul voia sa-l vanda la dezmembrari ca nu-i dadea de cap. Asa ca l-a luat si a desfacut motorul sa vada ce are. A descoperit: era un rulment de presiune de 20 de lei. Respectiv reperele 14, 15, 16 din diagrama de mai jos. Din cauza ca nu mai etansa, era ulei cam pe unde nu te astepti. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=11_1871 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Marius, nu vreau sa te descurajez, dar dupa tot ce a spus Alin si ai verificat si tu, ar mai fi o problema. Aceasta a fost descoperita de un prieten de-al meu, mecanic, care a cumparat un F 650 cu aceleasi simtome. Proprietarul voia sa-l vanda la dezmembrari ca nu-i dadea de cap. Asa ca l-a luat si a desfacut motorul sa vada ce are. A descoperit: era un rulment de presiune de 20 de lei. Respectiv reperele 14, 15, 16 din diagrama de mai jos. Din cauza ca nu mai etansa, era ulei cam pe unde nu te astepti. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=11_1871 cred ca rulmentul acela este chiar pe pompa care trage uleiul din motor vsi il duce in cadru,,,, am zis cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Dumitrescu Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 cred ca rulmentul acela este chiar pe pompa care trage uleiul din motor vsi il duce in cadru,,,, am zis cred ms. Asta ar insemna sa desfac tot motorul. Da cine il mai pune la loc, ca nu sunt mecanic . O sa ma gandesc si la varianta asta sa verific si acolo. ms mult . Poate ii dau de cap sau sa vad un mester bun prin Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 (editat) http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf la pag 41 si 51 sunt cateva chestii cauta manualul Ap peg 655 -95, nu conteaza anul conteaza imaginile , motorul e acelas Editat Octombrie 2, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.