Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Deci, ca sa revenim de foci la ale noastre: dupa un drum de 1.500 km prin Bulgaria si Grecia am constatat cu surprindere ca 650-ul consuma mai mult ca GS-ul 1200. Ma asteptam sa scada consumul, sau cel putin sa ramana la fel dupa ce i-am pus foaie mai mica, de la 47 de dinti la 44. Dar nu. Pana acum, cu moto plin de bagaje, ca si acum, consuma cam 4,1-4,5 la suta. Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum...........

Madaline foaia noua te va ajuta sa mergi cu turatie mai mica insa numai in viteza de varf si la drept .Insa ii va fi mult mai greu motorului sa sa atinga acea viteza , ex 130 km /h , motiv pt care vaconsuma mai mult.Mony are dreptate , calculul consumului se face in conditii ideale , altfel orice imprejurare poate influenta: traficul , bagajul , starea de spirit a conducatorului , numarul de depasiri etc.Totusi cresterea semnificativa , intalnita la tine se datoreaza bujiilor cu iridium si tobei chiare intr-o mica masura.

Nu recomanda sa pui pinion de 15 vei fu----te toate calculele inginerilor . Toba e cam greu sa o modifici , insa eu pot sa-ti achizitionez bujiile fara probleme sau poti lua de aici sunt din Bucuresti

http://www.epiesa.ro/bujii-denso-x24esr-u-item-1808060.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%.

 

...Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum...

Madaline, vezi ca poate ti-ai pierdut pe drum una dintre bujii si de-aia iti consuma mai mult. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un motor de pegaso 93' cu probleme la magnetou, niste carburatoare.. motoreta consuma 5% cu ele si alte cateva piese, nu desfac motorul pentru maruntisiuri .. daca e cineva interesat pm sau 0754827583

post-61043-0-06614500-1443549434_thumb.jpg

post-61043-0-96801400-1443549437_thumb.jpg

post-61043-0-96860200-1443549441_thumb.jpg

post-61043-0-61620300-1443549449_thumb.jpg

post-61043-0-85790500-1443549453_thumb.jpg

post-61043-0-30115100-1443549457_thumb.jpg

post-61043-0-88948800-1443549462_thumb.jpg

Editat de 3m-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma cheama Marius si am achizitionat de "curand" o aprilia pegaso 99'.

 

Pana acum a fost in reparatii, abea ce am reusit sa o montez.

Am o problema cu uleiul care nu a fost pus de mine, nu stiu cat a fost pus, dar acum doar cand merge imi scoate ulei in filtrul de aer ( airbox ), si mult.

Acum voi sa imi spuneti daca este normal, daca scoate pe acolo ca are prea mult sau daca are o problema.

Mentionez ca nu am mers cu el dupa montare. Imediat dupa pornire incepe si curge ulei pe la scurgerea din airbox

De pornit porneste foarte bine, de tras trage foarte bine, nu scoate fum.

 

Va multumesc.

PS am mai gasit pe cineva cu aceeasi problema numai ca raspunsul nu a fost destul de clar si nu m-am lamurit cum a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma cheama Marius si am achizitionat de "curand" o aprilia pegaso 99'.

 

Pana acum a fost in reparatii, abea ce am reusit sa o montez.

Am o problema cu uleiul care nu a fost pus de mine, nu stiu cat a fost pus, dar acum doar cand merge imi scoate ulei in filtrul de aer ( airbox ), si mult.

Acum voi sa imi spuneti daca este normal, daca scoate pe acolo ca are prea mult sau daca are o problema.

Mentionez ca nu am mers cu el dupa montare. Imediat dupa pornire incepe si curge ulei pe la scurgerea din airbox

De pornit porneste foarte bine, de tras trage foarte bine, nu scoate fum.

 

Va multumesc.

PS am mai gasit pe cineva cu aceeasi problema numai ca raspunsul nu a fost destul de clar si nu m-am lamurit cum a rezolvat.

cred ca ai prea mult , verifica nivelul in cadru.acest motor are doua pompe de ulei una care impinge uleiul in motor cealalta care il duce in cadru.Fiind prea mult face presiune si iese prin furtunul din carter in filtru de aer. Sistemul de lubrifiere trebuie verificat integral .Explicatia este simpla deoarece este mai complicat fara scheme de explicat iar sistemul de lubrifiere e un pic mai complex

Astfel scurgi tot uleiul din motor si reincarci cu 1.7 liti .verifici nivelul si daca mai trebuie completezi , eu iti spun ca nu , din experienta .Dac apoi iti mai da in aibox poate ai o pompa nefunctionala , sau mai este o treaba : in stanga cadrului sub rezervor este un stutz prin care iese un furtun de ulei , acolo gasesti un filtru tip sita , care se poate infunda si astfel creste presiune in motor , apoi da in airbox ....

Totusi , primul lucru este sa faci ce am zis : scoti uleiul , reincarci 1.7 litri si apoi circuli asa , vezi rezultatele , apoi mai vb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pagina 10 ai sitemul de ungere http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

Intai scoti busonul din cadru , cel dinspre roata fata , apoi cel de sub motor .

E ok deoarece intra 2 litri , insa niciodata nu poti scoate tot uleiul, mai ales acum pt ca nu vei scoate filtrul.

Incalzeste mobra 10 minute , lasa vreo 15 sa se decanteze , apoi scoate uleiul

dac , totusi , ai ulei putin , sa nua i o pompa blocata , cea care impinge uleiul in cadru este cea din partea de sus .Sincer nu am umblat acolo

Fenomenul e asa : pompa de presiune baga ulei in motor , pe circuitul de presiune , ambielaj , cealalta pompa nu poate prelua uleiul pentru a-l duce in cadru- nivelul din cadru , scazut , presiune mare in carter rezulta se duce in filtrul de aer

E doar un scenariu , poate ai doar mai mult ulei dacat trebuie sau prea prost , isi mareste volumul la cald , iar la rece scade


» Post actualizat in 30 Sep 2015 17:57

la pagina 13 din manual gasiti niste lucruri absolut interesante


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:09

cred ca s-a instalat lincul gresit


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:10

la pagina 10 ai sitemul de ungere http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

Intai scoti busonul din cadru , cel dinspre roata fata , apoi cel de sub motor .

E ok deoarece intra 2 litri , insa niciodata nu poti scoate tot uleiul, mai ales acum pt ca nu vei scoate filtrul.

Incalzeste mobra 10 minute , lasa vreo 15 sa se decanteze , apoi scoate uleiul

dac , totusi , ai ulei putin , sa nua i o pompa blocata , cea care impinge uleiul in cadru este cea din partea de sus .Sincer nu am umblat acolo

Fenomenul e asa : pompa de presiune baga ulei in motor , pe circuitul de presiune , ambielaj , cealalta pompa nu poate prelua uleiul pentru a-l duce in cadru- nivelul din cadru , scazut , presiune mare in carter rezulta se duce in filtrul de aer

E doar un scenariu , poate ai doar mai mult ulei dacat trebuie sau prea prost , isi mareste volumul la cald , iar la rece scade


» Post actualizat in 30 Sep 2015 17:57

la pagina 13 din manual gasiti niste lucruri absolut interesante


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:09

cred ca s-a instalat lincul gresit.Verifica la Pegaso din 95


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:15

pentru ca nu gasesc semisintetic 15 w 40 voi incerca asta

http://yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul si filtrul abea ce au fost schimbate, iar pompa a doua care baga uleiul in cadru merge pentru ca se vede ca balboteaza acolo.

Trebuie scurs cum ai zis si o sa incerc sa pun cat ai zis. Sper sa mearga :( si sa fac si eu o tura anu asta


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:22

ms , o sa caut si in manual sa vad ce gasesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul si filtrul abea ce au fost schimbate, iar pompa a doua care baga uleiul in cadru merge pentru ca se vede ca balboteaza acolo.

Trebuie scurs cum ai zis si o sa incerc sa pun cat ai zis. Sper sa mearga :( si sa fac si eu o tura anu asta

» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:22

ms , o sa caut si in manual sa vad ce gasesc

cat ulei s-a bagat? Capacitatea la noi este de 2 litri insa este capacitatea teoretica .Practic la schimb iti va ramane meru ceva ulei pe" circuite " eu estimez cam 150-200 ml asa ca schimbul se face cu 1.75l sau 1.8 l cu filtru cu tot, apoi daca mai e nevoie mai completezi.Mai am o intrebare: s-a umblat la distributie sau supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la distributie si la supape :)

a fost sarita de la punct.

cat ulei a fost bagat asta nu mai stiu :( si nici cine a pus clar nu mai stie ca a fost pus acu cateva luni :D

chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca

» Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24

cricul meu central prinde forma

 

post-78987-0-01624900-1443684239_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca » Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24cricul meu central prinde forma

 

Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa.

furtunul vine din partea dreapta , de la' bendix " si are rolul de a elimina gazele din carter si uleiul in exces.Ai o problema! se face presiune in motor si arunca inapoi!

Nu-ti merge pompa de retur care suge uleiul din motor si il duce in cadru ori ai un circuit obturat

Este un mutzutzoi din capacul de la chiuloasa catre cadru , tot cu rol de evacuare presiune marita, de fapt este furtun doar ca sa recolecteze uleiul ca sa nu se piarda in caz de suprapresiune, altceva nimic

» Post actualizat in 01 Oct 2015 16:05

scoate filtrul de aer de tot si vezi ce simtome are dupa aceea , nu e mare branza

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai scos filtrul de aer?

Ma interb: nu cumva ai un furtun de ulei spart si tragand aer fals pompa a 2 a nu poate trage ulei din motor pt a-l duce inapoi in cadru?

Trebuie sa verifici orice posibilitate, stiu ca e naspa , dar asta e .Eu unul am schimbat toate furtunele , de ulei si benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma interb: nu cumva ai un furtun de ulei spart si tragand aer fals pompa a 2 a nu poate trage ulei din motor pt a-l duce inapoi in cadru?

Trebuie sa verifici orice posibilitate, stiu ca e naspa , dar asta e .Eu unul am schimbat toate furtunele , de ulei si benzina

Sigur sunt schimbate si la mine. Motorul in vara a fost desfacut si facut de cineva. Sigur stia ce face. A ramas buba asta mica :D. Care cred ca nu a bagat-o atunci de seama. Mie mi-a ramas sa il vopsesc si sa montez carenele si cateva ornamente. Acum cand l-am montat si sa il testez. Surprize surprize dar nu cu Andreea Marin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur sunt schimbate si la mine. Motorul in vara a fost desfacut si facut de cineva. Sigur stia ce face. A ramas buba asta mica :D. Care cred ca nu a bagat-o atunci de seama. Mie mi-a ramas sa il vopsesc si sa montez carenele si cateva ornamente. Acum cand l-am montat si sa il testez. Surprize surprize dar nu cu Andreea Marin

Cred ca acolo s-a intamplat ceva : cel care l-a desfacut poate a facut o greseala , involuntara , ceva nu a fost pus la locul lui ( eu am inversat bornele la baterie)din graba , nu din nestiinta .

Buba asta se descopera la functionare nu la asamblare asa ca nu avea cum sa-si dea seama....insa daca e asa priceput de ce nu ii ceri o parere???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, nu vreau sa te descurajez, dar dupa tot ce a spus Alin si ai verificat si tu, ar mai fi o problema. Aceasta a fost descoperita de un prieten de-al meu, mecanic, care a cumparat un F 650 cu aceleasi simtome. Proprietarul voia sa-l vanda la dezmembrari ca nu-i dadea de cap. Asa ca l-a luat si a desfacut motorul sa vada ce are. A descoperit: era un rulment de presiune de 20 de lei. Respectiv reperele 14, 15, 16 din diagrama de mai jos. Din cauza ca nu mai etansa, era ulei cam pe unde nu te astepti.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=11_1871

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, nu vreau sa te descurajez, dar dupa tot ce a spus Alin si ai verificat si tu, ar mai fi o problema. Aceasta a fost descoperita de un prieten de-al meu, mecanic, care a cumparat un F 650 cu aceleasi simtome. Proprietarul voia sa-l vanda la dezmembrari ca nu-i dadea de cap. Asa ca l-a luat si a desfacut motorul sa vada ce are. A descoperit: era un rulment de presiune de 20 de lei. Respectiv reperele 14, 15, 16 din diagrama de mai jos. Din cauza ca nu mai etansa, era ulei cam pe unde nu te astepti.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=11_1871

cred ca rulmentul acela este chiar pe pompa care trage uleiul din motor vsi il duce in cadru,,,, am zis cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca rulmentul acela este chiar pe pompa care trage uleiul din motor vsi il duce in cadru,,,, am zis cred

:( ms.

Asta ar insemna sa desfac tot motorul. Da cine il mai pune la loc, ca nu sunt mecanic :(.

O sa ma gandesc si la varianta asta sa verific si acolo. ms mult . Poate ii dau de cap sau sa vad un mester bun prin Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

la pag 41 si 51 sunt cateva chestii

 

cauta manualul Ap peg 655 -95, nu conteaza anul conteaza imaginile , motorul e acelas

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...