Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricare e buna daca e intretinuta corect. Chiar oricare. In rest, mai sunt minim 2 topicuri pe discutia asta pe forum. Doar cauta cu rabdare.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricare e buna daca e intretinuta corect. Chiar oricare. In rest, mai sunt minim 2 topicuri pe discutia asta pe forum. Doar cauta cu rabdare.

Absolut adevarat si coret!

» Post actualizat in 03 Mar 2015 11:14

Salutare. Stimati propietari de Aprilia!

Sunt pe cale de a face o achizitie si decizia mea se invarte in jurul unei Aprilia Pegaso si BMW F650. Balanta se inclina usor spre Aprilia fiindca e mai ieftina si ma aspectuoasa. Stiu doar ca pana in 2000 amandoua s-au fabricat in Italia la aceeasi fabrica si ca au motorul si multe piese in comun.

Ei, problema cea mare este ca am prieteni ce mi-au spus sa ma feresc de ele ca de dracu si altii care spuneau ca este o motocicleta buna. M-ar ajuta foarte mult daca as avea putin feedback, sa stiu ce plus-uri si ce minus-uri are.

Numa bine si drum uscat!

Fa o comparatie reala(km,stare mecanica si estetica,etc)intre cele doua bucati de Aprilica si bembeu.Astfel vei alege una care e mai buna,ca stare si vei avea mai putini bani de bagat ulterior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ti-o fi norocul !

dac o iei de noua depinde cum o intreti , daca o iei SH depinde cum au intretinut-o altii .In principiu iei un cunoscator cu tine care sa stie ce poate fiecare si sa asculte motorul, de altfel cea mai importanta piesa. Iti uram succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca scade la 190 de roni,usor negociabil!

Vanduta!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,viteji cu caluti inaripati.

Iar nu mai primesc notificari pe mail de la postarile de aici..

Cum vremea capricioasa ne da idei,am zis asa,asteptand copilul sa iasa de la scoala,sa pun o intrebare: va suparati pe mine daca pun Aprilica mea la vanzare? (Tot era liniste pe aici).

Poate si de la vremea rea,poate si de la lipsa de solutii fara investitii gen service (ieri am avut o discutie cu un reprezentant bancar si as vrea sa scap de una dintre popriri,ca mai am 4 luni de platit la ei,insa e mai bine sa scap mai repede),am zis sa va intreb pe voi prima data.

B-97-BLK il stie multa lume ca fiind o mobra ingrijita,care mergea bine pana sa ma necajeasca fara motiv.

Poate careva din domniile voastre are ceva cunostinte in cautare de calut...pretul il stabilim impreuna,dar nu vreau sa il dau pe pret de bicicleta.

 

Ca defect,nu imi dau seama ce are,pentru ca porneste si tuseste la accelerare.

 

Bateria luata in Septembrie cu garantie 2 ani,pe gel,fara intretinere.

Itp facut tot in Septembrie,deci mai merge doua sezoane.

Asigurarea a expirat pe 16 Februarie.

Fiscalul e gata in cateva zile,in functie de ce timp liber am.

Kit-ul de lant JT XTR e in mintile lui pentru mult timp daca e ingrijit bine.

Cauciucurile Heidenau K76 mai duc cel putin un sezon,in functie de kilometri.

Parbrizul e cel din fabrica,side-case-urile si parbrizul Givi au ajuns la Victor_peg..

V-am salutat,ca iese copilul de la scoala..

» Post actualizat in 06 Mar 2015 10:51

...

Ca dotari suplimentare,mai are doar priza de 12 volti si voltmetrul,ghidonul este schimbat cu unul mai larg,aparatori de maine de la Polisport,schimbatorul de viteze este de Transalp cu capat mobil (il am si pe cel original), crick central,placute noi Ferodo si fata si spate, discuri fara uzura (nu au mai mult de 10.000 km),ulei Bel Ray semisintetic 10w40,antigel schimbat,far cu angeleyes si xenon cu lupa pe faza scurta (plus cel original),un set de handguard-uri originale cu tot cu manete si suporti oglinzi de rezerva,cablu soc si cablu acceleratie de rezerva,functioneaza pana la ultimul bec (senzorii de stop frana sunt functionali),o cutie de viteze de rezerva (primita de la dl care si-a luat 1200 GSA),plus multe acareturi de rezerva (senzor presiune ulei,scarite spate cu suporti - cea din dreapta am dat-o unui prieten), un disc de frana spate.

Motoreta va avea un topcase Kappa de 33 litri cu cheia originala (este cel de pe Dominator pe care am montat topcase-ul de la Aprilia).

Pentru pretentiosi,necesita o revopsire,daca nu ma apuc eu in primavara sa o revopsesc. (Totusi,nu mai vreau sa investesc bani in ea).

 

Daca ma multumeste pretul obtinut,cumparatorul va mai primi un set de tobe complete (cu galerii,coliere..toba dreapta are sitele de sunet scoase),un set de carburatoare complet si eventual o jacheta moto,manusi si o casca de cross cu ochelari. Dar asta se va vedea la fata locului.

 

Astept propuneri de pret pe PM.

 

@Cristian1,faine imagini. Ma bucur ca iti mentii spiritul de biker activ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si cateva poze:

» Post actualizat in 06 Mar 2015 12:41

Si mai recente,fara parbrizul inalt,celelalte din vara-toamna trecuta:

» Post actualizat in 06 Mar 2015 12:42

La care poze te referi Eugene?

La pozele si filmuletele de la parada (mars) din Cluj postate mai devreme.

post-74306-0-13633800-1425644899_thumb.jpg

post-74306-0-64940000-1425644916_thumb.jpg

post-74306-0-61065300-1425644934_thumb.jpg

post-74306-0-84200100-1425644952_thumb.jpg

post-74306-0-54668000-1425644972_thumb.jpg

post-74306-0-45337900-1425644992_thumb.jpg

post-74306-0-91385400-1425645007_thumb.jpg

post-74306-0-86469800-1425645029_thumb.jpg

post-74306-0-94687500-1425645052_thumb.jpg

post-74306-0-17146000-1425645075_thumb.jpg

post-74306-0-55863900-1425645109_thumb.jpg

post-74306-0-75656300-1425645132_thumb.jpg

post-74306-0-93271200-1425645153_thumb.jpg

post-74306-0-56194900-1425645180_thumb.jpg

post-74306-0-09853300-1425645221_thumb.jpg

post-74306-0-56862100-1425645246_thumb.jpg

post-74306-0-59298100-1425645288_thumb.jpg

post-74306-0-48700500-1425645310_thumb.jpg

post-74306-0-01891800-1425645469_thumb.jpg

post-74306-0-26742000-1425645497_thumb.jpg

post-74306-0-94773600-1425645529_thumb.jpg

post-74306-0-18869000-1425645558_thumb.jpg

post-74306-0-35055100-1425645588_thumb.jpg

post-74306-0-78716700-1425645620_thumb.jpg

post-74306-0-61963000-1425645645_thumb.jpg

post-74306-0-81116800-1425645673_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,viteji cu caluti inaripati.

Iar nu mai primesc notificari pe mail de la postarile de aici..

Cum vremea capricioasa ne da idei,am zis asa,asteptand copilul sa iasa de la scoala,sa pun o intrebare: va suparati pe mine daca pun Aprilica mea la vanzare? (Tot era liniste pe aici).

Poate si de la vremea rea,poate si de la lipsa de solutii fara investitii gen service (ieri am avut o discutie cu un reprezentant bancar si as vrea sa scap de una dintre popriri,ca mai am 4 luni de platit la ei,insa e mai bine sa scap mai repede),am zis sa va intreb pe voi prima data.

B-97-BLK il stie multa lume ca fiind o mobra ingrijita,care mergea bine pana sa ma necajeasca fara motiv.

Poate careva din domniile voastre are ceva cunostinte in cautare de calut...pretul il stabilim impreuna,dar nu vreau sa il dau pe pret de bicicleta.

 

Ca defect,nu imi dau seama ce are,pentru ca porneste si tuseste la accelerare.

 

Bateria luata in Septembrie cu garantie 2 ani,pe gel,fara intretinere.

Itp facut tot in Septembrie,deci mai merge doua sezoane.

Asigurarea a expirat pe 16 Februarie.

Fiscalul e gata in cateva zile,in functie de ce timp liber am.

Kit-ul de lant JT XTR e in mintile lui pentru mult timp daca e ingrijit bine.

Cauciucurile Heidenau K76 mai duc cel putin un sezon,in functie de kilometri.

Parbrizul e cel din fabrica,side-case-urile si parbrizul Givi au ajuns la Victor_peg..

V-am salutat,ca iese copilul de la scoala..

» Post actualizat in 06 Mar 2015 10:51

...

Ca dotari suplimentare,mai are doar priza de 12 volti si voltmetrul,ghidonul este schimbat cu unul mai larg,aparatori de maine de la Polisport,schimbatorul de viteze este de Transalp cu capat mobil (il am si pe cel original), crick central,placute noi Ferodo si fata si spate, discuri fara uzura (nu au mai mult de 10.000 km),ulei Bel Ray semisintetic 10w40,antigel schimbat,far cu angeleyes si xenon cu lupa pe faza scurta (plus cel original),un set de handguard-uri originale cu tot cu manete si suporti oglinzi de rezerva,cablu soc si cablu acceleratie de rezerva,functioneaza pana la ultimul bec (senzorii de stop frana sunt functionali),o cutie de viteze de rezerva (primita de la dl care si-a luat 1200 GSA),plus multe acareturi de rezerva (senzor presiune ulei,scarite spate cu suporti - cea din dreapta am dat-o unui prieten), un disc de frana spate.

Motoreta va avea un topcase Kappa de 33 litri cu cheia originala (este cel de pe Dominator pe care am montat topcase-ul de la Aprilia).

Pentru pretentiosi,necesita o revopsire,daca nu ma apuc eu in primavara sa o revopsesc. (Totusi,nu mai vreau sa investesc bani in ea).

 

Daca ma multumeste pretul obtinut,cumparatorul va mai primi un set de tobe complete (cu galerii,coliere..toba dreapta are sitele de sunet scoase),un set de carburatoare complet si eventual o jacheta moto,manusi si o casca de cross cu ochelari. Dar asta se va vedea la fata locului.

 

Astept propuneri de pret pe PM.

 

@Cristian1,faine imagini. Ma bucur ca iti mentii spiritul de biker activ.

Te-ai gandit poate la dezmembrare?.Uneori scoti mai bine pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,da' ce ficior fain si ce mobra neagra ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,mi-a dat ideea un amic,dar sunt satul de lume care te suna in miez de noapte pentru un surub si pana la urma nu cumpara nimic. Inca ma mai suna unii dupa 6 ani de la anunt cu dezmembrare Kawasaki... :(

Daca as primi comenzi mari,as dezmembra-o,dar e pacat de motorasul ala,ca tragea bine si nu consuma ulei de la schimb la schimb.

La dezmembrare,unele piese se vand repede,altele ramai cu ele.

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

Am avut 81 de kg inainte de accident,dup-aia 73 de kg,dup-aia aproape 86 si acum ma dau cu 82-83 de kg!

Nici macar nu-mi mai pasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,mi-a dat ideea un amic,dar sunt satul de lume care te suna in miez de noapte pentru un surub si pana la urma nu cumpara nimic. Inca ma mai suna unii dupa 6 ani de la anunt cu dezmembrare Kawasaki... :(

Daca as primi comenzi mari,as dezmembra-o,dar e pacat de motorasul ala,ca tragea bine si nu consuma ulei de la schimb la schimb.

La dezmembrare,unele piese se vand repede,altele ramai cu ele.

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

corect si asta

Cu slabitul dai inainte si tine-te de treaba!

» Post actualizat in 07 Mar 2015 07:32

Alin,mi-a dat ideea un amic,dar sunt satul de lume care te suna in miez de noapte pentru un surub si pana la urma nu cumpara nimic. Inca ma mai suna unii dupa 6 ani de la anunt cu dezmembrare Kawasaki... :(

Daca as primi comenzi mari,as dezmembra-o,dar e pacat de motorasul ala,ca tragea bine si nu consuma ulei de la schimb la schimb.

La dezmembrare,unele piese se vand repede,altele ramai cu ele.

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

sper sa ajung la SAM si poate ne si vedem atunci 4-5 Aprilie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem ce-o fi.

O sa am o saptamana grea,fi-miu are meciuri la Buftea sau Mogosoaia (spre Ploiesti).

Acum ma pregatesc de meci,intre 3 ture de noapte.

Abia astept un mic concediu..am 18 zile de recuperat de anul trecut..

Vorbeam cu un prieten si imi spunea ca la Suzuki GS au pus tot carburator Mikuni BST33,insa difera piesele de interior (jiglere si alte componente)..sa nu uitam si de Suzuki DR BIG.

» Post actualizat in 07 Mar 2015 08:02

Frig afara si bate vantul rau,dar am fost cu Domi la munca.

Deja a inceput sezonul pentru mine,ceea ce va doresc si voua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem ce-o fi.

O sa am o saptamana grea,fi-miu are meciuri la Buftea sau Mogosoaia (spre Ploiesti).

Acum ma pregatesc de meci,intre 3 ture de noapte.

Abia astept un mic concediu..am 18 zile de recuperat de anul trecut..

Vorbeam cu un prieten si imi spunea ca la Suzuki GS au pus tot carburator Mikuni BST33,insa difera piesele de interior (jiglere si alte componente)..sa nu uitam si de Suzuki DR BIG.

» Post actualizat in 07 Mar 2015 08:02

Frig afara si bate vantul rau,dar am fost cu Domi la munca.

Deja a inceput sezonul pentru mine,ceea ce va doresc si voua.

eu nu am mai iesit din cauza de ZAPADA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,acum ma pregatesc sa ma dau o tura,doua...


» Post actualizat in 07 Mar 2015 20:29

Revin maine cu poze,amu-s prea berit ca sa le descarc si postez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,acum ma pregatesc sa ma dau o tura,doua...

» Post actualizat in 07 Mar 2015 20:29

Revin maine cu poze,amu-s prea berit ca sa le descarc si postez!

:eek:

» Post actualizat in 08 Mar 2015 10:27

:eek:

ai reusit sa te dezberesti? :crack:

» Post actualizat in 08 Mar 2015 10:29

eu abia incep sa ma tuicesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebare! Pe mine m a inghetat sfantul ieri vreo 100 km, ca doar era "soare" .

daca ai ce-ti trebe , nu ingheti...cel mai rau este la maini si ceafa

Saptamana trecuta nu mi-am pus cagula si drept urmare am avut trei zile de "gat de lup" asta e , a trecut .

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sa fie cu pardon , de ce va fortati ca sa iesiti de acum cand inca nu e timpul potrivit in loc sa mai aveti putina rabdare ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai era soare, uscat pe jos, timp aveam, bateria o pun pe moto in 3 minute, aveam si chef de ieseala, mai vroiam si eu un loc pe soclu (aia care ies pe frig capata automat un statut special de semizei care merita respect, vezi topicul dedicat).

Doar ca mie nu mi a prea iesit, am mers crispat de frig, am facut greseli de pilotaj asa ca m am lecuit un timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde un Aprilia Pegaso 650 din 1998, kilometrajul dat peste cap, aprox 60000 km, pentru dezmembrat. Se vinde ca si o singura bucata, NU ca si piese. Motorul nu se poate porni pentru ca, presupun, a cedat rulmentul legendar de pornire. Nu a fost desfacut motorul pentru a constata sursa problemei. Ca si piese schimbate anul trecut inainte sa ma lase:


-rulmenti roata spate inclusiv cel de la pinion;

-toti rulmentii de la amortizor si bascula;

-kit lant nou, abia rulat 1000 km;

-acumulator cumparat in toamna anul trecut de 14 Ah;

-crash-bar home-made;

-antigel, ulei si filtru ulei acum 1000 km;

-bucsa amortizor schimbat cu unul noul;

-deflector vant home-made;

-aparatoarele de plastic de la lant (cele 3 plastice negre);

-ungator lant Loobman;

-senzor frana spate;

-placute frana spate;

-schimbat cablu ambreiaj si acceleratie;

 

Motocicleta este a unui prieten si mi l-a imprumutat mie, cat am mers cu ea, aprox 11000 km, mereu scoteam consum in jur de 4.5%.

Handguard-ul stang a fost spart si reparat cu fibra de sticla si necesita vopsire (au daramat motocicleta de pe cric intr-o parcare si asa am gasit-o cu handguard-ul spart + 2 suporturi de la parbriz rupte).

Furca stanga a inceput sa lase urme de ulei pe telescop.

Filetul de la axul amortizorului a fost rupt din prindere, marit filet prindere inferioara ax, adaugat bucsa si refacut filetul pe ax;

Cauciucurile sunt Heidenau H60, pe spate 20% iar pe fata 75%.

Pozele sunt de anul trecut facute prin mai.

Astept oferte.

 

post-73832-0-87714200-1425831713_thumb.jpgpost-73832-0-72296400-1425831769_thumb.jpgpost-73832-0-93496000-1425831925_thumb.jpgpost-73832-0-71341900-1425832062_thumb.jpgpost-73832-0-72040300-1425832312_thumb.jpgpost-73832-0-16504700-1425832409_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...