Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

alimentarea cu carburant a carburatoarelor se face prin cadere , la mobrele noastre ,- nu exista pompa de benzina - controlul cantitatii il face plutitorul si valva numita cui pontou. e posibil ca plutitorul sa fi ramas in pozitia deschis sau cuiul pontou sa se fi gripat pe jigler- cel mai probabil - astfel s-a inundat carburatorul si a curs benzina in exces prin galeria de aer in filtru si apoi jos. Motorul nu mai statea la relanti deoarece era inecat.Dac nu mai face figuri asta a fost .E bine sa verifici cauciucul din varf de la cuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu toti BMW-isti au nasul pe sus

» Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41

cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite

Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama.

daca te refei la tambur , acolo nu am umblat e vopseaua exfoliata. Asa se intampla la aluminiu , dupa un timp oxideaza in interior si impinge vopseaua in afara , deh are 21 de ani. Nu stiu daca se merita sa refac rotile ( desfacut spite , curatat janta , tambura , inlocuit spite ) sau poate sa iau altele noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reeevin cu aceasi problema .. am cumparat bujie noua ngk dr8ea si degeaba.. se pare ca problema e din aprindere, am o scanteie fooaartee slaba.. de la ce poate sa fie , la ce sa ma uit prima data avand in vedere ca a "murit" dintr.o data, mergea perfect, s-a oprit si asta a fost ..

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am o rugăminte nu ma puteti ajuta careva cu un lanc uzat de pegaso ca mi s-a rupt la f650,si nu as lua alt set acum.preferabil din cluj,plătesc bineinteles multumesc

lant uzat am eu, DID 520 , vb cand ajung acasa , sunt in Sighisoara acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K multumesc,asfalt uscat.

multumesc ! a fost chiar uscat insa am facut doua boacane in 30 de minute: doua amenzi si permisul suspendat 30 zile la trecerea de pietoni. Adevarul era undeva la jumate!

nu mai conteaza , cel mai rau lucru este faptul ca sezonul pentru mine s-a terminat cam devreme. O sa am mai mult timp sa ma imbat :crack: .

Cu economia de benzina imi iau bere :alcy:

» Post actualizat in 19 Sep 2015 17:54

consider o zi cu ghinion, dar poate asta sa fie norocul meu !

post-78987-0-31949400-1442685151_thumb.jpg

post-78987-0-85648600-1442685162_thumb.jpg

post-78987-0-93029300-1442685174_thumb.jpg

post-78987-0-96729300-1442685184_thumb.jpg

post-78987-0-17129900-1442685196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,m-ai facut praf!!!Spichless!

S-a intamplat cred ca afost rea vointa, ghinionul

Prima in Chendu 64 km / h ridicol , iar a doua . in interval de 30 min , la o trecere de pietoni in care omul era pe sensul celalalt si din ezitare am trecut cu 20 la ora si politia in spate , nici nu m-am gandit . M-a oprit si m-a deposedat de abecedar

Ieri am prins 20 de echipaje si nimic , deci sambata a fost ghinion.Am avut presimtirea de cand am plecat , am ezitat sa ma duc cu mobra , apoi am ezitat sa ma duc la Sovata etc.plus soacra era fiarta cand ne-a vazut cu mobra , tot felul de influente negative... de fapt nu mai caut nici o explicatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@3m-01

Incearca sa schimbi bobina de inductie daca ai vreun coleg prin preajma. Daca nu-i bobina, sa nu fie CDI-ul.

 

Frumoase plimbari, Cristi si Alin!

sper sa mai fac o ultima plimbare laBuzau , sa ma intalnesc si cu Iulian Gusa , mai am 12 zile de dovada :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc??

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc??

multumesc

de obicei bobina face asa ceva , cand moare -moare.verifica si conexiunile cablurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!!

dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....multumesc!!!!


» Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35

dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult

ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....multumesc!!!!

» Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35

ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full???

uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 05:09

uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici.

este o chestie pur tehnica aceea a existentei tensiunii in electrozii bateriei constatata de catre aparatul de masura insa lipsa curent deoarece masa de electrolit nu exista ori este insuficienta pentru a transfera electronii pozitivi spre minus.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 05:14

In principiu pornirea de la masina trebuie sa fie in secvente scurte deoarece exista o diferenta de curent intre cele doua ( la mobra ai 12-14 A iar la masina 65 - 75 A) si poti strica bateria de la mobra.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 10:27

Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms

am trimis lantul astazi .Vei primi maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...