Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 alimentarea cu carburant a carburatoarelor se face prin cadere , la mobrele noastre ,- nu exista pompa de benzina - controlul cantitatii il face plutitorul si valva numita cui pontou. e posibil ca plutitorul sa fi ramas in pozitia deschis sau cuiul pontou sa se fi gripat pe jigler- cel mai probabil - astfel s-a inundat carburatorul si a curs benzina in exces prin galeria de aer in filtru si apoi jos. Motorul nu mai statea la relanti deoarece era inecat.Dac nu mai face figuri asta a fost .E bine sa verifici cauciucul din varf de la cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 nu toti BMW-isti au nasul pe sus » Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41 cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nu toti BMW-isti au nasul pe sus » Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41 cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama. daca te refei la tambur , acolo nu am umblat e vopseaua exfoliata. Asa se intampla la aluminiu , dupa un timp oxideaza in interior si impinge vopseaua in afara , deh are 21 de ani. Nu stiu daca se merita sa refac rotile ( desfacut spite , curatat janta , tambura , inlocuit spite ) sau poate sa iau altele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Reeevin cu aceasi problema .. am cumparat bujie noua ngk dr8ea si degeaba.. se pare ca problema e din aprindere, am o scanteie fooaartee slaba.. de la ce poate sa fie , la ce sa ma uit prima data avand in vedere ca a "murit" dintr.o data, mergea perfect, s-a oprit si asta a fost .. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Frumoasa excursie @ Cristi 1 ! Wulan Aprilia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Salutare,am o rugăminte nu ma puteti ajuta careva cu un lanc uzat de pegaso ca mi s-a rupt la f650,si nu as lua alt set acum.preferabil din cluj,plătesc bineinteles multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Salutare,am o rugăminte nu ma puteti ajuta careva cu un lanc uzat de pegaso ca mi s-a rupt la f650,si nu as lua alt set acum.preferabil din cluj,plătesc bineinteles multumesc lant uzat am eu, DID 520 , vb cand ajung acasa , sunt in Sighisoara acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 K multumesc,asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 K multumesc,asfalt uscat. multumesc ! a fost chiar uscat insa am facut doua boacane in 30 de minute: doua amenzi si permisul suspendat 30 zile la trecerea de pietoni. Adevarul era undeva la jumate! nu mai conteaza , cel mai rau lucru este faptul ca sezonul pentru mine s-a terminat cam devreme. O sa am mai mult timp sa ma imbat . Cu economia de benzina imi iau bere » Post actualizat in 19 Sep 2015 17:54 consider o zi cu ghinion, dar poate asta sa fie norocul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms 0724247009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Aline,m-ai facut praf!!!Spichless! S-a intamplat cred ca afost rea vointa, ghinionul Prima in Chendu 64 km / h ridicol , iar a doua . in interval de 30 min , la o trecere de pietoni in care omul era pe sensul celalalt si din ezitare am trecut cu 20 la ora si politia in spate , nici nu m-am gandit . M-a oprit si m-a deposedat de abecedar Ieri am prins 20 de echipaje si nimic , deci sambata a fost ghinion.Am avut presimtirea de cand am plecat , am ezitat sa ma duc cu mobra , apoi am ezitat sa ma duc la Sovata etc.plus soacra era fiarta cand ne-a vazut cu mobra , tot felul de influente negative... de fapt nu mai caut nici o explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @3m-01 Incearca sa schimbi bobina de inductie daca ai vreun coleg prin preajma. Daca nu-i bobina, sa nu fie CDI-ul. Frumoase plimbari, Cristi si Alin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @3m-01 Incearca sa schimbi bobina de inductie daca ai vreun coleg prin preajma. Daca nu-i bobina, sa nu fie CDI-ul. Frumoase plimbari, Cristi si Alin! sper sa mai fac o ultima plimbare laBuzau , sa ma intalnesc si cu Iulian Gusa , mai am 12 zile de dovada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc?? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc?? multumesc de obicei bobina face asa ceva , cand moare -moare.verifica si conexiunile cablurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 am eu bobina cu fisa daca e de acolo problema; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pe malul Marii albastre : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!! dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 .....multumesc!!!! » Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 .....multumesc!!!! » Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35 ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full??? uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici. » Post actualizat in 23 Sep 2015 05:09 uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici. este o chestie pur tehnica aceea a existentei tensiunii in electrozii bateriei constatata de catre aparatul de masura insa lipsa curent deoarece masa de electrolit nu exista ori este insuficienta pentru a transfera electronii pozitivi spre minus. » Post actualizat in 23 Sep 2015 05:14 In principiu pornirea de la masina trebuie sa fie in secvente scurte deoarece exista o diferenta de curent intre cele doua ( la mobra ai 12-14 A iar la masina 65 - 75 A) si poti strica bateria de la mobra. » Post actualizat in 23 Sep 2015 10:27 Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms am trimis lantul astazi .Vei primi maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Multumesc mare domn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.