Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Poze de ieri dintr-o tura de 300 de km(Cluj-Napoca - Zalau - Simleul-Silvaniei - Alesd - Piatra Craiului - Cluj-Napoca)


» Post actualizat in 04 May 2015 07:03

Salutaree!

 

Am iesit si eu pe 1 mai, singur, de nebun, la o mica plimbarica pentru ca n-aveam ce face. :peace:

Am vrut sa evit gratarele mai bine spus. :bounce:

Asa ca am dat o tura pana la Brasov, prin Cheia, cu intoarcere pe DN1. Foarte frumos peisajul.

Dar si foarte frumoasa ploaia si noroaiele prin care m-am bagat . Am urcat spre Muntele Rosu pe unde au intrat tractoarele, era sa o pun de 2 ori jos, dar am redresat-o.

 

Poze:

attachicon.gif20150501_134054.jpgattachicon.gif20150501_162559.jpgattachicon.gif20150501_175233.jpgattachicon.gif20150501_182717.jpgattachicon.gif20150501_200806.jpgattachicon.giftraseu.JPG

Foarte fain Victore,doar ca eu folosesc Mars si apa minerala la 1/2!!! :crack:

post-41801-0-99466800-1430722881_thumb.jpg

post-41801-0-99842600-1430722888_thumb.jpg

post-41801-0-40546500-1430722896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lume, care mai aveti Pegaso mai noi - Trail sau Strada - si aveti crash bar la ea?

 

Eu am un Trail, de fapt sotia, dar cateodata demonii ma indeamna s-o mai imprumut si sa ma arunc in cap cu ea - iar pagubele pe carene incep sa se adune, la fel si frustrarea si nervii nevestei.

Asa ca ajutati-ne inainte de ajunge sa facem psihoterapie de cuplu - un crash-bar ar proteja atat carenele cat si linistea familiei.

 

Caut de cumparat un crash bar - nu am gasit decat pe afara si extrem de scump, iar pe aici, cei care confectoneaza vor toti un model.

Nu-mi dau seama daca un crash-bar pt modelul Trail ar fi alfel decat unul pt modelul Strada, cred ca nu, care stie despre compatibilitate, sa se exprime.

In fine, care aveti crash-bar pt modelele astea mai noi, de unde aveti? Help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, care mai aveti Pegaso mai noi - Trail sau Strada - si aveti crash bar la ea?

 

Eu am un Trail, de fapt sotia, dar cateodata demonii ma indeamna s-o mai imprumut si sa ma arunc in cap cu ea - iar pagubele pe carene incep sa se adune, la fel si frustrarea si nervii nevestei.

Asa ca ajutati-ne inainte de ajunge sa facem psihoterapie de cuplu - un crash-bar ar proteja atat carenele cat si linistea familiei.

 

Caut de cumparat un crash bar - nu am gasit decat pe afara si extrem de scump, iar pe aici, cei care confectoneaza vor toti un model.

Nu-mi dau seama daca un crash-bar pt modelul Trail ar fi alfel decat unul pt modelul Strada, cred ca nu, care stie despre compatibilitate, sa se exprime.

In fine, care aveti crash-bar pt modelele astea mai noi, de unde aveti? Help!

Topicul pentru Aprilicile cu motor Minarelli este aici:

/index.php?/topic/703755-grupul-posesorilor-de-aprilia-pegaso-stradafactory-si-trail-din-2005/

» Post actualizat in 04 May 2015 08:06

...

 

Cristiane,te plimbi,nu gluma.

 

Azi am bagat si eu 50 de km prin oras cu asta mica. Inca mai are benzina in rezervor... :)

...

Cat timp respir,am ceva maruntis si timp liber,ma dau!Ziua de maine nu se stie niciodata ce aduce!

» Post actualizat in 04 May 2015 08:12

Merci ca l-ai disecat pentru razbunarea mea! :)

Am urmat traseul intocmai cum mi-ai spus: Campina-Valea Doftanei-Secaria-Comarnic-Breaza-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti.

Drumul-superb. Adica imprejurimile.

Drmul in sine, ce mai e cu asfalt, e rupt. Trebuie sa faci slalom printre cratere. Pe o portiune de vreo sapte km, nu mai e asfalt. Pantele si rampele sunt de peste 15%. Azi am avut noroc, ca tocmai plouase zdravan si pantele alea erau pline de noroi alunecos, gropi si multa apa. Asa ca am mers civilizat in viteza a II-a si fara frana. Partea buna e ca din doua motociclete diferite, una neagra si una rosie, acum sunt doua la fel, un bej murdar. Foarte buna mancarea in Breaza, La G-Club. Una peste alta alta, foarte fain traseul, il recomand, chiar si pe ploaie. Si chiar si cu cauciucuri de strada, asa cum am avut noi, Conti-Atack.

 

attachicon.gifdoftana.JPGattachicon.gifP5036212.JPGattachicon.gifP5036221.JPGattachicon.gifP5036226.JPGattachicon.gifP5036228.JPG

Interesant traseu!Fain!

» Post actualizat in 04 May 2015 08:13

PS:Madaline,sa inteleg ca tu esti NOUL primar??? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de ieri dintr-o tura de 300 de km(Cluj-Napoca - Zalau - Simleul-Silvaniei - Alesd - Piatra Craiului - Cluj-Napoca)

» Post actualizat in 04 May 2015 07:03

Foarte fain Victore,doar ca eu folosesc Mars si apa minerala la 1/2!!! :crack:

Mersi Cristiane, am luat si eu ce am apucat caci nu mancasem nimic pana la ora 2 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Cristiane, am luat si eu ce am apucat caci nu mancasem nimic pana la ora 2 :)

Asta servesc si eu cand n-apuc sa mananc normal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mi-ar fi greu sa caut in tot topicul, va rog sa imi spuneti de unde imi pot comanda mansoanele dintre carburatoare si motor. (Stiu ca s-a mai discutat, dar nu am mai fost de multa vreme pe aici.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mi-ar fi greu sa caut in tot topicul, va rog sa imi spuneti de unde imi pot comanda mansoanele dintre carburatoare si motor. (Stiu ca s-a mai discutat, dar nu am mai fost de multa vreme pe aici.)

Noi eu nu stiu,dar poti cauta in link-urile postate de mine ceva mai inainte,la cei ce dezmembreaza Aprilici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut , sunt Mihai , de mult timp urmaresc threadul dar cum aveam un alt cont la care nu mai stiam parola de la o veche adresa de email, de 2 ani nu m-am mai putut loga.....am ramas doar spectator....culmea, de la honda vfr750 am trecut la pegaso ...din considerente in special de greutate si pozitie condus ( am 1,88 si pe orice moto carenata mai ales honda ...scarite foarte sus boala japonezilor , stau ca pe pocket bike ) .

am dat skimb pe skimb vfr-ul pe aprilia ( da stiu multi mi-au zis ca am facut prostia vietii mele ) dar altfel n-am gasit . vroiam musai pegaso.
e a 2-a primavara de cand o am , m-o necajit cum fac ele de obicei ,si cu pornirea , si cu frai-ul , si cu consumul , plus multe bube descoperite de la fostii proprietari ( radiator muci nu se mai racea opera celor de la spalatorie cu jet cand mi-a adus-o sa fac schimbul, lipsa termostat , senzor ulei defect , pierdea ulei pe la majoritatea garniturilor ,carene zgariate )

asa ca asta iarna am bagat-o in casa , rezolvat tot ce se poate rezolva, revopsit ( din albastru aproape negru si la itp abia m-au primit ... intr-un albastru apropiat de ce am vazut original pe net ) , verificat suruburi motor, garnituri , reglat carbelitoare , simeringuri noi bascula , servisat furca ,cauciuc spate nou , crash bar home made , ,i-am confectionat suporti laterali si am gasit niste cutii numai bune de la dedeman , schimbat hand guard-urile unul fiind cu o bucata lipsa.

alta pascoste : lumina ,sau mai bine zis lipsa ei pe faza scurta,chioara rau. am incercat si bec h4 pe lampa din stanga , dar bate aiurea. asa ca solutia fu becul h1 legat pe alt releu , sa mearga in paralel
si pe faza scurta , iar faza lunga sa fie doar din h4 din dreapta. si se vede surprinzator de bine, caci h1 concentreaza lumina doar in zona de faza scurta a h4.


fiindca am un ambatz nebunesc sa scot consum cat mai bun ,si am mers pe F650 si am vazut ce poate , am zis de ce nu si la pegaso. am studiat si comparat evacuarile, setarile carburatie , chuiloasele , asa ca m-am pus pe treaba .... a 5-a supapa este pe tachet , asa ca l-am scos . si a ramas blocata pe inchis, transformand motorul int-unul cu 4 supape. a urmat reglajul carburataorelor . aprilie are amestecul la relanti sarac si bogat in rest, asa ca am reglat la 6 ture suruburile de aer si cuiul jiglerelor la primul clips de sus.

urmari : motorul toarce mult mai frumos, ca un 2 in linie , puterea si cuplul sunt mult mai liniare de la 2000rpm in sus , atata ca puterea de top a scazut...oricum nu fac raliuri cu el , dar chair si asa tot fuge 160 testat.
rezultatul : la mers linistit fara depasiri in exterior, test drive constanta-mangalia si retur 3,9% .

de asemenea m-am jucat si cu rezistenta minune " spark plug advance resistor" care regleaza avansul , am pus si de 4,7k ,si de 10k ,si de 12k si de 18k , si ultima perioada am mers fara! fara se pare ca da avansul un pic mai mare iar in ture joase trage mai ok.

 

si fiindca si tobele ma stricau la cap ,sunt genul care vreau totul silent , iar bmw-ul pe acelasi motor rotax are o singura evacuare fix de dimensiunea uneia din tobele de la aprilia, am obturat toba din stanga cu un dop de plumb de la instalatiile sanitare.cum bmw ul area acea anticamera f mare si lunga,zic dc toba asta oburata sa nu aibe si ea acelasi efect...si din nou rezultatul a fost peste asteptari : mers si mai liniar pana in 4500rpm , si liniste... se aude doar motorul :eek:

doar ce am fost duminica la motor park adancata la curse si dupa 400km de la full la full , mers constant 100-110 plus intrat 5 ture pe circuit si dat ceva jar ( ne-au lasat moka dupa premiere :tempted: eram in culmea fericirii) => 4,8%

si acum poze :pics:

post-89731-0-43397200-1430827754_thumb.jpg

post-89731-0-68848100-1430827769_thumb.jpg

post-89731-0-77891900-1430827793_thumb.jpg

post-89731-0-99720300-1430827811_thumb.jpg

post-89731-0-95427000-1430827852_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut , sunt Mihai , de mult timp urmaresc threadul dar cum aveam un alt cont la care nu mai stiam parola de la o veche adresa de email, de 2 ani nu m-am mai putut loga.....am ramas doar spectator....culmea, de la honda vfr750 am trecut la pegaso ...din considerente in special de greutate si pozitie condus ( am 1,88 si pe orice moto carenata mai ales honda ...scarite foarte sus boala japonezilor , stau ca pe pocket bike ) .

 

am dat skimb pe skimb vfr-ul pe aprilia ( da stiu multi mi-au zis ca am facut prostia vietii mele ) dar altfel n-am gasit . vroiam musai pegaso.

e a 2-a primavara de cand o am , m-o necajit cum fac ele de obicei ,si cu pornirea , si cu frai-ul , si cu consumul , plus multe bube descoperite de la fostii proprietari ( radiator muci nu se mai racea opera celor de la spalatorie cu jet cand mi-a adus-o sa fac schimbul, lipsa termostat , senzor ulei defect , pierdea ulei pe la majoritatea garniturilor ,carene zgariate )

 

asa ca asta iarna am bagat-o in casa , rezolvat tot ce se poate rezolva, revopsit ( din albastru aproape negru si la itp abia m-au primit ... intr-un albastru apropiat de ce am vazut original pe net ) , verificat suruburi motor, garnituri , reglat carbelitoare , simeringuri noi bascula , servisat furca ,cauciuc spate nou , crash bar home made , ,i-am confectionat suporti laterali si am gasit niste cutii numai bune de la dedeman , schimbat hand guard-urile unul fiind cu o bucata lipsa.

 

alta pascoste : lumina ,sau mai bine zis lipsa ei pe faza scurta,chioara rau. am incercat si bec h4 pe lampa din stanga , dar bate aiurea. asa ca solutia fu becul h1 legat pe alt releu , sa mearga in paralel

si pe faza scurta , iar faza lunga sa fie doar din h4 din dreapta. si se vede surprinzator de bine, caci h1 concentreaza lumina doar in zona de faza scurta a h4.

 

fiindca am un ambatz nebunesc sa scot consum cat mai bun ,si am mers pe F650 si am vazut ce poate , am zis de ce nu si la pegaso. am studiat si comparat evacuarile, setarile carburatie , chuiloasele , asa ca m-am pus pe treaba .... a 5-a supapa este pe tachet , asa ca l-am scos . si a ramas blocata pe inchis, transformand motorul int-unul cu 4 supape. a urmat reglajul carburataorelor . aprilie are amestecul la relanti sarac si bogat in rest, asa ca am reglat la 6 ture suruburile de aer si cuiul jiglerelor la primul clips de sus.

 

urmari : motorul toarce mult mai frumos, ca un 2 in linie , puterea si cuplul sunt mult mai liniare de la 2000rpm in sus , atata ca puterea de top a scazut...oricum nu fac raliuri cu el , dar chair si asa tot fuge 160 testat.

rezultatul : la mers linistit fara depasiri in exterior, test drive constanta-mangalia si retur 3,9% .

 

de asemenea m-am jucat si cu rezistenta minune " spark plug advance resistor" care regleaza avansul , am pus si de 4,7k ,si de 10k ,si de 12k si de 18k , si ultima perioada am mers fara! fara se pare ca da avansul un pic mai mare iar in ture joase trage mai ok.

 

si fiindca si tobele ma stricau la cap ,sunt genul care vreau totul silent , iar bmw-ul pe acelasi motor rotax are o singura evacuare fix de dimensiunea uneia din tobele de la aprilia, am obturat toba din stanga cu un dop de plumb de la instalatiile sanitare.cum bmw ul area acea anticamera f mare si lunga,zic dc toba asta oburata sa nu aibe si ea acelasi efect...si din nou rezultatul a fost peste asteptari : mers si mai liniar pana in 4500rpm , si liniste... se aude doar motorul :eek:

 

doar ce am fost duminica la motor park adancata la curse si dupa 400km de la full la full , mers constant 100-110 plus intrat 5 ture pe circuit si dat ceva jar ( ne-au lasat moka dupa premiere :tempted: eram in culmea fericirii) => 4,8%

 

si acum poze :pics:

ideea consumului este de-a dreptul interesanta.

Eu am carburile setate astfel: amestec 3.5 ture , siguranta pe cuiele principale tot pe fanta de sus, relanti cu soc 2200 ture , fara soc 1500.Si treage bine cu doua persoane.Chiar nu e nevoie de relanti la 6 ture , oricum circuitul se inchide cant accelerezi

Cel mai interesant este bolocarea uneia dintre cele 3 de admisie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea consumului este de-a dreptul interesanta.

Eu am carburile setate astfel: amestec 3.5 ture , siguranta pe cuiele principale tot pe fanta de sus, relanti cu soc 2200 ture , fara soc 1500.Si treage bine cu doua persoane.Chiar nu e nevoie de relanti la 6 ture , oricum circuitul se inchide cant accelerezi

Cel mai interesant este bolocarea uneia dintre cele 3 de admisie

ideea celor 6 ture a venit prin testare trial and error,recent de vreo 2 saptamani maxim ... la sugestia unui alt amic mecanic care a avut o aprilia fix ca ta si mi-a zis " astora numai la 6 ture le place sa mearga cand o aveam eu,si pornea foarte usor " iar eu faceam misto de el ca exagereaza.

 

unu fiindca la standarul de 3,5 ture ( din manual) porneste greu de tot la rece ,si doi...mers constant la 3000rpm in a 3-a sau a 4-a se simte cum schiopateaza si sughita ,stiu ca e boala lor. dar la 5 ture in sus,pana la 7 , e uuun pic mai bine la treaba asta...e mai lina.....nu e alt motor, dar e mai bine. consumul nu pare afectat...iti vei da seama daca e deschis prea mult sau nu din cum arata bujia pe margini , daca e doar gri sau afumata rau ) .

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea celor 6 ture a venit prin testare trial and error,recent de vreo 2 saptamani maxim ... la sugestia unui alt amic mecanic care a avut o aprilia fix ca ta si mi-a zis " astora numai la 6 ture le place sa mearga cand o aveam eu,si pornea foarte usor " iar eu faceam misto de el ca exagereaza.

 

unu fiindca la standarul de 3,5 ture ( din manual) porneste greu de tot la rece ,si doi...mers constant la 3000rpm in a 3-a sau a 4-a se simte cum schiopateaza si sughita ,stiu ca e boala lor. dar la 5 ture in sus,pana la 7 , e uuun pic mai bine la treaba asta...e mai lina.....nu e alt motor, dar e mai bine. consumul nu pare afectat...iti vei da seama daca e deschis prea mult sau nu din cum arata bujia pe margini , daca e doar gri sau afumata rau ) .

eu am jiglere de 130 nu standard de 112.5 .Sincer merge perfect

» Post actualizat in 05 May 2015 17:21

azi am luat niste bagajele chilipir,doar le-am pus asa de forma , urmeaza sa le fac un sistem de fixare calumea... a si parbrizul lui Shumilica e aproape gata , mai trebe finisat

post-78987-0-33724400-1430846444_thumb.jpg

post-78987-0-72000300-1430846449_thumb.jpg

post-78987-0-75896200-1430846453_thumb.jpg

post-78987-0-51873100-1430846458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea celor 6 ture a venit prin testare trial and error,recent de vreo 2 saptamani maxim ... la sugestia unui alt amic mecanic care a avut o aprilia fix ca ta si mi-a zis " astora numai la 6 ture le place sa mearga cand o aveam eu,si pornea foarte usor " iar eu faceam misto de el ca exagereaza.

 

unu fiindca la standarul de 3,5 ture ( din manual) porneste greu de tot la rece ,si doi...mers constant la 3000rpm in a 3-a sau a 4-a se simte cum schiopateaza si sughita ,stiu ca e boala lor. dar la 5 ture in sus,pana la 7 , e uuun pic mai bine la treaba asta...e mai lina.....nu e alt motor, dar e mai bine. consumul nu pare afectat...iti vei da seama daca e deschis prea mult sau nu din cum arata bujia pe margini , daca e doar gri sau afumata rau ) .

Multumim de "ponturi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mad_max,interesante teorii,iar punerea in practica ma uimeste.

Sunt curios cum ai anulat a 5-a supapa,ai zis tachet-ul,avand in vedere ca este mecanic,nu hidraulic ca celelalte 4,dar daca nu ma insel,este legat de decompresorul automat,care ajuta prin micsorarea compresiei la pornire.

 

Alin,geantele alea sunt practice,dar sa nu pui ceva fragil in ele pe care il poti distruge la o tranta.

 

Cristiane,ai dreptate cu plimbatul,ca nu se stie cand disparem in neant.

 

Madalin,superb traseul,cu toate ca am vazut doar de pe telefon.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mad_max,interesante teorii,iar punerea in practica ma uimeste.

Sunt curios cum ai anulat a 5-a supapa,ai zis tachet-ul,avand in vedere ca este mecanic,nu hidraulic ca celelalte 4,dar daca nu ma insel,este legat de decompresorul automat,care ajuta prin micsorarea compresiei la pornire.

 

Alin,geantele alea sunt practice,dar sa nu pui ceva fragil in ele pe care il poti distruge la o tranta.

 

Cristiane,ai dreptate cu plimbatul,ca nu se stie cand disparem in neant.

 

Madalin,superb traseul,cu toate ca am vazut doar de pe telefon.

sunt doar pt hainutze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu nevoie de piesa care ma ajuta sa trag socul, la pornire. Mi s-a rupt butonasul ala mic de la exterior si, pentru a trage socul, trebuie sa folosesc o surubelnita care sa impinga ciotul ramas. Din ce vad eu, la o prima vadere, piesa este un fel de inel care la exterior are butonul de care trageam, iar la interior, presupun ca are agatat un cablu care mareste cumva debitul de benzina, pentru a ajuta la pornire. Aveti idee unde gasesc piesa asta? Se poate face si la un strungar?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline , am mai citit si pe alte forumuri din afara ca cei cu jiglerele mai mari nu au problemele modelului 97-2000 cu pornirea grea la rece si mersul schiopatat pana in 3500...probabil excesul de benzina din reglajul de relanti mai ajuta putin si la treaba asta. eu am jiglerele varianta mica 112,5.

 

eugenkawa , tachetul vine prins printr-un bolt , bolt care se poate scoate odata cu suportul axei cu came. se scoate tachetul de pe bolt , si se pune axa cu came la loc. eu am lasat si boltul de prindere,nu iese de acolo fiindca are un canal care-l fixeaza sa nu joace lateral + rol de ungere. astfel supapa din mijloc nu mai e actionata,si ramane permanent inchisa. decompresorul nu are nici o treaba cu asta . el e in alta parte , pe axa cu came de la supapele de evacuare, in partea dreapta.

 

k10....sper ca n-ai fost ironic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu nevoie de piesa care ma ajuta sa trag socul, la pornire. Mi s-a rupt butonasul ala mic de la exterior si, pentru a trage socul, trebuie sa folosesc o surubelnita care sa impinga ciotul ramas. Din ce vad eu, la o prima vadere, piesa este un fel de inel care la exterior are butonul de care trageam, iar la interior, presupun ca are agatat un cablu care mareste cumva debitul de benzina, pentru a ajuta la pornire. Aveti idee unde gasesc piesa asta? Se poate face si la un strungar?

 

Merci.

Se poate face si la strungar.

Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac.

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

Mad_max,multumesc. Am inteles.

 

Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face si la strungar.

Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac.

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

Mad_max,multumesc. Am inteles.

 

Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112.

Multumesc !

Am rabdare , momentan testez noile reglaje si astept sa consum plinul facut de1 mai , ca sa pot sa-mi calculez consumul mixt .Dac e in regula asa nu mai umblu in carburi ma deranjeaza efectiv demontatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ieri o tura de 400 de km:Cluj-Napoca - Rametea - Aiud - Alba-Iulia - Zlatna - Abrud - Campeni - Brazesti(locul unde va avea loc imtalnirea Apriliana din august-ultimele 2 poze) - Buru - Baisoara - Cluj-Napoca.

post-41801-0-18851200-1430980108_thumb.jpg

post-41801-0-63977600-1430980239_thumb.jpg

post-41801-0-05137500-1430980260_thumb.jpg

post-41801-0-60545100-1430980362_thumb.jpg

post-41801-0-05885300-1430980482_thumb.jpg

post-41801-0-73192600-1430980527_thumb.jpg

post-41801-0-01315100-1430980552_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ieri o tura de 400 de km:Cluj-Napoca - Rametea - Aiud - Alba-Iulia - Zlatna - Abrud - Campeni - Brazesti(locul unde va avea loc imtalnirea Apriliana din august-ultimele 2 poze) - Buru - Baisoara - Cluj-Napoca.

E de luat aminte mesajul din panoul publicitar ! :peace:

» Post actualizat in 07 May 2015 07:17

asa de sezon :crack:

post-78987-0-94033600-1430983021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare , caut axul cu came de la admisie ptr un Pegaso din 1996 de 650 . Peste tot unde am intrebat , ori nu mai era ori nu au . Multumesc aniticipat ptr orice informatie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

 

Le stiu. :) Probabil lichidul a fost de vina, deoarece nu o coxez nici eu, iar termocupla si ventilatorul functioneaza.

Treaba e ca trebuie sa-mi comand piesele si sa-mi gasesc timp sa le pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mad_max_86 : supapa anulata e cea incercuita? De ceva timp ma bate gandul sa fac ceva in legatura cu consumul (~6%) si cum o sa desfac motorul pentru tacanit la supape... :)

daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a

» Post actualizat in 07 May 2015 11:45

apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...