remu1 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 10 w 50 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Madalin are dreptate: insa 15 w 40 nu cred ca se mai fabrica.Eu am ales 15 W 50 anul acesta ( Yacco) iar anul trecut Motul 5100 10 W 40 - semisintetice » Post actualizat in 05 May 2016 12:48Yacoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Madalin are dreptate: insa 15 w 40 nu cred ca se mai fabrica. Ghici ce am gasit eu la lidl: (dubios e ca tot ei <W5> fac si chestii de spalat WC-urile) Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut. VA multumesc pentru incurajari. Sper sa duca undeva. Aprila din 2002/injectie nu are surub pentru TDC m-am uitat peste tot.. nu vad nimic. Nu am verificat cartea(din cauza la job nu prea am timp) Motocicleta are 24000mile x 1.6km. Nu cred ca este nevoie de patul supapelor ( nu prea s-a mers cu ea) Inseaman ca eu sunt nebun daca dau 40lire ( 220 lei ) pentru 4 llitri de ulei ?? Azi imi vin toate piesele si ma apuca de treaba. VA salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Ghici ce am gasit eu la lidl: (dubios e ca tot ei <W5> fac si chestii de spalat WC-urile) ai dreptate , si tot ieftine.Vezi sa nu fie de masina! Editat Mai 5, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Aprila din 2002/injectie nu are surub pentru TDC m-am uitat peste tot.. nu vad nimic. Nu am verificat cartea(din cauza la job nu prea am timp) Nu sunt ferm convins, insa e posibil... ai dreptate , si tot ieftine.Vezi sa nu fie de masina! Si daca este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Cu genul asta de ulei Lidl merg eu in masina si in moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Cu genul asta de ulei Lidl merg eu in masina si in moto SHHHH!!! Nu mai da din casa! Eu doar ce am bagat in zxr-ul mic si vad ca nu patineaza nimic, merge bine. Decat sa dau 250 pe un mo®tul, mai bine dau 100x2 si il schimb de 2 ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Madalin are dreptate: insa 15 w 40 nu cred ca se mai fabrica.Eu am ales 15 W 50 anul acesta ( Yacco) iar anul trecut Motul 5100 10 W 40 - semisintetice » Post actualizat in 05 May 2016 12:48 Yacoo In cartea tehnica Pegaso 1997 scrie asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 In cartea tehnica Pegaso 1997 scrie asa: ulei motor.JPG Fa si tu un print screen pe manualul respectiv. Daca e de la Aprilia Pegaso. Daca e de la vreo vitezana, inteleg. Dar, daca tu vrei, poti sa-i pui si 0W40. E full sintetic. Cred ca o sa ii placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEON Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 În manualul Aprilia Pegaso (Cube) 97-99 recomanda 5w40, cred ca am sa îl încerc vara ăsta iar dacă face fițe trec pe 10w40.. sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 SHHHH!!! Nu mai da din casa! Eu doar ce am bagat in zxr-ul mic si vad ca nu patineaza nimic, merge bine. Decat sa dau 250 pe un mo®tul, mai bine dau 100x2 si il schimb de 2 ori... Baga d-ala de masina! Asa am facut si eu. Dupa 10.000 km am schimbat ambreiajul, placute, arcuri, kit-ul, de 500 de lei. Sau vorba romanului, ne zgarcim la faina si suntem scumpi la malai. Eu bag de masina numai in BMW 1200, dar ala are cutia separata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Dupa 10.000 km am schimbat ambreiajul, placute, arcuri, kit-ul, de 500 de lei. AHAHAHAHA. Permite-mi sa nu te cred. Cine ti-a zis ca era din cauza uleiului? 1. placutele stiu ce sunt alea. 2. arcurile ce motiv aveau sa aiba uzura din cauza uleiului? 3. ce e ala kit-ul? Banuiesc ca vb de kitul de ambreiaj? Daca da, de ce ai mai enumerat componentele anterior? Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 AHAHAHAHA. Permite-mi sa nu te cred. Cine ti-a zis ca era din cauza uleiului? 1. placutele stiu ce sunt alea. 2. arcurile ce motiv aveau sa aiba uzura din cauza uleiului? 3. ce e ala kit-ul? Banuiesc ca vb de kitul de ambreiaj? Daca da, de ce ai mai enumerat componentele anterior? Din plictiseala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Vad numai sfaturi bune in ultima perioada... ce prost am fost ca am dat 80 de lei pe uleiul meu Yacco! Astazi ma duc la Lidl sa iau ulei de rapita este doar 5 lei litrul , cred ca merge la moto.... si am scapat si ieftin si bun, vorba reclamei , "... bucataria Lidl...." ai dreacu' nemtzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) Vad numai sfaturi bune in ultima perioada... Pai tu le dai pe alea 'bune'. De ce crezi ca te-am ironizat de atatea ori? Pt. ca dupa ce ca nu ai macar pregatirea teoretica, insisti si dai niste sfaturi de toata jena. Eu nu zic ca eu sunt vreun geniu pe pamant, dau si eu chix si uneori chiar des, insa imi asum greselile si vorbesc despre lucruri din perspectiva mea, uneori documentata, uneori experienta traita (de fiecare data m-am tot repetat - ASA AS FACE EU, MAI CERE UN SFAT!). Dar pana mea, cand zici sa ia motor nou ca are cilindrii zgariati, ca are ambielaju' colorat de la incalzire sau altele, sau cum a zis colegul ca ambreiaju' s-a stricat de la ulei auto si altele. Da-o incolo... Editat Mai 6, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) Pai tu le dai pe alea 'bune'. De ce crezi ca te-am ironizat de atatea ori? Pt. ca dupa ce ca nu ai macar pregatirea teoretica, insisti si dai niste sfaturi de toata jena. Eu nu zic ca eu sunt vreun geniu pe pamant, dau si eu chix si uneori chiar des, insa imi asum greselile si vorbesc despre lucruri din perspectiva mea, uneori documentata, uneori experienta traita (de fiecare data m-am tot repetat - ASA AS FACE EU, MAI CERE UN SFAT!). Dar pana mea, cand zici sa ia motor nou ca are cilindrii zgariati, ca are ambielaju' colorat de la incalzire sau altele, sau cum a zis colegul ca ambreiaju' s-a stricat de la ulei auto si altele. Da-o incolo... cred ca nu ai fost atent: nu dau sfaturi. Si da , nu am pregatirea teoretica , de aceea mobra mea merge si a altora sta desfacuta . Asta e , poate am eu noroc cu un Ga din 94' Nu am umblat in motor asa ca nu dau sfaturi , am exprimat o parere sau alta pentru a incerca sa ajut un om sau altul sa elimine o posibilitate.....nu am constat defectul , nici nu e posibil fara sa ai motorul in fata , asa din poze. De altfel stau si ma intreb : pana la urma ce are mobra lui Iulian , ca nimeni n-a pus degetul pe rana?.... ma retrag din discutie , vad ca nu mai pot sa-mi exprim nici macar parerea........proasta fie si ea ! » Post actualizat in 06 May 2016 06:49 Bueei bajatii,terminati cu aberatiile alea de oloiuri si bagati ULEI in mobrele voastre,indiferent de marca mobrelor. Io am bagat in Aprilica GA 10W-40.Marcile bagate:Mobil1,Bardahl,Valvoline si Motul.Cel mai de cakt ulei a fost de departe Mobil1!Toate semisintetice! Cum am bagat ulei sintetic,cum l-a papat.La bujii la fel,am folosit bujii normale,nu iridiu.Cum am bagat iridiu,cum mi-a crescut consumul,chiar daca pornea oleaca mai usor. Sa nu uitam marele avantaj la Aprilicile vechi:poti da la automat FARA sa pornesti motorul si astfel faci o ungere prealabila pornirii!Maaare avantaj! Amu am in Aprilica ulei Ipone sintetic si merge ok. Da,da! Baga d-ala de japita si apoi Aprilica mere ca o japita... Editat Mai 6, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEON Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Baga d-ala de masina! Asa am facut si eu. Dupa 10.000 km am schimbat ambreiajul, placute, arcuri, kit-ul, de 500 de lei. Sau vorba romanului, ne zgarcim la faina si suntem scumpi la malai. Eu bag de masina numai in BMW 1200, dar ala are cutia separata. Dacă nu pica motocicleta mai mergeai 10k cu ea, nu? Ce rost are sa te informezi și sa schimbi uleiul la 6k cum este recomandat de către producător.. normal ca uleiul de masina își pierde mai repede proprietățile fiind folosit la turații mai mici iar dacă îl ții și 10k de km.. Nu te mai zgarcii la faina ca e scump ambreiajul apoi De curiozitate, în cât timp ai făcut aia 10k după ce ai pus uleiul de masina? Chow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 N-are nimic chiar daca ar fi fost 10.000 cu un singur schimb, ca stiu ca merg touring. La frecus prin oras, la dat in bot gratuit, la dat pe curbe, la altele de genul dar ma indoiesc ca ei fac figuri de genul asta... Oricum, altele au fost cauzele, in nici un caz uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Aline,nu ai de ce sa te retragi,e forum,deci se discuta. Mai multe puncte de vedere nu au decat sa dea mai multa stiinta si mai multe ponturi celui ce are nevoie si a postat cerand ajutor. nu din forum, ci din aceasta discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Dacă nu pica motocicleta mai mergeai 10k cu ea, nu? Ce rost are sa te informezi și sa schimbi uleiul la 6k cum este recomandat de către producător.. normal ca uleiul de masina își pierde mai repede proprietățile fiind folosit la turații mai mici iar dacă îl ții și 10k de km.. Nu te mai zgarcii la faina ca e scump ambreiajul apoi De curiozitate, în cât timp ai făcut aia 10k după ce ai pus uleiul de masina? Chow In carte, schimbul de ulei, la mine, e la 10.000 km. 20W50 mineral. Cei 10.000 km i-am facut in juma de an. Merg cam 15.000 km de cand se topeste zapada pana cand se pune din nou. Daca nu ninge, merge si iarna. Multi km se fac in afara tarii, la greci, mai excat. Dupa faza cu uleiul de masina mi-a explicat si mie o minte luminata, fostul sef de service de la BMW moto, cum sta treaba cu aditivii pentru ambreiajul in baie de ulei. Probabil ca era un tampit. Dar, repet, ce rost are sa ne contrazicem aici cand fiecare poate sa puna ce vrea. De masina, de doi timpi, orice, tot ulei e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEON Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 N-are nimic chiar daca ar fi fost 10.000 cu un singur schimb, ca stiu ca merg touring. La frecus prin oras, la dat in bot gratuit, la dat pe curbe, la altele de genul dar ma indoiesc ca ei fac figuri de genul asta... Oricum, altele au fost cauzele, in nici un caz uleiul. Salut, eu nu mă hazardez sa zic ca a fost sau nu de vina uleiul pentru defectarea ambreiajului, ce vroiam eu sa zic este ca lubrifierea necorespunzătoare (și nu doar la moto )) poate avea efecte foarte grave asupra agregatelor.. Ca și părere personala, se poate defecta un ambreiaj la un Gs/Pegaso din acest motiv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Floriol,Bunica,ulei de mecanisme fine Cugir,etc. Cristi, lasa mistourile si schimba titlul topicului! Din posesori de Aprilia, uniti-va! scrie ceva de genul Posesori de Aprilia bagati benzina de 95 si ulei 10W40! Sau cat dracu scrie in carte la Aprilia. Ca sunt zeci de mii de postari cu aceeasi intrebare. Ce ulei sa pun? Pai ce ulei? E asa complicat sa salvezi un tabel si sa te uiti pe el? Ca acolo scrie si ce ulei, si ce cantitate, si ce antigel, si ce lichid de frana etc. Daca nu tii minte, deschizi tabelasul si gata, te lamuresti. In loc sa vedem unde facem gratarul si bem berea, discutam inutilitati si contrazicem speficatiile producatorului. Nici eu nu m-am lamurit de ce la acelasi motor, BMW spune ceva si Aprilia altceva, dar asta e alta problema. La mine e 20W50 si 2,2 litri. La Aprilia e 15W40 si 2 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) ce vroiam eu sa zic este ca lubrifierea necorespunzătoare (și nu doar la moto ))... Asta e clar. Si da, e o oarece frecare intre placi, uleiul sa aiba rol in lubrifiere/racire (poate, aici inginerii au de spus ultimul cuvant) deci poate parea plauzibil, insa nu cred ca e cazul. In loc sa vedem unde facem gratarul si bem berea, discutam inutilitati si contrazicem speficatiile producatorului. Corect! Nici eu nu m-am lamurit de ce la acelasi motor, BMW spune ceva si Aprilia altceva, dar asta e alta problema. La mine e 20W50 si 2,2 litri. La Aprilia e 15W40 si 2 litri. Conteaza f mult si perioada in care te plimbi, temperaturile. De la 10w40 la 15w50, comportamentul motorului (4L) a fost mult imbunatatit in aceeasi perioada - iulie/august in caldurile de la greci. Editat Mai 6, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Nu am ajuns eu sa imi pun in aplicare planul sa imi iau cu 4.5 milioane 20 de litri de ulei de camion Sa fi vazut atunci cum schimbai uleiul la 2000km, de placere. Si sunt 99% sigur ca nici nu dadea ortu' popii motorul, dar sunt lucruri care se demonstreaza nu povestesc. Eu sunt in continuare sigur ca 99% dintre problemele fiarelor sunt date din cauza folosirii necorespunzatoare (fie rea vointa, fie nepasare, fie necunostinta). Restul de 1%: ghinioane diverse, defecte de fabricatie, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.