magarusulmarius Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 @jordash : salut jordash , my moto cotroceni 0722696686 iar montajul (nu cred ca e cazul la tine ) pe str viilor nr 14 tel 0726686273 sau http://www.wemoto.com/bikes/Aprilia/Pegaso_650/98-00/ astia vand separat pinioanele si lantul eu vroiam sa cumpar de la astia pinioane cu 2 dinti mai putin, pt economie si turatie mai mica,,, dar mi-am bagat mobrele la vanzare sa-mi iau ceva mai mare care doreste : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-272942.html este pusa la punct,de incredere, link pe unde am umblat cu ea,,, http://www.youtube.com/user/pescarusul911#p/u/4/DEUFeIICTqc /index.php?...=442717&hl= hp?...442717&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Frumoase ture... La mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 salut. si-a schimbat careva bendix-ul ca la mine a inceput sa invarta in gol si sa scoata niste zgomote f puternice.si daca aveti idee cam cat ar costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) bendixul se poate repara cu investitie ZERO, asta in cazul in care nu apuca se se faca bucati,trebuie intins arucul si gata buba! iar de consum va spun eu ca nu scade mai jos de 6 orice i-ai face,,,, la mine era in jur de 9, 10 .... la 100 de km. Salut Poti sa dai mai multe detalii despre repararea bendixului? Eu am un Pegasoo din 2002 IE si la pornire invarte in gol iar dupa pornire ramane cuplat, ca si cum ai tine apasa pe butonul de pornire continu. Daca stie cineva ce se intampla il rog sa explice. Multumesc. Editat Martie 19, 2010 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 cu problema asta ma confrunt si eu la bmw f650 din 95. desi al tau e 02 tind sa cred ca principial este vb de aceeasi chestie arunca un ochi pe aici http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools: daca ai timp 3saptamani iti dau detalii exacte! de furca ai sa ai cu piulita aceea mare si iti trebuie o presa(puller) sa scoti rotorul. pana la reasamblare n-am ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 SalutPoti sa dai mai multe detalii despre repararea bendixului? Eu am un Pegasoo din 2002 IE si la pornire invarte in gol iar dupa pornire ramane cuplat, ca si cum ai tine apasa pe butonul de pornire continu. Daca stie cineva ce se intampla il rog sa explice. Multumesc. se scoate volanta(trebuie o presa) sub volanta vei da de frai(bendix) in jurul lui are un arc,arc care se slabaste in timp, scoti arcul,tai o bucata mica din el,il mufezi la loc ,il motezi acolo unde ii este loc si gata buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 @pamu- ai uitat sa-i spui omului ca se inspecteaza rolele freiului si dacaacestea s-au cam rotunjit trebuie a new one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 @jordash : salut jordash , my moto cotroceni 0722696686 iar montajul (nu cred ca e cazul la tine ) pe str viilor nr 14 tel 0726686273 sau http://www.wemoto.com/bikes/Aprilia/Pegaso_650/98-00/ astia vand separat pinioanele si lantul eu vroiam sa cumpar de la astia pinioane cu 2 dinti mai putin, pt economie si turatie mai mica,,, dar mi-am bagat mobrele la vanzare sa-mi iau ceva mai mare care doreste : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-272942.html este pusa la punct,de incredere, link pe unde am umblat cu ea,,, http://www.youtube.com/user/pescarusul911#p/u/4/DEUFeIICTqc /index.php?...=442717&hl= hp?...442717&st=0 sal Marius...am vorbit la my moto pt kit imi pare rau sa "aud" ca dai mobra si n-am facut si noi o tura asa ca intre pegasisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 @pamu- ai uitat sa-i spui omului ca se inspecteaza rolele freiului si dacaacestea s-au cam rotunjit trebuie a new one corect, doar ca probabilitatea sa nu mearga pe o scara de la 1 la 10 este sub 5 , merita incercata varianta mea (incercare necesita invetitii de zero ron ). eu 1 am trecut prin asta, la mine chiar erau ciobite nu doar uzate,dupa intinderea arcului nu am avut probleme timp de 1 an ( poate inca mai functioneza,nu stiu pt ca am vandut`o intretimp) va salut si vrrmm vrmm , asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Si mie cine imi spune pana la urma cum reduc consumul de la 10 la 4 ? Cea mai rapida metoda ar fi sa o pun pe bikeshop,nu ? Ma gandeam sa-i pun alte jiglere mai mici ba mi-a trecut prin cap sa suprim un carburator doar ca mi-a fost teama ca daca nu circula amestec prin supapa de admisie respectiva s-ar putea sa nu aiba racirea corecta si sa se arda supapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 se scoate volanta(trebuie o presa) sub volanta vei da de frai(bendix) in jurul lui are un arc,arc care se slabaste in timp, scoti arcul,tai o bucata mica din el,il mufezi la loc ,il motezi acolo unde ii este loc si gata buba Multumesc, am sa incerc Mesaj completat cu problema asta ma confrunt si eu la bmw f650 din 95. desi al tau e 02 tind sa cred ca principial este vb de aceeasi chestiearunca un ochi pe aici http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools: daca ai timp 3saptamani iti dau detalii exacte! de furca ai sa ai cu piulita aceea mare si iti trebuie o presa(puller) sa scoti rotorul. pana la reasamblare n-am ajuns Multumesc, Am citit o parte din site. Atunci cand o sa umblu la bendix o sa ma uit si de acel bolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Si mie cine imi spune pana la urma cum reduc consumul de la 10 la 4 ?Cea mai rapida metoda ar fi sa o pun pe bikeshop,nu ? Ma gandeam sa-i pun alte jiglere mai mici ba mi-a trecut prin cap sa suprim un carburator doar ca mi-a fost teama ca daca nu circula amestec prin supapa de admisie respectiva s-ar putea sa nu aiba racirea corecta si sa se arda supapa. pai nu te mai mira ca-ti consuma 10 cu fel de fel de interventii neautorizate....mergi la un nene care stie si are cu ce , ca nu se regleaza dupa ureke carburelu'.(ma refer la vacumetre)..a mea , fara sa exagerez si cu orice proba vrei tu si la o gramada de km care ii are consuma 5.5 /100km (afara), si crede-ma ca nu merg tocmai ca un pensionar...probabil in oras mai ia un litru in + dar tot nu ajung la 10 nu vreau sa par ironic la adresa ta , dar ia in calcul si varianata asta: dai odata 1 milion sau cat se ia pt reglaj si scapi....eu zic ca banii ii recuperezi dupa...bft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Baieti Asta e buna ? ce ziceti? http://www.moto-net.ro/index.php?sec=motoc...on=&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 salutare tuturor!cand ne adunam si noi?poate facem si o plimbare scurta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Si mie cine imi spune pana la urma cum reduc consumul de la 10 la 4 ?Cea mai rapida metoda ar fi sa o pun pe bikeshop,nu ? Ma gandeam sa-i pun alte jiglere mai mici ba mi-a trecut prin cap sa suprim un carburator doar ca mi-a fost teama ca daca nu circula amestec prin supapa de admisie respectiva s-ar putea sa nu aiba racirea corecta si sa se arda supapa. Salut,incearca sa insurubezi suruburile de reglaj pina la capat dupa care le desurubezi 2.5-3 ture iar cuiele de la carb lasale la prima liniuta de sus, in felul asta ar trebui sa consume normal.Daca vezi ca nu se duce bine poti sa ii mai dai o tura in plus la reglaje. A mea e reglata la 3 ture reglajele si cuiele la prima liniuta si consuma cam 5 afara la 110-120km/h iar in oras intre 5.5 si 7 %. mai verifica si filtrul de aer sa nu fie infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Merci de raspuns,ma gandeam sa schimb jiglerele cu unele mai mici sau chiar cu unele normale (130,5) pentru ca am banuieli ca-s majorate, daca fac o limitare la maneta de acceleratie nu ma ajuta cu nimic,oricat de putin as accelera sare imediat ,e foarte violenta in raspuns,nici nu poti merge linistit cu ea. Filtrul e scimbat recent si am avut grija sa nu-l uleiez in exces. Nu stiu cat de departe as putea merge cu micsoratul jiglerelor si nu am gasit nici o referire pe net. Editat Martie 21, 2010 de Haywood Yablomme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Merci de raspuns,ma gandeam sa schimb jiglerele cu unele mai mici sau chiar cu unele normale (130,5) pentru ca am banuieli ca-s majorate, daca fac o limitare la maneta de acceleratie nu ma ajuta cu nimic,oricat de putin as accelera sare imediat ,e foarte violenta in raspuns,nici nu poti merge linistit cu ea.Filtrul e scimbat recent si am avut grija sa nu-l uleiez in exces. Nu stiu cat de departe as putea merge cu micsoratul jiglerelor si nu am gasit nici o referire pe net. Acele de dozaj la ce liniuta sint? Editat Martie 22, 2010 de banagamihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Are cineva de vânzare un termostat de Pegaso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutari! Caut si eu o jamba pentru aprilia pegaso asa mai ieftina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Am pus acele la prima linie dar jiclerele par "magarite". Nu stiu de unde as putea lua niste jiclere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Am pus acele la prima linie dar jiclerele par "magarite". Nu stiu de unde as putea lua niste jiclere. Ininte sa schimbi jiglerele incearca sa reglezi suruburile de reglaj la 2.5-3 ture, daca nici asa nu merge uitate pe oemmotorparts.com ce jiglere iti trebuie.Pt comanda baga pe mess id blackmenmoto si vb cu tipul asta.(la el am comandat eu pinioanele alea de plastic de la pompa de ulei) Editat Martie 22, 2010 de banagamihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Sorry, some required files are missing, if you intended to view a topic, it's possible that it's been moved or deleted. Please go back and try again. Bag pe mess acum,merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 vezi acum ca am modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutare copii Ce intrebare am..... Si la voi trepideaza motorul ? Am fost sa vad un pegaso in bucuresti.... si .....normal l-am vazut mi-a placut dar trepida motorul ala intr-un hal frate si se auzea si un zgomot ciudat la ambreaj parca O stiti motocicleta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-275642.html Este si revopsita,pana mea Ce ziceti merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 @ florinelu30 : si a mea este de vanzare, eu vreau ceva mai mare ,,,,pasager, bagaje multe,,, daca ai timp , treci s-o vezi, zona pantelimon, link : /index.php?...133&st=1880 @ jordash : ai luat kit lant ? cat ? pinioanele sunt standard ca nr de dinti ? daca n-o vand pe a mea in cateva saptamani, vreau kit cu pinioane cu 2 dinti mai putini,,, - revin cu o intrebare : pinioanele sunt cu 16 dinti pe fata si 47 pe spate,,, - eu vreau pinioane cu 2 dinti mai putin pe fata si 2 dinti mai putin pe spate, scopul este turatia mai mica, avand in vedere ca eu folosesc mobra in special in plimbari lungi si aproape deloc prin bucuresti,,, - a mai facut cineva treaba asta ? cum influenteaza chestia asta pornitul de pe loc, - cu ambele pinioane avand 2 dinti mai putin, trebuie scurtat lantul ori se poate intinde (din reglaje), spre maxim ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.