Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@jordash :

 

salut jordash , my moto cotroceni 0722696686 iar montajul (nu cred ca e cazul la tine ) pe str viilor nr 14 tel 0726686273 sau

 

http://www.wemoto.com/bikes/Aprilia/Pegaso_650/98-00/ astia vand separat pinioanele si lantul

 

eu vroiam sa cumpar de la astia pinioane cu 2 dinti mai putin, pt economie si turatie mai mica,,,

 

dar mi-am bagat mobrele la vanzare sa-mi iau ceva mai mare

 

care doreste : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-272942.html

 

este pusa la punct,de incredere, link pe unde am umblat cu ea,,,

 

http://www.youtube.com/user/pescarusul911#p/u/4/DEUFeIICTqc

 

/index.php?...=442717&hl=

 

 

 

hp?...442717&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bendixul se poate repara cu investitie ZERO, asta in cazul in care nu apuca se se faca bucati,trebuie intins arucul si gata buba! :drink: iar de consum va spun eu ca nu scade mai jos de 6 orice i-ai face,,,, la mine era in jur de 9, 10 .... la 100 de km.

 

Salut

Poti sa dai mai multe detalii despre repararea bendixului?

Eu am un Pegasoo din 2002 IE si la pornire invarte in gol iar dupa pornire ramane cuplat, ca si cum ai tine apasa pe butonul de pornire continu.

Daca stie cineva ce se intampla il rog sa explice.

Multumesc.

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu problema asta ma confrunt si eu la bmw f650 din 95. desi al tau e 02 tind sa cred ca principial este vb de aceeasi chestie

arunca un ochi pe aici http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools:

daca ai timp 3saptamani iti dau detalii exacte!

de furca ai sa ai cu piulita aceea mare si iti trebuie o presa(puller) sa scoti rotorul. pana la reasamblare n-am ajuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Poti sa dai mai multe detalii despre repararea bendixului?

Eu am un Pegasoo din 2002 IE si la pornire invarte in gol iar dupa pornire ramane cuplat, ca si cum ai tine apasa pe butonul de pornire continu.

Daca stie cineva ce se intampla il rog sa explice.

Multumesc.

se scoate volanta(trebuie o presa) sub volanta vei da de frai(bendix) in jurul lui are un arc,arc care se slabaste in timp, scoti arcul,tai o bucata mica din el,il mufezi la loc ,il motezi acolo unde ii este loc si gata buba :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jordash :

 

salut jordash , my moto cotroceni 0722696686 iar montajul (nu cred ca e cazul la tine ) pe str viilor nr 14 tel 0726686273 sau

 

http://www.wemoto.com/bikes/Aprilia/Pegaso_650/98-00/ astia vand separat pinioanele si lantul

 

eu vroiam sa cumpar de la astia pinioane cu 2 dinti mai putin, pt economie si turatie mai mica,,,

 

dar mi-am bagat mobrele la vanzare sa-mi iau ceva mai mare

 

care doreste : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-272942.html

 

este pusa la punct,de incredere, link pe unde am umblat cu ea,,,

 

http://www.youtube.com/user/pescarusul911#p/u/4/DEUFeIICTqc

 

/index.php?...=442717&hl=

 

 

 

hp?...442717&st=0

 

 

sal Marius...am vorbit la my moto pt kit

imi pare rau sa "aud" ca dai mobra si n-am facut si noi o tura :drink: asa ca intre pegasisti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pamu- ai uitat sa-i spui omului ca se inspecteaza rolele freiului si dacaacestea s-au cam rotunjit trebuie a new one

corect, doar ca probabilitatea sa nu mearga pe o scara de la 1 la 10 este sub 5 , merita incercata varianta mea (incercare necesita invetitii de zero ron :drink: ). eu 1 am trecut prin asta, la mine chiar erau ciobite nu doar uzate,dupa intinderea arcului nu am avut probleme timp de 1 an ( poate inca mai functioneza,nu stiu pt ca am vandut`o intretimp) va salut si vrrmm vrmm , asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Si mie cine imi spune pana la urma cum reduc consumul de la 10 la 4 ?

Cea mai rapida metoda ar fi sa o pun pe bikeshop,nu ?

Ma gandeam sa-i pun alte jiglere mai mici ba mi-a trecut prin cap sa suprim un carburator doar ca mi-a fost teama ca daca nu circula amestec prin supapa de admisie respectiva s-ar putea sa nu aiba racirea corecta si sa se arda supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se scoate volanta(trebuie o presa) sub volanta vei da de frai(bendix) in jurul lui are un arc,arc care se slabaste in timp, scoti arcul,tai o bucata mica din el,il mufezi la loc ,il motezi acolo unde ii este loc si gata buba :drink:

 

Multumesc, am sa incerc

Mesaj completat

cu problema asta ma confrunt si eu la bmw f650 din 95. desi al tau e 02 tind sa cred ca principial este vb de aceeasi chestie

arunca un ochi pe aici http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools:

daca ai timp 3saptamani iti dau detalii exacte!

de furca ai sa ai cu piulita aceea mare si iti trebuie o presa(puller) sa scoti rotorul. pana la reasamblare n-am ajuns

 

Multumesc,

Am citit o parte din site.

Atunci cand o sa umblu la bendix o sa ma uit si de acel bolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie cine imi spune pana la urma cum reduc consumul de la 10 la 4 ?

Cea mai rapida metoda ar fi sa o pun pe bikeshop,nu ?

Ma gandeam sa-i pun alte jiglere mai mici ba mi-a trecut prin cap sa suprim un carburator doar ca mi-a fost teama ca daca nu circula amestec prin supapa de admisie respectiva s-ar putea sa nu aiba racirea corecta si sa se arda supapa.

 

pai nu te mai mira ca-ti consuma 10 cu fel de fel de interventii neautorizate....mergi la un nene care stie si are cu ce , ca nu se regleaza dupa ureke carburelu'.(ma refer la vacumetre)..a mea , fara sa exagerez si cu orice proba vrei tu si la o gramada de km care ii are consuma 5.5 /100km (afara), si crede-ma ca nu merg tocmai ca un pensionar...probabil in oras mai ia un litru in + dar tot nu ajung la 10

nu vreau sa par ironic la adresa ta , dar ia in calcul si varianata asta: dai odata 1 milion sau cat se ia pt reglaj si scapi....eu zic ca banii ii recuperezi dupa...bft

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie cine imi spune pana la urma cum reduc consumul de la 10 la 4 ?

Cea mai rapida metoda ar fi sa o pun pe bikeshop,nu ?

Ma gandeam sa-i pun alte jiglere mai mici ba mi-a trecut prin cap sa suprim un carburator doar ca mi-a fost teama ca daca nu circula amestec prin supapa de admisie respectiva s-ar putea sa nu aiba racirea corecta si sa se arda supapa.

 

Salut,incearca sa insurubezi suruburile de reglaj pina la capat dupa care le desurubezi 2.5-3 ture iar cuiele de la carb lasale la prima liniuta de sus, in felul asta ar trebui sa consume normal.Daca vezi ca nu se duce bine poti sa ii mai dai o tura in plus la reglaje. A mea e reglata la 3 ture reglajele si cuiele la prima liniuta si consuma cam 5 afara la 110-120km/h iar in oras intre 5.5 si 7 %. mai verifica si filtrul de aer sa nu fie infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Merci de raspuns,ma gandeam sa schimb jiglerele cu unele mai mici sau chiar cu unele normale (130,5) pentru ca am banuieli ca-s majorate, daca fac o limitare la maneta de acceleratie nu ma ajuta cu nimic,oricat de putin as accelera sare imediat ,e foarte violenta in raspuns,nici nu poti merge linistit cu ea.

Filtrul e scimbat recent si am avut grija sa nu-l uleiez in exces. Nu stiu cat de departe as putea merge cu micsoratul jiglerelor si nu am gasit nici o referire pe net.

Editat de Haywood Yablomme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns,ma gandeam sa schimb jiglerele cu unele mai mici sau chiar cu unele normale (130,5) pentru ca am banuieli ca-s majorate, daca fac o limitare la maneta de acceleratie nu ma ajuta cu nimic,oricat de putin as accelera sare imediat ,e foarte violenta in raspuns,nici nu poti merge linistit cu ea.

Filtrul e scimbat recent si am avut grija sa nu-l uleiez in exces. Nu stiu cat de departe as putea merge cu micsoratul jiglerelor si nu am gasit nici o referire pe net.

 

 

Acele de dozaj la ce liniuta sint?

Editat de banagamihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus acele la prima linie dar jiclerele par "magarite". Nu stiu de unde as putea lua niste jiclere.

 

 

Ininte sa schimbi jiglerele incearca sa reglezi suruburile de reglaj la 2.5-3 ture, daca nici asa nu merge uitate pe oemmotorparts.com ce jiglere iti trebuie.Pt comanda baga pe mess id blackmenmoto si vb cu tipul asta.(la el am comandat eu pinioanele alea de plastic de la pompa de ulei)

Editat de banagamihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Sorry, some required files are missing, if you intended to view a topic, it's possible that it's been moved or deleted. Please go back and try again.

Bag pe mess acum,merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare copii

Ce intrebare am.....

Si la voi trepideaza motorul ?

Am fost sa vad un pegaso in bucuresti.... si .....normal l-am vazut mi-a placut dar trepida motorul ala intr-un hal frate si se auzea si un zgomot ciudat la ambreaj parca

O stiti motocicleta?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-275642.html

 

Este si revopsita,pana mea

Ce ziceti merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ florinelu30 : si a mea este de vanzare, eu vreau ceva mai mare ,,,,pasager, bagaje multe,,,

daca ai timp , treci s-o vezi, zona pantelimon, link : /index.php?...133&st=1880

 

 

@ jordash : ai luat kit lant ? cat ? pinioanele sunt standard ca nr de dinti ? daca n-o vand pe a mea in cateva saptamani, vreau kit cu pinioane cu 2 dinti mai putini,,,

 

 

- revin cu o intrebare : pinioanele sunt cu 16 dinti pe fata si 47 pe spate,,,

- eu vreau pinioane cu 2 dinti mai putin pe fata si 2 dinti mai putin pe spate, scopul este turatia mai mica, avand in vedere ca eu folosesc mobra in special in plimbari lungi si aproape deloc prin bucuresti,,,

- a mai facut cineva treaba asta ? cum influenteaza chestia asta pornitul de pe loc,

- cu ambele pinioane avand 2 dinti mai putin, trebuie scurtat lantul ori se poate intinde (din reglaje), spre maxim ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...