Ramses_gabriel Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Amestecul nu e sarac ci bogat. La fel cum a zis si user-ul "Haywood Yablomm" poti scoate acele capacele si verifica acele de dozaj care deschid jigloarele principale.Cam asa arata acele cuie. Aceasi problema am avut=o si eu si cand am desfacut carburatoarele am observat ca acele cuie aveau siguranta pusa pe pozitia 4 din 5, asa ca am pus-o pe pozitia 3, am reglat aerul si-mi merge fara probleme acum. Daca tot desfaci iti recomand sa scoti acele membrane si sa te uiti la ele sa nu fie ciupite sau sparte pe undeva. Am si eu o problema de genul asta... Porneste super bine si la rece si la cald ( nici nu apuca sa dea bine motorul peste cap ) dar atunci cand e rece cu socul tras primele 5 secunde merge ok dupaia incepe sa se balbaie trebuie sai bag putin socul inapoi sa mai scada turatia....La 1400 1500 rpm merge bine, daca incerc sa accelerez nu merge face urat se balbaie da rateuri....asta timp de aprox 2 minute...dupa ce merge 2 minute asa la relanti dintr-o data merge super bine fara nici o problema...m-a disperat nu stiu ce sa-i fac...cand vreau sa plec trebuie sa stau langa ea sa se incalzeasca.... Trebuie sa umblu la cuiele alea? Am amestec sarac? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut ! Problema mare !!!! Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste. Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri : - am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ). - cuiul de la combustibil era ok - am schimbat bujia ( am pus d8ea ) - am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica. - membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi) - instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor. - filtrele din carburator erau ok - filtrul de aer schimbat. - am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer. Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor. Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca. Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus. Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. HELP !!!! daca mobra ta face ce in filmuletul asta ( http://www.dump.ro/videoclip/mov00469-mp4/27498 ), iti pot spune ca si mie mi-a facut nopti albe problema. Intradevar minora. Motorul nu sta la relanti si nu mergea decat cu socul tras, murea sub 2000 ture. Lua aer fals. Am umblat si eu la distributie, ba chiar am dat chiuloasa jos; dar din cate am vazut eu e foarte greu sa sara de la punct. dupa 2 sapt de chin la motor, pot spune ca orice e pozibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 daca mobra ta face ce in filmuletul asta ( http://www.dump.ro/videoclip/mov00469-mp4/27498 ), iti pot spune ca si mie mi-a facut nopti albe problema. Intradevar minora. Motorul nu sta la relanti si nu mergea decat cu socul tras, murea sub 2000 ture. Lua aer fals. Am umblat si eu la distributie, ba chiar am dat chiuloasa jos; dar din cate am vazut eu e foarte greu sa sara de la punct. dupa 2 sapt de chin la motor, pot spune ca orice e pozibil. Nu merge linku ! . Pai si pana la urma care era problema ? sau inca nu ai descoperit-o ? p.s. Ma imprumutati si pe mine cu o bobina de inductie sa vad daca e de acolo ? Se poate verifica cumva bobina ? testere etc ? - Daca nu e nici de aici , urmeaza jocul supapelor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am pus tobe marvin pe motoru meu din 95. tr facute ceva modificari la carb sau pot ramane la fel cum au fost? stie careva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Nu merge linku ! . Pai si pana la urma care era problema ? sau inca nu ai descoperit-o ? p.s. Ma imprumutati si pe mine cu o bobina de inductie sa vad daca e de acolo ? Se poate verifica cumva bobina ? testere etc ? - Daca nu e nici de aici , urmeaza jocul supapelor . pana la urma am aflat ca lua aer fals pe la un furtunas de la carburator. ti-as recomanda sa nu dai inca chiuloasa jos, pt ca si eu am dat-o si a fost degeaba munca. In schimb incerca si un mecanic "talentat". Eu am ajuns cu ea la United M. Acolo mi-au spus exact ce are si in cateva ore au rezolvat problema. uite inca odata cum linkul, poate merge acum, ca sa vezi cum facea motocicleta mea. http://www.dump.ro/video/mov00469-mp4/27498 Cum vi se pare un consum de 7.2 litri, ,mixt?>?? Mare nu?? ce as putea face pt a reduce consumul? Pegasii vostri cat mananca la suta de km?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 @ pegaso 98 - am bobina de inductie pt imprumut , de la pegaso ul meu de rezerva, suna-ma 0722564401 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut ! Problema mare !!!! Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste. Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri : - am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ). - cuiul de la combustibil era ok - am schimbat bujia ( am pus d8ea ) - am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica. - membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi) - instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor. - filtrele din carburator erau ok - filtrul de aer schimbat. - am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer. Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor. Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca. Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus. Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. HELP !!!! totusi verifica distributia,daca s a intins lantul nu o sa-ti stea in veci la relanti.. poate fi si cauciucele de care sunt prinse carburatoarele(o fisura cat varful acului si aia e) ,m-am cobnfruntat si eu cu genul asta de problema ,inca ceva.nu este exclus sa fie chiar si cdi-ul... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 salut , Multumesc pentru sfaturi. Am verificat furtunele de aer si nu au gauri , ba mai mult le-am mai etansat pe la colturi doar ca sa fiu sigur. Aseara (ca na ..asta e boala mea , daca nu merge ,nu dorm pana nu o repar ) am desfacut capacul de la culbutori. Ambele roti dintate sunt sincronizare !!! Deci distributia e perfecta si intinzatorul e ca la carte ! Simptom nou descoperit aseara: TObele preliminare ( din fata ) se incing la rosu incandescent. Probabil ca am aerul prea strans ( ca prima oara am zis ca e de la tobe ca sunt infundate si le-am dat jos ! nu e de acolo ) . Acum de dimineata am vazut ca pot sa umblu la surubelele de aer fara sa dau carburatoarele jos. Am verificat bobina cu un tester cum zice in manualul de reparatie dar totul e ok . am schimbat si fisa ( fisa de opel astra modificata ) . keep in touch ! ps.s mai am cutia de viteze , bordul si pornirea si am desfacut toata motocicleta !!!!! MA OMOARA CU ZILEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 salut , Multumesc pentru sfaturi. Am verificat furtunele de aer si nu au gauri , ba mai mult le-am mai etansat pe la colturi doar ca sa fiu sigur. Aseara (ca na ..asta e boala mea , daca nu merge ,nu dorm pana nu o repar ) am desfacut capacul de la culbutori. Ambele roti dintate sunt sincronizare !!! Deci distributia e perfecta si intinzatorul e ca la carte ! Simptom nou descoperit aseara: TObele preliminare ( din fata ) se incing la rosu incandescent. Probabil ca am aerul prea strans ( ca prima oara am zis ca e de la tobe ca sunt infundate si le-am dat jos ! nu e de acolo ) . Acum de dimineata am vazut ca pot sa umblu la surubelele de aer fara sa dau carburatoarele jos. Am verificat bobina cu un tester cum zice in manualul de reparatie dar totul e ok . am schimbat si fisa ( fisa de opel astra modificata ) . keep in touch ! ps.s mai am cutia de viteze , bordul si pornirea si am desfacut toata motocicleta !!!!! MA OMOARA CU ZILEEEE Ai verificat cdi-ul? M-am lovit de problema asta acum 2 ani cand aveam pegaso. m-a omorat cu zile ,la fel,am demontat tot ce se putea demonta ,asta pana intr-un final cand am descoperit ca e cdi-ul.... Sfat de la mine e sa gasesti pe cineva sa-ti imprumute un cdi pt cateva minute ca sa elimini si varianta asat,si sa te convingi ca nu el e cauza,eu 1 asa am facut..multa bafta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) pana la urma am aflat ca lua aer fals pe la un furtunas de la carburator. ti-as recomanda sa nu dai inca chiuloasa jos, pt ca si eu am dat-o si a fost degeaba munca. In schimb incerca si un mecanic "talentat". Eu am ajuns cu ea la United M. Acolo mi-au spus exact ce are si in cateva ore au rezolvat problema. uite inca odata cum linkul, poate merge acum, ca sa vezi cum facea motocicleta mea. http://www.dump.ro/video/mov00469-mp4/27498 Cum vi se pare un consum de 7.2 litri, ,mixt?>?? Mare nu?? ce as putea face pt a reduce consumul? Pegasii vostri cat mananca la suta de km?? Cam asa face . dar parca mai accentuat. Si nu merge la fel de rotund la relanti. De oprit oricum se opreste. Daca mecanicul din mine nu rezolva problema .... Cat a costat la UM reparatia ? Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta ! Mesaj completat Ai verificat cdi-ul? M-am lovit de problema asta acum 2 ani cand aveam pegaso. m-a omorat cu zile ,la fel,am demontat tot ce se putea demonta ,asta pana intr-un final cand am descoperit ca e cdi-ul.... Sfat de la mine e sa gasesti pe cineva sa-ti imprumute un cdi pt cateva minute ca sa elimini si varianta asat,si sa te convingi ca nu el e cauza,eu 1 asa am facut..multa bafta .... Am sa il verific in dimineata asta cu un tester ! Sa vedem ..... SPER SA FIE DE AICI !!! MACAR SA GASESC PROBLEMA Editat Mai 5, 2010 de Pegaso98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Cam asa face . dar parca mai accentuat. Si nu merge la fel de rotund la relanti. De oprit oricum se opreste. Daca mecanicul din mine nu rezolva problema .... Cat a costat la UM reparatia ? Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta ! Mesaj completat Hai sa iti povestesc toata peripetia cu ce am avut eu la motocicleta. Am cumparat-o, a mers f bine pt vreo 300km si apoi a inceput sa imi faca exact ce spui tu ca are, inclusiv inrosit incandescent tevile de esapament, chiar la iesire din motor. Am fost al un mecanic care m-a ajutat. A curatat carburatorul, am schimbat bujia, am umblat la distributie, am umblat la intinzator, am umblat la supape, am dat chiloasa jos, am dat tobele jos... din nou(poate sunt infundate), am curatat din nou carburatorul...si din nou....si cred ca asta a fost tot. Problema inca exista, si nu stiam ce sa ii mai facem. Apoi am venit cu ideea sa scot carburatorul meu, sa il inlocuiesc cu altul ----> Surpriza!! motocicleta functiona perfect! Asa am inteles ca de la carburator era problema....deci sa il mai desfacem odata.....l-am montat la loc......si la fel. Inca odata, simptomul la a mea era ca de abia pornea cu socul tras, nu statea la relanti, sub 2000 rpm se oprea motorul, tevile inrosite incandescent, nu mergea decat cu socul tras. Dupa 2 saptamani de umblat la ea, am zis ca merg la reprezentanta. Acolo mi-au zis imediat ce are, doar cand au auzit cum facea. M-a costat 150ron, reglajul carburatorului si strangerea furtunului pe unde lua aer fals (nu am inteles exact pe unde). Probabil saptamana urmatoare ma duc sa rezolv si cu consumul. Am intrebat si de reglajul asta si mi s-a spuns ca undeva la 2-300 ron. Acum nu pot spune ca avem acelasi defect, dar sunt foarte asemanatoare. Sper ca te-a ajutat ce ti-am zis . In cel mai rau caz, la U.M. pt a-ti spune defectul cred ca te costa 50 ron(constatarea parca se numeste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta ! Mesaj completat A mea 8.5-8.6 in oras O dilema: Ieri mi-am luat o baterie noua. Au "formatat-o" baietii de acolo si in continuare am pus-o eu pe motor. Bateria de pe motor (veche) are un furtunas pentru preaplin (?), cea noua are on dop pe tuturoiul unde se conecteaza furtunasul. Am scos dopul, a fasait i-am pus furtunul si am pus-o pe motor. Intrebarea e : Cum e corect de pus cu furtun cum avea inainte sau capsata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Dopul e pt când o transporți. Pe motor pui furtunul. Când pici pe o parte sau când fierbe, trebuie să elimine pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Domnilor , Dupa lupte seculare care au durat defapt vreo 2 saptamani , am rezolvat-o . Dupa cum spuneam in primul topic, problema e foarte simpla dar complicat de gasit. AMESTECUL !!!!! In partea de dedesupt a carburatoarelor sunt 2 suruburi de reglaj. Cate unul pentru fiecare carburator. Pe toate forumurile srie ca trebuie desfacute intre 2 si 4 ture. Le-am setat la 4 ture normal dar facea la fel. Free Advice : Bagi nasul la toba si tragi in piept. Daca te ineca are prea multa benzina , daca nu simti mare lucru atunci are prea mult aer. Smecheria e sa nimeresti amestecul . La mine a venit un mecanic mai priceput a bagat nasu acolo si cu o surubeltina dreapta a reusit ce nu am reusit eu in 2 saptamani. ( aproximativ 8 ture desfacute la surubul de aer) Finally IT'S ALIVE !!! ALIVE !!!! In alta ordine de idei, de 7000km de cand o am ,nu a avut nici o problema. filtru ulei mann, aer ufi, ulei repsol 10w40 . Va salut cu tot respectul , sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu si ASFALT USCAT !!! MEET U OUT THERE ! ma duc sa ma plimb de fericire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Dopul e pt când o transporți. Pe motor pui furtunul. Când pici pe o parte sau când fierbe, trebuie să elimine pe undeva. Merci frumos!! Mesaj completat Domnilor , Dupa lupte seculare care au durat defapt vreo 2 saptamani , am rezolvat-o . Dupa cum spuneam in primul topic, problema e foarte simpla dar complicat de gasit. AMESTECUL !!!!! In partea de dedesupt a carburatoarelor sunt 2 suruburi de reglaj. Cate unul pentru fiecare carburator. Pe toate forumurile srie ca trebuie desfacute intre 2 si 4 ture. Le-am setat la 4 ture normal dar facea la fel. Free Advice : Bagi nasul la toba si tragi in piept. Daca te ineca are prea multa benzina , daca nu simti mare lucru atunci are prea mult aer. Smecheria e sa nimeresti amestecul . La mine a venit un mecanic mai priceput a bagat nasu acolo si cu o surubeltina dreapta a reusit ce nu am reusit eu in 2 saptamani. ( aproximativ 8 ture desfacute la surubul de aer) Finally IT'S ALIVE !!! ALIVE !!!! In alta ordine de idei, de 7000km de cand o am ,nu a avut nici o problema. filtru ulei mann, aer ufi, ulei repsol 10w40 . Va salut cu tot respectul , sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu si ASFALT USCAT !!! MEET U OUT THERE ! ma duc sa ma plimb de fericire A mea pute rau a benzina la pornire, pe urma nu se mai simte. O fi de la carburator ca nu e reglat calumea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) Merci frumos!!Mesaj completat A mea pute rau a benzina la pornire, pe urma nu se mai simte. O fi de la carburator ca nu e reglat calumea?? depinde cat dai la demaror ..am ea porneste la sfert cu soclul tras la jumate apoi ..redus .. in zile reci ... acum deja nu mai e nevoie ...de soclu in timpul zilei ... estimez ca are o rotatie completa ..motorul pana porneste ...adica f repede ... mai ceva ca la un scuter !!! aprpo de asta .... am pus motorul la vanzare ... http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=69885 ca ma ia de barbat ..o tipa!!! Editat Mai 5, 2010 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Daca ai gaze f fierbinti inseamna tot aer fals sau amestec f sarac,insurubeaza aerul ca sa imbogatesti amestecul,verifica cu atentie membranele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 @ pegaso 98 - am bobina de inductie pt imprumut , de la pegaso ul meu de rezerva, suna-ma 0722564401 Salut ! Nu se intampla pe la pegaso-ul de rezerva sa ai si un electromotor de care sa te lipsesti contra unei sume de bani ? Merci, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 @bronto : nu stiu ce sa zic, prefer sa o dau cu totul la 500 euro are de toate, mai putin oglinda dreapta, , si bendixul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Pai pune poze si detalii sa vedem ce vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-286972.html cea inmatriculata 1600 e, cea neinmatriculata 500 e, ,, am cumparat-o anul trecut cand s-a stricat bendixul, ca sa-mi ramana si restul motoretei, pt piese, este identicaca cea din poza, are o crapatura la parbriz de aprox 6 cm, lipseste oglinda dreapta, bendixul, si saua are chestia aia de prindere din spate rupta,,, cea inmatriculata este pusa la punct, am curaj sa merg in ture lungi cu ea,,,ultima iesire lunga a fost anul trecut la meteora : http://www.youtube.com/results?search_quer...sul911&aq=f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am si eu nevoie de niste sfaturi legate de mersul pe motocicleta cu pasager. sunt lucruri care ma deranjeaza in mers. Ex: la franari...casca in casca, la viraje usore dezechilibrari. Nu am decat vreo 1000km mersi pe motor, asa ca astept orice sugestie. Multam'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-286972.html cea inmatriculata 1600 e, cea neinmatriculata 500 e, ,, am cumparat-o anul trecut cand s-a stricat bendixul, ca sa-mi ramana si restul motoretei, pt piese, este identicaca cea din poza, are o crapatura la parbriz de aprox 6 cm, lipseste oglinda dreapta, bendixul, si saua are chestia aia de prindere din spate rupta,,, cea inmatriculata este pusa la punct, am curaj sa merg in ture lungi cu ea,,,ultima iesire lunga a fost anul trecut la meteora : http://www.youtube.com/results?search_quer...sul911&aq=f Salut ! Ce este cu bara aia de cupru dintre oglinzi , si ce este chestia aia prinsa de ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 ghidon pegaso 650 complet incusiv cabluri si etrier fata Mesaj completat ghidon pegaso 650 complet incusiv cabluri si etrier fata la 350 ron. 0740292288 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...998-286972.html cea inmatriculata 1600 e, cea neinmatriculata 500 e, ,, am cumparat-o anul trecut cand s-a stricat bendixul, ca sa-mi ramana si restul motoretei, pt piese, este identicaca cea din poza, are o crapatura la parbriz de aprox 6 cm, lipseste oglinda dreapta, bendixul, si saua are chestia aia de prindere din spate rupta,,, cea inmatriculata este pusa la punct, am curaj sa merg in ture lungi cu ea,,,ultima iesire lunga a fost anul trecut la meteora : http://www.youtube.com/results?search_quer...sul911&aq=f Merci frumos. Am gasit pana la urma la cineva de la cluj... Mesaj completat Am si eu nevoie de niste sfaturi legate de mersul pe motocicleta cu pasager.sunt lucruri care ma deranjeaza in mers. Ex: la franari...casca in casca, la viraje usore dezechilibrari. Nu am decat vreo 1000km mersi pe motor, asa ca astept orice sugestie. Multam'! Se pare ca nici pasagerul(a) nu are km pe motor... Cu timpul va trebui sa invete la franari sa se tina in scarite, si sa se incline simultan cu motorul, pentru ca de asta te dezechilibreaza, fie se inclina mai mut fie mai putin, dar sunt chestii care tin de obisnuinta... Succes! si la cat mai multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.